• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jullie maken me nieuwsgierig.


    Vampire + Servant = Servamp

    Seto schreef:
    Jullie maken me nieuwsgierig.


    Dat is het totaal niet; ook niet intressant enzo want Ik en Campbell hebben het vermoeden dat George Camp stom vind en vreemd gaat omdat ik hem in diepst van mijn hart niet vertrouw maar Sphinx zegt van wel maar ik vertrouw r niet... uch :'3 I can't deal a heartbreak. Not even of my own character.!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Seto schreef:
    Jullie maken me nieuwsgierig.


    Campbell en George hebben iets, en als je daarover benieuwd ben.. we hadden de gebeurtenissen van een andere rpg er maar wat hier in gegooid zodat we onze verhalenlijn wst konden behouden. En Campell is een jongen die iets te snel jaloers kan gaan raken, dus als George al naar een jongen gaat kijken, denkt Campbell dat hij vreemdgaat. In dit geval denkt hij weer dat george vreemd gaat met Hide, ook al was mijn enige bedoeling om jouw zoektocht eindelijk te beëindigen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Campbell en George hebben iets, en als je daarover benieuwd ben.. we hadden de gebeurtenissen van een andere rpg er maar wat hier in gegooid zodat we onze verhalenlijn wst konden behouden. En Campell is een jongen die iets te snel jaloers kan gaan raken, dus als George al naar een jongen gaat kijken, denkt Campbell dat hij vreemdgaat. In dit geval denkt hij weer dat george vreemd gaat met Hide, ook al was mijn enige bedoeling om jouw zoektocht eindelijk te beëindigen x')


    JAajajajajaa en jij word al jaloers als Camp iets doet bij jouw eigen personage! En nu schilder je mij af als jaloers en dergelijke D'; we zijn gewoon zorgzaam en... iets... wantrouwend...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hmm, ik twijfel of ik Ralf moet sturen of George. Want Campbell kan wel naar Ralf luisteren rn George kan alleen zijn huidige zinnen zeggen die hij iets van een miljoen keer heeft gezegd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'Verdomme,' hoorde ik plotseling. Met een ruk draaide ik me weer om en zag Campbell nog net wegrennen. Ik schudde verward met mijn hoofd en keek de jongen naast mij even aan.
    'Bedankt, graag gedaan, ik ga weer weg,' zei ik snel en snelde achter Campbell aan die wederom de wc's binnen liep. Ik liep hem maar achterna maar kon hem nog net niet tegenhouden toen hij een hokje in liep en de deur achter hem op slot gooide.
    'Campbell Saunders.' Begon ik en stonpte een keer op zijn deur.
    'Wat is er? Ik zei dat ik een hulpeloze jongen ging helpen, die jongen had zijn broertje kwijt en ik wist waar hij was.' Ik bleef even stil staan en zoog even op mijn lip waardoor het leek alsof ik helemaal geen lippen meer had en stonpte nog een keertje tegen het deur aan.
    'Campbell.. ?' Vroeg ik maar met een ietwat bezorgde stemmetje.
    'Campbell- Camp- Campbell Saunders- Saunders- Cammm,' ging ik maar door en stopte nog een keertje, wanhopig op het deur.
    'Je weet dat ik hier niet weg ga tot jij tenminste iets zegt of al deze verdomde deur open maakt?' Miezerde ik. Dit is zo ongelofelijk. Dat ik hem al zo makkelijk kwijt kan raken, ik denk dat ik na dit mijn vriendschap met Leo moet verbreken als ik samen met Camobell wil blijven. Maar alsnog, deze relatie hangt echt een een dub touwtje en het kan dus ontzettend snel breken. Alles in dexe relatie is erg kwetsbaar en ik ben afschuwelijk slecht in het omgaan met zwakke dingen, want ik kan ze snel breken. Ik zucht zachtjes en zette mijn hand uiteindelijk plat tegen het deurtje aan en steunde met mijn voorhoofd ertegen aan.
    'Je weet dat ik voor het rest van mijn leven aan je lippen zal hangen tot je me geloofd..' murmelde ik dan.
    'Campbell Saunders- Camlbell.. Camp alsjeblieft..,' begon ik weer.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:55 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    - stop hou op dit wil ik niet. en dit moest ik altijd op de basisschool zeggen maar het hielp nooit...
    Dus nu zeg ik.
    Stay away; I don't want you to freakin' bothering me.! Zo en zo KAN George niet eens WETEN wat er met Camp is want hij is bij Pipkin en Camp is als een Ninja dus je ziet hem niet. Dus blijf weg (cat)


    Oh, ik zie dit nu pas.

    (cat) (dat moest ik ook altijd zeggen) komop zeg, geirge heeft niets verkeerds gedaan D: ik stuurde hem alleen even naar die pipkin if Hide zodat ze eindelijk bij elkaar waren.

    *zucht* als je hem echt niet wilt stuur ik Ralf of zo ? Kom op zeg :'] George heeft nietd verkeerds gedaan !!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh, ik zie dit nu pas.

    (cat) (dat moest ik ook altijd zeggen) komop zeg, geirge heeft niets verkeerds gedaan D: ik stuurde hem alleen even naar die pipkin if Hide zodat ze eindelijk bij elkaar waren.

    *zucht* als je hem echt niet wilt stuur ik Ralf of zo ? Kom op zeg :'] George heeft nietd verkeerds gedaan !!


    Nee je voert iets in je schild; je wilt wraak op mij nemen- op een of andere manier en de kunst is om daar achter te komen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee je voert iets in je schild; je wilt wraak op mij nemen- op een of andere manier en de kunst is om daar achter te komen (cat)


    Kom op zeg; nee echt niet D': waarom denk jij dat ik altijd de slecte ben :'{

    En waarom zou ik wraak oo jou nemen :'] alles wat ik wil is een beetje meer plezier in hun klein wereldje aangexien ze haast altijd depressief zijn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Kom op zeg; nee echt niet D': waarom denk jij dat ik altijd de slecte ben :'{

    En waarom zou ik wraak oo jou nemen :'] alles wat ik wil is een beetje meer plezier in hun klein wereldje aangexien ze haast altijd depressief zijn.


    Campbell betekend depressief (cat) misschien is Campbell gewoon zijn behoeftes aan het dumpen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginnevra "Ginny" Weasley


    Vragend kijk ik de jongen aan.
    "Ehm nee, ik was tegen lavre aan het praten," Hoor ik hem zeggen, wat mijn blik alleen maar vragender maakt. Behalve wij twee is er verder niemand in dit gedeelte van de trein. En wie is Larve dan? Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord. "Natuurlijk weet ik dat het Ginny Wemel is, suffie," Zegt hij dan opeens weer in het niets. Ik weet niet echt goed wat ik ervan moet vinden, dus zeg ik tot nu toe maar niets. "Sorry, ik mompel vaak in mezelf," Zegt hij nu duidelijk tegen mij en niet tegen de lucht. "Hoe was je vakantie?" Vraagt hij me. Het ineens heel snel veranderen van onderwerp vindt ik ergens ook een beetje raar.
    "Mijn vakantie was wel goed, denk ik." Zeg ik vindt ik dit hele gebeure nog steeds een beetje raar.
    "Heb je een jongen gezien, iets groter dan ik met de naam Hide?" Vraagt hij weer.
    "Eh, nee. Niet dat ik weet." Geef ik als antwoord. Voordat de jongen verder nog iets kan zeggen hoor ik voetstappen aankomen en zodra ik de goede kant opkijk zie ik George aan komen lopen met een andere jongen.
    "en nu mag je me bedanken" Zegt George. Ik heb dus ook totaal geen idee waar dit hele gesprek overgaat. Voordat ik dat kan vragen hoor ik ergens iemand vloeken. "Bedankt, graag gedaan, ik ga weer weg," Zegt George dan snel voordat hij wegloopt. Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Kan iemand me hier zeggen waar dit over gaat, wat ik heb geen idee." Zeg ik tegen de overige twee jongens.


    She was always looking for more..

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell betekend depressief (cat) misschien is Campbell gewoon zijn behoeftes aan het dumpen.


    Oké... geef hem dan nog een kans (flower) alsjeblieft ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oké... geef hem dan nog een kans (flower) alsjeblieft ):


    George flipt 'm helemaal terwijl misschien Campbell gewoon de defenitie van de wc aan het gebruiken is (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    George flipt 'm helemaal terwijl misschien Campbell gewoon de defenitie van de wc aan het gebruiken is (cat)


    Daarom rende hij scheldend weg- en George weet wat er in Camps hoofd allemaal omgaat als hij hem met een andere jongen ziet staan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Daarom rende hij scheldend weg- en George weet wat er in Camps hoofd allemaal omgaat als hij hem met een andere jongen ziet staan.


    Niet iedereen kan iedereen krijgen ja. Campbell is gewoon 't lelijk eendje die niet geliefd is en dan krijgt hij de populaire bulldog van de school die iedereen leuk vind D'; begrijp je niet hoe moeilijk dat is ;'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya