• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    hij is iig niet meer depressief zoals Linde hem bespeelde x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    hij is iig niet meer depressief zoals Linde hem bespeelde x'D


    misschien moet ik ook Fred aanmaken maar ik weet dat dat niet zo veel verschil gaat maken aangezien ikzelf George ook speel en Fred en George op elkaar lijke :') dan speel ik hem maar zo, net als hoe ik hem ook bij @generation bespeelde. net als Angelique en Leo en ooit die blonde jongen en madama Plijster en Molly en.. ect.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    misschien moet ik ook Fred aanmaken maar ik weet dat dat niet zo veel verschil gaat maken aangezien ikzelf George ook speel en Fred en George op elkaar lijke :') dan speel ik hem maar zo, net als hoe ik hem ook bij @generation bespeelde. net als Angelique en Leo en ooit die blonde jongen en madama Plijster en Molly en.. ect.


    Ik beschreef Angelique leuker dan jou. No offence maar ik heb gewoon een F'ck'd up mind x'D

    Edit moet ik anders fred maar nemen ?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 18:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik beschreef Angelique leuker dan jou. No offence maar ik heb gewoon een F'ck'd up mind x'D

    Edit moet ik anders fred maar nemen ?


    wat jij wilt :p mij maakt het niets uit aangezien ik hem ook dus net als al die andere personages kon bespelen.

    en ja, ik geef toe dat je haar erg leuk beschreef aangezien ze in jouw posts letterlijk psychisch gestoord leek te zijn. maar geef toe, toen ik haar beschreef tijdens de kerstbal van vorig jaar, en ze gaf George stiekem de liefdesdrank waardoor Campbell afschuwelijk van werd, geef toe dat dat een goede drama bom was :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wat jij wilt :p mij maakt het niets uit aangezien ik hem ook dus net als al die andere personages kon bespelen.

    en ja, ik geef toe dat je haar erg leuk beschreef aangezien ze in jouw posts letterlijk psychisch gestoord leek te zijn. maar geef toe, toen ik haar beschreef tijdens de kerstbal van vorig jaar, en ze gaf George stiekem de liefdesdrank waardoor Campbell afschuwelijk van werd, geef toe dat dat een goede drama bom was :Y)


    Als niemand haar bezet dan... ga ik haar weer als bij-rol nemen en dan word ze nog psygischer dan ooit te voren :'D yess I'm a psycho bitch x'D
    ----

    Ik haat haar. ik wil haar dood en als George nog een keer doet alsof hij het leuk vind om met Angelique te kussen of aan te raken dan stop ik hem in een blender en maal ik hem in allemaal stukjes en dan schenk ik hem met een trechter in Angeliques mond die levend begraven word dus in haar zuurstofbuisje :< ik ben te boos en te jaloers en te bang om normale zinnen te kunnen typen bij deze dreigement.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat hoopte ik al te horen.’ Mijn hart maakte een kleine sprongentje toen ook zijn armen om mij heen sloten wat mijn startsein was om mijn ogen te sluiten voor het eerst sinds tijden zonder bang te hoeven zijn dat iemand me besloop. Althans dat hoopte ik.
    ‘Overigens, als ik alles behalve entertainment ben, dat ben ik sowieso hatelijk en irritant.’ Hij liet mij zachtjes los waardoor ik ietwat teleurgesteld naar boven keek; recht in zijn glimlach.
    ‘Aangezien ik ook altijd aan je vast plak. Sorry daarvoor. Ik geef je wel voortaan wat meer privacy als je dat nodig hebt.’ Met dat omsloot zijn grote hand mijn koude wang. Hoewel het stikken heet buiten was leek ik het al de hele zomervakantie niet warm meer te kunnen krijgen. Misschien dat ik daardoor ook zo opviel met een warme vest aan; die me zelfs niet kon verwarmen. De enige vest die ik ooit werkelijk fijn had gevonden stond de logo van Bulgarije op. Een van de dingen die ik heb moeten inleveren; net zoals een deel van mijn hart.
    ‘Campbell- ik h-‘
    ‘George!’ met dat schoot de deur open en kwam Georges evenbeeld naar binnen lopen; Fred. Hij leek enthousiaster dan dat ik hem ooit tevoren had gezien, net zoals George daarnet.
    ‘O, heei Fred.’
    ‘Waar was je? Je glipte weg van mam; waar is je hutkoffer? Waarom is Campbell hier? Oh, heei Campbell.’ Ik glimlachte maar als wijze van begroeting terwijl de pretlichtjes in zijn ogen mij enorm staken.
    ‘Fred- ga maar alvast naar de eerste coupe toe die je tegenkomt. We komen er zo aan.’
    ‘Zie je zo.’ Met dat keerde George zich weer naar mij toe. ‘Wil- wil je terug naar het coupe of wil je nog wat hier blijven?’ ik kon alleen maar opkijken naar zijn totaal – niet – vrolijke – gezicht en hoezeer ik wilde vertellen wat er gebeurd was; hoe eenzaam ik me voel en dat ik bang ben voor de boze buien die me de afgelopen zomervakantie al teisterde kon ik niet de George uit mijn hoofd halen die George had afgeschilderd als een ‘boeman’ misschien was dat alleen maar bang omdat ik weer een zelfmoord-poging of iets dergelijks zou proberen. Misschien dwong ik hem wel om tijd met mij op te brengen als ik in de buurt was terwijl hij liever ergens anders was; zoals bij mijn tweelingbroer of Angelique. Met het laatste gedachte kon ik het niet laten om met een beet mijn droge lip kapot te bijten waardoor ik bloed proefde.
    ‘…Nee, je hebt niet gevraagd of ik naar Zweinstein wilde komen. Ik deed het zomaar; terwijl ik niet eens rekening met je hou- ik beloof je het hele jaar niet lastig te vallen. Het spijt me voor alles; ook alles van vorig schooljaar.’ Ik slikte door mijn droge keel en voor het eerst was ik blij dat ik te weinig vocht of voedingsstoffen nog in me had om nog tranen te produceren. Met dat draaide ik me om gezien ik ergens bang was om George weer boos te zien worden, maar net voordat ik de klink kon raken ging de deur open en kwam er een grote, brede gestalten naar binnen lopen met een grijns waar mijn nekharen overeind gingen staan terwijl ik het niet kon laten om met grote ogen naar hem te staren en mijn ademhaling als direct onregelmatig werd.
    ‘Hey, Campbell.’ Zijn blik ging direct naar de jongen achter mij; George. ‘…en George. Zit je niet verkeerd- Campbell. Moet jij niet onderweg zijn op Klammfels.’


    De jongen die naar binnen komt lopen is Kealan <'3 mijn Zwadderich char :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amelie Rosanne Hale.

    Wanneer June me ziet verschijnt er een grote glimlach op haar gezicht. Ze geeft me een grote knuffel en ik ben blij om haar na zolang weer te zien. Ze is naar Australië geweest en heeft geen tijd gehad om te komen logeren zoals ze normaal doet.
    "Hey Melie" June noemt me altijd Melie of Lie, terwijl iedereen mijn naam eigenlijk afkort tot Am maar dat vindt ze maar niks.
    "En hoe was jouw vakantie?" Vraagt ze. Eigenlijk weet ze het al door de vele brieven die we hebben uitgewisseld maar het is toch leuk om het elkaar in levende lijve te vertellen.
    "Het was wel oké, niet heel veel bijzonders. We hebben familie bezocht" ik haat mijn familie, allemaal zijn het schoothondjes van Voldemort. Ja, ik geloof erin dat hij is teruggekeerd.
    "En ik ben hoofdmonitor geworden" zeg ik met een kleine glimlach en een knikje richting de badge op mijn borst.


    -

    June Mercendes


    "Het was wel oké, niet heel veel bijzonders. We hebben familie bezocht" Zegt Amelie op zo'n toon dat ze die familiebezoekjes niet al te leuk vond. Ik weet wel dat haar familie allemaal Pureblood zijn en daar maar al te blij mee zijn. Mij mogen ze dan ook niet, waar ik in de eeerste jaren op Hogwarts een beetje moeite mee heb gehad, hoewel ik dat niet graag aan Amelie liet merken. Zij kan er niets aan doen dat haar familie zo is zoals hij is. De afgelopen tijd heb ik daar dan ook een beetje vrede mee gekregen. Ik ben Amelie's vriendin en er is niets dat ze daaraan kunnen veranderen. "En ik ben hoofdmonitor geworden" Zegt ze er nog even achteraan alsof het niets is. Ik kijk verbaast en ook erg blij.
    "O my gosh, Lie, dat is echt geweldig!" Zeg ik vrolijk tegen haar en ik omhels haar even kort nog een keer uit blijdschap. Ik weet dat Amelie dat echt graag wilde en nu is het haar nog gelukt ook. Mij zou dat ook echt never nooit lukken, maar ik zou het ook niet willen. Maar voor mij is school dan ook niet echt weggelegd.


    She was always looking for more..

    Leora schreef:
    (...)

    Als niemand haar bezet dan... ga ik haar weer als bij-rol nemen en dan word ze nog psygischer dan ooit te voren :'D yess I'm a psycho bitch x'D
    ----

    Ik haat haar. ik wil haar dood en als George nog een keer doet alsof hij het leuk vind om met Angelique te kussen of aan te raken dan stop ik hem in een blender en maal ik hem in allemaal stukjes en dan schenk ik hem met een trechter in Angeliques mond die levend begraven word dus in haar zuurstofbuisje :< ik ben te boos en te jaloers en te bang om normale zinnen te kunnen typen bij deze dreigement.


    Ik denk iet echt dat George nog levend begraven kan worden als hij in kleine stukjes Is gemaald door middel van een nlender. Ach ja, wonderen kunnen gebeuren.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik denk iet echt dat George nog levend begraven kan worden als hij in kleine stukjes Is gemaald door middel van een nlender. Ach ja, wonderen kunnen gebeuren.


    Oh, overigens, dit wilde ik je aan het begin van @goblet vertellen toen aales met die hele angelique incidenten begon, Angelique hield van Fred, niet George ^-^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oh echt D''; Je wilde mij (campbell) dus gewoon jaloers maken :'( ahw' you are so mean :< enneh als je goed leest gaat Angelique levend begraven worden en dan heeft ze een klein luchtstokje en daar schenk ik George-mengsel in en mieren zodat ze stikt en van binnen uit opgegeten word :'D of maden..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amelie Rosanne Hale.


    "O my gosh, Lie, dat is echt geweldig!" zegt June enthousiast en ze omhelst me. June is bijna altijd vrolijk, aanstekelijk vrolijk, waardoor ze door alleen al in je buurt te komen je ook vrolijk kan maken. Ik glimlach een beetje stijfjes. Ik ben er heel blij mee maar ik wil niet te enthousiast doen voor het geval dat iemand met dan misschien narcistisch zal gaan noemen. Ik werp even een blik over het perron en zie dat mijn ouders nog steeds met Fleur en Lily aan het praten zijn, ik zie dat mijn moeder even een afkeurende blik op June werpt en daarna weer verder gaat met praten. June zegt altijd dat ze het niet erg vindt maar ik weet zeker dat ze liever had gehad dat mijn ouders haar wel hadden gemogen in plaats van haar een mudblood te noemen en altijd afkeurende blikken te werpen wanneer ze in de buurt is.
    "Hoe was het bij je opa en oma in Australië? Ik wil echt een keer naar Australië gaan, samen met jou dan" glimlach ik.


    -

    Leora schreef:
    Oh echt D''; Je wilde mij (campbell) dus gewoon jaloers maken :'( ahw' you are so mean :< enneh als je goed leest gaat Angelique levend begraven worden en dan heeft ze een klein luchtstokje en daar schenk ik George-mengsel in en mieren zodat ze stikt en van binnen uit opgegeten word :'D of maden..


    nee, niet op die manier :') in de boeken staat dat Angelique op Fred viel en Fred ook op haar, tot Fred dood ging in de oorlog. Angelique stapte toen ook over naar George en kreeg een relatie met hem en al.

    alleen denk ik dat we dat hadden vergeten bij Goblet en schreven dat Angelique van George houd, wat ook waar is. alleen in onze rpg dan en verder nergens :'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    ‘…Nee, je hebt niet gevraagd of ik naar Zweinstein wilde komen. Ik deed het zomaar; terwijl ik niet eens rekening met je hou- ik beloof je het hele jaar niet lastig te vallen. Het spijt me voor alles; ook alles van vorig schooljaar.’ Ik trok mijn wenkbrauwen verward op toen hij zich omdraaide en net de deurklink wilde grijpen, tot de deur uit zichzelf open ging. Nou ja, niet helemaal uit zichzelf als er iemand achter staat. Even vermoedde ik Fred maar het was iemand anders. Iemand die ik uit duizenden herkende, ook al zag ik hem maar een keer in mijn leven en hoopte ik eigenlijk dat dat ook de laatste keer was geweest. Maar helaas.
    ‘Hey, Campbell … en George. Zit je niet verkeerd- Campbell. Moet jij niet onderweg zijn op Klammfels.’
    Toen het stil bleef, greep ik naar Campbell zijn hand en trok hem even naar achteren zodat ik bij het deur stond, neus aan neus met de jongen.
    ‘heei; hoe heette je ook al weer? Ik ben slecht in het onthouden van namen weetje, ook al is het iemand die mij een trauma heeft opgeleverd. Het begon wel met een K.. Ka... Ke- Keelen? Zo iets, toch?’ zei ik met een sprankje woedde in mijn stem die ik probeerde te verbergen.

    Sorreh, heb even geen inspiratie $:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Pipkin Thurston
    'Perron 9 3/4 bedoel ik toch,' mompelde Pipkin in het niets. Hij duwde zijn bagagewagen met koffers voort naar de trein. Zijn broer had hem hier achtergelaten en was zelf naar zijn eigen vrienden vertrokken.
    'Die trein daar, gaat naar Hogwarts,' fluisterde hij weer. Sommige keken hem raar aan en enkel een glimlach gaf hij terug. Zijn bagage liet hij achter en liep het perron over naar zijn broer die weer eens met onbekende mensen stond te praten.
    'Hide, de trein is er, moeten we een plek voor je vrijhouden?' vroeg Pipkin, waarbij Hide zich omdraaide en een grote glimlach liet zien. Hij zag er weer top uit, alles was perfect bij hem.
    'Ik wil bij je zitten Pip, maar ik had belooft dat ik deze reis met mijn vrienden wil zijn. Je bent zestien Pips dus ik hoef niet meer met je mee te reizen, net als afgelopen vijf jaar,' zei Hide. Pipkin knikte en liep van zijn broer weg. Hij was teleurgesteld. Hide was in zijn laatste jaar, daarna zou hij in de leer gaan voor waarzeggerij, maar Pipkin moest nog een jaar voordat hij draken mocht bestuderen, wat hem erg gaaf leek.
    'Ik ben niet boos op Hide, hij is gewoon volwassen aan het worden,' mompelde hij tegen zijn verzonnen vriend die volgens hem naast hem liep. Pipkin wist dat hij terug sprak, maar de mensen om hem heen keken hem lang aan.
    Pips liep naar een wagon en stapte naar binnen om een plek uit te zoeken.

    [Hide komt morgen]


    Vampire + Servant = Servamp