• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    "Daar houd ik je aan," Fluisterd Tommy in mijn oor. Alsof ik dat zou vergeten. Ik glimlach even.
    "Weet iemand iets wat we kunnen doen?" Vraagt Silena dan in het algemeen. Ik denk even na. Ik ben dus niet in een les bui, dus dat gaat hem echt niet worden. Ik heb ook niet echt het idee dat één van de anderen dat wil.
    "Ik weet het niet. Het is best prima weer, dus misschien kunnen we buiten iets doen?" Zegt Tommy. Ik knik even. Ik heb alleen geen idee wat. Ik zou als eerst aan Quidditch denken, maar dat gaat niet om twee redenen. Omdat we dan vast en zeker worden gezien en omdat Tommy dat op één of andere vage reden waar ik dus echt wel achter ga komen niet wil. Verder blijft er volgens mij niets over wat leuk is om nu te gaan doen. Het is inderdaad wel prachtig weer, maar ik weet niet hoe we daar gebruik van moeten maken.
    "Guys," Zegt Max dan ineens op zo'n toon waardoor ik benieuwd ben waar hij het over heeft. Het zal in elk geval niet veel goeds zijn. "Kijk." Zijn ogen zijn gericht op buiten, op het kasteel om precies te zijn. Als ik zijn blik volg zie ik een raam, waar Lily staat te praten met Lewis. Ik frons een beetje.
    "Wat doen die daar nou weer?" Vraag ik aan niemand in het bijzonder.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Wat doen die daar nou weer?' vraagt June verbaasd. Ondertussen loopt iedereen naar het raam toe.
    Lily en Lewis staan daar te praten, maar dat is niet wat er nou zo raar aan is. Ze kijken elkaar haast... liefdevol aan.
    Dat is wanneer Lewis naar Lily toe buigt. Iedereen houdt (voor mijn gevoel in ieder geval) zijn adem in.
    Dan kust hij haar. En Lily duwt hem niet weg. We zien vanaf hier niet of ze terug kust, maar ze duwt hem niet weg.
    Iedereen is stomverbaasd.
    'What. The. Hell?' vraag ik.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    "Lily!" Mijn hart lijkt een sprong te maken wanneer ik zijn stem hoor en al helemaal te vergaan wanneer ik ook zijn gezicht zie.
    "Ik doe mee" zegt hij zodra hij voor me is komen staan.
    "Met het plan bedoel ik" vervolgt hij.
    "Ja" is het enige wat ik weet uit te brengen. Ik leun een beetje naar voren en dan kus ik hem. Mijn armen verstrengel ik om zijn nek en ik kus hem zoals ik nog nooit iemand gekust heb.


    -


    Lewis Mercendes


    "Ja." Is het enige wat Lily zegt, waarna ze me naar mij toebuigt en ik me naar haar toebuig. Het gaat automatisch, helemaal vanzelf. Even denk ik niet meer. Ik denk alleen maar aan haar en haar mooie gezicht. Haar lieve lach, alles aan haar. Elk klein stukje van haar perfectie. Waarom doet ze dit? Is dit een grap? Nee, dat kan het niet zijn, dat mag het niet zijn. En zo wel, dan maakt het mij voor nu even niets uit. Want nu is het enige waar ik aan kan denken is aan haar. Ze zoent me, ik zoen haar. Ze zoent terug. Ik denk verder aan niets. Ook niet aan hoe boos June wel niet zou worden als ze hier achter komt. Het maakt allemaal niets meer uit. Ik ben gewoon zo ongelofelijk gelukkig met dit kleine moment wat we samen hebben. Het lijkt wel een eeuwigheid te duren, maar tegerlijkertijd ook maar een paar seconden. Ik leg mijn hand op haar schouder, die ik langzaam naar haar wang verschuif. Het voelt zo goed, maar het is ook veels te snel weer over. Onze gezichten zijn nog geen centimeter van elkaar verwijderd. Ik kijk haar aan en even weet ik niet wat ik moet zeggen.

    People, dit is de eerste lachende gif van Lewis. En dat na twee en een halve topic. Hij is echt altijd chagerijnig, but this moment is very cute and Lewily, so for now he is not angry.


    June Mercendes


    Ik kijk toe hoe ze praten en ik snap er niets van. Valt Lewis haar lastig? Wat wilt hij van haar? Ik heb geen idee, zeker niet als ze dichter naar elkaar toe komen en daarna flip ik helemaal. Ze zoenen. Even lijkt de wereld stil te staan. Ze zoenen nog steeds, Lily doet er niets tegen. En dan duurt het nog langer.
    "What. The. Hell?" Vraagt Max. Ik schud vol verwarring mijn hoofd.
    "Ik snap het niet." Zeg ik kort. Het zijn maar stomme woorden, maar wel waar. Ik snap er helemaal niets van. Waarom zoenen ze? Waarom Lily? Wat moet hij met mijn vriendin? Waarom laat ze het toe? Ze moet het niet toelaten. Ze moet hem in zijn gezicht slaan. Dit slaat nergens op. Heb ik een nachtmerrie of zo? Gaat er iets niet goed in mijn hoofd? Begrijp ik het verkeerd?


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    Ze zeiden altijd dat als je zoende met iemand waarvan je hield de wereld om je verdween. Ik vond dat altijd onzin. Ik lachte de mensen die dat zeiden uit. Hoe kon de wereld nou verdwijnen wanneer je met iemand kuste? Maar nu weet ik het antwoord. De wereld verdwijnt niet maar wordt zo onbelangrijk dat hij weg gelaten kan worden. Het is nu alleen Lewis en ik, ik en Lewis. Ik voel dat hij zijn hand naar mijn wang verplaatst. Zijn hand is warm en brengt mijn wang tot tintelen, een tinteling die het gelukzalige gevoel in mijn lichaam een nog hoger niveau brengt. Zijn ogen vinden die mijne en ik kan niks anders doen dan even glimlachen en hem vervolgens nog een keer zoenen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 9:25 ]


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Ze zoenen. Als verstijfd kijk ik ernaar. Lily staat dit doe. Misschien doet hij haar wel pijn of houdt hij haar onder een of andere spreuk. Zodra ze stoppen, zie ik Lily's reactie niet - ze staat immers met haar rug naar me toe. Toch heb ik het gevoel dat er daar iets aan de hand is. Ze zou dit toch niet zomaar doen.
    Ik loop naar de deur die ik met enig gepruts openkrijg en loop dan op Lewis en Lily af. Ze hebben elkaar nauwelijks gesproken, dus dan zouden ze dit toch niet zomaar doen. Ik richt mijn wand op Lewis. "Ga verdomme nu bij haar weg, Lewis." Ik leg mijn andere hand op Lily's schouders en daarmee trek ik haar naar achter. "Gaat het?" mompel ik naar haar toe. Wat hij ook met haar gedaan heeft, deze keer gaat hij een enorme lijn over. Lily, een van de liefste mensen die ik ken, verdient dit niet.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    Het lijkt wel alsof iedereen bevroren is, ook al is het buiten warm. Ik hoor mijn hersenen praktisch overuren maken, ik kan er gewoon niet omheen. Huh?
    'Ik snap het niet,' zeg June, wat zo een beetje omschrijft hoe ik me voel. Het is gewoon zo raar; alsof je kijkt hoe een onschuldige eerstejaars zoent met Kjellberg. Het klopt gewoon niet.
    Tommy lijkt eruit te zijn; Lewis heeft Lily betoverd. Ik kan het hem bijna horen denken, aangezien hij naar het kasteel beent, Lily achter zich neemt en zijn wand op Lewis richt. Maar nee, dat is het niet. De manier waarop Lily naar Lewis keek; het doet me denken aan hoe June naar Tommy kijkt, hoe Silena soms naar mij kijkt. Hij een meisje kijkt naar iemand van wie ze houdt.
    Maar- maar Lewis en Lily- het is gewoon zo raar. Het klopt gewoon niet.
    Lily's gezicht. Het schiedt door mijn hoofd. Toen ik vertelde dat Lewis mee doet. Ik lette vooral op June, maar nu ik terugkijk, herriner ik me Lily. Hoe ze op keek, hoe er zich vreugde in haar ogen bevond. Er is maar één ding wat het antwoord hierop kan zijn:
    Lily vind Lewis leuk.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Lewis Mercendes


    En ze kust me nog een keer. Deze keer is nog net zo goed als de eerste en net zoals de eerste wil ik niet dat hij ophoudt. Nooit. En toch gebeurd het.
    "Ga verdomme nu bij haar weg, Lewis." Hoor ik achter me. Als ik me omdraai zie ik uiteraard hem aan komen lopen. Timothy. Mijn goede bui verandert weer naar een onweersbui, zoals dat meestal het geval is. Vooral als ik hem zie. "Gaat het?" Vraagt hij aan haar. Ik slik even. Ik weet niet wat ik moet doen of zeggen. Wat denkt hij wel niet? Dat ik haar heb behekst met een één of andere spreuk of zo? Ziet hij mij dat doen? Ziet hij mij zo slecht? Blijkbaar wel. Ik richt mijn ogen even naar de grond. Wat nu?
    "Misschien moet jij gewoon verdomme bij ons weggaan!" Zeg ik uiteindelijk tegen hem. "Volgens mij kan Lily zich prima redden zonder jouw hulp." Ik ben echt woedend op hem. Op hoe hij ongeveer mijn hele leven heeft verpest. Hij gaat met June en hij heeft haar waarschijnlijk nog meer tegen mij gekeerd dan ze al was. En nu wilt hij het ook gaan verzieken tussen mij en Lily? Nee dus. Dat laat ik niet toe.


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    "Ga verdomme nu bij haar weg, Lewis" hoor ik een stem zeggen. Ik herken de stem en ik heb het gevoel dat ik van mijn wolk wordt afgeduwd, vervolgens op de grond beland en wordt overreden door meerdere vrachtwagens. Ik wil mijn armen weer om Lewis slaan en bij hem blijven voor altijd.
    "Gaat het?" Zegt Tommy terwijl hij zijn hand op mijn schouder legt en me naar achteren trekt. Met zijn andere hand heeft hij zijn wand op Lewis gericht.
    "Tommy.." zeg ik zacht. Ik weet op dit moment geen passendere reactie. Ik denk gelijk aan June, wat dit voor haar gaat betekenen, wat dit voor ons gaat betekenen.
    "Misschien moet jij gewoon verdomme bij ons weggaan!" Hoor ik Lewis zeggen. Ik duw zacht tegen Tommy's arm in de hoop dat hij zijn wand wegstopt.
    "Volgens mij kan Lily zich prima redden zonder jouw hulp" ik kijk naar Lewis, dan weer naar Tommy en dan weer naar Lewis.
    "Uuhm kan je ons even alleen laten" zeg ik tegen Lewis. Ik heb een hoop om aan Tommy uit te leggen en ook aan June en de rest. Ik wil niet dat Lewis weg gaat, ik wil bij hem blijven en zeggen dat de mening van anderen me niks uit maakt. Maar dat maakt me wel iets uit.


    -


    Lewis Mercendes


    "Uuhm kan je ons even alleen laten" Haar woorden lijken in mij te snijden als een mes. Ik bijt op mijn lip en ik draai me om, waarna ik wegloop zonder verder nog iets te zeggen. Ik voel dat de tranen bijna lijken te komen, maar ik doe een poging om ze tegen te houden. Haar woorden doen pijn. Ze wilde me weg hebben. Waarschijnlijk staat ze nu te lachen met Timothy om wat een eikel ik wel niet ben. Ze wilde mij helemaal niet. Het was een grote grap, zoals ik al had voorspeld. Het betekende niets voor haar. Dit was allemaal bedacht. Timothy heeft Lily vast onder druk met mij laten zoenen terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet wilde. Ze wilde gewoon niets met me te maken hebben. Ze haat mij net zoveel als de rest en nu al helemaal. Maar waarom doet ze dit dan? Het is niet eerlijk. Beseft ze wel niet wat ze zo aanricht? Dat ze me pijn doet, omdat ik verliefd op haar ben? Want dat ben ik en nu ik voel wat ik nu voel weet ik dat al helemaal zeker. Alleen zij zou nooit op mij verliefd kunnen zijn.


    She was always looking for more..

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    What. The. Fuck. Dat is alles wat ik me afvraag als ik Lily en Lewis zi zoenen. Oké, ik wist wel dat er iets speelde (zie topic 1 of 2) maar dan nog. Dit is gewoon. Ugh. Ik overweeg om naar buiten te lopen, en Lily en Lewis te ondervragen, Tommy is al onderweg. Maar ik bedenk me dat het waarschijnlijk niet handig zou zijn, aangezien ik niet echt kleding aan heb die geaccepteerd wordt door Oxford, in tegendeel. "Eh. En nu?" Vraag ik om de stilte te onderbreken.


    take me back to the basics and the simple life

    BRANDON 'BRAD' PITCHER.



    Nadat de bel was gegaan, had Brad zijn spullen in zijn tas gegooid en was een beetje doelloos door de gangen gaan lopen. Hij keek voornamelijk naar de grond, dus het duurde niet lang voor hij vol tegen iemand op liep (Lewis, dus) en haast onderuit ging. Gelukkig wist hij zich nog ergens aan vast te grijpen en stapte hij snel achteruit. 'Sorry!"


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Lewis Mercendes


    Mijn gedachten zijn voornamelijk en alleen maar bij Lily. Waar anders? Ik merk amper dat er iemand tegen mij aanloopt. Het is die nieuwe jongen. Brandon of zoiets. Niet dat het uitmaakt.
    "Sorry!" Roept hij gelijk en ik kijk hem erg chagerijnig aan. Momenteel kan ik dit er niet echt bij hebben. Momenteel kan ik al boos worden om het kleinste dingetje.
    "Let de volgende keer beter op waar je loopt oké!" Zeg ik terug. Ik ben momenteel niet in een al te goede bui, nog een slechtere dan normaal eigenlijk. Hoe kan ik ook anders? Degene waar ik verliefd op ben zit nu te lachen met degene die ik het meest haat van iedereen op de wereld. Het was allemaal een grote grap die door Timothy was verzonnen. June zit waarschijnlijk ook in het complot, net als ik weet niet hoeveel mensen. Vanaf nu zal ik er niet meer in trappen. Ik speel hun spelletje niet meer mee. Niet langer.


    She was always looking for more..

    BRANDON 'BRAD' PITCHER.



    'Let de volgende keer beter op waar je loopt oké!' Jezus, wat was dit voor school?! Zelfs op Durmstrang was het niet zo erg geweest, daar kreeg je een sorry terug en liepen mensen gewoon door. Hier was het enige wat de leerlingen deden nepruzie's maken en elkaar afkatten.
          'Nou sorry, het spijt me zeer dat ik zo onhandig ben en jij niet in je humeur bent, het was niet opzettelijk of zoiets als je dat denkt.' Mompelde hij. Ace liep vanaf zijn schouder richting zijn elleboog en bleef daar even zitten, waarschijnlijk zodat hij kon zien wat er gebeurde. Dat beest was echt vreemd.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Tommy.." zegt Lily zacht en meteen frons kijk ik haar aan, maar dan komt Lewis ertussen.
    "Misschien moet jij gewoon verdomme bij ons weggaan!" Ze duwt tegen mijn hand met de wand aan, maar ik houd hem vast. Straks doet hij iets, dan wil ik meteen kunnen reageren.
    "Volgens mij kan Lily zich prima redden zonder jouw hulp." Lewis kijkt me pissig aan en ik heb de neiging om hem een klap te verkopen, maar dat is al een keer te veel gebeurt.
    "Uuhm kan je ons even alleen laten." Lewis loopt chagrijnig weg en dan kijk ik naar Lily.
    "Je bent oké, toch. Hij deed niets, behalve dat van net?"

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 14:29 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman