• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Meh idk :l nu george alles kwijt is...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Meh idk :l nu george alles kwijt is...


    Wacht even, ik wil je hiermee alleen wat laten zien.

    Dus Camp of wie dan ook kan nu niet posten; zal ik dan nog een post van leo en george maken?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wacht even, ik wil je hiermee alleen wat laten zien.

    Dus Camp of wie dan ook kan nu niet posten; zal ik dan nog een post van leo en george maken?


    Er valt weinig te posten gezien George niet eens meer weet wie zjin moeder is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Er valt weinig te posten gezien George niet eens meer weet wie zjin moeder is.


    Je laat mezelf echt haten he.


    Wacht nou even, jij gooit de hoop echt makkelijk weg he.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je laat mezelf echt haten he.


    Wacht nou even, jij gooit de hoop echt makkelijk weg he.


    Omdat er geen hoop is.. Er is geen weg terug van een obliviate...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omdat er geen hoop is.. Er is geen weg terug van een obliviate...


    Wacht nou even


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Maar ik snap het niet; toen ik vroeg of Leo van hem hield zei je nee... een aantal keer; en nu...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Maar ik snap het niet; toen ik vroeg of Leo van hem hield zei je nee... een aantal keer; en nu...


    Geloof me; dat is ook zo.


    Maar wacht nou even, ik hoop niet dat je me gaat haten bij de volgende post. Het is bijna klaar. Maar vraag daarna niets, doe niets en probeer te begrijpen wat ik jou en camp in deze volgende post probeer te vertellen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Geloof me; dat is ook zo.


    Maar wacht nou even, ik hoop niet dat je me gaat haten bij de volgende post. Het is bijna klaar. Maar vraag daarna niets, doe niets en probeer te begrijpen wat ik jou en camp in deze volgende post probeer te vertellen.


    Serieus nee; camp gaat gewoon dood als George hem vergeet door obliviate en dat is niet om te drijgen; dat is gewoon zo.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Alles stopte even. Het werd op pauze gezet, mijn leven werd op pauze gezet. Men zegt wel eens dat geheugenverlies erger is dan de dood. Dat als je dood bent, tenminste jezelf nog kent. Maar bij een geheugenverlies je zelfs je eigen naam niet meer zal kunnen herinneren, en helemaal al bij een spreuk als "obliviate." Al mijn hele leven lang huiverde ik aan deze spreuk. Ik was er altijd bang voor, een van mijn grootste angsten; geheugenverlies. Waar je ook eenzaam zult zijn; ook mijn grootste angst. En nu kwam het. En ik was nog nooit in mijn leven zo bamg geweest. Bang dat ik mezelf niet meer zal gaan herinneren, mijn familie, Fred, Campbell.. dat ik wellicht mijn droom nooit uit zal laten komen, nooit met hem samen kan zijn.. hem nooit meer gelukkig kan gaan maken.

    Dus draaide ik mijn hoofd zo om en staarde de lichaam van Campbell aan die nog bij hrt boom lag. Nee- dit kan niet waar zijn. Dit alles kan ik niet opgeven. Ik dacht al; alles was zo perfect vandaag. Er moest sowieso wat geneuren die mijn leven in stukken zou scheuren. En dat was dit. En op sit moment ben ik plotseling niet meer bang mezelf, maar voor Campbell. Want ik zal hem verlaten. Hem vergeten, hij zou verdrietig zijn. Stuk en kapot. Ik kan er niet meer voor hem zijn, niet meer van hem houden..
    Dus waagde ik nog een laatste poging om voor hem te zijn, ondanks dat ik nog nooit een nonverbale spreuk heb kunnen creëren. Dacht ik hard na, perste mijn igen dicht en protego maxima, protego maxima, protego maxima..

    De grassprieten gleden zachtjes langs mijn vingers wat me eigenlijk wat kietelden. De zachtjes wint zorgen er voor dat mijn haren wat voor mijn gezicht kwamen en kver mijn gesloten ogen vielen. Ik hoorde mijn hart weer als een stier tegen mijn birstkas een beuken, alsof de stier zich juist naar iemand wilde gaan werpen en iemand wilde gaan aanvallen. En die iemand stond voor mij.
    'Het spijt me zo, zo erg.' Murmelde een stem nog die langs mij heen liep. Mijn ogen schoten open en ik staarde naar de jongen die van mij wegliep, richting een andere toe die tegen een boom aan lag. Langzaam krabbelde ik overeind, greep naar mijn stok die ik in het gras had latten vallen, richtte het op de jongen en murmelde; 'stupefy,' en een rode lichtstraal kaatste zixh naar de jogen toe die met een klap in het geas viel. Ik schuifelde naar hem toe en knielde voor hem neer, nam hem tussen mijn benen en liet mijn handen naar zijn keel glijden.
    'G-george, wacht,'
    Ik luisterde niet en emotieloos drukte ik mijn duimen zijn keel in, dihter en dichter, hij deed er alles over ommij van zich af te rukken, maar llangzaam verzwakte hij.
    'Je zal nooit meer een poging wagen om mij weg te jagen.' Siste ik en kneep zijn keel haast dicht.
    'Je zal nooit meer een poging wagen mijn geheigens te wissen, puur om mijn Campbell te stelen. Hij blijft en is van mij.'
    Zijn oogleden rolden naar boven en gauw keek ik weg, per ongeluk naar campbell zijn richting toe waardoor mijn greep zich plotseling verzachtte en leo zich uit mijn grep rukte.
    '..hoe- h-hoe-'
    'Rot op Leo.' Siste ik zachtjes, maar hij bleef staan. Zwijgend, en toen ik weer omkeek zag ik letterlijk angst en verwareing in zijn ogen gloeien.
    'ROT OP!'
    En toen rende hij de bos in, weg van mij en Campbell. Ik schuifelde naar Campbell toe die nog vredig sliep. Ik negeerde zelfs de stekende koppijn die steeds erger en eeger was, ik werd duizelig en misselijk. Maar toch hield ik mij igen op hem. Zelfs al gooide ik mijn armen om hem heen en trok hem dicht tegen mij aan. Ik weet niet hoe dit mogelijk was, maar het was mogelijk. En ik zal nu Leo gaan doden. Oh ik ga hem zeker gaan doden. En ik zal geen spijt krijgen.


    Eh- als Campbell niet in George zijn leven was, had George dit gewoon laten gaan en had hij nu gewoon alles vergeten. Want hij probeerde dit nog, puur voor Campbell.
    Dus met andere woorden; Campbell is letterlijk George zijn leven. Dus alsjeblieft Campbell, er is geen reden om zelfmoord te plegen of nog te debken dat hij vreemd gaat of zelfs te denken dat hij het uit gaat maken of nog weet ik veel wat. George doet er alles iver om in leven te blijven, puur, maar echt puur alleen voor jou.

    En het spijt me, haat me niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Serieus nee; camp gaat gewoon dood als George hem vergeet door obliviate en dat is niet om te drijgen; dat is gewoon zo.


    Ik zei toch; wacht nou even.

    Ik probeer je alleen wat te laten zien. Haat me niet door deze post en laat al die logica achterwegen. Maar ach, lees het maar nou.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    D'; ik ben nu ook een beetje sad omdat Campbell geen vrienden meer heeft :'l Leo was zijn enige vriend en die heeft soort van hem verraden; nouja niet echt verraden maar hij had bijna zijn grote liefde om zeep geholpen; in zijn hoofd. Niet lichamelijk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    D'; ik ben nu ook een beetje sad omdat Campbell geen vrienden meer heeft :'l Leo was zijn enige vriend en die heeft soort van hem verraden; nouja niet echt verraden maar hij had bijna zijn grote liefde om zeep geholpen; in zijn hoofd. Niet lichamelijk.


    En wat als ik zeg dat dat geen Leo was?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    En wat als ik zeg dat dat geen Leo was?


    wie dan in merlin naam :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wie dan in merlin naam :'o


    Gok eens.

    Onze, naja, mijn oude vriend heeft een aantal nieuwe doelen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••