• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.
    "One of the stupidest mistake in life is thinking that the person who hurt you won't hurt you again"


    "En hoe waag jij het om verdomme dat te zeggen. Dit zijn jouw problemen oké. Hij is niet te vertrouwen Lils. Hij kan je pijn doen. Waarom ben je te blind om dat te zien?" zegt June.
    "Ik ben niet degene die blind is. Jij blijft hem altijd op een manier zien! Mensen veranderen!" ik doe een paar grote stappen naar voren.
    "En ik weet dat je boos, woedend, gekwetst bent. Maar ik denk dat je hem een kans moet geven. Hij houdt van je"


    -


    America Gaia Lazar


    Ik zie June eerst weglopen, nadat ze zich snel heeft omgekleed.
    Verbijsterd blijf ik staan, ik snap dat het voor June klote moet zijn om één van haar vriendinnen te zien met haar broer- die ze niet mag.
    Silena en Lily gaan June achterna en Max, Tommy en ik blijven achter in het huisje.
    "Moeten we er ook achteraan?", hoor ik Max dan vragen.
    "Ik ehm.. weet het even niet", antwoordt Tommy. Terwijl hij dit zegt schud ik mijn hoofd even.
    "Ik denk dat ze het zelf uit moeten praten. Het zal wel goed komen toch?", terwijl ik dit zeg, twijfel ik wel heel erg.
    Wat als het niet goed komt. Sinds mijn eerste jaar op Oxford ben ik al bevriend met deze mensen, en deze ruzie lijkt nu opeens het groepje uit elkaar te scheuren.
    Ik hoop echt dat ze het bij leggen, maar ik weet niet zeker of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren.


    be gay do crimes

    Max Veran Phubar


    Tommy haalt zijn schouders op. Hij lijkt hetzelfde probleem te hebben qua de chaos.
    Ik ehm... weet het even niet,' zegt hij.
    'Ik denk dat ze het zelf uit moeten praten. Het zal wel goed komen, toch?' vraagt Mer. Daar is het weer; alsof het Silena, June en Lily zijn die het moeten uit praten, niet wij met zijn allen.
    Dan denk ik pas voor het eerst over wat er zou gebeuren als Lily en June niet meer over één pad zouden kunnen. Het zou kunnen dat Lily gewoon compleet uit het groepje valt en we met zijn vieren overblijven. Wat betreft Mer en Phoebe, geen idee wat zij zullen doen.
    Of Silena kan besluiten dat ze liever met Lily is dan June. Dat zou pas hel zijn. Waarschijnlijk moet ik dan met haar mee en dan krijgen we zeker weer ruzie met June en Tommy.
    Zou het kunnen dat Lewis ons groepje nu, na al die jaren, weet op te splitsen? Haat voor de jongen overspoelt me, maar ik voel me er meteen schuldig over. Het is niet dankzij Lewis, het is niemand schuld.
    'Ik weet het ook niet meer,' zeg ik uiteindelijk.


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    "Ik ben niet degene die blind is. Jij blijft hem altijd op een manier zien! Mensen veranderen! En ik weet dat je boos, woedend, gekwetst bent. Maar ik denk dat je hem een kans moet geven. Hij houdt van je" Jep, zij is zeker degene die blind is. Lewis en ik waren vroeger echt zo close. In onze eerste jaren kon niemand ons uit elkaar halen, tot het moment dat ze dat wel deden. Er kwam een moment dat Lewis meer op een jongen begon te lijken en ik op een meisje. Zoals ons uiterlijk gescheiden werd, werden wij ook gescheiden. We gingen automatisch veel om met de kinderen van de vrienden van onze ouders, wat toevallig enorm veel meisjes waren. Die meisjes wilde geen jongen in hun clubje en ook Lewis niet. Vanaf dat moment al stond hij in de schaduw en ik had medelijden met hem. Ik heb jarenlang medelijden met hem gehad. Alleen hij veranderde. Hij lachtte niet meer, hij stelde zich totaal niet open tegen mij terwijl ik hem alles vertelde wat me dwars zat. En toen kwam dat ene moment waarin hij dat wel zei, een beetje teveel naar mijn mening. Ik merk dat mijn ogen rood worden. Een traan valt over mijn wang heen. Ik kijk naar de grond.
    "In dat geval wil ik niets meer met je te maken hebben." Komt er hard uit mijn mond.


    She was always looking for more..


    Silena Zoë Paetrix
    ___________________________________________________________________________

    "Ik ben niet degene die blind is. Jij blijft hem altijd op een manier zien! Mensen veranderen! En ik weet dat je boos, woedend, gekwetst bent. Maar ik denk dat je hem een kans moet geven. Hij houdt van je" roept Lily naar June. Ik zie dat June even stil is, en een traan valt over haar wang. Ik denk er over om naar haar toe te lopen. Maar ik doe het niet. "In dat geval wil ik niets meer met je te maken hebben" zegt ze kil tegen Lily. En dat is de druppel. "Godverdomme! Bitches. Gedraag je godverdomme naar je leeftijd en praat er over in plaats van naar elkaar te schreeuwen en te zeggen dat je elkaar nu zo erg haat. Mij niet gezien, totdat jullie het oplossen." komt het boos uit mijn mond. Ondertussen staan veel groepjes die over het plein lopen stil, en kijken ze ons geïnteresseerd aan. Tuurlijk, het groepje wat niet closer kan zijn heeft ruzie. Kom dat zien, kom dat zien! Een show voor de hele wereld! Ik ben nu boos, en ondertussen loop ik lichtelijk rood aan. "Ik zie jullie over een half jaar wel weer, als het dan tenminste al opgelost is." zeg ik en ik loop weg, naar het bos. In het bos aangekomen blijf ik doorlopen. Niemand en niks komt op me af, gelukkig maar.


    take me back to the basics and the simple life

    WhereITold schreef:
    (...)

    {Je kan Phoebe op zoek laten gaan met de anderen en dan kan ze June, Silena en Lily buiten zien staan en kan ze daar heen gaan.}


    Dan zal ik eerst alles moeten bij lezen aangezien ik geen idee heb wat er gebeurt x'D


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Dan zal ik eerst alles moeten bij lezen aangezien ik geen idee heb wat er gebeurt x'D
    \

    Ruzie. That's what's happening


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)\

    Ruzie. That's what's happening


    Ja dat had ik al door, heb even wat bij gelezen haha
    Ik zal even een Post schrijven met Phoebe x')


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ja dat had ik al door, heb even wat bij gelezen haha
    Ik zal even een Post schrijven met Phoebe x')


    YES. iemand die een post schrijft!


    take me back to the basics and the simple life

    Phoebe Dana Jacksons


    Verveeld loop ik door de gangen, alleen. Aan de ene kant wil ik de meiden wel op zoeken, aan de andere kant denk ik toch dat het niet veel nut heeft. Niemand die mij het plan van Silena vertelde, behalve Mer dan.. zij laat me tenminste niet zo stikken. Ik zucht diep.
    Pas wanneer ik nogal wat geschreeuw hoor kijk ik op, het klinkt behoorlijk als Silena. Met een versnelde pas loop ik richting het geluid, June en Lily kijken elkaar nogal woedend aan en Silena loopt richting het bos. Ruzie? Sinds wanneer heeft dit groepje last van ruzie...? Dit zal dan wel heel extreem zijn denk ik.
    "Wat is er aan de hand?" vraag ik June en Lily als ik bij de twee sta en zie dat June tranen in haar ogen heeft staan.


    [Kort en crappy, Iknow sorry x'd
    Hoe laat is het nu eigenlijk in de rpg?]


    Little do you know

    [ik denk dat het derde uur ofzo bezig is nu (:]


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    [ik denk dat het derde uur ofzo bezig is nu (:]


    Okej, dan is het dus nog geen tijd om Kjellberg boos de gangen op te sturen omdat haar nablijvers niet naar haar kantoor zijn gekomen x'D


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Okej, dan is het dus nog geen tijd om Kjellberg boos de gangen op te sturen omdat haar nablijvers niet naar haar kantoor zijn gekomen x'D

    [nope, helaas niet (:]


    “A queen will always turn pain into power.”

    {Volgens mij is het trouwens het vierde uur, wat ik even wilde zeggen. And ik vroeg me ook af na welk uur er pauze is. En ja, ik ga zo posten, maar ik wilde dit even vragen.}


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    {Volgens mij is het trouwens het vierde uur, wat ik even wilde zeggen. And ik vroeg me ook af na welk uur er pauze is. En ja, ik ga zo posten, maar ik wilde dit even vragen.}


    Ik denk dat er na het vierde uur lunch is?


    take me back to the basics and the simple life