• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Verityy schreef:
    [ Ik snap nog steeds niet helemaal wat het nou met Campbell en George is... ]


    Troost je; ik snap ook niks van mijzelf


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Troost je; ik snap ook niks van mijzelf


    [ Wauw. ]


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    [ Wauw. ]


    Als je het echt wilt weten.. dan kun je ons hele goblet of fire rpg doorlezen, van topic 1 tot 18 x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Als je het echt wilt weten.. dan kun je ons hele goblet of fire rpg doorlezen, van topic 1 tot 18 x')


    21' zijn we gekomen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell schuifelde dichter tegen me aan en ik glimlachte vol vreugde, tot ik Angelique haar blik op me voelde branden.
    ‘Ach; George. Je bent zo lief als je weer zukken grapjes uitkraamt.’
    Met dat kneep ze in mijn wang en protesterend keek ik weg waardoor haar hand op mijn been viel.
    ‘Campbell. Wat een verassing. Ik had je hier niet verwacht- gezien je de kampioen van Klammfels was. Ook heb ik je niet echt meer bij de wedstrijden gezien van Bulgarije- waar ik natuurlijk bij was. Heb je iets beters gevonden of hebben hún iets beters gevonden.’
    Ik keek haar verbaasd een en wilde er wat tegen zeggen, maar werd tegengehouden door Campbell die haar hand van mijn been ruw weg trok.
    ‘Niet iedereen verwisseld een ander gewoon omdat ze beter kunnen krijgen.’
    ‘Sommige mensen hebben even tijd nodig om de waarheid onder ogen te komen.’
    En weer kwam haar hand op mijn knie te staan en onrustig wierp ik Fred en Ralf een blik toe die allebei verbaasd toekeken.
    ‘Sommige mensen moeten het verschil weten tussen wat van hen is en wat niet,’ zei Campbell en duwde haar hand, nu wat botter weer van mijn knie vandaan en ergens was ik erg dankbaar voor dat.
    ‘Wat vind jij er nou van dat Campbell van de team is getrapt, Fred?’
    Mijn kaak viel open en ik kwam spontaan rechtop staan om Angelique het coupé uit te begeleiden, tot Campbell haar op de grond trok en op haar neer sprong.
    'Campbell!'
    ‘Sommige mensen moeten gewoon hun mond houden. Voorgoed.’ en toen begon hij haar te stompen slaan en vernielen. Even bleef ik verbaasd toekijken waar ik mezelf voor vervloekte waardoor Fred op sprong, zo ik ook en gooide mijn arm rond Campbell zijn middel en trok hem van Angelique vandaan. Fred greep zodan naar Angelique en trok haar overeind, richting de coupé toe en trok haar eruit.
    'Misschien is het handiger als je nu gaat. We zien je wel op Zweinstein.' Hoorde ik haar nog net zeggen.
    'Campbell, oh mijn- Merlin..' murmelde Ralf die zich jn de hoekje van het bank had gepropt. Ik bleef liever stil en trok Campbell weer terug het bank op en kwam zelf voor hem staan.
    'Campbell, het liefst zei ik dit niet maar denk je zelf niet dat je te ver bent gegaan?' Vroeg ik gehaast en kwam naast hem zitten. Zonder nog te denken, plaatste ik een hand op zijn been en leunde wat voorover hem om zijn blik zijwaarts op te kunnen vangen.
    'Het is wel waar dat iemand haar de mond moest snoeren; maar maat die werk maar aan mij en Fred over. Vorig jaar vertelde ze het aan Snape, en we kwamen diep in de problemen.' Zei ik dan en haalde mijn hand weg om die weer om hem heen te gooien.
    'Kalmeer je een beetje. Je bent net mijn konijn die soms ook wel in een Hongaarse hoornstaat kan veranderen, en ik denk dat niemand getuigen wilt zijn van die veranderig van jou, hoewel het aan de ene kant ook vermakelijk is.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wauw George; ik had verwacht dat je boos zou zijn; Camp nooit meer wilde zien- maar je bent zo koel en normaal er over :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wauw George; ik had verwacht dat je boos zou zijn; Camp nooit meer wilde zien- maar je bent zo koel en normaal er over :'o


    Hij is meer verbaasd. En het feit dat hij Angelique ook haat maakt het beter. Als dat niet zo wasz was hij waarschijnlijk boos geworden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Met een ruk werd ik door een sterke arm van Angelique afgerukt terwijl ik nog al mijn moeite stopte om haar te blijven raken tot ik weer op beide benen stond; stevig tegen iemand aangedrukt en ik kon wel raden wie het was; George. Daarin tegen duwde Fred, Angelique naar buiten. Ik kon nog net een glimp van haar gezicht opvangen en de euforie en voldoening die ik zojuist voelde leek helemaal verdwenen te zijn voor wroeging waardoor ik niet eens merkte dat ik op het bankje van de trein gedrukt voelde worden. ‘Campbell, oh mijn- Merlin..’ hoorde ik Ralf nog murmelen wat mijn schuldgevoel alleen maar deed groeien net zoals mijn ademhaling die jachtig op en neer ging.
    ‘Campbell, het liefst zei ik dit niet maar denk je zelf niet dat je te ver bent gegaan?’ Ik voelde zijn hand op mijn been en keek gauw expres de andere kant op toen hij iets dichter naar me toe boog om naar me te kijken.
    ‘Het is wel waar dat iemand haar de mond moest snoeren; maar laat die werk maar aan mij en Fred over. Vorig jaar vertelde ze het aan Snape, en we kwamen diep in de problemen. Kalmeer je een beetje. Je bent net mijn konijn die soms ook wel in een Hongaarse Hoornstaart kan veranderen, en ik denk dat niemand getuigen wilt zijn van die verandering van jou, hoewel het aan de ene kant ook vermakelijk is.’ Ik haalde onverschillig mijn schouders op terwijl er een enorme tweestrijd in mijn lichaam aan de gang leek te zijn. Aan de ene kant wilde ik me tegen George aan drukken terwijl er een soort stemmetje in mijn hoofd zei dat ik hem weg moest duwen. Dat ik het zelf aan kan; dat ik niemand nodig had. Niemand. Toch bleef ik zitten voordat ik toch mijn mond open trok; puur om de kille stilte te vullen. ‘Alsof het míj uitmaakt als ze naar Snape gaat. Van mij part gaat ze naar Perkamentus- Karkarov. Het maakt me allemaal niet uit.’ Zei ik nors terwijl ik maar naar de behang van de trein staarde zodat ik niet naar George hoefde te kijken. Merlin- waarschijnlijk als George er niet was; was ik allang geflipt gezien ik me langzaam iets milder voelden worden onder Georges arm waardoor ik mijn ogen toch maar even dicht kneep hoewel een deel van mij zich nog niet aan een volledige overgave wilde geven. ‘Ik loog toen ik zei dat ik jou verkoos boven Zwerkbal. Ik mis beide even veel.’ Vervolgde ik zachter voordat ik toch opstond en de deur uit liep. Merlin; ik kon het even niet meer. Alles werd me te veel en iets in me zei dat dit mijn grootste fout in mijn hele leven was om naar Zweinstein te gaan. Helaas reed de trein nu met volle vaart door allerlei weilanden en reuines; richting zweinstein.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    (Na zes pagina's ga ik morgen wat meer posten. Druk met sinterklaas enz.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Seto schreef:
    (Na zes pagina's ga ik morgen wat meer posten. Druk met sinterklaas enz.)


    Onthou dat de trein al sinds 12;00 vertrokken is dus dat je een post schrijft in de trein dus niet dat je de trein in loopt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk overigens niet echt dat je george boos kunt naken met dit; aangezien dde persoon die hij sinds kort haat hem zit te aanranden n zijn vriendje valt de aanrander aanrander aan, George zou hier eerder hardop zitten lachen.

    Als je george echt boos wilt maken, ga dan vreemd. Of doe je zo vreemd en anders voor als bij het begin van dexe rpg want dan raakt hij verward en geïrriteerd dus ook boos omdat hij het niet meer snapt (: of val zijn goede vrienden aan in plats van de aanrander


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik denk overigens niet echt dat je george boos kunt naken met dit; aangezien dde persoon die hij sinds kort haat hem zit te aanranden n zijn vriendje valt de aanrander aanrander aan, George zou hier eerder hardop zitten lachen.

    Als je george echt boos wilt maken, ga dan vreemd. Of doe je zo vreemd en anders voor als bij het begin van dexe rpg want dan raakt hij verward en geïrriteerd dus ook boos omdat hij het niet meer snapt (: of val zijn goede vrienden aan in plats van de aanrander


    The red one is happening :'3

    en ahwww' je noemt Camp je vriendje :) <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Alsof het míj uitmaakt als ze naar Snape gaat. Van mij part gaat ze naar Perkamentus- Karkarov. Het maakt me allemaal niet uit. Ik loog toen ik zei dat ik jou verkoos boven Zwerkbal. Ik mis beide even veel.’ hij stond op en liep zo het coupé uit waarna ik alleen met Fred en Ralf achter bleef. Even beet ik op mijn lip en duwde me dieper in het bankjes voordat ik mijn nagels in het sofa boorde.
    'Wat een leuk begin voor het nieuwe schooljaar, zeg.' Hoorde ik Fred mompelen en ik knikte maar met mijn hoofd.
    'Zal ik kijken of het goed met hem gaat?' Bood Ralf plotseling voor. Ik keek op en liet het bankje los voordat ik er met mijn nagels gaten in kon prikken en stond op. Toen pas voelde ik de trein wiebelen en hobbelen waardoor ik gauw naar het coupédeur toe wankelde en het snel vastgreep. We waren onderweg.
    'Nee- nee. Ik kom wel zo weer terug.'
    Net toen ik de coupé uit wilde gaan lopen, hield Fred zijn zin mij tegen. En hrt hied me ook goed tegen; 'denk je niet dat Campbell zich op ren gegeven moment kan gaan irriteren aan jouw plakkerigheid; helemaal wanneer hij wat prikkelbaar is?' Als ik jou was zou ik hem even wat alleen tijd geven om wat de denken voordat ik naar hem toe storm.'
    Ik grom een onduidelijke tegenargument en kwam maar terug op het bankje zitten.
    'Sorry.' Murmelde ik dan. Ik keek even naar Ralf die in een diepe gedachte leek verzonken te zijn, tot hij ook van zijn plek sprong en 'wc' murmelde waarna hij mij en Fred achterliet om naar het wc toe te hobbelen. Fred liet een diepe zucht, zo deed ik ook en leunde langover tegen de leuning aan.
    'Merlin, hopelijk- HOPELIJK gaat dit een betere jaar worden of anders ben ik diegene die in een Hongaarse hoornstaart verander.' Murmelde ik en zag Fred nog net met zijn hoofd knikken voordat ik naar het plafond begon te staren.


    Ralf Auron

    Na lang gedacht de hebben, sprong ik uiteindelijk op en murmelde; 'Wc' om vervolgens de twee jongens alleen achter te laten. Gauw beende ik naar de gestalte toe die verderop op het gangpadje stond en bleef op een beter afstand stil staan. Ik weet niet waarom maar ergens heb ik zo een gevoel dat ik beter bij hem kon zijn dan bij Fred en George.
    'Heei.' Murmelde ik maar, met een te onzekere toon waardoor ik mezelf even vervloekte.
    'Ik wilde je even komen zeggen dat- uh- over Zwerkbal. Als je eenmaal in een afdeling bent ingedeeld, kun je in een van de zwerkbalteams meedoen. Ik durft niet te wedden dat het uitdagend zal woorden voor jou maar- eh- het is wel gezellig.' Zei ik onzeker.




    En onze nachtmerrie is begonnen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oh merlin x'D Ralf :p je weet nu wel dat Camp kwetsbaar is he x'D Ralf heeft vrij spel :p vooral als hij gesorteerd bij Gryffindor word in zijn leerjaar :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zwijgend keek ik naar de voorbij razende landschappen terwijl het opvallend rustig was in de trein. Iets wat enorm vreemd was; puur omdat dit de Zweinstein express was. Ik weet nog goed hoe druk het wel niet was toen we naar Georges huis gingen; dan viel dit helemaal in het niets.
    ‘Heei. Ik wilde je even komen zeggen dat- uh- over Zwerkbal. Als je eenmaal in een afdeling bent ingedeeld, kun je in een van de zwerkbalteams meedoen. Ik durf niet te wedden dat het uitdagend zal worden voor jou maar-eh- het is wel gezellig.’ Ik zuchtte onhoorbaar voordat ik me omdraaide en toch maar even naar de tengere en zelfs ongelofelijk maar nog kleinere jongen dan mij aan terwijl ik een klein beetje tegen de bij wijze van spreken ‘vensterbank’ leunden.
    ‘Nee; ik ga niet meer mee doen met Zwerkbal; Ralf. Die tijd is voorbij.’ Mijn stem klonk rustig; iets wat ik van binnen alles behalve was. Ik was Zwerkbal kwijt; ik was Nathaniel kwijt- George- ik wist niet of ik hem kwijt was of wat er überhaupt tussen ons was; ik was iedereen kwijt. Van een zwerkbal speler ben ik naar een dier veranderd. Een dier waar op gejaagd word waardoor ik niet eens meer naar mijn eigen school kon; waardoor ik uit nood naar een school toe kon die mij voor maar een klein jaartje veiligheid kon bieden. Ik beet ietwat nerveus op mijn nagel die al geheel afgekloven waren door de afgelopen tijd terwijl ik voor even zelfs Ralf vergeten leek te zijn tot mijn ogen zich weer een weg door de ruimte baanden. ‘Ik- je hoeft niet te doen alsof je bij me wilt zijn; het is niet alsof je daarmee punten zou scoren bij Fred; noch George.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya