• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    June Mercendes


    "Hoe was het bij je opa en oma in Australië? Ik wil echt een keer naar Australië gaan, samen met jou dan" Zegt Amelie. Ik glimlach naar haar.
    "Het was echt super geweldig. Echt fantastisch. Australië is echt zo mooi. Al was het misschien wel een beetje lang, maar ma wilde haar ouders echt zo graag weer eens zien. het was wel fijn dat ze zo gelukkig was om ze weer te zien." Dat was het ook zeker. Ik heb niet het idee dat mam ooit zo ontzettend blij was geweest. Ik kan haar ergens zien staan samen met pa. "Ik moet nog even voor de laatste keer gedag zeggen tegen mijn ouders, maar zullen we dan de trein in gaan? Voordat alle plekken bezet zijn en zo." Vraag ik aan haar.


    She was always looking for more..

    Campbell Saunders

    Mijn adem bleef in mijn keel stokken terwijl mijn hersenen binnen deze korte seconden al kortsluiting gevormd leken te hebben tot ik op schrok van een hand die van mij omsloot en naar achter trok voordat die persoon zelf voor mij kwam staan. George. Ik voelde een rare vorm van blos op mijn wangen komen waardoor ik maar nutteloos naar mijn modderige schoenen staarde. Melin; het is een wonder dat George nog niks opgemerkt heeft; of niks gevraagd. Eigenlijk was ik hem daar dankbaar voor want ik wist haast zeker dat ik ging flippen- iets wat George niet verdiende; net zoals ik hem niet verdiende.
    ‘Heei; hoe heette je ook al weer? Ik ben slecht in het onthouden van namen weetje, ook al is het iemand die mij een trauma heeft opgeleverd. Het begon met een K... Ka… Ke-Keelen? Zo iets, toch?’ Verbaasd wendde ik mijn gezicht op en zag Kealan en George haast op zoenafstand van elkaar zaten wat me diep van binnen toch iets jaloers maakte; ondanks de boze ondertoon in Georges stem. Haat en liefde lagen dicht bij elkaar zei Viktor altijd en als dit het geval was..
    ‘Ik kan je natuurlijk ook mijn levens verhaal beginnen te vertellen gezien we nu met mijn naam beginnen. Maar laat ik dat maar besparen voor wanneer het jaar echt beginnen. Zoals in nablijfuren- of de tijd dat ik de punten van Griffoendor afpak omdat jij weer te roekeloos met je fop-producten om gaat met je tweeling broer van je. Ik denk dat er nu heel wat veranderd nu ik Hoofdmonitor ben. Stukken beter dan die achtelijke wezelbroer van je.’ Ik slikte en deed onwillig een stap naar voren om Georges hand te pakken met allebei mijn handen om vervolgens zachtjes en ietwat onzeker; ‘Kom George.’ Te murmelen. Net wanneer ik hem bijna over de drempel heen heeft drukte Kealan me tegen de deur aan. ‘Ik zie je wel in de afdelingenkamer; vanavond- Rookie.’ Zijn donkere bruine ogen leken mijn gedachtes willen te doorboren wat mij nog nerveuzer maakte dan ik al was. ‘Ik- ik weet nog niet o-op welke a-afdeling i-ik zit..’ stotterde ik en boog wat door mijn knieën heen om onder zijn arm door te ontsnappen.
    ‘Modder staat je goed, Saunders.’ Hoorde ik hem nog akelig achter me aan roepen terwijl ik George snel wegtrok naar niets bijzonders.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik kan je natuurlijk ook mijn levens verhaal beginnen te vertellen gezien we nu met mijn naam beginnen. Maar laat ik dat maar besparen voor wanneer het jaar echt beginnen. Zoals in nablijfuren- of de tijd dat ik de punten van Griffoendor afpak omdat jij weer te roekeloos met je fop-producten om gaat met je tweeling broer van je. Ik denk dat er nu heel wat veranderd nu ik Hoofdmonitor ben. Stukken beter dan die achtelijke wezelbroer van je.’
    Een bekende soort woedde borrelde er in me op, of de woedde die ik al eerder door hem kreeg verdubbelde zich een paar honderd keer. Ik balde mijn handen in een vuist en stond klaar om hem een stomp in zijn gezicht te geven, tot Campbell zachtjes en ietwat zenuwachtig naar mijn hand greep en hoorde ik hem nog zachtjes murmelen; ‘Kom George.’
    Voordat ik mezelf al terug kon trekken, trok Kealen hem van me vandaan en duwde Campbell tegen een muurtje aan.
    ‘Ik zie je wel in de afdelingenkamer; vanavond- Rookie.’
    ‘Ik- ik weet nog niet o-op welke a-afdeling i-ik zit..’
    Stotterde Campbell. En wederom wilde ik mijn vuisten in de buikje van de jongen boren, tot Campbell uit zijn greep door glipte en me mee de wc’s uit trok.
    ‘Modder staat je goed, Saunders.’ Hoorden we hem nog roepen. Mijn woedde kwam op de top punt en met ingehouden adem trok ik me los uit Camp zijn greep om terug naar het wc toe te lopen. Ik stormde op de jongen af en duwde hem ruw tegen de muurtje aan en boorde hem alsmaar dieper en dieper het muurtje in.
    ‘als je het waagt- als je het maar nog eens waagt om zo over- over MIJN familie te praten, nog een keer een vinger naar Campbell uit te steken of maar een verkeerd ding gaat zeggen, ik zorg er voor dat je niet eens jezelf meer gaat herkennen.’ Siste ik woest. Met een ruk trok ik hem los en duwde hem de grond neer voordat ik weer uit het wc glipte. De deur deed ik met een klap dicht en mijn stok haalde ik eruit en richtte die op het deur.
    ‘Colloportus’ murmelde ik en de deur viel op slot. Mijn stok stopte ik weer netjes terug en liep terug naar Campbell wiens hand ik vast pakte en hem mee door de gangpad sleurde.
    ‘sorry.’ Murmelde ik na een lange, lange stilte. Zonder nog wat anders te zeggen, trok ik hem mee naar de coupe van eerder waar ik al Fred zag zitten. Deze keer zat Ralf tegenover hem. Ik glimlachte zachtjes en nam naast Fred plaats.
    ‘sorry.’ Herhaalde ik mijn verontschuldiging, deze keer bedoeld voor Fred en Campbell beiden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    dit slaat een beetje op de stukje van het boek, een van mijn favoriete momenten; wanneer Fred, George en Harry na een zwerkbalwedstrijd met Draco aan het praten waren, naja, ruziën waren en Draco riep iets over hun ouders waardoor Harry, Fred en George tegelijk met hun vuisten Draco gingen aanvallen ^^ dus ik zeg je een ding; praat nooit over hun familie of anders barsten Fred en George uit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik en Camp zijn bang :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik en Camp zijn bang :o


    gelukkig maar, want dit verwachtte ik ook ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    gelukkig maar, want dit verwachtte ik ook ^^


    Oh merlin' ik durf Camp niks te laten zeggen :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voordat ik nog mijn handen steviger om zijn hand kon zetten trok George zich met een kracht los en verdween weer de wc in richting Kealan. Nerveus rende ik achter hem aan tot ik bij de deuropening stil viel waar ik George bruut tegen Kealan in zag beuken. Iets wat totaal niet klopte. Dit was George niet- dit kon George niet zijn. ‘Als je het waagt- als je het maar nog eens waagt om zo over- over MIJN familie te praten, nog een keer een vinger naar Campbell uit te steken of maar een verkeerd ding gaat zeggen, ik zorg er voor dat je niet eens jezelf meer gaat herkennen.’ Ik maakte van angst een hand in een vuist die ik tegen mijn mond zetten en nog net George, Kealan met een klap op de grond gooien voordat hij mijn richting op kwam en ik toch onwillig een stap naar achter nam voordat hij naar mijn vrije hand greep en me mee trok door de gangpaden. ‘Sorry’ hoorde ik hem zeggen. Ik beet nerveus op mijn al kapotte lip terwijl ik me maar zwijgend mee liet lozen. Ik had geen flauw idee of hij het überhaupt tegen mij had; of tegen zichzelf terwijl ik zwijgend weer onze oude coupe ingetrokken werd waar nu Fred en Ralf zaten en George naast Fred plaats nam waarbij onze handen gescheiden werden. Zo stil als maar kan ging ik op de bank zitten; bang om maar een geluidje te maken terwijl ik ietwat verstijfd stil bleef zitten en mijn hart in mijn borst voelde kloppen. Voornamelijk omdat ik geen flauw idee of ik hier moest zijn en ergens enorm bang was om hiermee George boos te maken. Misschien was dat de reden dat ik bibberde; of toch om de kou die ik ondanks mijn vest voelde waardoor ik maar aan mijn mouwen trok en mijn armen over elkaar heen vouwde strak tegen mijn lichaam terwijl ik de pijn in mijn zij die daarbij gepaard ging negeerde.


    Ik en Camp zijn bang; misschien kunnen Ralf of Fred de dodelijke stilte wat verlichten? ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell ging ook op het bankje zitten. Hij bibberde, hij bibberde zo duidelijk. Hij was bang. Bang voor mij? Ik voelde me lichtjes rood worden en een hitte omving mijn lichaam. Dit was niet het bedoeling. Ik keek nerveus weg en begon zenuwachtig met mijn vingers te spelen.
    ‘dat duurde lang.’ Begon Fred plotseling en ik wierp hem een blik toe.
    ‘oh, heei, Campbell!’ begroette Ralf hem plotseling. Ik glimlachte zwakjes en keek nerveus weg. Ik bibberde nog steeds van woedde, maar niet alleen door woedde. Ook door schuldgevoel. Ik heb geen schuld over dat ik hem aanviel, eigenlijk wel. Maar dat is zo puur omdat ik Campbell wellicht bang heb gemaakt. Als dat niet zo was, was ik denk ik lachend de coupe in gelopen. En nu pas merkte ik dat Fred naar me zat te staren.
    ‘er is iets gebeurd; George. Wat is er gebeurd?’
    ‘niets.’ Murmelde ik en begon stompzinnig te glimlachen.
    ‘ga je vanaf nu bij ons les volgen?’ vroeg Ralf en luisterde niet eens meer naar ons.
    ‘jawel, George; je weet dat ik het-’
    ‘nee, het is echt niets bijzonders. Gewoon een knul die- die irritant deed en.. ja. Ik sloot hem op in de wc’s. das alles.’
    Ik beet onopmerkelijk op mijn lip en keek Campbell even aan. Langzaam schuifelde ik naar hem toe en nogmaals fluisterde ik: ‘sorry.’ Ik weet niet waarom, maar ik wil niet, echt niet dat Campbell slecht over mij gaat lopen denken.
    ‘echt waar; sorry. Het is gewoon zo dat.. mijn zwakke punt is gewoon dat als iemand slecht over mijn familie loopt te praten en roepen. De Weasleys zijn al bekend en al de negatieve opmerlingen maken het er niet beter op.’ Ik stop even en probeerde zijn blik op te vangen.
    ‘ik meen het; sorry, dat ik je misschien bang heb gemaakt of- of boos of wat dan ook. Ik weet niet waarom maar ik moet even sorry zeggen.’ Ik keek Ralf even aan en schudde verward met mijn hoofd.
    ‘het spijt me echt.’ Murmelde ik dan.

    George logica x’) tegen willekeurige mensen ‘Sorry’ zeggen, niet wetend waarvoor en hopen dat het goed komt, niet wetend wat goed moet komen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ahw ik ben nog steeds bang voor George x'D straks slaat hij eens een keer Campbell in elkaar :'3 ohgod daar ben ik ergens wel bang voor :p Maar hij is nu ook wel weer zo cute als hij zo- zo ja idk :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Morgen (5-12-14) vertrekt de trein om 12:00. De personen die nog een personage aan eillen makrn kunnen daarna wel in het trein beginnen met posten !


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (Wow sneltrein rpg 0.0 Ik had het even twee dagen heel druk. Zal morgen reageren)


    Happy Birthday my Potter!

    Campbell Saunders

    ‘Dat duurde lang.’ Hoorde ik Fred uit het niets beginnen terwijl ik maar naar de grond bleef staren tot ik Ralfs stem herkende met; ‘Oh, heei, Campbell.’ Ik keek op en voor de zoveelste keer vandaag glimlachte ik maar als wijze van groet terwijl het gesprek aan de andere coupe nogal de verkeerde kant op ging.
    ‘Er is iets gebeurd; George. Wat is er gebeurd?’
    ‘Niets.’ Ik hoorde George lachen wat mij ergens nog onzekerder maakte dan ik al was.
    ‘Jawel, George; je weet dat ik het-‘
    ‘Nee, het is echt niets bijzonders. Gewoon een knul die- die irritant deed en… ja ik sloot hem op in de wc’s. das alles.’
    ‘Ga je vanaf nu bij ons les volgen?’ voordat ik twijfelend mijn mond open kon doen stond George al voor me gebogen. ‘Sorry. Echt waar; sorry. Het is gewoon zo dat.. mijn zwakke punt is gewoon dat als iemand slecht over mijn familie loopt te praten en roepen. De Weasleys zijn al bekend en al de negatieve opmerkingen maken het er niet beter op. Ik meen het; sorry, dat ik je misschien bang heb gemaakt of-of boos of wat dan ook. Ik weet niet waarom maar ik moet even sorry zeggen.’ Ik schudde verward mijn hoofd maar hij draaide zijn hoofd al af naar Ralf voordat hij weer; ‘Het spijt me echt.’ Murmelde waardoor ik ondanks alles zijn handen pakte en hem dichter naar mij toe trok en even twijfelend in zijn ogen keek voordat ik toch als antwoord mijn lippen even tegen die van hem aandrukte. Het ergste van alles was dat ik geen flauw idee had of ik iets goed deed of niet. Ik had hem belooft om uit zijn buurt te blijven en nu doe ik dit. Ik heb niet eens gevraagd of hij me nog wel leuk vind; misschien had hij een ander. Oh merlin. Misschien was dat dan ook de reden waarom ik heb abrupt los liet en maar weer nerveus naar de grond staarde voordat ik zachtjes mompelde.
    ‘Ja, ik kom op Zweinstein les volgen- Perkamentus heeft mij een plek aangeboden omd-‘ ik beet gauw op mijn lip die steeds verder leek uit te scheuren. Oh merlin. Ik had bijna de waren reden gezegd.
    ‘Omdat… ik kruidkunde zo leuk vind.’ Loog ik gauw terwijl ik mijn wangen iets rood voelde worden wat ik meteen vervloekte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Starlord schreef:
    (Wow sneltrein rpg 0.0 Ik had het even twee dagen heel druk. Zal morgen reageren)


    Dat krijg je als jee een sphinxjé bij een leoraatje zet x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat krijg je als jee een sphinxjé bij een leoraatje zet x'D


    Ik zweer, als jij er niet was, zou de trein misschien wel over een week of vijf vertrekken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••