• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vindt t goed als we naar aankomst op Hoghwarts gaan. Ik moest namelijk wachten op een reactie van Hermione voor ik verder kon, maar nu starlord zich heeft uitgeschreven kan dat helaas toch niet meer...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Campbell Saunders

    ‘Weet je Campbell, die zwerkbalreputatie boeide me vrij weinig. Alleen aan het begin van vorig jaar was ik er spontaan over. Alleen toen. En weetje wat; eigenlijk heb ik die van je afgepakt aangezien ik in je leven ben gekomen. Dit is dus mijn schuld. Dus je hebt al de redenen om nu woest op mij te worden.’ Ik schudde meteen demonstratief mijn hoofd terwijl hij zachtjes mijn handen omsloot.
    ‘Ik wil niet dat je dat denkt..’ met dat voelde ik zijn lippen op mijn hand terwijl de veels te bekende blos weer over mijn gezicht schroeide; vooral toen de glimlach zoals altijd weer beeldig op zijn gezicht prijkten. ‘En je bent niet niets; jij bent Campbell Saunders, mijn vriendje. En echt waar hoor, niet iedereen kan zo snel een stoere, knappe, leuke en sterke George Weasley krijgen.’ Spontaan gleed mijn mond iets open terwijl ik aan zijn lippen; aan zijn grijns kon zien dat hij verder praten maar ik alleen nog maar de twee woorden; ‘Mijn vriendje’ kon horen. Merlin; als mijn handen met hem verstrengeld waren had ik even in mijn ogen gewreven, in mijn arm geknepen of achterom gekeken of er niet iemand achter me stond waar hij het tegen had. In plaats daarvan bleef ik hem maar met een klein beetje opengevallen mond aanstaren terwijl voor het eerst sinds tijden het warm leek te hebben. Vooral mijn hoofd gezien ik vermoedde dat die zo rood was als een vuurtoren terwijl de twee woorden maar genadeloos in mijn hoofd spookte wat me aangename; maar toch enorm beangstende kriebels zond waar ik totaal niet mee overweg kon. ‘Mijn vriendje.’ Echode ik daarom maar zachtjes en kon een kleine glimlach niet onderdrukken waardoor ik maar verlegen naar de grond staarde en mijn duim rusteloos over zijn hand streek, om vervolgens zachtjes; ‘meen je dat’ te murmelen.


    ----

    Misschien kan Ralf ze storen ofzo x’D; of george kan m weer terug trekken naar Fred of wat je ook wilt :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    TheseWords schreef:
    Ik vindt t goed als we naar aankomst op Hoghwarts gaan. Ik moest namelijk wachten op een reactie van Hermione voor ik verder kon, maar nu starlord zich heeft uitgeschreven kan dat helaas toch niet meer...


    Kealan en Amelie zijn ook bij j :'D Kealan was Hermelien en ron aan het beledigen en Amelie Kealan :p ik wachtte daarop dus ook op een post van jou


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik zag een glimlach op zijn gezicht voordat hij naar het grond begon te staren en murmelde; ‘meen je dat’
    ik glimlachte zachtjes en knikte met mijn hoofd, ook al wist ik niet waarvoor. Dit was de tweede keer in mijn hele leven dat ik hem "vriendje" noem en ergens vond ik dat erg ongemakkelijk. Maar ach, het is toch ook zo.. ? Dat hij mijn vriendje is..
    Het is wel zo dat hij me zo erg vertrouwd, ook. Hij denkt de hele tijd dat ik "perfect" ben, maar dat is niet zo. Ik heb zijn leven verpest en een hele grote deel van mij wilt hem de waarheid over Nathaniel zeggen, want ik kan er echt niet meer tegen. Ik schud deze gedachtes maar weer gauw weg en liet Campbell zijn hand los om het achter zijn nek te plaatsen en hem zo wat meer naar mij toe trok.
    '.. ik denk dat ik je wat moet gaan vertellen, Campbell Saunders.' Het was er al uit voordat ik door kreeg dat ik mijn mond open had gedaan. Weet je wat, ik kan niet leven met deze afschuwelijke leugen, hoewel liegen en leugens geheim houden mijn specialiteit was. In dit geval niet.
    'Ik-'
    'George!'
    Ik liet Campbell los en licht geschrokken keek ik om me heen. Al voordat ik kon zien wie het was.. zag ik een vuist naar mijn richting toe vliegen en het boorde zich in mijn gezicht waardoor ik Campbell gauw losliet en met een kleine kreet achterover struikelde. Alles leek voor even zwart voor mijn ogen te zijn tot ik mijn mouwen tegen mijn neus aan hield die waarschijnlijk aan het bloeden was.
    'Wab was dab nou?' Murmelde ik toen de misselijkmakende gevoel weer terug kwam. Een lange jongen met een ietwat donkere huidskleur staarde me woest aan. Merlin, ik ken hem niet eens.
    'Hoe durf je mijn vriendin te kussen George?! Al die onnozele grappen van jou en Fred zijn leuk en al, maar dit is echt niet meer grappig!'
    'Wie, wat?' Murmelde ik verbaasd en klauterde weer overeind.
    'Romy!'
    Ik hield mijn hand tegen mijn bloedende neus aan en wierp Campbell even een blik toe.
    'Wie in Merlijns naam is Romy? ik heb- ik denk dat je Fred bedoeld want ik hem niemand gekust op deze jongen hier na dan.' Murmelde ik geërgerd en deed een stap naar achteren. De jongen keek me even strak aan voordat hij met zijn hoofd schudde.
    'Ik.. ik hoop het voor je.' Murmelde hij.
    Ik greep naar Campbell zijn hand en sleurde hem mee, terug onze coupé in. Ee coupé deur deed ik met een klap weer dicht en nam weer op mijn huidige plek plaats en trok Campbell zachtjes naast me neer. Wie in merlijns naam is Romy? En waar in merlijns naam is Fred heen gegaan.. en waar blijft Ralf in Merlijns naam toch?
    'Sorry van net. Ik weet niet eens zelf wat er gebeurde. Denk dat ze weer eens dachten dat ik Fred was..' maar alsnog. Waarom kust hij een meisje genaamd Romy als hij Ralf heeft?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh; wauw. Zou Camp Ralf gaan troosten? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ga nu Ralf posten :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik ga nu Ralf posten :3


    oh sorry :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    oh sorry :'3


    hoezo :') je mag ook nu met camp gaan posten als je wilt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hoezo :') je mag ook nu met camp gaan posten als je wilt


    muhahahah wat als Ralf nou sad in de coupe terug komt en Camp Ralf troost >;') wie weet lukt het me om George jaloers te maken (A) (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    muhahahah wat als Ralf nou sad in de coupe terug komt en Camp Ralf troost >;') wie weet lukt het me om George jaloers te maken (A) (flower)


    Kan :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Kan :Y)


    I'm so mean... maar ik ben wel slecht met mensen troosten dus ik ben benieuwd of Camp het wel kan x'D..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Na een aantal minuten lang door het Wc te hebben ijsberen zonder enige redenen daarvoor te hebben, draaide ik het kraan open en begon mijn gezicht wat te wassen. Met een zucht draaide ik het kraan weer dicht en liep naar het deur die ik opentrok maar werd plotseling tegengehouden door de stemmetje van George.
    ‘sorry; ik heb je naam kwijt. Hoe heette je ook alweer?’
    Verbaasd stak ik mijn hoofd uit het wc en keek linksom waar ik George nog net in een coupe zag staan.
    ‘je maakt een grapje; Fred..’ hoorde ik plotseling een meisje giechelen.
    Fred.. Fred? Ik liep de wc uit en bleef geruisloos op de aantal meters staan en leunde wat meer tegen het muurtje aan om de coupe in te kunnen kijken. Fred, of George, liep er in en knielde voor het meisje met de bleke huidskleur voor neer.
    ‘Romy, juist. Was maar een grapje joh. Maar eh- wat had je nou in je gedachtes?’
    ‘kus me maar eerst.’
    ‘wat?’ riep ik en bleef verstijfd stil staan. En voordat ik wat kon gaan roepen, leunde Fred al wat naar voren en drukte zijn lippen op de bleke meisje met de naam Romy.

    ‘hoe kan hij dit doen..’ snikte ik toen ik de coupe weer instormde die al bezet was door Campbell en George.
    ‘h-hoe kan hij dit nou doen?’ herhaalde ik met waterige ogen en plofte op het lege bankje neer om mijn gezicht vervolgens in mijn handen te kunnen verbergen.
    ‘w-waarom m-moet ik altijd de slachtoffer van een g-gebroken h-h-hart zijn?’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes gleed Georges warme hand van mijn hand naar mijn nek waar hij me aan toe trok en ik gehoorzaam dichter tegen hem aan kwam staan. Iets wat zo vertrouwd was waardoor ik automatisch mijn ogen sloot. Van alle momenten in de zomervakantie had ik nooit verwacht; maar dan ook nooit dat ik me zo nog ooit kon voelen. Zo rustig; voor even alle gedachtes naar de afgrond terwijl alleen Georges warmte me langzaam omringde terwijl mijn hand een propje van zijn shirt maakte waardoor die strakker kwam staan.
    ‘..Ik denk dat ik je wat moet gaan vertellen, Campbell Saunders.’ Ik schudde vaag mijn hoofd in de hoop dat hij het voelde zodat hij alsjeblieft dit moment niet kon verpesten; omdat wat het ook was wat hij ging zeggen; in mijn nadeel zou zijn.
    ‘ik-‘
    ‘George!’
    Voor ik het wist voelde ik me abrupt losgelaten worden en verbaasd deed ik mijn hoofd omhoog terwijl George enorm geschrokken leek te zijn waardoor ik maar gauw twee passen naar achter deed. Merlin; natuurlijk wilde hij nu niet dat iemand zag dat er nog steeds iets tussen ons gaande was- ik had hem helemaal voor paal gezet op het toernooi. Hoewel hij er niks over gezegd heeft; wist ik zeker dat hij nog boos op me was. Wat moest zijn moeder wel niet gezegd hebben, oh merlin.
    Voordat ik er erg in had schoot er een vuist vlak voor mijn gezicht langs; maar in plaats van mij te raken schoot het vol op Georges’ gezicht waardoor George met een flinke klap tegen de muur kwam en zijn neus als direct begon te bloeden. Niet zijn neus; oh merlin. Niet zijn perfecte neus -x’D oke sorry idk :’D-
    ‘Wab was dab nou?’
    Ik knikte indringend terwijl ik de iets getinte jongen van top tot teen bekeek die buiten zinnen leek te zijn. ‘Hoe durf je mijn vriendin te kussen George?! Al die onnozele grappen van jou en Fred zijn leuk en al, maar dit is echt niet meer grappig!’
    ‘Wie, wat?’
    ‘Romy!’
    Ik zag George meteen naar mij staren wat alleen mijn kaak iets deed vestrakken terwijl ik de jongen maar aan bleef kijken. Dit kon niet- alsjeblieft niet. Niet nu. Niet ooit.
    ‘Wie in Merlijns naam is Romy? Ik heb- ik denk dat je Fred bedoeld want ik heb niemand gekust op deze jongen hier na dan.’
    ‘Ik.. ik hoop het voor je.’
    Met dat voelde ik Georges hand die van mij pakken en sleurden me letterlijk de coupé in die met een klap dicht viel wat mijn schouders toch even deden schokken van schrik voordat ik door George op de bank van de coupe neergetrokken werd.
    ‘Sorry van net. Ik weet niet eens zelf wat er gebeurde. Denk dat ze weer eens dachten dat ik Fred was..'
    ‘hoe kan hij dit doen..’ ik schrok op toen de coupedeur open schoot en Ralf naar binnen gestormd kwam; helemaal ontzet. Oh merlin; hoe erg dit ook voor Ralf was; hoe pijn George ook had- maar iets in me was enorm blij omdat dit er uit ziet alsof het recentelijk is gebeurd- en als dat zo is; ik had al de hele treinrit George bij me. George was het niet. George is onschuldig- en ik vertrouwde hem niet. Oh merlin- ik ben de slechtste vriendje ter wereld; iets wat direct bevestigd werd gezien ik nog geen doekje of iets aan George gegeven had voor zijn neus.
    ‘W-waarom m-moet ik altijd de slachtoffer van een g-gebroken h-h-hart zijn?’
    Met dat viste ik mijn toverstok in mijn middels te grote broekzak en toverde een doekje voor George tevoorschijn voordat ik opstond en om een arm om Ralf heen te slaan; wier zijn gezicht in zijn handen verborgen had. Voorzichtig; ging ik naast hem zitten en wreef zachtjes troostend over zijn rug.
    ‘Rustig maar; misschien is dit allemaal een misverstand. Ik bedoel- het is toch net gebeurd? Niet alles is zoals het lijkt.’ Waagde ik troostend terwijl ik een klein glimlachje probeerde te produceren.


    Srry slecht stukje. Ik ga zometeen beter me best doen met troosten x'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus je gaat echt proberen om george jaloers te maken? Hmm.. dit gaat nog erg leuk worden :Y)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 19:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dus je gaat echt proberen om george jaloers te maken? Hmm.. dit gaat nog erg leuk worden :Y)


    Ik faal er nu al in...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya