• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    "Godverdomme! Bitches. Gedraag je godverdomme naar je leeftijd en praat er over in plaats van naar elkaar te schreeuwen en te zeggen dat je elkaar nu zo erg haat. Mij niet gezien, totdat jullie het oplossen. Ik zie jullie over een half jaar wel weer, als het dan tenminste al opgelost is." Komt er uit Silena's mond voordat ze wegloopt. Ik moet mezelf dwingen om rustig te blijven en om niet gillend weg te rennen of Lewis op te zoeken en hem aan te vallen. Dat is dus niet echt een goed plan, wat zelfs ik op dit moment kan bedenken. Ik heb het gevoel dat Lily me heeft verraden. Ik heb al mijn ruzies met haar gedeelt, of bijna allemaal. Sommigen dingen wil ik gewoon met niemand delen en het liefst zo snel mogelijk vergeten. Er is dan ook maar één ding wat hij ooit heeft gezegd waardoor ik zeker wist dat ik hem nooit meer wilde zien. De rest zou ik allemaal nog kunnen pikken, alles behalve dat. Het is alleen wel zo dat Lily mij nu het idee geeft dat ze alles aan hem goedkeurd en dat ze het eens is met alles wat hij zegt. En laat juist dat hetgene zijn waar ik momenteel moeite mee heb. Ik weet van mezelf dat ik dit nooit zou kunnen accepteren. Op dat moment hoor ik nieuwe voetstappen aanlopen.
    "Wat is er aan de hand?" Gelijk herken ik de stem van Phoebe. Ik kijk haar aan. Ze weet niets momenteel.
    "Lily zoende met Lewis." Zeg ik. Eigenlijk wilde ik één of andere hatelijke opmerking maken over haar, maar meer dan dit kwam er eigenlijk niet uit. Er zit iets in mijn stem wat ik eigenlijk nog nooit heb gehoord. Mijn stem klinkt gebroken.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    Ik sta op en ga bij het raam staan, om te kijken hoe het eraan toe gaat. Silena is aan het woord, maar een paar seconden later rent ze weg, richting het bos.
    'Ik moet gaan,' zeg ik tegen Tommy en Mer, waarna ik de deur uit ren, richting het bos. Silena verdwijnt net tussen de bomen. Dankzij al dat sporten ben ik een redelijk snelle renner, waardoor het niet lang duurt voordat ik bij haar ben. We zijn ondertussen al best wel een stuk het bos in gekomen.
    'Lena!' roep ik, waarna ik haar vastpak. Ze is rood aangelopen door het rennen en haar woede, maar ik kan ook verdriet zien in haar ogen. En dus zeg of doe ik helemaal niets, ik trek haar gewoon in een simpele knuffel.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.
    "One of the stupidest mistake in life is thinking that the person who hurt you won't hurt you again"


    "In dat geval wil ik niets meer met je te maken hebben" zegt June terwijl er tranen over haar wangen lopen. Ik kijk haar verbijsterd aan en voel ook een eenzame traan over mijn wang lopen.
    ""Godverdomme! Bitches. Gedraag je godverdomme naar je leeftijd en praat er over in plaats van naar elkaar te schreeuwen en te zeggen dat je elkaar nu zo erg haat. Mij niet gezien, totdat jullie het oplossen. Ik zie jullie over een half jaar wel weer, als het dan tenminste al opgelost is" zegt Silena waarna ze het bos in beent. Ik wil haar na roepen maar dan zie ik Phoebe lopen.
    "Wat is er aan de hand?" Vraagt ze. Ik voel dat er nog een traan over mijn wang loopt.
    "Lily zoende met Lewis" zegt ze. In haar stem klinkt iets, alsof haar hele ziel versplinterd is en vervolgens gebroken. Het doet me pijn.
    "Dus jij bent gekwetst?" Zeg ik tegen haar terwijl mijn ogen opnieuw gevuld worden met tranen.
    "Snap je niet hoe ik me moet voelen? Je bent een van mijn beste vriendinnen!" Mijn stem klinkt schor en ergens ook gebroken.
    "Ik dacht dat je wel je vooroordelen voor mij opzij kon zetten! Ik dacht dat je genoeg van me hield om te beseffen dat als ik van hem hield hij niet slecht kon zijn! Maar blijkbaar ben ik niet genoeg!" Mijn stem breekt en ik probeer het brok in mijn keel weg te slikken.
    "Ik hield van je. Ik bedoel ik hield echt van je. Ik heb geprobeerd het opzij te zetten en dat is gelukt. En nu ik voor het eerst sinds al die jaren eindelijk opnieuw liefde heb gevonden wil jij niet dat ik van hem houd!" En dit is moment waarop ik breek. Waarop ik kapot ga.


    -


    June Mercendes


    "Dus jij bent gekwetst?" Ja, ik ben gekwetst. Ik ben blij dat zij dat nu eindelijk door heeft. Jeej, moest ze dat nou echt zeggen? "Snap je niet hoe ik me moet voelen? Je bent een van mijn beste vriendinnen! Ik dacht dat je wel je vooroordelen voor mij opzij kon zetten! Ik dacht dat je genoeg van me hield om te beseffen dat als ik van hem hield hij niet slecht kon zijn! Maar blijkbaar ben ik niet genoeg! Ik hield van je. Ik bedoel ik hield echt van je. Ik heb geprobeerd het opzij te zetten en dat is gelukt. En nu ik voor het eerst sinds al die jaren eindelijk opnieuw liefde heb gevonden wil jij niet dat ik van hem houd!"
    "Nee. Ik hield echt van jouw. En ik gaf om jouw. En nu verraad jij mij." Zeg ik haar. Ik hoop maar dat ze snel beseft dat ze me hier pijn mee heeft gedaan. Ze heeft me echt oprecht pijn gedaan. Ik heb het gevoel dat ik haar nu nooit meer kan vertrouwen. Ze heeft zich tegen mij gekeerd. Alsof ik en Lewis tegen over elkaar staan en zij in het midden. Eerst was zij naar mij toe gedraait, maar nu heeft ze zich omgedraait naar hem toe. Nu zegt ze dat het niet zo is, maar ik kan het zien. Ik zie dat ze met haar rug naar mij staat.


    She was always looking for more..

    Phoebe Dana Jacksons


    June kijkt me aan, haar mond gaat open. Lily zoende met Lewis...
    Haar stem klinkt gebroken, iets wat niet snel gebeurt bij de altijd vrolijke June. Mijn mond valt open, dit had ik dus echt nooit verwacht. Als je zo goed bevriend bent met iemand die een hekel heeft aan haar broer dan zorg je toch wel dat je uit zijn buurt blijft? Zelfs al krijg je gevoelens voor hem, negeren is altijd een betere optie dan dit.. verraad.
    Dan begint Lily te praten, ze klinkt alsof ze het erg vind maar haar woorden laten dan weer een andere indruk achter.
    Met een boze, teleurgestelde blik kijk ik Lily aan. Ik wil zeggen dat dit een rotstreek is, dat ze haar gevoelens had kunnen negeren, maar ik doe het niet. Ik wil mezelf er niet tussenin zetten, ik wil niet opkomen voor June, maar ook niet voor Lily. Beide hebben ze mij in de steek gelaten dit jaar, terwijl we goed met elkaar konden de vorige jaren... wat ik verkeerd heb gedaan weet ik niet, maar het doet zeer en ik wil niet opzij gezet worden maar dan uiteindelijk toch een schouder voor ze worden. Ik laat niet meer over me heen lopen.
    "jullie lossen dit zelf maar op" mompel ik uiteindelijk. Ik heb er niet goed aan gedaan hierheen te komen, ik had gewoon door moeten lopen. Maar ik deed het niet, natuurlijk niet... een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik draai me om "Ik bemoei me er niet mee" vervolg ik dan voor ik weg loop.
    Waarom zou ik me ermee bemoeien? We zijn toch geen vrienden meer... tenminste, ik vind dat als je wel kan praten omdat je naar dezelfde school gaat maar toch niet praat, je geen vrienden meer bent. En dat doen zij, ik zit bij hun aan de tafel maar praten doen ze niet tegen mij. Dan zit ik voortaan wel alleen.
    Met een rustige pas loop ik naar de grote zaal, het is tijd voor de lunch en ik heb honger.


    kutpost en een kutreactie van Phoebe maar ik kon haar ook niet vrolijk de bemiddelaar laten spelen terwijl ze compleet genegeerd word door haar vrienden x')

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 21:29 ]


    Little do you know


    America Gaia Lazar


    Max loopt ook het huisje uit nadat Silena langs liep. Nu zijn alleen Tommy en ik nog in het huisje.
    Ik blijf naar buiten kijken en zie Phoebe ook bij Lily en June komen.
    Wanneer Phoebe weer bij ze weg loopt, richting het kasteel kijk ik even naar Tommy.
    "Ik ga naar het kasteel. Volgensmij is het lunchtijd, en ik heb best wel honger", zeg ik even tegen hem.
    Dan pak ik mijn tas en loop het huisje uit.
    Ik probeer Lily en June voorbij te lopen zonder me te mengen in de ruzie.
    Na een korte "hey", loop ik weer door, achter Phoebe aan. Ik haal haar pas in als we al bijna in de Great Hall zijn.
    "Hai Pheebs", begroet ik haar dan.


    be gay do crimes


    Timothy "Tommy" Cleaver

    Ik hoor het geruzie buiten erger worden en besluit dat ik er wil zijn om June en hopelijk Lily ook te steunen. Het is chaos en verschrikkelijk, maar zoiets kan ons toch niet verpesten. Vertwijfeld loop ik naar hen toe, terwijl ik net iets dat June zegt, opvang.
    "Nee. Ik hield echt van jouw. En ik gaf om jouw. En nu verraad jij mij." Ik kijk pijnlijk naar de twee. June is ongelooflijk boos en Lily staat met tranen in haar ogen tegenover haar, terwijl ze de tirade over zich heen laat komen.
    "We hebben het al jaren met elkaar uitgehouden op een of andere manier. Gaan we echt op deze manier onze groep opbreken?" Ik krab ongemakkelijk op mijn achterhoofd. "Is ehm.. dit het waard?" Met een serieuze frons kijk ik hen aan.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Phoebe Dana Jacksons


    Als ik bijna bij de grote zaal ben komt America naast me lopen.
    Ze begroet me met "Hey Pheebs" en ik grinnik zacht.
    "Hey Mer" begroet ik haar dan.
    Ik ga aan de middelste tafel zitten en schenk een glas drinken in waarna ik een broodje op mijn bord leg. Als ik mijn lunch klaar heb liggen richt ik me weer tot America:
    "Wat is er allemaal gebeurt tussen June en Lily? June heeft verteld dat Lily haar broer gezoend heeft maar dat is het enige wat ik weet" vraag ik haar dan. Ondanks dat ik zo buiten gesloten word, doet het me toch wel wat.
    Terwijl ik wacht op een antwoord van Mer neem ik een hap van mijn broodje met pasta.


    Little do you know


    America Gaia Lazar


    Phoebe gaat aan de middelste tafel zitten en ik ga tegenover haar zitten.
    Ze pakt wat eten en drinken en vraagt dan "Wat is er allemaal gebeurt tussen June en Lily? Jume heeft verteld dat Lily haar broer gezoend heeft maar dat is het enige wat ik weet." Even blijf ik stil en denk even na over wat ik allemaal weet.
    "In hoeverre ik weet, is Lily verliefd op Lewis. Max, Tommy, Silena, June en ik zagen hen zoenen voor een raam. Eerst dacht June dat Lewis Lily misschien had betoverd, maar dat was niet zo. Lily kwam naar het buitenhuisje, nadat Tommy haar op had gehaald. Daar legde ze het uit, maar June apprecieerde het niet zo en liep weg. Silena en Lily gingen erachteraan en toen gingen ze buiten staan bitchen. Nu kiest zo'n beetje iedereen van het meest close vriendengroepje op deze hele school een kant." Na dit gezegd te hebben zwijg ik even. Het is zwaar kut om in deze situatie te zitten. Ik wil Lily niet kwijt als vriendin, maar ik wil June ook niet kwijt. Dan praat ik weer verder:"Nu kiest iedereen een kant. Of je bent voor June, en vindt dus dat Lily niks met Lewis mag beginnen en dat Lily dus niet zo achterlijk moet doen, of je bent voor Lily, en dan vindt je dat ze wel wat mogen beginnen en dat June niet zo achterlijk moet doen. Tommy heeft voor Lily's kant gekozen, evenals Silena en Max. Ik probeer me niet in die ruzie te mengen, aangezien ik June niet kwijt wil als vriendin, maar Lily ook niet." Dan pak ik wat water en vul mijn beker. Ook pak ik een broodje, waar ik snel even wat pindakaas op smeer. Dan begin ik te eten, wachtend tot Phoebe weer wat zegt.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 9:14 ]


    be gay do crimes


    June Mercendes


    "Jullie lossen dit zelf maar op" Zegt Phoebe uiteindelijk voordat ze wegloopt. Ik kijk haar een beetje na. Kan dan niemand zijn zoals ik had gedacht? Kan niemand hier zien dat Lewis echt niet te vertrouwen is. Ik heb hem ooit vertrouwt, maar mijn vertrouwen betekende blijkbaar niets voor hem. Hoe kan ik dan ooit toekijken hoe hetzelfde gebeurd met Lily? "Ik bemoei me er niet mee" Vervolgd Phoebe zichzelf. Ik kijk haar verbaast aan. We zitten hier in een crisis en zij bemoeit zich er niet mee? Alsof we zitten te kibbelen om wie het laatste toetje mag hebben. Dit is wel even wat meer dan dat, is het als vriendin zijnde dan niet belangrijk om je andere vriendin te steunen? Voor Phoebe is het dat blijkbaar niet. Ondertussen komen er al andere voetstappen onze kant op. Ze zijn van Mer.
    "hey" Zegt ze kort waarna ze achter Phoebe aanloopt. Wat hebben die meiden toch? Sinds wanneer zijn ze niet meer geïntereseerd in wat wij doen. Willen ze niet dat we stoppen met ruzie maken, of liever gezegd, dat ze aan mijn kant komen te staan. Nu voel ik me namelijk behoorlijk aleen. Ik kan wel een beetje steun gebruiken. Op dat moment komt er nog iemand aan, Tommy dit keer. Half verwacht ik dat ook hij gewoon hoi zegt en doorloopt naar het kasteel, maar aan de andere kant denk ik niet dat hij dat zou doen, toch? Ik dacht ook niet dat Lily ooit zou doen wat ze nu heeft gedaan. kan ik iemand wel vertrouwen? Het lijkt er op van niet.
    "We hebben het al jaren met elkaar uitgehouden op een of andere manier. Gaan we echt op deze manier onze groep opbreken? Is ehm.. dit het waard?" Zegt hij dan uiteindelijk. Ik slik even kort. Ik had niet echt de intensie om de groep te onderbreken, ik wilde Lily gewoon even goed duidelijk maken hoe Lewis in elkaar zit, maar stel dat ik het niet voor elkaar zou krijgen om dat duidelijk te maken, dan.... Dan breek ik inderdaad de groep op. Ergens is die gedachte echt meer dan vreselijk, maar aan de andere kant weet ik van mezelf dat ik niet kan leven als Lily met Lewis is. Wat moet ik nu antwoorden. Ik ben gewoon boos dat ze niet begrijpen wat ik voel. Ik heb altijd gedacht dat iedereen hier wist wat ik bedoelde als ik over Lewis praatte, niet dat ik dat vaak deed. Ik doe liever alsof hij gewoon niet bestaat, al is dat op momenten als dit onmogelijk.
    "Ik weet het niet." Zeg ik dan. Een waardeloos antwoord, ik weet het. Toch kan ik op dit moment niets beters bedenken.


    She was always looking for more..


    Silena Zoë Paetrix
    ___________________________________________________________________________

    Na nog meer gelopen te hebben hoor ik voetstappen achter me. "Lena!" Maar omkijken doe ik niet. Ik wil even alleen zijn. Ik wil niet dat iemand achter me aan komt. Ook Max niet. Ik wil even nadenken. Nadenken over de gevolgen die deze ruzie kan hebben. Maar Max pakt mijn onderarm vast en dwingt me om me om te draaien, vervolgens geeft hij me een knuffel. En hoe graag ik ook alleen wil zijn voelt het toch fijn. Maar ik verbreek de knuffel. "Max. Kan je me asjeblieft even alleen laten?" vraag ik hem, en mijn stem klinkt klein, gebroken, niet zoals mijn stem normaal klinkt. En ik kan het niet aan. Onze vriendengroep valt uit elkaar, en dat wil ik niet. Ik geef te veel om iedereen. "Asjeblieft?" vervolg ik en ik draai me om, en loop weg. Ik houd van hem, en wil hem hiermee net de indruk geven dat dat niet zo is. En ik houd van June, Lily en Tommy. Maar ik kan het niet aanzien dat ze elkaar zo erg toeschreeuwen, er bijna voor zorgen dat onze hechte groep uit elkaar valt. Ik kan het niet aan om ze zien te ruziën.


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.
    "I feel lost inside myself"


    "Nee. Ik hield echt van jouw. En ik gaf om jouw. En nu verraad jij mij" zegt June. Ik zie dat Tommy naar buiten komt lopen en ik heb de neiging om heel hard weg te rennen. Weg te rennen van alles en iedereen hier.
    "We hebben het al jaren met elkaar uitgehouden op een of andere manier. Gaan we echt op deze manier onze groep opbreken? Is ehm.. dit het waard?" zegt Tommy met een serieuze blik.
    "Ik weet het niet" zegt June als antwoord op Tommy's vraag. Ik kijk haar even aan met tranende ogen.
    "Ik moet weg" zeg ik zacht en ik begin te rennen. Ik weet niet waarheen maar ik wil gewoon weg. June begrijpt het niet. June begrijpt het helemaal niet. Voor het eerst in heel veel jaar kan ik weer met mezelf leven omdat ik weet dat ik niet meer verliefd op haar ben. Voor het eerst sinds heel veel jaar haat ik mezelf niet meer voor wat ik ben.


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Ik weet het niet." zegt June zacht en ik kijk naar haar. Het geeft een verschrikkelijk gevoel om haar zo te zien. Het liefst geef ik haar al het geluk in de wereld en meer, maar ik kan niets doen.
    "Ik moet weg." En dan rent Lily weg. Ergens heb ik het gevoel dat ik haar het beste alleen kan laten en June kan troosten, al helemaal omdat ze zich zo verraden door Lily voelt. Ik kijk naar haar.
    "Het komt wel goed, oké. Een ruzie haalt ons allemaal niet uit elkaar." En ik wil mijn armen om haar heen slaan.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    Eventjes pakt ze me stevig vast, eventjes klampt ze zich aan me. Maar dan laat ze me los. 'Max. Kan je me asjeblieft even alleen laten?' vraagt ze. Normaal gesproken zou de onzekerheid nu komen, maar het blijft weg. Puur en alleen door hoe haar stem klinkt. Gebroken. 'Alsjeblieft?' vraagt ze. In haar ogen kan ik zien dat ze gewoon even alleen wilt zijn. Omdat ze nu tussen haar twee beste vriendinnen moet kiezen. Omdat ze er niet van houdt als anderen haar zien huilen. Dus ik weet dat het het beste is als ik haar alleen laat.
    Ik draai me om en loop het bos uit. Verderop zie ik dat Lily nu van June en Tommy weg rent. Moet ik achter haar aan gaan?


    “A queen will always turn pain into power.”

    June Mercendes


    Ik kijk toe hoe Lily wegrent. En dan begon zij dit gesprek nog wel door te zeggen dat ik niet moest wegrennen voor mijn problemen. Hoe hypocriet is ze nu dan wel niet. En dan ben ik alleen met Tommy. Hij zegt dat een ruzie ons niet uit elkaar haalt. Ik kijk hem aan. Het liefst wil ik hem nu omhelsen, maar er knaagt iets aan me. Het moment in het buitenhuisje.
    "Meende je dat? Kies je echt voor Lily. Begrijp je dan niet wat Lewis mij heeft aangedaan?" Ik wil dat hij zegt dat hij mij snapt, ik wil dat hij mij die zekerheid heeft. Maar wat als hij dat niet doet? Ik weet niet hoe dit dan verder moet.

    Slechte mobiel post. Sorry.


    She was always looking for more..