• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Plotseling stormde Ralf het coupe in en plofte tegenover ons neer. Hij zag er verdrietig en boos uit, alsof er iets ernstigs was gebeurd (duh).
    ‘W-waarom m-moet ik altijd de slachtoffer van een g-gebroken h-h-hart zijn?’ murmelde hij. Ik wilde net opstaan en naast hem zitten om hem wat te kunnen troosten, maar Campbell toverde een zakdoekje tevoorschijn die ik vastgreep en kwam naast Ralf zitten om een arm om hem heen te slaan en wreef wat over zijn rug. Ik staarde maar naar de scene en keek terug naar het doekje die ik zachtjes tegen mijn neus aan hield.

    ‘Rustig maar; misschien is dit allemaal een misverstand. Ik bedoel- het is toch net gebeurd? Niet alles is zoals het lijkt.’
    Ik knikte maar met mijn hoofd en keek weer op.
    ‘Fred zou nooit zo iets doen.’ Zei ik dan met poging tot geruststelling.
    ‘ik bedoel, net als wat Campbell zei. Het was vast een misverstand.’


    Ralf Auron

    Het bankje zakte een beetje in wat betekende dat of George of Campbell naast me kwam zitten. Toen hij eenmaal zijn arm om mij heen gooide waarvan ik even schrok en zijn hand op en neer mijn rug wreef, wist ik dat het Campbell was aangezien George niet zo aanvoelde.. of Fred tenminste. Argh, maakt het wat uit?
    ‘Rustig maar; misschien is dit allemaal een misverstand. Ik bedoel- het is toch net gebeurd? Niet alles is zoals het lijkt.’
    ‘Fred zou nooit zo iets doen.’ Zei George er plotseling achter.
    ‘ik bedoel, net als wat Campbell zei. Het was vast een misverstand.’
    Ik schudde met mijn hoofd en haalde mijn handen weg om naar het grond te staren.
    ‘ik zag het z-zelf, hij kuste dat ene Romy..’ murmelde ik dan zachtjes. Dit kan toch niet waar zijn, na alles wat hij heeft gezegd. Maar natuurlijk kon ik dit verwachten. Zo was het ook bij Ginny, zei ik allemaal lieve woorden, zo lief en zachtaardig als die van Fred en alsnog gingen we uit elkaar. Wat als dit hetzelfde bij Fred gebeurd? Wat als dit gewoon komt door wie ik ben? Oh merlin, ik haat mezelf zo- zo erg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Fred zou nooit zo iets doen. Ik bedoel, net als wat Campbell zei. Het was vast een misverstand.’
    Ik kon het niet laten om even op te kijken en naar George te spieken wier een zakdoekje tegen zijn neus hield. Het was een misverstand. Het was een misverstand; zeker dat van mij en Victor. Ik maakte meer kapot dan dat ik heelde als ik het hem vertelde; waarom zou ik het überhaupt vertellen. Waarom zou ik hetgeen kapot maken wat het enige is wat momenteel heel lijkt in mijn leven; ook al was het maar aan dunne draden bevestigd.
    ‘Ik zag het z-zelf, hij kuste dat ene Romy..’ ik schudde mijn hoofd.
    ‘Ralf- is George niet zoals Fred- oké, ik zou nooit wat met Fred willen. Nooit. Maar hebben ze niet ergens dezelfde gedachten? Ik bedoel Fred is dol op je- dat veranderd toch niet zomaar?... toch?’ zei ik toch iets aarzelend terwijl ik toch mezelf lichtelijk wantrouwend voelde worden. Fred en George waren tweeling. Ik wist eigenlijk vrij weinig van ze beide. Zelfs weinig van George. Oh merlin; wat als hij liegt. Wat als hij net zoals Fred is- wat als ik even een tussendoortje was. Waarom deed Fred dit? Waarom gebeurde dit- en waarom wist ik niks zinnigs uit te brengen.
    ‘Zou- zou ik anders Fred halen- want dan hoef je niet meer af te vragen hoe het zit; is dat niet beter?’ opperde ik voorzichtig hoewel ik diep van binnen zo ook hoopte meer van George te weten te komen. Als Fred vreemd ging met Romy op Ralf; dat zou betekenen dat George ook vreemd ging met mij op iemand anders. Nu- of binnenkort.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Fred zou nooit zo iets doen. Ik bedoel, net als wat Campbell zei. Het was vast een misverstand.’
    Ik kon het niet laten om even op te kijken en naar George te spieken wier een zakdoekje tegen zijn neus hield. Het was een misverstand. Het was een misverstand; zeker dat van mij en Victor. Ik maakte meer kapot dan dat ik heelde als ik het hem vertelde; waarom zou ik het überhaupt vertellen. Waarom zou ik hetgeen kapot maken wat het enige is wat momenteel heel lijkt in mijn leven; ook al was het maar aan dunne draden bevestigd.
    ‘Ik zag het z-zelf, hij kuste dat ene Romy..’ ik schudde mijn hoofd.
    ‘Ralf- is George niet zoals Fred- oké, ik zou nooit wat met Fred willen. Nooit. Maar hebben ze niet ergens dezelfde gedachten? Ik bedoel Fred is dol op je- dat veranderd toch niet zomaar?... toch?’ zei ik toch iets aarzelend terwijl ik toch mezelf lichtelijk wantrouwend voelde worden. Fred en George waren tweeling. Ik wist eigenlijk vrij weinig van ze beide. Zelfs weinig van George. Oh merlin; wat als hij liegt. Wat als hij net zoals Fred is- wat als ik even een tussendoortje was. Waarom deed Fred dit? Waarom gebeurde dit- en waarom wist ik niks zinnigs uit te brengen.
    ‘Zou- zou ik anders Fred halen- want dan hoef je niet meer af te vragen hoe het zit; is dat niet beter?’ opperde ik voorzichtig hoewel ik diep van binnen zo ook hoopte meer van George te weten te komen. Als Fred vreemd ging met Romy op Ralf; dat zou betekenen dat George ook vreemd ging met mij op iemand anders. Nu- of binnenkort.


    Campbell logica; ziet tweeling en denkt meteen dat ze clonen van elkaar zijn x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Campbell logica; ziet tweeling en denkt meteen dat ze clonen van elkaar zijn x')


    x'D ik zei toch dat Campbell niet zo slim was :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ralf- is George niet zoals Fred- oké, ik zou nooit wat met Fred willen. Nooit. Maar hebben ze niet ergens dezelfde gedachten? Ik bedoel Fred is dol op je- dat veranderd toch niet zomaar?... toch? Zou- zou ik anders Fred halen- want dan hoef je niet meer af te vragen hoe het zit; is dat niet beter?’ ik schudde mijn hoofd en sprong op, nog steeds met de doekje die ik tegen mijn neus aan hield.
    ‘ik zoek hem wel. Zorgen jullie er maar voor dat de depressieve sfeer niet verhoogd word al voordat we zijn aangekomen?’ murmelde ik en liep het coupe uit. Het bloeden was inmiddels al wat gestopt waardoor ik een propje van het doekje creëerde en er mee de gangpad door liep. Van coupe naar coupe raasde mijn blik door de verschillende gezichtjes maar nergens zag ik Fred. Nergens.
    ‘heei, George, zocht je mij?’
    Ik keek om en zag Fred voor me staan.
    ‘natuurlijk.’ Murmelde ik dan en greep naar zijn pols om hem terug naar onze coupe toe te sleuren.
    ‘waarom zo’n haast? Wat is er gebeurd?’ vroeg hij. Ik liet mijn broer los en draaide me weer naar hem toe en wees even naar mijn neus.
    ‘zie je dit? Ik kreeg een bloedneus doordat een jongen me een stomp in mijn gezicht gaf omdat hij dacht dat ik jou was.’
    Fred fronste zijn voorhoofd en schudde lachend zijn hoofd.
    ‘wie zou deze gezicht een stomp willen geven?’
    ‘iemand wiens vriendinnetje afgelebberd is door deze gezicht. Wie in Merlijns naam is Romy, Fred?’

    [Oke, ik geef je nu een hele grote kans om George jaloers te kunnen maken want na jouw post komen ze weer terug :’)]


    Ralf Auron

    ‘Ralf- is George niet zoals Fred- oké, ik zou nooit wat met Fred willen. Nooit. Maar hebben ze niet ergens dezelfde gedachten? Ik bedoel Fred is dol op je- dat veranderd toch niet zomaar?... toch? Zou- zou ik anders Fred halen- want dan hoef je niet meer af te vragen hoe het zit; is dat niet beter?’
    Ik wilde mijn hoofd schudden maar George was me al voor.
    ‘ik zoek hem wel. Zorgen jullie er maar voor dat de depressieve sfeer niet verhoogd word al voordat we zijn aangekomen?’ en voordat ik al kon protesteren, beende hij de coupe uit. Merlin nee; ik kan hem nu niet zien, ik wil hem nu even niet zien. Hoe moet ik in zijn ogen kijken als ik net heb gezien hoe hij een andere meisje heeft afgelebberd?
    ‘Merlin nee; dit gaat niet goed.’ Murmelde ik gefrusteerd en schudde verward mijn hoofd.
    ‘ik- dit ligt gewoon a-aan mij. Eerst verliet G-ginny me omdat ze D-draco vond, en nu Fred door die e-ene Romy.. het ligt aan mij.’ Verklaarde ik en voelde een aantal tranen achter mijn ogen prikken.
    ‘dit l-ligt gewoon aan m-mij..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    WAT POST JIJ SNEL :@


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    WAT POST JIJ SNEL :@


    ben je trots :Y) denk van niet, aangezien je smiley niet zo happy kijkt (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ben je trots :Y) denk van niet, aangezien je smiley niet zo happy kijkt (:


    Neee want ik heb geen idee hoe ik George jaloers kan maken gezien als hij slim is weet; dat Campbell net onkruid is en hij de tuin waar Camp op groeit x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik zoek hem wel. Zorgen jullie er maar voor dat de depressieve sfeer niet verhoogd word al voordat we zijn aangekomen?’ met dat verdween hij door de deur en iets in me spoorde hem aan om hem te volgen; misschien ging hij niet naar Fred. Misschien ging hij zijn tweede persoon; die ongetwijfeld beter dan mij was- waarschuwen dat ik het door had. Of een oplossing om van mij af te komen. Dat was simpel; waarschijnlijk zou ik nu alleen al breken als George maar in de buurt komt van een meisje- natuurlijk zal hij op een meisje vallen gezien Fred op een Romy is geworden.
    ‘Merlin nee; dit gaat niet goed. Ik- dit ligt gewoon a-aan mij. Eerst verliet G-ginny me omdat ze D-draco vond, en nu Fred door e-ene Romy.. het ligt aan mij. Dit l-ligt gewoon aan m-mij..’ ik schudde mijn hoofd en wreef even iets harder over zijn rug.
    ‘Komop, niet zo denken, Ralf. Zelfs als dit slecht uitpakt; hij weet niet wat hij kwijt raakt. Ik ken je niet super goed; maar zelfs ik weet dat je echt top bent. Je zou notabene tweede worden bij het Toernooi. Alsof je daar niet trots op kan zijn.’ ik probeerde te glimlachen terwijl ik hem iets naar me toe trok. ‘Ginny is enorm depressief geworden na jou, ze begint nu pas terug te keren en Fred is gewoon zo blind als een stekelvarken.’ Ik liet hem los en trok zijn kin omhoog zodat hij mij moest aankijken- iets wat ik zeer weinig voor elkaar kreeg bij mensen dus dit was enorm uitzonderlijk.
    ‘Niet huilen Ralf; als hij werkelijk zo is; is hij geen enkele traan waard. Er is geen dag voorbij geweest dat je mensen niet wilt helpen. Je bent lief en je hebt een grote doorzettingsvermogen en iedereen mag zich van geluk spreken als ze jou aan zijn zij hebben.’ Zachtjes legde ik mijn ene hand op zijn wang gevolgd met mijn andere terwijl ik hem een kleine glimlach schonk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pipkin Thurston
    Pipkin stond weer wat te mompelen en zocht naar zijn broer. 'Zei je wat?' zei plots een stem, waarbij Pipkin zich naar het roodbruin harig meisje draaide.
    'Ehm nee, ik was tegen lavre aan het praten,' zei hij. Pipkin wilde vragen of ze zijn broer had gezien, alleen hij durfde niets te zeggen.
    'Natuurlijk weet ik dat het Ginny Wemel is, suffie,' siste hij tegen Lavre.
    'Sorry, ik mompel vaak in mezelf,' verontschuldigde Pipkin tegenover Ginny. 'Hoe was je vakantie?' vroeg hij. Pipkin had haar vaak zien lopen, alleen moest hij naar de les.
    Hij wilde vriendelijk zijn en niet direct 'als jongen die in zichzelf staat te praten' persoon. 'Heb je een jongen gezien, iets groter dan ik met de naam Hide?' vroeg hij verder.

    Hide Thurston
    Hide zocht verder naar Pipkin. uiteindelijk af hij het op en liep terug naar zijn vrienden. Hij wilde bijna de luidspreker gebruiken om te vragen of iemand zijn broertje had gezien.
    Hide wist dat de trein vrij lang was.
    'Heeft een van jullie een jongen gezien met de naam Pipkin?' vroeg hij aan een groepje langslopende meiden en jongens. Het groepje giechelde even en liepen zonder wat te zeggen door.
    'Pips waar zit je,' zei hij wat te hard. Hide zag bekende personen zitten. (Team George.) Het was hier wel een erge spanning.
    'Zeg, Jongen gezien, kleiner dan ik. Mompeld vrij vaak in zichzelf en noemt zich Pipkin?' vroeg hij. Hij hoopte dat een van hun hem gezien heeft. Zijn schuldgevoel werd steeds groter.
    'Wauw, jullie kijken alsof sneep heeft lopen zoenen met een van de proffesoren,' grapte hij en leunde tegen de opening.

    (Zoektocht gaat nog steeds door.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Ik zoek hem wel. Zorgen jullie er maar voor dat de depressieve sfeer niet verhoogd word al voordat we zijn aangekomen?’ met dat verdween hij door de deur en iets in me spoorde hem aan om hem te volgen; misschien ging hij niet naar Fred. Misschien ging hij zijn tweede persoon; die ongetwijfeld beter dan mij was- waarschuwen dat ik het door had. Of een oplossing om van mij af te komen. Dat was simpel; waarschijnlijk zou ik nu alleen al breken als George maar in de buurt komt van een meisje- natuurlijk zal hij op een meisje vallen gezien Fred op een Romy is geworden.
    ‘Merlin nee; dit gaat niet goed. Ik- dit ligt gewoon a-aan mij. Eerst verliet G-ginny me omdat ze D-draco vond, en nu Fred door e-ene Romy.. het ligt aan mij. Dit l-ligt gewoon aan m-mij..’ ik schudde mijn hoofd en wreef even iets harder over zijn rug.
    ‘Komop, niet zo denken, Ralf. Zelfs als dit slecht uitpakt; hij weet niet wat hij kwijt raakt. Ik ken je niet super goed; maar zelfs ik weet dat je echt top bent. Je zou notabene tweede worden bij het Toernooi. Alsof je daar niet trots op kan zijn.’ ik probeerde te glimlachen terwijl ik hem iets naar me toe trok. ‘Ginny is enorm depressief geworden na jou, ze begint nu pas terug te keren en Fred is gewoon zo blind als een stekelvarken.’ Ik liet hem los en trok zijn kin omhoog zodat hij mij moest aankijken- iets wat ik zeer weinig voor elkaar kreeg bij mensen dus dit was enorm uitzonderlijk.
    ‘Niet huilen Ralf; als hij werkelijk zo is; is hij geen enkele traan waard. Er is geen dag voorbij geweest dat je mensen niet wilt helpen. Je bent lief en je hebt een grote doorzettingsvermogen en iedereen mag zich van geluk spreken als ze jou aan zijn zij hebben.’ Zachtjes legde ik mijn ene hand op zijn wang gevolgd met mijn andere terwijl ik hem een kleine glimlach schonk.


    misschien is dit een klein complimentje waard.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    misschien is dit een klein complimentje waard.


    och sorry; ik weet het :l natuurlijk word George hier niet jaloers om :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Fred knipperde herhaaldelijk met zijn ogen voordat hij zijn schouders ophaalde.
    ‘moet je aan haarzelf vragen.. ?’
    ‘Ralf zegt dat hij je zag kussen met een meisje genaamd Romy. Hij is erg van streek, weetje?’
    Fred keek me verward aan en schudde haastig met zijn hoofd.
    ‘ik ken geen Romy, George. Misschien heeft hij het verkeerd gezien.’
    Hij liep langs me heen maar met mijn arm hield ik hem tegen en trok hem weer voor me neer.
    ‘ik kan zien dat je liegt. Kom op Fred; vertel me maar de waarheid. Je vertelde me toch altijd alles?’
    'Zeg, Jongen gezien, kleiner dan ik. Mompeld vrij vaak in zichzelf en noemt zich Pipkin?'
    Ik keek op bij het horen van een derde stem en herkende de jongen als.. niet bij de naam, maar ik herkende de jongen wel.
    'Wauw, jullie kijken alsof sneep heeft lopen zoenen met een van de proffesoren,'
    ‘dat is nog niets. Zullen we zeggen dat we een naakte Snape op een hippogrief zagen.. met Perkamentus achterop?’
    Ik schudde verward met mijn hoofd en keek weg.
    ‘uh, nee. Ik heb hem niet gezien.’
    ‘ik zag hem bij Ginny staan daarnet, maar waar, weet ik niet echt meer.’ zei Fred plotseling. Ik schudde weer met mijn hoofd en greep weer naar zijn pols om hem weg te trekken.
    ‘maar waar weet je niet echt meer?’ siste ik zachtjes en Fred haalde zijn schouders op.
    ‘was het soms bij het coupe van Romy..’
    ‘Merlin George; ik ken haar niet! En dat joch had onze hulp nodig; zullen we gewoon dit vergeten en hem helpen..’
    Absurd liet ik hem los en staarde onze coupe maar in. Fred kwam naast me staan en met een identieke blik staarden we naar Ralf en Campbell. Campbell zat naast Ralf op het bank, heel erg dichtbij ook. En zijn hand was bij zijn kin. Hij zei wat, iets wat ik niet kon horen waar ik deze glas die tussen ons in stond voor vervloekte. En helemaal toen Campbell hem los liet om zijn handen bij zijn wangen te zetten. Met een ruk opende ik de coupe deur en gaf Fred een grote duw zodat hij het coupe in vloog.
    ‘niet dat ik een jaloers persoon ben hoor,’ murmelde ik dan en probeerde de kriebels die net in mijn buik voelde te vergeten. Echt hoor, ik ben echt geen jaloers persoontje. En dit heeft met echt niets gedaan.
    ‘ik ga even een hulpeloze jongetje helpen met het helpen van zijn zoektocht. Ik kom zo’ murmelde ik dan en beende de coupe weer uit. Echt hoor, niet dat ik een jaloers persoon ben maar.. shit, ‘’Heeft Campbell je ooit zo romantisch bij je kin gepakt? Nee he!’’ dacht ik in mezelf en ik vervloekte mezelf voor het krijgen van zulke gedachtes. Heei, ze kussen niet of doen niet dergelijks. Hij troost hem alleen. Ik kwam weer aan bij de jongen waar ik nog net bij stond en met een snelle; ‘kom maar mee,’ greep ik hem ongevraagd bij zijn arm en sleurde hem, ik sleur veel mensen vandaag mee wat onbeleefd, dus ik sleurde hem mee tot de einde van het gangetje waar ik ergens Ginny zag staan met een iets kortere jongen.
    ‘en nu mag je me bedanken’ zei ik dan en liet hem los.





    Ralf Auron

    ‘Komop, niet zo denken, Ralf. Zelfs als dit slecht uitpakt; hij weet niet wat hij kwijt raakt. Ik ken je niet super goed; maar zelfs ik weet dat je echt top bent. Je zou notabene tweede worden bij het Toernooi. Alsof je daar niet trots op kan zijn.’
    Ik kneep mijn ogen even dicht voordat Campbell me meer naar zich toe trok waardoor ik wat geschrokken opkeek.
    ‘Ginny is enorm depressief geworden na jou, ze begint nu pas terug te keren en Fred is gewoon zo blind als een stekelvarken.’ Ik probeerde te lachen bij zijn commentaar maar het viel al weer weg toen hij mijn kin vastgreep en die wat omhoog trok waardoor ik recht in zijn ogen keek. ‘’Fred heeft je nog nooit zo romantisch bij je kin gepakt’’ misschien word het maar eens tijd om mezelf in een kooi op te gaan sluiten zodat ik voor een lange periode geen liefde meer hoef te komen of er aan betrokken hoef te raken.
    ‘Niet huilen Ralf; als hij werkelijk zo is; is hij geen enkele traan waard. Er is geen dag voorbij geweest dat je mensen niet wilt helpen. Je bent lief en je hebt een grote doorzettingsvermogen en iedereen mag zich van geluk spreken als ze jou aan zijn zij hebben.’ Ik perste een glimlach tussen mijn tranen tevoorschijn en probeerde weg te kijken aangezien dit me ietwat ongemakkelijk werd maar dat werd onmogelijk toen hij zijn handen bij mijn wangen zette en ik maar naar hem staarde.
    ‘d-dankje..’ murmelde ik maar aangezien ik niets anders te zeggen had. Tot er een lichaam het coupe in stormde en ik me geschrokken naar het lichaam toe draaide waar ik dus Fred zag staan.
    ‘niet dat ik een jaloers persoon ben hoor,’ hoorde ik George plotseling murmelen die bij het deuropening stond.
    ‘ik ga even een hulpeloze jongetje helpen met het helpen van zijn zoektocht. Ik kom zo’ en met dat verdween hij weer. Ik kwam weer normaal zitten en probeerde maar Fred zijn blik te ontwijken.
    ‘.. ik zweer het je Ralf; ik ken geen Romy,’ zei hij. Ik zei maar niets. Ik wilde niets zeggen en speelde maar met mijn vingers.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    och sorry; ik weet het :l natuurlijk word George hier niet jaloers om :'3


    wel paranoïde. je weet dat hij de laatste tijd zich over bepaalde dingen overdrijft x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wel paranoïde. je weet dat hij de laatste tijd zich over bepaalde dingen overdrijft x')


    Je weet dat in Campbells ogen nu George vreemd gaat met Pipkin


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya