• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    en ondanks dat hij hiervoor een professionele zwerkbal speler was, was hij best slap.


    Dankjewel Leo x'D Harry is ook niet sterk; seekers zijn gewoon dun klein en mager :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat als Camp de boom in klimt en er per ongeluk uitvalt x'D door een wilde eekhoorn ofzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wat als Camp de boom in klimt en er per ongeluk uitvalt x'D door een wilde eekhoorn ofzo :p


    Haha, ja :') en dan breekt hij zijn enkel en moet leo voor hem zorgen, mama leo actie :D en dan als ze terug komen gaat george leo vermoorden omdat hij technisch gezien camp zijn enkel heeft gebroken :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Als ik naar voorpspellend reken loop - vreselijk vak, ik koos het vooral omdat Kealan het ook koos - voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me om en zie Christian. Hij grijnst en houdt mijn veer omhoog. Die ben ik waarschijnlijk in mijn haast vergeten.
    'Het spijt me, het was echt niet mijn bedoeling om jullie af te luisten, maar ik hoorde het per ongeluk en ik wil je helpen. Het klinkt alsof jij nog steeds iemand kan gebruiken om Kealan jaloers te maken.' Als ik iets wil zeggen houdt hij zijn hand omhoog. 'Mason - zesdejaars Ravenklauw - en ik hebben even kort iets gehad, maar ik denk dat hem jaloers maken de enige manier is om hem weer terug te krijgen, dus het is een win win situatie. Doe maar gewoon alsof ik Kealan ben.' Ik frons even maar knik dan. Kealan kan zeggen wat hij wil, maar als hij van me hield dan kan hij hier niet tegen.
    Ik pak Christians hand vast en samen lopen we naar voorspellend rekenen, waar ik achter in de klas ga zitten. Expres leg ik onze handen op de tafel en leun ik naar hem toe. Als Kealan komt dan kan de echte show beginnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah is echt zo gemeen... als kealan jonah geslagen had; had hij hem geknuffelt net zolang hij geloofde dat hij hem nooit meer zou slaan :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, ja :') en dan breekt hij zijn enkel en moet leo voor hem zorgen, mama leo actie :D en dan als ze terug komen gaat george leo vermoorden omdat hij technisch gezien camp zijn enkel heeft gebroken :'D


    Laten we maar eerst Camp & Leo een paar lessen missen x'D De slytherins zijn ook naar volgende les misschien kunnen George & Fred dat ook?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Laten we maar eerst Camp & Leo een paar lessen missen x'D De slytherins zijn ook naar volgende les misschien kunnen George & Fred dat ook?


    En george zou weg gaan zonder te weten waar zijn toekomstige echtgenoot is :'3 serieus, ken je hem nog steeds niet x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    En george zou weg gaan zonder te weten waar zijn toekomstige echtgenoot is :'3 serieus, ken je hem nog steeds niet x)


    Misschien denkt hij dat hij al naar de les gegaan is? ik bedoel hij heeft hem ook de bos in gesleurd laten worden door een skreeft x'D dan is leo meteen een stuk minder erg ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Misschien denkt hij dat hij al naar de les gegaan is? ik bedoel hij heeft hem ook de bos in gesleurd laten worden door een skreeft x'D dan is leo meteen een stuk minder erg ;'D


    Dat weet hij niet eens. Hij zit nog in dir ene schok van zijn broer die met Ralf gaat trouwen en had het niet inde gaten dat Campbell mee weg gesleurd werd. Want jij gaf me de kans niet on achter hem aan te gaan aangexien ik toen ook nog op Fred zijn podt morst wachten :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat weet hij niet eens. Hij zit nog in dir ene schok van zijn broer die met Ralf gaat trouwen en had het niet inde gaten dat Campbell mee weg gesleurd werd. Want jij gaf me de kans niet on achter hem aan te gaan aangexien ik toen ook nog op Fred zijn podt morst wachten :p


    Neee; geef mij niet de schuld. We konden wachten zo en zo maar jij zal al; zou leo komen ofzoiets zei je xD het is je eigen schuld; niet die van mij ;p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja sorry ik wacht de hele tijd ergens op en ik begin dan met schrijven en verwijder het dan weer :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Neee; geef mij niet de schuld. We konden wachten zo en zo maar jij zal al; zou leo komen ofzoiets zei je xD het is je eigen schuld; niet die van mij ;p


    Ik gaf je de schuld nieeeet :'D ik zeg alleen dat georgehet gewoon niet in de gaten had dat campbell plotdeling spoorloos verdween :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ooit komen we er uit.’ Met dat ging hij simpelweg gewoon tegen een boom in het gras zitten waarbij hij mij aankeek.
    'We kunnen als tarzan in de bomen gaan klimmen en wie weet kunnen we net Hagrids huisje zien; maar ik kan niet klimmen. Denk je dat ik accio Hagrid kan doen zodat hij hierheen komt en hij ons de weg kan gaan wijzen?' voorzichtig gleed er een glimlach rond mijn lippen voordat ik mijn hoofd schudden.
    ‘Leo jordaan; we moeten wel snel het bos uit zien te komen om onze leukste uren van de dag niet te missen; namelijk nablijven bij de oude feeks die kleine kinderen en poezen betoverd.’ Begon ik streng voordat ik zachtjes zuchtte. ‘Ik ben een stuk lichter dan jou- dus ik klim wel in de boom…’ Het was dan maar goed dat ik de hele zomer in bomen heb moeten klimmen omdat het op de grond minder veilig was waardoor ik wel een boom in zo’n dicht begroeid bos wel aan kon. Speurend zocht ik door de bomen voordat ik mijn voet tegen een tak aan zetten en zo verder de boom in klom. Steeds hoger en hoger terwijl de steken in mijn zij plotseling immens leken. Met moeite klom ik door terwijl naarmate de hoogte de takken steeds natter leken te worden; dus glibberiger- wat betekende dat het niet zo lang geleden geregend had. Snel zetten ik mijn voet op een andere tak waarna ik zenuwachtig naar onder keek waar ik zelfs Leo niet meer kon zien; laat staan de grond. De bladerdek was enorm dik hier; iets wat ik enigszins wel kon verwachten omdat van beneden de hemel niet zichtbaar was. enorm misselijk greep ik naar de tak boven mij maar voordat ik me verder omhoog kon trekken verscheen er een klein oranje beestje met een witte vlek op zijn borst. Het zag er werkelijk schattig uit; als het niet zijn nagels in mijn hand zetten. Snel zetten ik mijn been op een andere tak die direct van de tak afgleed waardoor mijn andere hand wanhopig naar diezelfde tak gleed waar de eekhoorn op zat en mijn benen in de lucht bungelde. ‘Oh merlin.’ Verdween toch ietwat angstig mijn mond. Het eekhoorntje zelf leek zich te vermaken gezien hij een vriendje erbij geroepen had die ook zijn nagels in mijn hand zetten terwijl de een zijn staart langs mijn neus haalde wat een harde nies veroorzaakte wat een hand van de tak leek afglijden. Snel keek ik naar onder en weer naar boven naar de eekhoorns wat me deed slikken. Wat maakte het überhaupt nog uit; wat maakte er uit. Misschien viel ik wel in een keer dood neer. Dan was alles voorbij. Voor iedereen; en ook voor mijzelf en dat bespaarde me weer zo’n akelige afscheid. Het was beter zo. Met dat liet ik de glibberige tak los terwijl ik mijn lichaam razendsnel naar beneden voelde vallen tot het met een harde klap op de grond viel wat ervoor zorgde dat alles zwart werd voor mijn ogen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    .. is camp nu buiten bewustzijn?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    .. is camp nu buiten bewustzijn?


    Ja :p je weet dat zijn hoofd kwetsbaar is D'; nouja dat weet George dan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya