• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik zweer, als jij er niet was, zou de trein misschien wel over een week of vijf vertrekken.


    Ahw <'3 wat geef je me weer zukke lieve complimenten vandaag x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell pakte mjjn hand vast en trok me wat meer naar zich toe. Ik keek lichtjes verbaasd op toen hij recht in mijn ogen keek, iets wat hij nooit doet waardoor ik altijd genoodzaakt overblijf om een poging te wagen om zijn blik op te kunnen vangen, hij drukt zijn lippen sinds, weet ik veel, wat boeien al die "sinds" nou? Bij een kus denk ik meteen altijd gelijk aan wanneer onze laatste kus was en hecht ik me aan die ene moment in plaats van de kus van nu. [Georgie logica] in mijn geval eindigde de kus veels tesnel en veels te snel wwerdik weer in het echte, harde wereld gedumpt en keek Campbell gauw weg.
    ‘Ja, ik kom op Zweinstein les volgen- Perkamentus heeft mij een plek aangeboden omd- Omdat… ik kruidkunde zo leuk vind.’ ik fronste mijn voorhoofd en kon mijn kleine glimlach niet onderdrukken die tevoorschijn kwam en greep terug naar Camp zijn hand die hij los had gelaten. Ik weet ergens dat hij liegt, maar liever zet ik hem niet meer onder druk. Ik wil dat hij zich even ontspant, even een glimlach laat zien.
    'Oh, wat aardig van Perkamentus dat hij ook studenten aan neemt die kruidenkunde leuk vinden. Ik dacht dat de een tovenaar, heks of een dreuzeltelg zijn de enige eisen waren.' Zei Fred Met een glimlachje.
    [Ik kom er net achter; hoe zou het zijn als dreuzels dreuzelkundr zouden volgen op hun normale dreuzelscholen? En hoe het zou zijn als Harry potter Harry Potter zou gaan lezen?]
    Ik leek terug naar Campbell en kneep zachtjes in zijn hand.
    'Maak je geen zorgen Cam; je hoeft niet te liegen. Als je de reden niet eilt zeggen, hoeft het echt niet van mij.' Zei ik dan.

    Het is zo vreemd dat er vier mensen in de coupe zitten waarvan ik er drie bestuur en jij een.. kun je misschien kealen naar het coupe sturen om george uit te shelden voor wat hij hem heeft aangedaan of zo :')
    '


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oh jaaa, Ralf was ook een vaste personage van mij he :'D met hem moet ik ook een paar keer posten ^-^ even dacht ij dat hij net als Fred een bij-personage was :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Oh jaaa, Ralf was ook een vaste personage van mij he :'D met hem moet ik ook een paar keer posten ^-^ even dacht ij dat hij net als Fred een bij-personage was :')


    hahaa :'D ik heb al iets ergs voor camp :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    hahaa :'D ik heb al iets ergs voor camp :P


    Jr vind het leuk om mij en George pijn te doen he


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jr vind het leuk om mij en George pijn te doen he


    alle pijn wat George voelt; voelt camp 2x erger :) en wie weet vind George t wel leuk...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    alle pijn wat George voelt; voelt camp 2x erger :) en wie weet vind George t wel leuk...


    Je maakt me bang.

    Nig steeds geloof je niet dat als Campbell pijn heeft, bang is, verdriet heef ect. George van binnen uit dood gaat.. :'l


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes omsloot Georges hand die van mij weer en een rare gevoel bekroop me wat me toch enigszins hoop gaf dat hij niet iemand anders middels had gevonden.
    ‘Oh, wat aardig van Perkamentus dat hij ook studenten aan neemt die kruidkunde leuk vinden. Ik dacht dat een tovenaar, heks of een dreuzeltelg zijn de enige eisen waren.’ Hoorde ik Freds stem die akelig veel op Georges leek achter George zeggen wat mijn hoofd nog roder deed maken.
    In plaats van een opmerking te verzinnen draaide George zich naar mij toe wat gepaard ging met een zachte kneep in mijn hand wat me toch enorm week maakte. Iets wat totaal avarechts was toen ik hem zojuist voor het eerst sinds tijden weer zag.
    ‘Maak je geen zorgen Cam; je hoeft niet te liegen. Als je de redenen niet wilt zeggen, hoeft dat echt niet van mij.’ Het ergste van dit alles is dat het me totaal niet hielp. En dat bedoel ik niet met wat er aan de hand was; maar het feit dat er twee mensen waren terwijl ik hem alleen maar nog leek te knuffelen; misschien was wat ik eerder bedoelde met ‘even’ iemand voelen waar ik van hou niet eens waar. Ik wilde het langer en voor ik het wist lagen mijn lippen weer op die van George terwijl mijn hart zich enorm leek aan te moeten passen van leegte en verdriet naar iets beters. Naar George- iets wat hij al maanden verloren was terwijl mijn handen haast die van hem fijn leken te knijpen voordat ik van een klap van de deur schrok en hem los liet. Ik keek naar de gedaante achter George en tot mijn schrik stond Angelique achter hem en pookte ze hem in zijn zij. ‘Georgee.’ Hoorde ik haar enthousiast kiren voordat ze naast Fred- ongevraagd- plaats nam en enthousiast; ‘Fred- Ralf’ zei terwijl ze expres mij leek te vergeten; alsof ik stof was. ‘Hoe was jullie vakantie- ik ben naar Egypte geweest. Het was geweldig- zoals je al zei, George.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    WAAROM denk jij altijd dat zulke dingen george blij gaatmaken terwijl dat niet zo iiiis :'D ik bedoel, na eenhele (rpg) jaar noet jij samen mrt camp toch wel kunnen weten hoe George Iin elkaar zit?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    WAAROM denk jij altijd dat zulke dingen george blij gaatmaken terwijl dat niet zo iiiis :'D ik bedoel, na eenhele (rpg) jaar noet jij samen mrt camp toch wel kunnen weten hoe George Iin elkaar zit?


    Ik weet nu wel dat Camp erg jaloers is; gezien hij niet weet of hij en George nog wat hebben of iets (a) misschien denkt hij wel dat je wat met Angelique hebt :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amelie Rosanne Hale.


    "Het was echt super geweldig. Echt fantastisch. Australië is echt zo mooi. Al was het misschien wel een beetje lang, maar ma wilde haar ouders echt zo graag weer eens zien. Het was wel fijn dat ze zo gelukkig was om ze weer te zien" zegt June glimlachend.
    "Ik moet nog even voor de laatste keer gedag zeggen tegen mijn ouders, maar zullen we dan de trein in gaan? Voordat alle plekken bezet zijn en zo" zegt ze terwijl ze even een blik richting haar ouders werpt. Ik ben vroeger jaloers geweest op de relatie die June met haar ouders heeft, het is zo oprecht, zo puur.
    "Ja, ga maar. Ik zie je zo" glimlach ik redelijk geforceerd. Ik kijk even rond over het perron of ik nog bekenden zie maar die zie ik niet. Ik ga maar op een bankje zitten en wacht op June. Overal zijn families afscheid aan het nemen en ik kijk naar een jong meisje en haar ouders. Haar ouders zijn duidelijk Muggle's aan de manier waarop ze rond kijken.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 11:46 ]


    -

    June Mercendes


    "Ja, ga maar. Ik zie je zo" Zegt Amelie.
    "Oké, ben zo terug." Antwoord ik en ik loop nog even terug naar mijn ouders. "Hé, ik ga zo de trein in." Zeg ik tegen ze. Gelijk geven ze me beiden nog een knuffel.
    "We gaan je missen." Zegt mijn moeder terwijl ze me loslaat.
    "Je moet ons wel schrijven hoor." Zegt mijn vader juist daarna. Ik glimlach naar ze.
    "Zal ik doen, maar kunnen jullie wel omgaan met Peper?" Vraag ik ze lichtelijk geamuseerd. Peper is mijn uil en komt uit de tovenaarswereld, en net zoals alle andere dingen uit de tovenaarswereld, kunnen mijn ouders brieven per uil maar niet begrijpen. Meestal is dat juist wel grappig, maar hoe kunnen we anders met elkaar comminiceren? Niet dus. Deze vakantie heb ik ze in Australië een snelcursus gegeven over hoe je met uilen omgaat. Niet dat het geholpen heeft, ze zijn echt ontzettend onhandig als het om uilen gaat.
    'Ehm, we gaan het proberen." Zegt mijn vader weer ietwat onzeker, waar ik om moet lachen.
    "Oké, doei!" Zeg ik voordat ik me omdraai en terug naar Amelie loop. "Ik ben klaar om te gaan." Zeg ik tegen haar.


    She was always looking for more..

    George Weasley

    Voor ik weer weg kon kijken, drukte hij zijn lippen nogmaals tegen die van mij aan. Ik weet iet waarom maar ergens boeit het me niet meer als we in het openbaar staan te kussen; na de gebeurtenissen van vorig jaar dan. Want daarvoor zou ik me afschuwelijk ongemakkelijk vinden. Ook al is dat ook wel een beetje, misschien omdat ik bij Fred en Ralf zit en dit zit te doen. Maar ach ja.
    Spontaan liet hij me los en toen pas merkte ik een vierde persoon op in het coupé; Angelique kwam net binnen lopen. Met een zucht keek ik weg toen ze speels in mijn zij pookte.
    ‘Georgee.’ kierde ze voordat ze zich tussen mij en Fred in wurmde.
    ‘Fred- Ralf. Hoe was jullie vakantie- ik ben naar Egypte geweest. Het was geweldig- zoals je al zei, George.’
    Ik glimlach vreugdeloos en wisselde misschien wel met iedereen in het coupé een blik af.
    'Oh heei, Angelique.' Ergens wilde gaan roepen dat ze ons ook moest meenemen zodat we haar in een piramide kon gaan opsluiten, maar nee. Dat zei ik niet.
    'Ik ben Fred.' Zeg ik spontaan en gooide mijn arm onverwachts om Campbell heen.
    'En ik heb iets met Campbell.'
    'Oh ja, en ik ben zijn lang verloren drieling broer. George is vermist.'
    'Dus als je hem zoekt, hij sprong in het donkere meer en kwam niet meer terug. Kun je er ook in springen en vooral niet boven water komen; dan vind je hem vast wel.'

    Oké ik had dus echt geen inspiratie :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Nerveus en enorm ongemakkelijk speelde ik met mijn vingers terwijl ik niet probeerde te denken aan het feit hoe dicht Angelique op George zat gezien er geen mogelijkheid meer leek om die twee nog uit elkaar te halen.
    ‘Oh heei, Angelique. Ik ben Fred. En ik heb iets met Campbell.’ Met dat voelde ik een warme arm rond mij heen gegooid worden wat me toch enorm liet blozen en ik maar nerveus weg keek.
    ‘oh ja, en ik ben zijn lang verloren drieling broer. George is vermist.’
    ‘Dus als je hem zoekt, hij sprong in het donkere meer en kwam niet meer terug. Kun je er ook in springen en vooral niet boven water komen; dan vind je hem vast wel.’ Ik kon het niet laten om een klein beetje te glimlachen bij alleen het idee dat Angelique het donkere meer in sprong zodat ze nooit meer terug kon komen. Nooit meer mij en George kon breken- als er iets te breken tussen ons viel. Misschien wilde hij gewoon geen last van haar hebben en gebruikte hij me alleen maar – misschien moest ik gewoon maar van deze situatie gebruik maken. Met die gedachten schoof ik ook dicht tegen George aan wiers arm nog als vlammen rond mij heen branden- hoewel dat voor mijn zij werkelijk gold door de wond die er zat waar Georges pols stevig tegen aan lag.
    ‘Ach; George. Je bent zo lief als je weer zukken grapjes uitkraamt.’ Met dat kneep ze vertederd in een van zijn wangen voordat hij expres stil viel op zijn been wat meteen mijn blik trok.
    ‘Campbell. Wat een verassing. Ik had je hier niet verwacht- gezien je de kampioen van Klammfels was. Ook heb ik je niet echt meer bij de wedstrijden gezien van Bulgarije- waar ik natuurlijk bij was. Heb je iets beters gevonden of hebben hún iets beters gevonden.’ Ik slikte terwijl mijn ogen nog steeds gefixeerd op haar hand lagen tot ik me niet meer in kon houden en het ruw van Georges been afdrukte. Het maakte me niet meer uit als ik jaloers overkwam- ik was jaloers. Enorm.
    ‘Niet iedereen verwisseld een ander gewoon omdat ze beter kunnen krijgen.’ Kaatste ik naar haar terug wat haar alleen maar deed glimlachen.
    ‘Sommige mensen hebben even tijd nodig om de waarheid onder ogen te komen.’
    Met dat legde ze haar hand weer verleidelijk op Georges knie en ik voelde werkelijk mijn woedde weer toenemen- in een erge maten terwijl ik mijn handen met moeite tegenhield om niet te gaan trillen.
    ‘Sommige mensen moeten het verschil weten tussen wat van hen is en wat niet.’ Zei ik nijdig en duwde haar hand weer van Georges been was en deze keer botter. Iets wat totaal geen effect op haar leek te hebben gezien ze zelfvoldaan haar rug rechten waarbij haar haar sierlijk over haar rug gleed.
    ‘Wat vind jij er nou van dat Campbell van de team is getrapt, Fred?’ ik voelde de blosjes die net op mijn gezicht gekomen waren meteen weer wegtrekken voordat ik van woedde haar op de grond gooide en boven op haar sprong. ‘Sommige mensen moeten gewoon hun mond houden. Voorgoed.’ Het maakte me niet meer uit of het een meisje was of niet waardoor ik mijn vuist hard in haar gezicht stompte waarbij al mijn opgekropte woedde leek vrij te komen; hoewel ik normaal dit nooit zou doen voelde ik een rare vorm van voldoening waardoor mijn controle verloren leek te zijn en ik vol op haar in begon te slaan zonder rekening te houden met grenzen gejammer wat uit haar mond kwam.


    Iemand moest het doen (cat) die bitch gaat er aan rawr. :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [ Ik snap nog steeds niet helemaal wat het nou met Campbell en George is... ]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 19:37 ]


    -