• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Max Veran Phubar


    June glimlacht schamper. 'Tuurlijk, het is een ontzettend geruststellende gedachte dat mijn broer mijn vriendin heeft betoverd,' zegt ze.
    Mer loopt naar ons toe en trekt mij en June in een omhelzing. 'Groepsknuffel,' zegt ze. Ik trek mijn wenkbrauwen op naar June, op sommige momenten merk je wel dat Mer een jaar jonger is dan wij. Ach ja.
    Silena loopt naar ons toe en knuffelt June. 'Het komt wel goed, June,' zegt ze tegen haar.
    'Maar, we kunnen natuurlijk ook gewoon een beetje rondkloten? Iemand in voor Quidditch?' vraagt Silena. Sowieso niet, maar nu al helemaal niet.
    'Guys, kijk,' zeg ik, waarna ik uit het raam kijk. Tommy komt met Lily aanlopen. 'Volgens mij krijgen we uitleg.'


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Ja" Even kijkt ze mij vertwijfelend aan. "Ja. Ik ga er wel heen" Ik knik tevreden en sleep haar vervolgens mee naar de anderen. Net voordat we het huisje binnenlopen, stop ik.
    "Lily, wat ze ook zeggen: trek je er niet te veel van aan. Ze zijn er niet blij mee, omdat we gewoon geen goede geschiedenis met Lewis hebben, maar ook wij willen dat je gelukkig bent." Dan open ik de deur voor haar. Ze praten over wat we kunnen doen, maar het gesprek valt stil als we binnenkomen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    "Groepsknuffel." Zegt Mer en omhelst mij en Max, hoewel Silena er ook bij komt. Het is nou niet echt bepaald dat die knuffel helpt, maar het is een goede poging. Ik heb alleen het gevoel dat er momenteel niets werkt. Max trekt zijn wenkbrauwen naar me op. Ach, zo is Mer nou eenmaal en daarom houd ik van haar. Zij zou in elk geval niet met mijn broer gaan zoenen, of dat denk ik tenminste. Dat dacht ik ook van Lily. Misschien betrap ik hem en Mer de volgende morgen wel, met Lewis weet je het nooit.
    "Het komt wel goed June. " Zegt Silena. Ik zucht even. Nou, het komt dus mooi niet goed. "Maar, we kunnen natuurlijk ook gewoon een beetje rondkloten? Iemand in voor Quidditch?" Vervolgt ze. Ik frons. Denk ze echt dat ik me nu kan concentreren op Quidditch? Dat antwoord is absoluut nee. Ik ben nu dus niet in voor Quidditch. Ik heb niet het idee dat ik nu in staat ben om op een bezem te zitten. Ik denk dat ik er meteen weer vanaf val omdat ik er totaal niet bij ben met mijn gedachten.
    "Guys, kijk," Zegt Max. Eerst ben ik blij omdat hij het Quidditch gesprek tot een einde brengt, maar dan zie ik Tommy en Lily aanlopen. Bij de aanblik van Lily weet ik niet wat ik moet denken. Ik heb gewoon geen idee wat er aan de hand is en ik voel me zo verwarrd. Ik wil eerst duidelijkheid hebben en ik heb het idee dat Lily heel veel uit te leggen. "Volgens mij krijgen we uitleg." En dat is precies waar ik op hoop. En dan gaat de deur open. Even is iedereen stil.
    "Wat. Was. Daar. Gebeurt?" Ik spreek elk woord heel langzaam uit. Ongeveer al mijn emoties zijn er in verwerkt. Woede, verwarring en met name frustratie.


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "One of the stupidest mistake in life is thinking that the person who hurt you won't hurt you again"


    "Lily, wat ze ook zeggen: trek je er niet te veel van aan. Ze zijn er niet blij mee, omdat we gewoon geen goede geschiedenis met Lewis hebben, maar ook wij willen dat je gelukkig bent" zegt Tommy als we voor de deur staan. Ik knik twijfelend. Ik ben bang voor de reactie van June. Ik wil niet bang zijn. Ik wil haar gelukkig maken en ik wil Lewis gelukkig maken, en ik geloof dat ik in beide faal. Tommy opent de deur en in twee stappen stap ik naar binnen.
    "Wat. Was. Daar. Gebeurt?" zegt June langzaam. Ik kijk haar even kort aan en na dat moment haat ik mezelf. Ik maak haar ongelukkig, dat is duidelijk te zien. Ik neem mezelf voor om haar nooit meer ongelukkig te maken. Even kijk ik het huisje rond en ik weet niks te zeggen. Ik kan me niet verontschuldigen voor iets waar ik geen spijt van heb. Ik kan niet zeggen dat ik het nooit meer zou doen want ik hield er van.
    "Ik.." na het eerste woord wat ik heb uitgesproken weet ik eigenlijk niet meer wat ik wilde zeggen.
    "Ik houd van hem. Je kan er ten felste op tegen zijn maar hij is echt niet zo slecht als je denkt. Ik wil gewoon dat jullie gelukkig zijn, dat hij gelukkig is" ik bijt zacht op mijn lip en kijk June aan.
    "Ik wil je geen pijn doen" zeg ik op zachtere toon tegen haar.
    "En ik houd van hem"


    -


    Silena Zoë Paetrix
    ___________________________________________________________________________

    De anderen zeggen dat ze niet in zijn voor Quidditch, wat ik begrijp. Na heel even komt Lily binnen, met Tommy. June is de eerste die iets zegt. "Wat. Was. Daar. Gebeurt?"vraagt ze Lily op een langzame, lichtelijk kille, maar vooral geschockte toon. Lily staat ongemakkelijk voor de deur, die nu dicht is, en kijkt de kamer even rond. "Ik.." en ze is even stil. "Ik houd van hem. Je kan er ten felste op tegen zijn maar hij is echt niet zo slecht als je denkt. Ik wil gewoon dat jullie gelukkig zijn, dat hij gelukkig is"Ze bijt even lip en kijkt June vervolgens aan. Op een zachtere toon verteld ze verder."Ik wil je geen pijn doen. En ik houd van hem" Ik kijk Lily even aan. "Lils." zeg ik, wetend dat eigenlijk alleen ik, en June af en toe ook, haar zo noem. "Het boeit me niet wat June zegt, of Lewis, maar je bent en bllijft een vriendin, maar dan eentje die hopelijk gelukkig is met Lewis. En hoeveel pijn het June, en Lewis, ook kan doen, maakt het verder niet uit. Het zal af en toe wat meer gespannen zijn hier, ja. Maar valt dat te voorkomen, nee. Het maakt niet uit dat je hem leuk vindt. Voor hetzelfde geldt hadden we Max en Tommy eerst allemaal niet gemogen, maar dat betekend niet dat ze misschien toch aardig kunnen zijn. En ja, ik heb ook een hekel aan Lewis, maar liefde kan je niet sturen, het is iets waar je nisk aan kan veranderen. Hoe graag je het soms ook zou willen Lil." En ik kijk de groep rond, hopend dat ik nu niet iets heel geks heb gezegd en ze me allemaal aanvallen, en dat ze daarna Lily aanvallen, en daarna Lewis. Het llijkt me onwaarschijnlijk.


    take me back to the basics and the simple life


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Wat. Was. Daar. Gebeurt?" is het eerste wat ik hoor na de stilte. Het is June. Pijnlijk kijk ik naar haar. Ze is boos. Natuurlijk is ze dat, maar alsnog geeft het me een ongemakkelijk gevoel dat we het niet eens zijn. June en ik zijn het namelijk bijna nooit niet eens.
    "Ik... Ik houd van hem. Je kan er ten felste op tegen zijn maar hij is echt niet zo slecht als je denkt. Ik wil gewoon dat jullie gelukkig zijn, dat hij gelukkig is. Ik wil je geen pijn doen. En ik houd van hem" Met een geruststellende glimlach kijk ik naar Lily, maar in mijn achterhoofd hoop ik dat June niet boos op Lily of mij wordt. Of überhaupt op iemand.
    "Lils. Het boeit me niet wat June zegt, of Lewis, maar je bent en bllijft een vriendin, maar dan eentje die hopelijk gelukkig is met Lewis. En hoeveel pijn het June, en Lewis, ook kan doen, maakt het verder niet uit. Het zal af en toe wat meer gespannen zijn hier, ja. Maar valt dat te voorkomen, nee. Het maakt niet uit dat je hem leuk vindt. Voor hetzelfde geldt hadden we Max en Tommy eerst allemaal niet gemogen, maar dat betekend niet dat ze misschien toch aardig kunnen zijn. En ja, ik heb ook een hekel aan Lewis, maar liefde kan je niet sturen, het is iets waar je nisk aan kan veranderen. Hoe graag je het soms ook zou willen Lil." Het voelt vreemd om Lily met Lewis te laten, vooral omdat hij een paar dagen geleden nog tegen mij zei dat ik bij June moest wegblijven. Het voelt niet goed, maar het gaat om Lily's geluk, niet het mijne.
    "Well, je weet wat ik hiervan vindt, Lily." zeg ik haar glimlachend toe.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    Ik ben bang voor wat Lily gaat zeggen. Ik ben bang dat ik het niet wil horen. Ik bijt nerveus op mijn lip bij het aanzien van Lily. Ze staat er naar mijn mening te nerveus bij, alsof ze bang is om mij iets te vertellen wat ik niet wil horen. En op dit moment kan ik maar een ding bedenken wat ik niet wil horen.
    "Ik.." Haar woorden blijven in haar keel steken, wat geen goed teken is. "Ik houd van hem. Je kan er ten felste op tegen zijn maar hij is echt niet zo slecht als je denkt. Ik wil gewoon dat jullie gelukkig zijn, dat hij gelukkig is. Ik wil je geen pijn doen. En ik houd van hem" En dat is het moment waarop de wereld stopt. Ik blijf staan, mijn armen hangen slap langs mijn lichaam heen. Ik staar Lily aan alsof ze mentaal gestoord is, wat ze nu dan ook officieel is naar mijn mening. Ik weet niet wat ik moet denken, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben gewoon even heel erg in shock.
    "Lils." Hoor ik Silena dan zeggen. "Het boeit me niet wat June zegt, of Lewis, maar je bent en bllijft een vriendin, maar dan eentje die hopelijk gelukkig is met Lewis. En hoeveel pijn het June, en Lewis, ook kan doen, maakt het verder niet uit. Het zal af en toe wat meer gespannen zijn hier, ja. Maar valt dat te voorkomen, nee. Het maakt niet uit dat je hem leuk vindt. Voor hetzelfde geldt hadden we Max en Tommy eerst allemaal niet gemogen, maar dat betekend niet dat ze misschien toch aardig kunnen zijn. En ja, ik heb ook een hekel aan Lewis, maar liefde kan je niet sturen, het is iets waar je nisk aan kan veranderen. Hoe graag je het soms ook zou willen Lil." In nog geen seconde schieten mijn ogen van Lily naar Silena. Met gespleten ogen kijk ik haar aan. Ik tril een beetje. Wat had ze nou net gezegd? Hoe kon ze? Ze is mijn vriendin en nu lijkt ze me compleet te veraden. Ik hoop zo erg dat dit een of andere nachtmerrie is en dat ik zo gewoon weer wakker wordt en besef dat dit alles niets anders was dan een boze droom. Dan zou ik dat aan Lily kunnen vertellen en zouden we er samen om lachen. Nu lijkt dit eerder op het tegenovergestelde van lachwekkend.
    "Well, je weet wat ik hiervan vindt, Lily." Zegt Tommy dan. Gelijk kijk ik juist hem aan. Meent hij dit. Hij glimlacht naar haar. Meent hij dit echt? Uitgerekend hij. Wat moet ik nu zeggen? Ik weet het even allemaal niet meer. Mij maakt het niet uit wat er allemaal gebeurt, alles behalve dit. Zonder er verder over na te denken loop ik naar de andere kamer waar mijn kleding ligt. Daar doe ik de deur op slot met een spreuk en ik begin me om te kleden. Mijn gedachten zitten helemaal door elkaar heen en ik wil hier gewoon zo snel mogelijk weg.
    "Ik ben hier weg." Zeg ik zodra ik de kamer weer uit kom, waarna ik de deur van het huisje met een harde klap dicht gooi en op weg ga naar het kasteel.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    Iedereens ogen volgen Lily en Tommy, die richting het hutje lopen. Dan komen ze binnen.
    'Wat. Was. Daar. Gebeurt?'
    June is de eerste die iets uit haar mond kan krijgen. Iedereen kijkt nu naar Lily, die eruitziet alsof ze moet bekennen dat ze een verhouding heeft met Jones.
    'Ik... Ik houd van hem. Je kan er ten felste op tegen zijn maar hij is echt niet zo slecht als je denkt. Ik wil gewoon dat jullie gelukkig zijn, dat hij gelukkig is. Ik wil je geen pijn doen. En ik houd van hem,' zegt ze uiteindelijk. June kijkt zo eng, ik besluit spontaan een paar stappen achteruit te zetten en een beetje achteraan te staan.
    'Lils,' zegt Silena, voordat June haar mond kan opentrekken. 'Het boeit me niet wat June zegt, of Lewis, maar je bent en bllijft een vriendin, maar dan eentje die hopelijk gelukkig is met Lewis. En hoeveel pijn het June, en Lewis, ook kan doen, maakt het verder niet uit. Het zal af en toe wat meer gespannen zijn hier, ja. Maar valt dat te voorkomen, nee. Het maakt niet uit dat je hem leuk vindt. Voor hetzelfde geldt hadden we Max en Tommy eerst allemaal niet gemogen, maar dat betekend niet dat ze misschien toch aardig kunnen zijn. En ja, ik heb ook een hekel aan Lewis, maar liefde kan je niet sturen, het is iets waar je nisk aan kan veranderen. Hoe graag je het soms ook zou willen Lil.'
    Ergens zou ik graag willen zeggen dat we al met zijn vijven bevriend waren voordat Tommy en ik iets kregen met June en Silena, en niet dat we bevriend zijn doordat we iets hebben met hun, maar het lijkt me nou net niet helemaal het moment. Aan de andere kant vind ik het grappig dat ze ineens de wijste van ons is.
    June vindt het iets minder grappig. Ze staart Silena aan alsof ze haar zojuist heeft verraden. Wat voor haar gevoel waarschijnlijk ook zo is. Wanneer Tommy: 'Well, je weet wat ik hiervan vindt, Lily,' zegt met een glimlachje, kijkt ze boos, gekwetst, geïrriteerd en bang tegelijkertijd. Heel even zie ik haar blik naar mij toe gaan, alsof ik haar laatste hoop ben.
    'June,' zeg ik, recht in haar ogen kijkend. 'Je kan Lily's leven niet besturen. Zij kent blijkbaar een hele andere kant van Lewis.'
    Dat was de druppel. Ze beent het omkleedkamertje in, en komt er nog geen minuut later weer uit in haar uniform.
    'Ik ben hier weg,' zegt ze, waarna ze de deur dramatisch achter haar dicht gooit.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Silena Zoë Paetrix
    ___________________________________________________________________________

    De kilte in de ruimte is nu duidelijk voelbaar. June'a blik schiet van Lily naar mij, baar zrommy. En meteen voel ik me schuldig. Het is niet alleen pech voor Lily, maar ook heel erg voor June. Zonder iets te zeggen loopt ze naar onze 'kleedruimte' "Ik ben hier weg" zwgt ze zodra ze de kamer uitkomt. Nog geen dre seconden later smijt ze de deur van het huisje keihard dicht. Zonder verder na te denken kleed ik me ook om en ren ik achter haar aan. Ik ga geen vriendschappen laten verpesten. "June! Wacht!" Roep ik naar haar, ze rent zo'n vijftig meter vior me en odanks dst ik makkelijk ren op hakken, loopt het niet zo fijn als platte schoenen. Ik frons even en trap mijn hakken uit, waarna ik richying June spribt, op blote voeten weliswaar. Mijn hakken achterlatend. "June! Wacht nou! Asjeblieft" het laatste woord komt er best wel wanhopig uit en ik hoop dat ze zich nu omdraait of op zijn minst stil staat.


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.
    "One of the stupidest mistake in life is thinking that the person who hurt you won't hurt you again"


    "June. Je kan Lily's leven niet besturen. Zij kent blijkbaar een hele andere kant van Lewis" zegt Max dan. Dat was geloof ik de druppel voor June. Ze loopt de andere kamer in en niet veel later komt ze weer naar buiten.
    "Ik ben weg hier" zegt ze waarna ze de deur achter zich dicht gooit. Silena volgt haar gelijk en ik hoor haar een paar dingen naar June roepen. Ik doe ook de deur open en loop naar buiten.
    "June!" Schreeuw ik.
    "Dat je het er niet mee eens bent, okè! Maar waag het verdomme niet om weg te lopen. Je kunt niet altijd blijven weglopen voor je problemen!" Schreeuw ik nu nog harder over het terrein.


    -


    June Mercendes


    Ik wil echt zo snel mogelijk naar het kasteel terug en dit voor altijd vergeten. Helaas hoor ik iemand achter me aan komen.
    "June! Wacht!" Schreeuwt Silena's stem naar me. Nou, ik wacht dan ook mooi niet. "June! Wacht nou! Asjeblieft" Ik geef geen reactie en ik loop gewoon door. Ik ben echt woedend op haar en op Lily. Vooral op Lily. Maar waar haalt Silena het vandaan om haar te steunen?
    "June!" Ik rol met mijn ogen. Ik heb nu even geen zin om Lily onder ogen te komen. "Dat je het er niet mee eens bent, okè! Maar waag het verdomme niet om weg te lopen. Je kunt niet altijd blijven weglopen voor je problemen!" Vervolgt ze. Dat maakt me dus alleen maar bozer. En dan draai ik me om.
    "En hoe waag jij het om verdomme dat te zeggen. Dit zijn jouw problemen oké. Hij is niet te vertrouwen Lils. Hij kan je pijn doen. Waarom ben je te blind om dat te zien?" Hoewel mijn zin erg boos begint, wordt hij steeds zachter. Ik wil dit gewoon niet. Ik weet niet wat hij met haar heeft gedaan, maar het is niet goed.


    She was always looking for more..

    Sorry dat ik zo weinig online ben en zo ontiegelijk weinig post :c
    heb geen inspiratie voor me leraren en Phoebe en volgens mij wacht ik nog op een post van Robin met Jade, of ik heb er weer overheen gelezen :'D


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Sorry dat ik zo weinig online ben en zo ontiegelijk weinig post :c
    heb geen inspiratie voor me leraren en Phoebe en volgens mij wacht ik nog op een post van Robin met Jade, of ik heb er weer overheen gelezen :'D


    {Je kan Phoebe op zoek laten gaan met de anderen en dan kan ze June, Silena en Lily buiten zien staan en kan ze daar heen gaan.}


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    Silena heeft zich zo wat kleding aan gedaan en rent meteen achter June aan. Lily loopt achter Silena aan, waarna de deur achter haar dichtvalt en Tommy en ik alleen overblijven.
    Ik zucht en zak neer op een bank. De gebeurtenissen van net zijn een beetje overweldigend en het moet mijn hoofd nog goed binnenkomen. Om de een of andere reden is het zo moeilijk te geloven dat Lily en Lewis iets hebben. Het is gewoon... raar.
    'Moeten we er ook achteraan gaan?' vraag ik aan Tommy. Ik ben er nog niet uit of dit iets is tussen de meiden of ons allemaal.
    Nog een diepe zucht verlaat mijn mond, waarna ik met mijn duim over mijn tempel wrijf. Dat doe ik alleen maar als dingen echt, nou ja, too much worden. Wat Silena eerder zei zit me ook een beetje dwars, alhoewel het niets te maken heeft met het hele Lily-Lewis gebeuren. Voor hetzelfde geldt hadden we Max en Tommy eerst allemaal niet gemogen, maar dat betekend niet dat ze misschien toch aardig kunnen zijn.
    'Denken ze echt dat we alleen maar bevriend met ze zijn omdat we toevallig een relatie hebben met iemand van hun drieën?' vraag ik dus maar. Dat is namelijk totaal en compleet niet waar. We waren een vriendengroepje voordat we relaties kregen. Maar blijkbaar zijn ze dat vergeten.
    Waarom het me zo dwars zit, weet ik ook niet. Lily en June zijn net zusjes voor me, ik ga niet alleen maar met ze om omdat ze toevallig bij Silena horen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Teleurgesteld kijkt ze mij aan. En dan loopt ze het huisje uit. "Ik ben hier weg," zegt ze nog. Meteen voel ik mijn schouders een halve meter dalen en zwijgend kijk ik haar na. Ze heeft me nog nooit zo aangekeken, zo.. verontwaardigd. Want ik stond altijd aan haar kant en zij aan de mijne. Net voordat ze de deur dichtgooit, wil ik nog zeggen dat ze niet moet weglopen maar het is te laat.
    Zowel Silena als Lily gaat achter haar aan, waardoor Max, ik en Mer hier overblijven. "Verdomme..'' zeg ik verslagen.
    "Moeten we er ook achteraan gaan?'' Niet wetend wat te doen haal ik mijn schouders op. Ik kan niet tegen dit soort situaties, want het stelt alles waar je van houdt op de proef. "Denken ze echt dat we alleen maar bevriend met ze zijn omdat we toevallig een relatie hebben met iemand van hun drieën?" Weer haal ik mijn schouders op. Mijn hoofd lijkt niet te werken. Het is gewoon chaos. Opeens. Iedereen denkt iets, maar vindt wat anders en is boos.
    "Ik ehm.. weet het even niet."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman