• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Het werkt (Y) mijn o zo simpele plan werkte (:


    Haha ik haat jou (cat) x'D Maar onthou wel dat Camp altijd alles verpest he :p It ain't over yet.

    Ik ben nu wel sad omdat George er achter is gekomen dat Camp zijn leven verpest :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kijk terug in deze topic; wij zijn die enige die spontaan staan te posten :'))


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Kijk terug in deze topic; wij zijn die enige die spontaan staan te posten :'))


    Ja dat komt omdat Camp en George als enige echt een geschiedenis al hebben samen x"D

    Daarnaast treden we beide nu met beide voeten je regels :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga zo snel mogelijk posten hoor (: Ik heb het nu alleen een beetje druk met Sinterklaas


    -

    Leora schreef:
    (...)

    Ja dat komt omdat Camp en George als enige echt een geschiedenis al hebben samen x"D

    Daarnaast treden we beide nu met beide voeten je regels :'D


    shhht :'3 ik had alles van mijn eerste rpg gekopieerd en alleen de beginnetje wat veranderd. dus de regels bestonden al eerder dan dat deze rpg was gestart :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginevra "Ginny" Molly Weasley


    Zodra we op het station aankomen is mijn familie uiteraard weer ouderwets gezellig bezig. Alles gaat nog goed, totdat Fred zijn koffer openbarst en de inhoud zich verspreid over een aantal vierkante meter. Ik moet moeite doen om mijn lach te onderdrukken en wacht benieuwd af wat ma ervan gaat zeggen. Ik had al zo'n idee gehad van waarom de koffers van mijn tweelingbroers zo enorm volgepropt zaten, maar ik had er verder niets over gezegd. Dit voorval bevestigd mijn vermoedes over die fopartikelen waar ze al weet ik niet hoelang mee bezig zijn. Uiteraard begint ma gelijk weer een enorme preek te geven, zo luid dat er gewoon mensen toe staan te kijken en ik een paar stapjes naar de andere kant doe om te laten zien dat ik er niet bij hoor, wat eigenlijk wel zo is, maar wat ik niet echt wil laten opvallen op momenten als dit. Ondertussen zie ik dat George er heel sneaky vandoor glipt, waarna Fred hem een boze blik toewerpt. Ma lijkt het alleen niet te zien, die heeft nu alleen maar aandacht voor Fred. Arme Fred, denk ik ergens, hoewel ik het aan de andere kant juist hilarisch vindt, of juist beschamelijk. Het zou wel een mix zijn van die drie kunnen zijn gok ik. George zal ma in elk geval niet meer terug zijn. Die komt vast en zeker de trein niet meer uit. Ook ik besluit maar weg te lopen om iemand te zoeken die niet aan het schreeuwen is.
    "Ik ga, oké ma." Zeg ik op normale toon, al denk ik niet dat ma het kan hebben gehoord. Die is niet echt met mij bezig momenteel.

    Wilt er iemand met Ginny of June praten?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 17:33 ]


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Ginevra "Ginny" Molly Weasley


    Zodra we op het station aankomen is mijn familie uiteraard weer ouderwets gezellig bezig. Alles gaat nog goed, totdat Fred zijn koffer openbarst en de inhoud zich verspreid over een aantal vierkante meter. Ik moet moeite doen om mijn lach te onderdrukken en wacht benieuwd af wat ma ervan gaat zeggen. Ik had al zo'n idee gehad van waarom de koffers van mijn tweelingbroers zo enorm volgepropt zaten, maar ik had er verder niets over gezegd. Dit voorval bevestigd mijn vermoedes over die fopartikelen waar ze al weet ik niet hoelang mee bezig zijn. Uiteraard begint ma gelijk weer een enorme preek te geven, zo luid dat er gewoon mensen toe staan te kijken en ik een paar stapjes naar de andere kant doe om te laten zien dat ik er niet bij hoor, wat eigenlijk wel zo is, maar wat ik niet echt wil laten opvallen op momenten als dit. Ondertussen zie ik dat George er heel sneaky vandoor glipt, waarna Fred hem een boze blik toewerpt. Ma lijkt het alleen niet te zien, die heeft nu alleen maar aandacht voor Fred. Arme Fred, denk ik ergens, hoewel ik het aan de andere kant juist hilarisch vindt, of juist beschamelijk. Het zou wel een mix zijn van die drie kunnen zijn gok ik. George zal ma in elk geval niet meer terug zijn. Die komt vast en zeker de trein niet meer uit. Ook ik besluit maar weg te lopen om iemand te zoeken die niet aan het schreeuwen is.
    "Ik ga, oké ma." Zeg ik op normale toon, al denk ik niet dat ma het kan hebben gehoord. Die is niet echt met mij bezig momenteel.


    Wilt er iemand met Ginny of June praten?


    hm, ik heb Georgie die al zijn nachtmerrie aan het voortzetten is met een andere persoon, en ik heb Ralf de weerwolfje die alleen in een coupe zit ^^ als je zin hebt en niets te doen hebt mag je George wel betrappen, of als je wilt kan je ook bij mijn eenzame jongen komen zitten (:
    schrap de eerste maar beter af aangezien jij denk ik George zijn 'verleden' (een jaar geleden) niet weet maar gingin wel.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Amelie Rosanne Hale.

    Wanneer we onopvallend door het hek tussen perron negen en tien zijn gegaan komen we aan om perron 9 3/4. Ik kijk naar de trein die al lichtjes rook uit stoot. Lily en Fleur staan achter me en lachen ergens samen om. Gelijk kijk ik om me heen of ik ergens iemand kan ontdekken die ik ken.
    "Amelie, veel plezier dit jaar" zegt mijn vader nadat hij afscheid van Lily en Fleur heeft genomen. Onwillekeurig grijns ik, dit is mijn laatste jaar en plezier gaat zeker lukken. Ik kijk nog een keer om me heen en zie June staan, ik heb de neiging om gelijk naar haar toe te rennen maar ik weerhoud mezelf daarvan. Mijn ouders hebben het nooit echt gehad van haar 'soort' zoals ze het noemen.
    "Doei" glimlach ik naar ze. Ik houd van ze, ook al zijn ze nogal bevooroordeeld. Daar zijn ze gewoon mee opgegroeid. Ik geef mijn ouders beide een knuffel. Normaal gaan Christian en Thijs ook mee maar dit keer hadden ze het te druk. Christian werkt op het Ministerie en Thijs heeft een hoge functie bij Goudgrijp. Ik slenter over het perron in een poging June te vinden. Ik wil haar alles vertellen over de vakantie en ook haar verhalen aanhoren. Dan zie ik haar staan.
    "June!" Roep ik glimlachend.


    -

    SphinxX schreef:
    (...)

    shhht :'3 ik had alles van mijn eerste rpg gekopieerd en alleen de beginnetje wat veranderd. dus de regels bestonden al eerder dan dat deze rpg was gestart :'3


    Ik vermoedde zoiets al x'D... :p Toen was jij nog een heks en mochten we niks :< tot je mij leerde kennen (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    hm, ik heb Georgie die al zijn nachtmerrie aan het voortzetten is met een andere persoon, en ik heb Ralf de weerwolfje die alleen in een coupe zit ^^ als je zin hebt en niets te doen hebt mag je George wel betrappen, of als je wilt kan je ook bij mijn eenzame jongen komen zitten (:
    schrap de eerste maar beter af aangezien jij denk ik George zijn 'verleden' (een jaar geleden) niet weet maar gingin wel.


    Met die andere persoon zou dit wel onthouden (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    hm, ik heb Georgie die al zijn nachtmerrie aan het voortzetten is met een andere persoon, en ik heb Ralf de weerwolfje die alleen in een coupe zit ^^ als je zin hebt en niets te doen hebt mag je George wel betrappen, of als je wilt kan je ook bij mijn eenzame jongen komen zitten (:
    schrap de eerste maar beter af aangezien jij denk ik George zijn 'verleden' (een jaar geleden) niet weet maar gingin wel.


    Kan iemand maybe een kleine samenvatting geven over wat er met George en Campell is? Dat is misschien wel handig voor de rest. En ik zie dat ik al wat te schrijven heb met June, dus dat ga ik doen.


    She was always looking for more..

    Leora schreef:
    (...)

    Met die andere persoon zou dit wel onthouden (cat)


    oh, schreef ik serieus 'met die andere persoon' x') sorry, dat bedoelde ik niet :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Vivir schreef:
    (...)

    Kan iemand maybe een kleine samenvatting geven over wat er met George en Campell is? Dat is misschien wel handig voor de rest. En ik zie dat ik al wat te schrijven heb met June, dus dat ga ik doen.


    Ik zou je een korte beschrijving geven: Het zijn soulmates (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    June Mercendes


    Ik ben een beetje aan het rondslenteren op het perron als ik ineens een maar al te bekende stem hoor roepen.
    "June!" Gelijk kijk ik op en zie ik Amelie staan. Een grootte glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik ren een beetje op haar af, waarna ik haar een grootte knuffel geef. Ik heb haar echt heel erg gemist, ik heb haar dan ook zo lang niet gezien omdat mijn ouders zo nodig de hele vakantie lang naar opa en oma wilden gaan die in Australië wonen. Het was wel een geweldige vakantie, moet ik toegeven. Ik had mijn opa en oma niet meer gezien sinds ik zes was en ze voor een paar weken hierheen waren gekomen. Ik kende ze dan ook eigenlijk niet omdat ze zolang uit mijn leven waren geweest, maar ma moest wel huilen toen ze ze weer zag en ik ben erachter gekomen dat ik heel veel gemeen heb met mijn oma. Ik mis haar en opa nu al en snap niet hoe ik al die jaren zonder ze heb kunnen leven.
    "Hey Melie." Begroet ik haar. Zo kort ik haar naam altijd af omdat ik Am maar stom vindt klinken. "En hoe was jouw vakantie?" Vraag ik haar, we hebben elkaar natuurlijk wel briefen gestuurd, maar dat is niet echt hetzelfde als elkaar in het echt zien.


    She was always looking for more..

    George Weasley

    Toen hij niets zei nam ik aan dat ik weg kon gaan waardoor ik me met een zucht omdraaide en richting de deur toe liep, tot een hand me strak vastgreep en Campbell me naar hem toe trok. Voordat ik kon vragen wat er was, trok hij me in een omhelzing en begroef zijn gezicht in mijn borstkast. Even bleef ik verbaasd staan en kon niet laten om een kleine grijns tevoorschijn te persen, ook al was het alles behalve de tijd om nu te lachen of grijnzen.
    ‘Je bent alles behalve entertainment voor míj.’
    Mijn grijns verdween en zachtjes gooide ik ook mijn armen om hem heen en leek de voetstappen die vlak achter de deur was gaan stoppen helemaal vergeten.
    ‘dat hoopte ik al te horen.’ Murmelde ik en verborg mijn gezicht eventjes in zijn haren.
    ‘overigens, als ik alles behalve entertainment ben, dat ben ik sowieso hatelijk en irritant.’
    Ik liet hem los en perste een klein glimlachje tevoorschijn.
    ‘aangezien ik ook altijd aan je vast plak. Sorry daarvoor. Ik geef je wel voortaan wat meer privacy als je dat nodig hebt.’
    Mijn glimlach verdween even en zachtjes schudde ik met mijn hoofd terwijl ik mijn hand ietwat twijfelend ophees en die langs zijn wang zette. Ik weet niet of hij nog boos is, nog steeds prikkelbaar als net of zelfs of hij woest op mij is. Ik weet dat wat er tussen ons is, extreem gevaarlijk is en onwijs moeilijk waardoor het lijkt alsof ik in een nachtmerrie ben beland. En dat merk ik pas na een hele jaar. Maar alsnog, ik wil niet uit deze nachtmerrie komen.
    ‘Campbell- ik h-’
    ‘George!’
    De deur schoot open en de eigenaar van de voetstappen van net verscheen door de deuropening. Ik maakte een kleine sprongetje van schrik en draaide me geschrokt om. En ja hoor, daar stond Fred.
    ‘o, heei Fred.’ Murmelde ik en liet Campbell zachtjes los.
    ‘waar was je? Je glipte weg van mam; waar is je hutkoffer? Waarom is Campbell hier?’
    Hij keerde zich naar Campbell en net wat er in het eerste instantie bij mij was gebeurd, ontstond er en breed glimlach op zijn gezicht.
    ‘oh, heei Campbell,’ begroette hij hem alsof het iets doods normaals was.
    ‘Fred- ga maar alvast naar de eerste coupe toe die je tegenkomt. We komen er zo aan.’
    Even bleef Fred zwijgend stil staan tot hij goedkeurend met zijn hoofd knikte en met een; ‘zie je zo,’ wegliep. De deur sloot hij achter zich en meteen keerde ik me weer naar Campbell toe.
    ‘wil- wil je terug naar het coupe of wil je nog wat hier blijven?’ murmelde ik dan maar.

    Ik ben een afschuwelijke Fred ;-;


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••