• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 3.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Hypnotise, Vikings, Wiarda, Scribe, Thominho of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Genre
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy



    Lees meer

    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories een maand na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Donar de winnaar met haar story De strijd om Ira.
    (Archief)



    Deelnemers met een afgeronde story.
    Vikings met: Leviathan • SOTY 2015 89385 woorden.
    Starlord met Schimmenspel || SOTY 74482 woorden

    Deelnemers binnen het genre Komedie ›› Bekijk de lijst
    Founder met Five kids in a bottle
    4983/5626 [643 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Detective ›› Bekijk de lijst
    Diplodocus met The Bookie
    3122/3122 [0 woorden geschreven]
    Arthritis met Unknown evil
    2999/2999 [0 woorden geschreven]
    Iaetitia met De Brand
    212/212 [0 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Avontuur/Reisverhalen ›› Bekijk de lijst
    Volantis met Hidden blossom
    8104/8104 [0 woorden geschreven]
    Squib met Een kans op veiligheid
    1182/1182 [0 woorden geschreven]
    Vikings met Leviathan (25.000) (Spot gekregen) (badge 20K gekregen)
    52164/58155 [5991 woorden geschreven]
    Needles met Scharlaken Wachters (10.000)
    11096/11096 [0 woorden geschreven]
    Rosencrantz met Zij heet Pandora
    4617/4617 [0 woorden geschreven]
    Starlord met Schimmenspel (10.000)
    13359/22243 [8884 woorden geschreven]
    Ceane met De vlucht van de Vuurvogel
    1959/1959 [0 woorden geschreven]

    Uitgeschreven


    (Aangepast tot Founder pagina 15 topic 1)


    Naar het idee van Camaro

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 9:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 dec 2015 - 0:27 ]


    De officiële crewpagina

    Misschien is het gesprek een beetje uitgebreider dan gepland geworden :'D


    What would Emma do?

    10k geschreven bij de reis van de raven. kopje avontuur.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nm

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 9:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil mijn verhaal, Ik vind je, graag uitschrijven. Op het moment lukt het me niet om te schrijven.


    ~My Mind Is Free~

    Gotika schreef:
    Ik wil mijn verhaal, Ik vind je, graag uitschrijven. Op het moment lukt het me niet om te schrijven.
    Je hebt nog tot 30 november. Schrijf je niet te snel uit, want je hebt maar een beperkt aantal inschrijfmogelijkheden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gotika schreef:
    Ik wil mijn verhaal, Ik vind je, graag uitschrijven. Op het moment lukt het me niet om te schrijven.


    Aw, nu al? Maar je hebt nog bijna een heel jaar. Er is nog niet eens een halve maand voorbij. :c
    Weet je zeker dat je het niet nog iets langer wilt proberen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    'Zij heet Pandora,' zegt de vrouw, schijnbaar achteloos. In haar ogen ziet Matthias echter een onuitgesproken verdriet en een woede die ze niet kan uitdrukken. Pandora kijkt hem angstig aan. Ze is bang voor blanke mannen, schiet het door zijn hoofd. Toch kan hij zijn blik niet afwenden.

    Het is 1820 en de achttienjarige Matthias vertrekt verlangend naar Suriname. Zijn vader bezit daar een plantage en nu hij oud genoeg is mag hij eindelijk met zijn vader mee. Het leven in de West is echter heel anders dan hij had verwacht: hij vindt het klimaat onprettig, het sociale leven saai en hij blijkt toch niet zo goed tegen het hardhandige behandelen van de slaven te kunnen. En dan heb je ook nog Pandora, de jongste dochter van de huisslavin. Pandora is anders, anders dan alle anderen en ze leeft in continue angst. Samen vluchten ze de jungle in, op zoek naar de Morrons, op zoek naar een plek waar Pandora zich echt thuis kan gaan voelen.


    Genre:Avontuur

    Lees het verhaal hier

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 14:21 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga denk ik meedoen met het genre avontuur/reisverhalen!


    all because i liked a girl

    Kan iemand me helpen met de cover zichtbaar te maken?


    all because i liked a girl

    ^ Je url klopt niet. Je moet met url beginnen en eindigen. Nu ben je met de IMG code geëindigd.
    Ook plaats je best nog even een beschrijving en niet enkel de url. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aangepast!


    all because i liked a girl

    Mijn cover is veranderd, dit is h'm:


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    ...ik heb een idee voor een misdaad verhaal...maar nu borrelt er een ander op voor avontuur! Kan niet kiezen 😣


    The Definition of Insanity

    Mijn inzending:



    Wat doe je als je niet meer gewenst bent?
    Als je je woonplaats als afgeschreven ziet en de herinneringen van vroeger je ertoe zetten nooit meer nieuwe herinneringen te willen maken?
    Zou je jezelf veranderen?
    Of zou je je omgeving veranderen?


    Elva wou opnieuw beginnen.
    Zonder verleden.
    Het heden dichtbij.
    Maar nog niet echt het heden omdat alles zo onwerkelijk was dat het eigenlijk geen heden genoemd kon worden.
    De toekomst op een afstand waarin ze het net niet aan kon raken.

    Elva vertrok.
    Vond een reisgenoot.
    Probeerde een nieuw leven op te bouwen.
    Ze volgde de sterren en keek geen moment achterom.



    Edit:

    Link naar de Story.
    Genre: Reisverhaal

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 17:17 ]

    Is het toegestaan om een verhaal te schrijven waar al wel veel langer een plan voor was maar nog niet aan is geschreven? Een cover en een schrijfplan had ik al, maar ik ben er nooit aan begonnen uiteindelijk...


    The Definition of Insanity