• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”

    ILONA. SILENA DRAAGT GEEN JURK


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    ILONA. SILENA DRAAGT GEEN JURK

    NOUHOU IK VERANDER HET WEL WEER JOH


    “A queen will always turn pain into power.”

    ZE DRAAGT OOK GEEN HEMD. ZE DRAAGT HET BORDEAUXRODE TOPJE ERGENS IN HET MIDDEN BOVENSTE RIJ, ALS JE OP DE LINK MET TOPJES KLIKT.


    take me back to the basics and the simple life

    OKE OKE OKE IK PAS HET WEL WEER AAN JOH


    “A queen will always turn pain into power.”

    ZO GEDAAN EN NU POSTEN


    “A queen will always turn pain into power.”

    HAHAHA. IK POST EERST MET SAM. DAARNA MET SILENA (cat)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 19:42 ]


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    HAHAHA. IK POST EERST MET SAM. DAARNA MET SILENA (cat)

    YOU BIATCH. POST SNEL.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Als Lily zonder echt een goede uitleg te geven opeens wegloopt, hebben Max en ik oogcontact. Dit was precies waar ze ons zorgen over maakte. Ik kijk haar fronsend na maar mijn aandacht wordt al snel getrokken door June die aan komt lopen in het door Silena aangewezen setje. Mijn mond valt letterlijk open en ik loop naar haar toe. "Damn!" zeg ik niet zo subtiel en ik sla tevreden mijn armen om haar heen. "Kan ik je niet gewoon zo meenemen? We kunnen wat mij betreft deze prank gewoon elke dag doen."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    "Eh Silien. Ik moet even naar de wc." zegt Lily, waarna ze het huisje uit loopt. Ik vraag me af waarom. Ik bedoel, oke, je moet naar de wc. Maar in het huisje is ook een wc. Ik haal mijn schouders op, maar ben nog steeds bezorgd. Ik kleed me even snel om, de kleding past precies. Bh-bandjes zijn niet meer zichtbaar op mijn huid. Aangezien dat ding gewoon mooi strak zit, draag ik vaak genoeg geen bandjes, het topje is net iets groter dan mijn Bh en bedekt dan ook maar een klein beetje meer huid. Mijn broek verwissel ik voor het schoortje, waarvan ik nou ook niet echt kan zeggen dat het vel bedekt. Als laatste verwissel ik mijn hakken nog even snel. Mooizo. Precies goed Ik grijns en loop samen met June de kamer weer in. In de kamer trek Max me, met bewondering op zijn gezicht, naar me toe. "Perfect." fluistert hij, en hij plant een kusje op mijn lippen. Ik glimlach. Ook Tommy hoor ik enthousiast praten over de outfits. Achja, jongens. Jongens houden gewoon van meiden met weinig kleding.


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    'We kunnen wat mij betreft deze prank gewoon elke dag doen,' hoor ik Tommy zeggen.
    'Ik moet me toch echt bij Tommy aansluiten,' grinnik ik, met Silena nog steeds in mijn armen. 'Maar die hakken vind ik iets minder leuk,' frons ik, aangezien Silena nu iets groter is dan ik. Plagerig duw ik haar wat naar beneden, waardoor ze met gebogen knieén bij me staat. Uiteindelijk ga ik maar gewoon zitten op de bank en trek Silena op schoot.
    'Zo,' zeg ik, lachend. 'Dat is beter.'


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Al snel zegt Lily dat ze naar de wc moet. We laten haar gaan, maar ergens voel ik me daar niet erg goed bij. Iets zegt me dat ze helemaal niet naar de wc moet. Ik slik even kort, maar probeer er verder geen aandacht aan te besteden. Samen met Silena loop ik naar de jongens toe.
    "Damn!" Hoor ik Tommy zeggen, wat me laten grinniken. Hij slaat mijn armen om me heen, waar ik eigenlijk wel blij om ben. "Kan ik je niet gewoon zo meenemen? We kunnen wat mij betreft deze prank gewoon elke dag doen." Ik lach even om zijn opmerking. De strik aan de voorkant van mijn topje bedekt absoluut niet meer dan noodzakelijk is en in het midden is het randje van mijn bh er bijna onderuit te zien. Bijna is in elk geval niet helemaal.
    "Wat mij betreft mag je me best zo meenemen." Zeg ik tegen hem. Ergens denk ik nog steeds aan Lily. Stel dat ze zich echt alleen voelt. Dat is onzin. Ze heeft ons en het maakt toch niet uit dat wij Tommy en Max hebben? Want zelf vindt ik dat helemaal geweldig.


    Lewis komt eraan.


    She was always looking for more..


    Lewis Mercendes


    De les was kortgezegd saai. Dat lijkt me ongeveer wel de beste omschrijving, maar gelukkig is die nu afgelopen. Ik stop mijn boeken terug in mijn tas en loop het lokaal uit. De volgende les heb ik Care of Magical Creatures. Daar ben ik nooit heel handig in geweest. Op de gang is het zoals altijd weer druk. Je loopt er zo tegen iedereen aan. Alle gezichten lopen mij voorbij en ik loop hun voorbij zonder ze aan te kijken, al merk ik het wel als er één bepaalde verschijning langskomt.
    "Lily!" Roep ik gelijk naar haar, hopend dat ze het hoort. Het verbaast me haar hier alleen te zien. Waar is de grote groep mensen die meestal om haar heen hangt? Nu is die in elk geval verdwenen. Mooi zo.
    "Ik doe mee." Zeg ik haar als ik voor haar kom te staan. Ik glimlach een beetje ongemakkelijk naar haar. Ik weet niet eens waarom ik dat zeg. Wat boeit haar dat nou weer. "Met het plan bedoel ik." Zou ze dat al weten? Ik heb geen idee. Weet June het dan ook al? Wat vindt ze ervan? Weer heb ik geen idee.


    She was always looking for more..

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    "Ik moet me toch echt bij Tommy aansluiten," Grinnikt Max, waardoor ik glimlach. "Maar die hakken vind ik iets minder leuk," en ik zie dat hij een klein beetje fronst. Wat er gewoon schattig uit ziet. Ik kan er ook niks aan doen. Het ziet er gewoon zo damn cute uit. Hij duwt me een klein beetje langer, aangezien ik een paar centimeter langer was met hakken aan. Vervolgens laat hij zichzelf op de bank vallen en trekt hij mij op zijn schoot. "Zo, Dat is beter." lacht hij. Ik glimlach terug en geef hem een klein kusje op zijn neus. "Weet iemand iets wat we kunnen doen?" vraag ik aan Tommy, June, en Max, aangezien Lily weg is gegaan. Ik heb geen zin in de les, zeker niet omdat het een les is waar ik een hekel aan heb ook nog.


    take me back to the basics and the simple life


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Wat mij betreft mag je me best zo meenemen." Ik kijk naar June en twijfel even of ik zal doen wat ik gedachte heb. Met een brede grijns kijk ik haar aan. Ze ziet er echt geweldig uit, dat ik haar liever bij de prank de hele dag bij me houdt. Anders gaan anderen staren.
    "Daar houd ik je aan," fluister ik in haar oor. En dan vraagt Silena wat we gaan doen.
    "Ik weet het niet. Het is best prima weer, dus misschien kunnen we buiten iets doen?" Ik kijk even naar de anderen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    Silena giechelt en geeft me een kusje op mijn neus.
    'Weet iemand iets wat we kunnen doen?' vraagt ze in het algemeen.
    'Ik weet het niet. Het is best prima weeer, dus misschien kunnen we buiten iets doen?' stelt Tommy voor. Ik kijk uit het raam, naar de wolkeloze lucht.
    'Guys,' zeg ik dan, maar blik op het kasteel. 'Kijk.'
    In het kasteel, zichtbaar door één van de ramen staan Lily en Lewis te praten.


    “A queen will always turn pain into power.”