• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Lewis Mercendes


    "Nou sorry, het spijt me zeer dat ik zo onhandig ben en jij niet in je humeur bent, het was niet opzettelijk of zoiets als je dat denkt." Zegt de nieuwe jongen. Kan hij niet gewoon doorlopen of zoiets en zich niet op mij richten en tegen mij praten? Ik ben momenteel niet echt in een praat bui. Ik wil gewoon even alleen gelaten worden. Waarom laat deze jongen me dan ook niet gewoon met rust? Dan kan hij leuk iemand anders lastig gaan vallen. Mij alleen niet, want ik heb hier geen zin in. Ik ben nooit sociaal geweest en ik ben ook niet van plan om dat nu ineens wel te worden. Vooral nu niet. Niet na alles wat er net is gebeurd. Niet nu ik alleen maar aan Lily kan denken, en Timothy. Ik kan hem gewoon niet uitstaan. Ik haat hem zo erg dat het onbeschrijfelijk is hoeveel. Van mij mag hij van de wereld verdwijnen, en wel zo snel mogelijk.
    "Ik snap dat je tegen me aan liep. En ik zei dat je beter moet opletten waar je loopt. Dus laat me verder gewoon met rust." Ik ben dus echt niet in de bui om iets leuks of aardigs te zeggen.


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    Lewis draait zich om en loopt weg. Ik wil tegen hem roepen dat hij moet blijven maar dat doe ik niet. Ik laat hem weg lopen.
    "Je bent oké, toch. Hij deed niets, behalve dat van net?" Vraagt Tommy.
    "Het is niet wat je denkt Tommy.. het is.. gecompliceerd" zeg ik tegen hem.
    "Ik.. ik ben.. ik hou van hem"


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Het is niet wat je denkt Tommy.. het is.. gecompliceerd. Ik.. ik ben.. ik hou van hem." Ik frons even en kijk haar verward aan. Zij en Lewis? Dan pas komt het binnen: ik heb hun moment verpest.
    "Oh mijn god, Lily. Ik heb net jouw moment verpest. Het spijt me zo!" Ongemakkelijk wrijf ik over mijn achterhoofd. Ik weet niet of ik eerlijk hierover kan zijn. "Het ehm.. Lily, je bent als een zusj voor me, dus ik wil je beschermen voor de manier hoe ik Lewis ken. Maar als je hier zeker over bent.." In mijn achterhoofd denk ik allen maar: als jij haar kwetst, word ik ongelooflijk pissig.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    Ik kijk naar Tommy en zie dat hij even nadenkt over wat ik heb gezegd.
    "Oh mijn god, Lily. Ik heb net jouw moment verpest. Het spijt me zo!" Ik kijk hem even verbaasd aan. Dit was totaal niet de reactie die ik had verwacht.
    "Het ehm.. Lily, je bent als een zusje voor me, dus ik wil je beschermen voor de manier hoe ik Lewis ken. Maar als je hier zeker over bent.." even voel ik me gevleid omdat hij zegt dat ik als een zusje voor hem ben.
    "Hij is beter dan je denkt. Veel beter. Jullie hebben soms dingen gehad maar hij is het waard om van hem te houden. Hij is het meer dan waard"


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Hij is beter dan je denkt. Veel beter. Jullie hebben soms dingen gehad maar hij is het waard om van hem te houden. Hij is het meer dan waard." Bedenkelijk kijk ik haar aan. Lewis en ik kunnen nooit door een deur, maar als hij en Lily dat wel kunnen, is het niet mijn taak om dat af te keuren.
    "Soms dingen gehad.." herhaal ik zacht, ongemakkelijk lachend en denkend aan de klappen. "Maar zolang jij het goed vind.. Het is niet aan mij om het af te keuren, maar als hij ook maar een haar op je hoofd krenkt, moet je het meteen zeggen. Ik ben blij voor je, Lily. Kom hier." Ik open mijn armen voor haar. Ondanks dat ik haar liever niet met Lewis zie en ik hem nog geen cent toevertrouw, vertrouw ik Lily wel. Alleen sta ik niet in voor mezelf als hij haar pijn doet.



    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    Soms dingen gehad.. Maar zolang jij het goed vind.. Het is niet aan mij om het af te keuren, maar als hij ook maar een haar op je hoofd krenkt, moet je het meteen zeggen. Ik ben blij voor je, Lily. Kom hier" zegt hij waarna hij zijn armen spreidt. Ik glimlach even en omhels hem dan.
    "Bedankt dat je het begrijpt" zeg ik tegen hem. Dan schieten mijn gedachtes naar June, hoe moet ik dit tegen haar gaan vertellen?


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Bedankt dat je het begrijpt." zegt ze. Ik laat haar los en kijk naar Lily. Met een kleine glimlach zeg ik: "Ik begrijp het niet, alleen ik accepteer het. Wees gewoon.. voorzichtig, oké." Ik krab ongemakkelijk op mijn achterhoofd. Dit zijn niet mijn soort gesprekken. "De anderen zijn extreem verward, dus misschien is het tijd om hen wat uit te leggen."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    America Gaia Lazar


    Lily loopt langs me en zegt niet meer dan een kort "hoi".
    Verbaast kijk ik haar na en ik loop het huisje in.
    Ik zie een hele berg kleding liggen. Meteen schieten mijn gedachten naar het plan, waar dit waarschijnlijk de kleren voor zijn.
    Silena, Max, June en Tommy hebben niet door dat ik er ook sta en ik laat me maar gewoon in een stoel ploffen.
    Ik heb geen idee wat we nu eigenlijk zouden hebben, maar ik heb ook geen zin om het rooster op te gaan zoeken.
    "Guys, kijk", hoor ik Max een tijdje later zeggen.
    Iedereen kijkt uit het raam. Door het raam zie je dat in het kasteel Lily en Lewis staan te praten.
    Nog iets later staan ze te zoenen. Tommy loopt het huisje uit en gaat naar ze toe.
    "En nu?", vraagt Selien dan.
    Dat lijkt me wel een goed moment om even te laten weten dat ik er ook ben. "We kunnen naar de les gaan?", opper ik.
    Waarschijnlijk zijn ze er niet heel blij mee, maar ik ben net over geplaatst en wil niet te veel lessen missen, aangezien het zevende jaar waarschijnlijk wel moeilijker is dan het zesde.


    be gay do crimes

    Max Veran Phubar


    'En nu?' vraagt Silena na een tijdje. Ik haal mlijn schouders op, mijn blik op Lily en Tommy gericht. Het lijkt erop dat Tommy ook doorheeft dat het geen één of andere aanval van Lewis was.
    'We kunnen naar de les gaan?' stelt een stem achter ons voor.
    We draaien ons alle drie om en zien Mer in een stoel zitten, die blijkbaar ongemerkt binnen is gekomen.
    'Kan,' zeg ik, alhoewel er te horen is dat ik daar nou niet echt veel zin in heb ofzo.


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Met open mond kijk ik naar het raam waar ook Tommy na een tijdje verschijnt. Lewis loopt weg. Gelukkig, want ik heb niet het idee dat ik dat nog langer aan kan zien.
    "En nu?" Vraagt Silena dan op een begeven moment. Ik ben teveel in schok om daar nu antwoord op te kunnen geven, dus ik houd me stil.
    "We kunnen naar de les gaan?" Hoor ik de stem van Mer zeggen. Gefronst draai ik me om. Ik was zo erg met Lily en Lewis bezig dat ik Mer niet heb gezien. Ze zegt het alsof het iets normaals is, alsof er niets is gebeurd.
    "Kan," Zegt Max daarop.
    "Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar momenteel ben ik niet echt in staat om naar de les te gaan." Zeg ik uiteindelijk met een trillende stem. Ik heb geen idee wat ik nu moet denken of doen, maar dit lijkt wel één of andere nachtmerrie waar ik in zit. Ik wil alleen wel snel wakker worden. Ik kan nu alleen echt niet in de les verschijnen omdat ik nogal verwarrd ben en niet op een normale manier zou kunnen opletten.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar momenteel ben ik niet echt in staat om naar de les te gaan,' zegt June.
    Ze staat daar maar, bij het raam, met een trillende stem. Ze kijkt alsof ze zojuist Voldemort uit de dood heeft zien herrijzen.
    Maar gelijk heeft ze wel. Als ik nu in de les zou zitten zou ik niet kunnen opletten. Moet je nagaan hoe dat voor June moet zijn.
    Een golf van medelijden overspoelt me. Lily en June zijn beide als zusjes voor me, en beide wil ik ze niet ongelukkig zien. Maar in deze situatie kan één van de twee maar gelukkig zijn, lijkt me.
    Ik loop naar June toe en geef haar een knuffel. 'Het komt wel goed. Je hebt geen idee wat er aan de hand was, voor hetzelfde geld was Lily betoverd ofzo,' probeer ik haar gerust te stellen. Maar de twijfel in mijn stem is hoorbaar.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 12:05 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    De voetstappen van Max komen steeds dichterbij en mijn richting op. Ik voel dat hij me een knuffel geeft, maar ik ben er in gedachten niet helemaal bij. Ik kan het gewoon niet geloven, ik wil het gewoon niet geloven. Hoe is dit mogelijk? Het antwoord daarop lijkt simpel: het is niet mogelijk. Maar waarom zie ik het dan toch gebeuren?
    "Het komt wel goed. Je hebt geen idee wat er aan de hand was, voor hetzelfde geld was Lily betoverd ofzo," De stem van Max komt maar vaag binnen bij mij. Ik heb niet het idee dat ik nu helemaal op aarde ben. Hij kan zeggen wat hij wil, maar volgens mij komt het niet goed.
    "Tuurlijk, het is een ontzettend geruststellende gedachte dat mijn broer mijn vriendin heeft betoverd." Mijn stem klinkt niet boos of zo richting Max, maar gewoon onzeker. En dat ik ook precies hoe ik me voel. Ik weet het gewoon niet. Ik snap het niet. Waarom Lily? Hij is niet te vertrouwen. Ik wil je alleen maar beschermen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 12:33 ]


    She was always looking for more..


    America Gaia Lazar


    "Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar momenteel ben ik niet echt in staat om naar de les te gaan", zegt June met een trillende stem.
    Ik bedenk me dat het voor haar waarschijnlijk-zacht uitgedrukt- niet heel leuk is om Lily zo te zien met haar broer.
    Max loopt naar haar toe en knuffelt haar "Het komt wel goed. Je hebt geen idee wat er aan de hand was, voor hetzelfde geld was Lily betoverd ofzo", zegt Max.
    Het is duidelijk te horen dat hij het niet honderd procent zeker weet. Ikzelf twijfel ook een beetje.
    "Tuurlijk, het is een ontzettend geruststellende gedachte dat mijn broer mijn vriendin heeft betoverd", zegt June onzeker.
    Dan loop ik ook naar June toe en voor ik haar en Max in een omhelzing trek zeg ik nog snel; "groepsknuffel".


    be gay do crimes


    Silena Zoë Paetrix
    ___________________________________________________________________________

    De eerste die antwoordt op mijn vraag is Mer, die zo net binnengekomen is. "We kunnen naar de les gaan?" zegt ze doodnormaal. "Kan," reageert Max, en vervolgens June, met trillende stem; "Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar momenteel ben ik niet echt in staat om naar de les te gaan." Max loopt langzaam naar haar toe en geeft haar een knuffel. Wat ik zelf ook al van plan was. "Het komt wel goed. Je hebt geen idee wat er aan de hand was, voor hetzelfde geld was Lily betoverd ofzo" zegt hij er bij, licte twijfel klinkt door in zijn stem. En ik snap het, het zag er niet uit alsof ze gedwongen werd. Maar toch.. Ik bedoel, we hebben het hier wel over Lewis. "Tuurlijk, het is een ontzettend geruststellende gedachte dat mijn broer mijn vriendin heeft betoverd", Zegt June. Mer loopt al naar ze toe en geeft ze een knuffel, "groepsknuffel" zegt ze er nog snel bij en ik glimlach zuinig, voordat ik naar June loop en haar een knuffel geef, "Het komt wel goed June. " zeg ik. even is het stil, en dan breekt de knuffel. "Maar, we kunnen natuurlijk ook gewoon een beetje rondkloten? Iemand in voor Quidditch?" vraag ik ze, en dan bedenk ik me dat het misschien handiger is als June en ik ons weer omkleden, zeker als we Quidditch gaan spelen, dan moet ik me sowieso even omkleden. Ik kan nog steeds geen Quidditch spelen in hakken.


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    "Ik begrijp het niet, alleen ik accepteer het. Wees gewoon.. voorzichtig, oké" zegt hij terwijl hij op zijn achterhoofd krabt. Door verloop van tijd heb ik geleerd dat Tommy dat doet als hij zich ongemakkelijk voelt. Ik wil niet dat hij zich ongemakkelijk voelt.
    "De anderen zijn extreem verward, dus misschien is het tijd om hen wat uit te leggen" vervolgt hij.
    "Ja" zeg ik twijfelend.
    "Ja. Ik ga er wel heen"


    -