• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Niet iedereen kan iedereen krijgen ja. Campbell is gewoon 't lelijk eendje die niet geliefd is en dan krijgt hij de populaire bulldog van de school die iedereen leuk vind D'; begrijp je niet hoe moeilijk dat is ;'x


    En daarom is het ook moeilijk voor Geirge aangezien hij maar van een persoon houd, de persoon die hem te makkelijk los kan laten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell Saunders. Wat is er? Ik zei dat ik een hulpeloze jongen ging helpen, die jongen had zijn broertje kwijt en ik wist waar hij was.’ Ik slikte terwijl ik zelfs met mijn handen over mijn oren heen zijn stem nog kon herkennen waardoor ik direct weer rechtop ging zitten. Merlin; hoe kon hij me altijd vinden; hoe kon hij weten waar ik aan dacht; waarom dacht ik überhaupt nog. Waarom had alles in de wereld een aan en uit knopje behalve je eigen brein waar je eeuwig mee opgesloten was.
    ‘Campbell..? Campbell- Camp- Campbell Saunders- Saunders- Cammm. Je weet dat ik hier niet weg ga tot jij tenminste iets zegt of al deze verdomde deur open maakt? Je weet dat ik voor het rest van mijn leven aan je lippen zal hangen tot je me geloofd... Campbell Saunders- Campbell.. Camp alsjeblieft.' oh merlin; ik begreep niks meer van mezelf. Ik begreep niks meer van George; ik begreep niks meer van alles. Het leek alsof er een duivel en een engel op allebei mijn schouders stonden en me in tweeën wilde rukken. Het was alsof ik de litteken die rond mijn hele nek siert voelde branden alsof het me verplichten om nu een beslissing te maken waardoor ik uiteindelijk maar ‘George.’ Eruit perste; wat meteen verraden dat ik er echt was.
    ‘Het is niet bepaald gemakkelijk als jij hier staat als ik naar de wc gaat.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik zo normaal mogelijk probeerde te klinken. ‘Er is niks- ik moest gewoon naar de wc.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Chanel Coldblood
    Aan de blik in Hermiones ogen zag ik dat ze op dit moment het liefste een van de onvergetenlijke spreuken over me uit zou hebben gesproken of me in ieder geval flink uit zou willen schelden. Iets waarvan ik me afvroeg of ze dat wel zou durven. De kans om erachter te komen had ik echter niet, want op het moment dat ze haar mond open trok, kwam Kealan de coupe binnen lopen.
    ‘Zijn dat wérkelijk de klassenoudste van Griffoendor van dit jaar. - serieus; dit had ik al aan zien komen; hoewel ik wel eerlijk moest zijn dat ik dacht dat Perkamentus meer medelijden had met Potter dan Weasley, als ik niet beter wist zou ik denken dat zijn ouders Perkamentus omgekocht heeft- als ze tenminste samen meer geld hadden dan alleen een knoet.’ hoorde ik hem zeggen.
    Nu was het Wemel die antwoord wou geven, maar ook hij kreeg de kans niet. Er kwam namelijk een meisje de coupe binnen, die aan Kealan vroeg waarom zijn ouders dan geen nieuwe zoon hadden gekocht.
    Afwachtend richtte ik mijn aandacht op Kealan, wetend dat het meisje beter haar mond had kunnen houden als haar leven haar lief zou zijn.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George Weasley

    Even stond ik voor het wc stil en begon met de deurklink te spelen.
    'Als dat zo is.' Murmelde ik dan en nam even afstand.
    'Ookal denk ik dat je dasr niets doet.. wat je op een wc hoort te doen..' murmelde ik wat zachter en liep naar het deur toe.
    'Misschien overdrijf ik wel teveel. Ik ben in onze coupé.' Zei ik dan maar en verliet de wc. Met een zucht liep ik terug naar onzr coupe. Ralf zat in de hoekje gedeukt en Fred ook aan de andere kant. Met een zucht ging ik naast hem zitten en keek wat om me heen. Merlin ik ben te plakkerig. Al als er wat normaals gebeurd, begin ik verder te denken en dan begin ik dus ook de paniekeren. Maar ik weet gewoon dat hij denkt dat ik vreemd ga met andere jongens. Ik zucht nogmaald en staarde naar mijn vingers. Misschien moet ik hem maar proberen wat losjes te houden en kijken wat er dan gaat gebeuren, op afstand staan en wachten in plaats van op hem afstormen.
    'Ben je boos?' Vroeg Fred plotseling. Ik keek op naar hem en verroerde me verder niet.
    'Oké.. anders gezegd; geloof je me wel?'
    Ik keek terug naar mijn vingers en liet ren diepe zucht.
    'Ik denk dat je dat beter aan Ralf kan vragen.' Zei ik dan.

    Zo, ja bent alleen, net als wat je wilde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    dáww je weet dat ik er niet tegen kan als je boos klinkt :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zenuwachtig keek ik door mijn vingers door naar de grond terwijl mijn hart enorm snel klopte. Ik snapte alles niet meer. De ene keer was ik zo onwijs boos terwijl de andere moment ik onzeker ben of zelfs een klein beetje blij. Dit alles was zo vermoeiend; zo onduidelijk en helemaal verontrustend.
    ‘Als dat zo is. Ookal denk ik dat je dat niets doet… wat je op een wc hoort te doen. Misschien overdrijf ik wel teveel. Ik ben naar onze coupé.’ Ik slikte en stopte de knokkels van mijn vuist in mijn mond. Onze coupe. Onze. Niet die van hem, Ralf en Fred maar van mij, Ralf, Fred en George- alsof ik deel van iets was; zo liet hij het althans blijken; iets wat al mijn jaloerse; boze gedachtes meteen in onzekerheid en spijt veranderd. Wat maakte het überhaupt uit als George met meerde mensen dingen wilde doen dan mij; heette zo iets niet polygamie? Het is niet alsof ik werkelijk geloofde dat hij van mij houd; ik bedoel ik verpest het al voor de zoveelste keer vandaag. Hij was veels te aardig. Naast mij, wilde hij misschien iemand hebben die beter was maar, ondanks alles gaf hij mij ook een deel van hem- waarom kon ik dit niet meteen bedenken. Dit had zo veel problemen opgelost. Ik kon George- best wel delen, denk ik- ik mocht niet te veel eisen. Het was beter iets dan niets gezien dat het randje is waar ik nu op balanceerde. Zenuwachtig legde ik mijn handen langs mijn slapen terwijl ik ietwat luid in en uit ademde. Merlin. Polygamie was niet raar; zat mensen deden het; dus waarom zou ik George tegen houden in wat hij wilt. Met een ruk deed ik de wc deur open en zoals ik verwacht had stond George daar niet meer waardoor ik enorm twijfelend toch naar de coupe waar wij allemaal gezeten hebben middels toe liep en daar door het raampje George en Fred naast elkaar zag zitten waar Ralf tegenover zat; helemaal in een hoekje gekropen. Durfde ik wel naar binnen- ik wist wel beter dan dat iemand zich op mijn komst verheugde. Merlin; wat moest ik überhaupt zeggen; waarom kon ik niet zoals Nathaniel of George zijn. Zachtjes; en ergens ook enorm bang om geluid te maken drukte ik de klink omlaag en kon het toch niet beletten om niet omlaag te kijken. Het was eenmaal makkelijker. Zachtjes ging ik naast Ralf zitten voordat ik ietwat geneerd aan mijn achterhoofd krabde terwijl de stilte moordend was.
    ‘Dus Zweinstein..’ probeerde ik zachtjes om alles op een ander gedachten te brengen. ‘Welke- welke leerjaar zit jij eigenlijk Ralf? Ik- ik ga- ik had besproken om naar leerjaar 7 te gaan.’ Besloot ik maar zachtjes; wat weliswaar waar was.


    Mhhh sorreh D'; still angry?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Zenuwachtig keek ik door mijn vingers door naar de grond terwijl mijn hart enorm snel klopte. Ik snapte alles niet meer. De ene keer was ik zo onwijs boos terwijl de andere moment ik onzeker ben of zelfs een klein beetje blij. Dit alles was zo vermoeiend; zo onduidelijk en helemaal verontrustend.
    ‘Als dat zo is. Ookal denk ik dat je dat niets doet… wat je op een wc hoort te doen. Misschien overdrijf ik wel teveel. Ik ben naar onze coupé.’ Ik slikte en stopte de knokkels van mijn vuist in mijn mond. Onze coupe. Onze. Niet die van hem, Ralf en Fred maar van mij, Ralf, Fred en George- alsof ik deel van iets was; zo liet hij het althans blijken; iets wat al mijn jaloerse; boze gedachtes meteen in onzekerheid en spijt veranderd. Wat maakte het überhaupt uit als George met meerde mensen dingen wilde doen dan mij; heette zo iets niet polygamie? Het is niet alsof ik werkelijk geloofde dat hij van mij houd; ik bedoel ik verpest het al voor de zoveelste keer vandaag. Hij was veels te aardig. Naast mij, wilde hij misschien iemand hebben die beter was maar, ondanks alles gaf hij mij ook een deel van hem- waarom kon ik dit niet meteen bedenken. Dit had zo veel problemen opgelost. Ik kon George- best wel delen, denk ik- ik mocht niet te veel eisen. Het was beter iets dan niets gezien dat het randje is waar ik nu op balanceerde. Zenuwachtig legde ik mijn handen langs mijn slapen terwijl ik ietwat luid in en uit ademde. Merlin. Polygamie was niet raar; zat mensen deden het; dus waarom zou ik George tegen houden in wat hij wilt. Met een ruk deed ik de wc deur open en zoals ik verwacht had stond George daar niet meer waardoor ik enorm twijfelend toch naar de coupe waar wij allemaal gezeten hebben middels toe liep en daar door het raampje George en Fred naast elkaar zag zitten waar Ralf tegenover zat; helemaal in een hoekje gekropen. Durfde ik wel naar binnen- ik wist wel beter dan dat iemand zich op mijn komst verheugde. Merlin; wat moest ik überhaupt zeggen; waarom kon ik niet zoals Nathaniel of George zijn. Zachtjes; en ergens ook enorm bang om geluid te maken drukte ik de klink omlaag en kon het toch niet beletten om niet omlaag te kijken. Het was eenmaal makkelijker. Zachtjes ging ik naast Ralf zitten voordat ik ietwat geneerd aan mijn achterhoofd krabde terwijl de stilte moordend was.
    ‘Dus Zweinstein..’ probeerde ik zachtjes om alles op een ander gedachten te brengen. ‘Welke- welke leerjaar zit jij eigenlijk Ralf? Ik- ik ga- ik had besproken om naar leerjaar 7 te gaan.’ Besloot ik maar zachtjes; wat weliswaar waar was.


    Mhhh sorreh D'; still angry?


    ik ben/was niet boos, gewoon wat verward aangezien ik niet meer wist wat ik moest gaan posten aangezien ik niet wilde dat jij dit niet meer leuk zou vinden :o aangezien het lijkt alsof ik je stond te dwingen om het goed te maken, en ik wilde niet zo overkomen. ook deels door de dag zelf, hoor.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij wierp even een blik naar Ralf voordat hij weer wegkeek. Hij zei niets. Ik zucht zachtjes en staarde maar weer naar het plafond.
    'Dit word nog wel een lange rit.'
    En na die zin schoot de coupé deur open waar ik Campbell zag staan. Hij keek ons niet aan, wat begrijpelijk was en kwam naast Ralf zitten.
    ‘Dus Zweinstein.. Welke- welke leerjaar zit jij eigenlijk Ralf? Ik- ik ga- ik had besproken om naar leerjaar 7 te gaan.’
    Ik staarde Ralf even aan die normaal kwam zitten en het coupe rondkeek, alsof hij in een nieuw wereld was gevallen. Maar hij zei niets en staarde maar wat voor zich uit.
    'Zes.' Murmelde hij uiteindelijk.
    'Vanaf leerjaar zeven beginnen, is dat niet te snel?' Vroeg ik, ookal was het niet mijn bedoeling om nu wat te gaan zeggen. Ik keek even weer weg en begon aan mijn shirt te friemelen.
    'Ik bedoel- knap van je dat je al vanaf leerjaar zeven mag starten, want- ik wist niet dat je op klammfels dezelfde lessen volgde.' Ik haat mezelf. Ik staarde Fred strak aan, zodat hij wat kon zeggen om mijn zin achterwegen te kunnen laten, maar hij keek me niet eens aan. Hij ging er zelfs verder op in.
    'Als je in Gryffindor komt, dan zit je samen met mij en George in de slaapkamers. Dat is gezellig.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan Dereck Moore

    "Maar Kealan, als jouw ouders dan wel zoveel geld hebben, waarom hebben ze dan niet geprobeerd een andere zoon te kopen?" ik keek met een frons om en zag tot mijn ergernis Amelie staan. Natuurlijk; dat moest ook weer een hoofdmonitor worden; een Gryffindor; hoewel dat ergens nog veel beter was dan een Hufflepuf. ‘Bedoel je nou te zeggen dat je het jammer vind dat ze me niet verkocht hebben zodat ik eindelijk weer vrij op de markt zou staan; sorry Amelie- maar zelfs als je een Slytherin was, zou ik je nog niet zien staan en dat zegt een hoop.’ Met dat draaide ik me met een arrogante grijns weer naar Chanel toe. ‘Dus; hoe was je vakantie.’ Zei ik ietwat speels terwijl de grijns niet van mijn gezicht te slaan was. Voornamelijk omdat alleen al bij de vraag weer herinneringen van de vakantie tevoorschijn haalden toen ze tijdens mijn vakantie bij mij verbleef.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Uit mijn ooghoeken zag ik hem langzaam iets meer uit te hoek komen hoewel het maar stil bleef waardoor ik nerveus op mijn been begon te tikken tot ik een zachte; ‘Zes’ hoorde. Ik knikte nutteloos bij gebrek aan een antwoord hoewel George die wel leek te hebben.
    ‘Vanaf leerjaar zeven beginnen, is dat niet te snel. Ik bedoel- knap van je dat je al vanaf leerjaar zeven mag staren, want- ik wist niet dat je op Klammfels dezelfde lessen volgde.’ Ik slikte en hoewel ik eigenlijk nooit over de lessen over Klammfels gehad had; wist George verdacht goed dat alle lessen vrijwel anders waren.
    ‘Als je in Gryffindor komt, dan zit je samen met mij en George in de slaapkamers. Dat is gezellig.’ Ik keek verbaasd naar het stemgeluid en ik concludeerde meteen dat het Fred was; en het ergste dat ik een vorm van sarcasme meende te horen, hoewel ik na dit alles vandaag al niks zekers durfde te zeggen.
    ‘Ik-ehm.’ Begon ik aarzelend terwijl ik ongemakkelijk met mijn handen even over mijn benen gleed.
    ‘Ik…’ begon ik weer en even keek ik voor hulp naar Ralf- maar natuurlijk zou niemand me redden uit deze situatie- iets wat vreemd was; gezien ik altijd wel iemand gehad had die voor mij antwoorden omdat ik het zelf nooit leek te kunnen.
    ‘Ik- ik had gevraagd aan P-perkamentus toen – toen…’ oh merlin; wat moest ik zeggen. Niet de waarheid; ze mochten de grove lijnen wel weten maar meer niet.
    ‘Ik.. of ik. In zevende leerjaar mocht- zodat ik niet langer dan nodig op school hoef te blijven zitten.’ Besloot ik maar zachtjes naar de waarheid. ‘De lessen zijn inderdaad anders; maar ik heb vorig jaar ook lessen gevolgd op Zweinstein; dus ik weet ongeveer hoe het gaat.’ Ik probeerde zachtjes te lachen hoewel ik snel stiekem een blik op George wierp voordat ik weer naar de grond staarde.
    ‘En.. wees, gerust.. iedereen die van Klammfels naar Zweinstein gaat; of andersom komt in of uit Slytherin.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik- ik had gevraagd aan P-perkamentus toen – toen… Ik.. of ik. In zevende leerjaar mocht- zodat ik niet langer dan nodig op school hoef te blijven zitten. De lessen zijn inderdaad anders; maar ik heb vorig jaar ook lessen gevolgd op Zweinstein; dus ik weet ongeveer hoe het gaat.’ ik knikte met mijn hoofd en keek weer op.
    ‘En.. wees, gerust.. iedereen die van Klammfels naar Zweinstein gaat; of andersom komt in of uit Slytherin.’
    'Gerust? Het zou erg leuk worden als jij bij Gryffindor geplaatst zou worden.' Merkte ik op. Dat zou niet alleen leuk worden, het zou fantastisch zijn. Ik begon uit het raam te staren en vroeg me af wanneer we zouden arriveren.
    'Weet je, het is grappig hoe we de ene moment lachen en al, en een paar minuten later zijn wij plotseling woest, verdrietig en schreeuwen alsof het de einde van het wereld is.'
    Fred keek me met een frons aan wie ik even negeerde en mijn blik op Campbell liet haken.
    'Wat bedoel je?' Vroeg Fred dan.
    'Wat ik bedoel? Vorig jaar werd ik ietwat gek van al die ups en downs. Ik ben erg benieuwd naar hoe we in merlijns naam nog levend in deze coupe terecht zijn gekomen.' Ik grinnikte wat bij de laatste hoewel het alles behalve grappig was. Denk puur om het feit dat iedereen nog dacht dat ik dood was.
    'Het lijkt gewoon alsof iemand een spelletje met ons speelt om te kijken hoe lang we het kunnen volhouden. Een spelletje waar ze met onze levens aan het spelen zijn of zo.' (Ik kon het niet laten x'] wij vernielen hun levens :'])
    'Maar heei; ik heb een zeer goed gevoel over dit jaar. Jullie ook?'


    Met andere worden; "wat kan er nou mis gaan dit jaar?" En ik denk dat je weet dat, als je deze stukje tekst in een film of boek hoort/leest, dan weet je dat alles mis zal gaan.

    En overigens, als iedereen er nu wel mee eens is, kunnen we bij de eerstvolgende post aankomen.. ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vindt t goed als we in de volgende posts aankomen :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Niet té enthousiast allemaal x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Gerust? Het zou erg leuk worden als jij bij Gryffindor geplaatst zou worden. Weet je, het is grappig hoe we de ene moment lachen en al, en een paar minuten later zijn wij plotseling woest, verdrietig en schreeuwen alsof het de einde van de wereld is.’ Met dat brandden Georges blik haast als een brandwond op mij dat nog niet eens een milliseconde geleden geplaatst was. Ongemakkelijk schoof ik wat heen en weer op mijn plaats. Hij keek alleen naar mij om te laten merken dat hij het irritant vond dat ik zo snel stemmingswisselingen had- geloof me; dat vond ikzelf ook alles plezierig- maar het lukte me niet om normaal te zijn. Perfect net zoals hem en Nathaniel, vooral niet de laatste tijd.
    ‘Wat bedoel je?’
    ‘Wat ik bedoel? Vorig jaar werd ik ietwat gek van al die ups en downs. Ik ben erg benieuwd naar hoe we in Merlijns naam nog levend in deze coupe terecht zijn gekomen. Het lijkt gewoon alsof iemand een spelletje met ons speelt om te kijken hoe lang we het kunnen volhouden. Een spelletje waar ze met onze levens aan het spelen zijn of zo. Maar heei; ik heb een zeer goed gevoel over dit jaar. Jullie ook?’ ik kon het niet laten om sarcastisch ‘zeker’ te mompelen. Merlin; ups en downs- waarom zei hij dit nou waar Fred en Ralf bij waren. Zodat ik geen stennis kon maken. Sinds vorig jaar; ups en downs; gek worden; spelletje spelen – alles wees naar mij. Met een ruk stond ik op en voordat ik een willekeurig smoesje kon verzinnen wat ik kon gaan doen kwam de trein met een ruk tot stilstand waardoor ik mijn balans viel en met een klap weer terug op de stoel kwam waardoor de zijkant van mijn bovenlichaam in vuur en vlam leek te staan.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 0:59 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Zeker' mompelde Campbell en ik hoorde duidelijk sarcasme in zijn stem. Natuurlijk wist ik dat er dit jaar ook bepaalde dingen, of zelfs alles mis zou gaan. Maar wat positief denken kan toch ook geen kwaad? Campbell sprong op en ik verwachtte dat hij 'wc' zou mompelen, maar in plaatd van dat schoot ikzelf wat vooruit en Campbell viel achterover terug op het bankje neer doordat de trein met een ruk tot stilstand was gekomen.
    'Eindelijk, we zijn er.' Zei ik en sprong van het bankje op.
    'Gaan jullie maar alvast,' zei ik tegen Fred en Ralf die al opstonden.
    'Kom niet te laat, hoorde ik Fred nog zeggen voorfwt hij samen met Ralf de coupe verliet en ik stond weer voor Campbell. Mijn hand stak ik naar hem uit en ik hoopte dat hij die vast zou pakken zodat het niet do bleef hangen en ik niet de gevoel sou krijgen dat ik alles in deze paar uurtjes fout heb gedaan.. wat ook zo is.
    'Oké, natuurlijk kunnen er dingen ook mis gaan dit jaar, maar wat positief denken kan ook geen kwaad. Zullen we maar?'

    Je mag George wel besturen, dat hij je mee naar het koetsen trekt (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••