• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten keek Daniel quasi pruilend aan toen hij weg ging. Ah hij ging het wel overleven. Hij likte zijn lippen en keek dan naar Mary. " en jij ziet er beeldig uit, like always." glimlachte hij en bracht zijnblippen naar haar oor. "Ik hoopte je al te zien hier. Het is veels te lang geleden weet je." fluisterde hij zwoel enndrukte een kusje in haar nek.


    Oliver Elliot Oakley

    Oli had een lichte grijn om zijn lippen hangen toen Jace zachjes lachte en haalde daarna zijn schouders op. "Wie weet? Maar uit mezelf denk ik niet. Ik ken ze namelijk niet zo goed." zei hij simpel en kon het niet laten om toch lichtjes mee te bewegen met de muziek. "What?" vroeg hij lachen op haar gelach en nam nog een slok van zijn drankje. Oliver was al best aangeschoten en hij vond het best gezellig met Jace hier. Het deed hem dat geruzie en jaloerse gevoel vergeten. Zelf bij haar volgende woorden drong het nog niet zo bij hem te binnen. " Ik mis het ook wel weet je, het gevoel te hebben dat iemand om je heeft." mompelde hij en schudde dan zijn hoofd. " Maar I don't care. " lachtte hij misschien botter dan dat hij bedoelde. Oliver wist wel dat ze veel betere mannen dan hem kon krijgen en hoopte -met toch wat pijn in zijn hart- dat ze dir zal vinden. " Je ziet er goed uit." zei hij dan, het onderwerp vam darnet aan de kan duwend. Hij had zin om zichzelf dronken te voeren. Dan ging hij dit moment en alles daarna nooit meer herinneren. Ja dat was een goed plan...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jayden Colin Rivera
    'Ik heb een beter idee. We drinken allebei geen alcohol en jij brengt mij thuis!' zei Jayden grijnzend tegen Baelfire. Jayden dronk geen alcohol. Hij zat immers in het sportteam van de school en vond dat veel belangrijker dan feestjes en alcohol. Hij pakte twee blikjes Red Bull en gaf er eentje aan Baelfire. Red Bull was suiker en dat hielp hem ook wel om wat drukker en losser te worden.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:34 ]


    - God only knows

    Puck liet zich mee trekken door Sami. Ze lachtte zacht en haalde haar schouders even op. "Meestal is er altijd wel iemand om me op te warmen," zei ze brutaal. Waarna ze haar mond snel dicht klapte en haar ogen sloot. "Niet dat jij... Ik bedoel... Nja... Met een meisje zoals ik.... Weet je, gewoon," ze schudde haar hoofd. "laat maar, ik houd het wel op dansen, ben ik een stuk beter in," lachte ze zacht. Echt dansen? Hiphop, ballet, street dance? Nee, absoluut niet, maar wat mensen in een club deden kon Puck toch echt wel zonder al te veel moeite. Ze zwaaide haar heupen licht heen en weer. Niet geheel expres keek ze Sami een beetje uitdagend aan. Hoeveel drankjes had ze genomen voor wat zelfvertrouwen? Niet al te veel. Maar ze bleef gewoon door dansen op het ritme van de muziek.





    Baelfire pakte het blikje knikkend aan. Niet drinken wat ook altijd een idee, en zo slecht klonk het nog geeneens.
    "tuurlijk, komt goed. Misschien als ik ooit top sporter wil worden dat ik ook moet stoppen, maar weet je, verleiding, " zei baelfire met een grijns op zijn gezicht en hij nam een slok. "Maar de scouts voor beursen komen er volgens mij ook weer aan." baelfire wist nog niet precies wat hij wilde met zijn leven, maar dat vond hij niet erg. Hij had nog tijd.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dana Thorne

    Dana nam de beker aan en dronk het tevreden op. Deze mix was goed, en ze besloot haar innerlijke feestbeest weer los te laten.
    'Oh, jij!' riep ze en wat voor alcohol ook in haar drank zat, het was sterk. Ze sloeg haar armen zonder schaamte om Tyler heen en begon weer te dansen. Dus hij vond haar mooi? Het voelde zo... onnatuurlijk. Dana was slank, mager zelfs, en haar haren waren mooi lang. Niet gek dat ze was gescout als model. Maar of ze echt mooi was, dat kon ze niet zeggen. Dana vond zichzelf saai.
    'Jij mag er ook wezen hoor,' mompelde ze zo zachtjes dat hij het vast niet zou kunnen verstaan en ze zuchtte diep. Ze griste een fles Chardonnay en dronk eruit terwijl ze Tyler nog steeds vasthield.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Mary Jane McCall
    Daniel ging weg en liet de twee alleen. Quinten was leuk en Mary Jane vond dat ze al erg lang droogstond. Ze merkte aan hem, dat hij haar wilde. Mary Jane zelf was er niet op tegen. Het meisje nam nog een grote slok van haar drankje. Haar lievelingsnummer klonk uit de boxen en ze grijnsde. Als ze hierop ging dansen met Quinten zou die gek worden. Net zoals eigenlijk alle mannen. 'Kom met me dansen dan.', zei Mary Jane op een speelse manier.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    De sterke mix zorgde duidelijk dat ze beiden wat losser werden, Tyler merkte het ook al bij zichzelf. Hij grijnsde daarom breed door haar woorden en sloeg zelf ook een arm om haar middel. Hij bewoog rustig mee op het ritme en viste de fles Chardonnay uit haar hand.
    Hij nam zelf een aantal slokken en keek haar weer aan. 'Maar ik ben niet degene die het feest gelijk leuker maakte.' Fluisterde hij bij haar oor en hij boog weer terug. Hij wist niet zeker of hij dit soort dingen gewoon zelf zei of dat het door de alcohol kwam. Het maakte hem eigenlijk ook vrij weinig uit.


    El Diablo.

    Jace knikte even. "Begrijpelik, begrijpelijk." Zei ze en glimlachte. Haar heupen begonnen lichtjes mee te zwaaien met muziek en zodra er een House liedje zou draaien, zou ze zo uit haar dak gaan. Vanuit haar ooghoeken zag ze Zach naar hun kijken, maar ze rolde enkel haar ogen. Ze was achttien en prima volwassen, dat vond ze zelf tenminste. Jace liet een luide lach horen na zijn woorden en keek hem met een brede grijns aan. "Schat, dat we uit elkaar zijn betekent niet dat ik niet meer om je geef." Zei ze en nam een slok van haar wodka, die nogal op raakte. Ze zou zo wel een andere fles pakken — ze kon eenmaal niet stoppen als ze één slok alcohol had genomen. "Weet je, ik moet echt minder drinken. Ik ga rare dingen doen als ik dronken ben, dingen die ik niet zou willen." Zei ze, maar lachte daarna. Haar wenkbrauwen gingen licht omhoog bij zijn compliment, maar haar mond krulde daarna op in een glimlach. "Dank je. Jij ziet er ook niet zo slecht uit." Een lichte grijns kroop op haar lippen en dronk daarna het laatste beetje van haar wodka op, waarna ze die op de dichtsbijzijnde tafel neerlegde. Jace legde haar armen in Oliver's nek en begon nogal fanatiek door de hoeveelheid alcohol te dansen. "Ik heb dit gemist." Mompelde ze en keek hem grijnzend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jayden knikte even opgewonden toen Baelfire het over de scouts had. Hij hoopte dat het hem dit jaar eindelijk zou lukken om een beurs te krijgen. 'Ik hoop het man, dat we dit jaar samen doorbreken!' zei hij enthousiast toen hij de laatste slokken uit zijn blikje opdronk en deze daarna ergens neer zette. Even keek Jayden rond. Overal stonden mensen te dansen en je zag dat er vannacht nog genoeg zou gaan gebeuren tussen de jongens en de meiden op het feest. Jayden zelf walgde er een beetje van. Hij had liever een meisje met klasse, die niet van de ene naar de andere jongen ging.
    'Sommige mensen kunnen beter een hotelkamer gaan zoeken in plaats van op dit feest te blijven.' zei hij tegen Baelfire.


    - God only knows

    Dana Thorne

    Haar hart bonkte als een gek toen hij dat zei. Ze glimlachte even en danste met hem tot het nummer was afgelopen. Haar broer! Dana slikte en liet Tyler los. Wankelend van de alcohol viste ze haar mobiel uit haar zak en zag dat het bijna half 11 was.
    'Ik moet gaan. Bedankt... denk ik. Je bent lief.'
    Het kwam vast door de alcohol, maar Dana liet haar hand even langs zijn wang glijden voor ze naar buiten probeerde te lopen. Ze rende, zo goed en kwaad als het ging, over de oprijlaan en belde een taxi. Enkele minuten later kwam er een aanrijden. Ze sprong erin en belde Jamie op om hem gerust te stellen.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Audrey betwijfelde of hij wel echt wilde dansen, maar toen hij zijn hand uitstak, liet ze het maar gaan. Als hij het niet zou willen, moest hij het zelf maar zeggen. er kwam een lach op haar gezicht, wanneer ze hand pakte en ze liet haar lichaam al op de muziek meebewegen. Om hen heen waren een aantal andere mensen aan het dansen en het werd steeds warmer om haar heen. Toch ging ze door met dansen, terwijl ze keek naar Raphael, die een dansstijl had die niet leek op de dansstijl van de meeste jongens. Het zag er niet heel raar uit en wanneer je het zou beschrijven, zou je het dansen noemen, dus ze zei er niets van.
    Na een nummer of twee, begon Audrey het toch wel erg warm te krijgen. Ze trok het vestje dat ze aanhad uit en legde het even snel aan de buitenkant van de kamer.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten liet zich lachend meenemen op de dansvloer toen Mary's liedje afspeelde. Hij bewoog mee op het ritme van de muziek en algauw begon hij los te komen op de dansvloer. Deels omdat hij dol is op dansen anderzijds ook om Mary Jane in te palmen -ondanks dat hij weet dat ze samen in een bed zullen eindigen.


    Oliver Elliot Oakley

    Oliver keek Jace geamuseerd aan en sloeg losjes zijn armen om haar middel. "I like us better when were wasted." grijnsde hij half zingend -niet dat hij vreselijk was in zingen, maar het was nogal lacherig gezegd. Daarna beet Oliver op zijn lip en bracht zijn gezicht wat dichter bij Jacelyn haar gezicht. "Wedden dat ik meer alcohol op kan dan jij?" fluisterde hij zwoel en uitdagend en lachte daarna zachtjes. Hij miste ook de tijden met Jace, al was het gewoon een simpel gesprek tot hun dates of grapjes die ze met elkaar uithielden. Nog steeds was ze zijn muze, al ontkende hij het tegenover zijn vrienden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Een glimlach sierde haar lippen toen Oliver zong, maar haalde toch diep adem toen hij dichterbij kwam. Jace lachte even na zijn weddenschap, zelfverzekerd dat ze die zou gaan winnen. Ze keek hem even aan en schudde daarna lachend haar hoofd. ''Oli, lieve schat. Je weet dat het nooit gaat lukken om meer dan mij te drinken.'' zei ze en wiebelde haar wenkbrauwen. Ze ging op haar tenen staan en bracht haar hoofd naar zijn oor toe, grijnsde even en lachte daarna. ''Je mag van alles doen met me als je meer dan mij opkrijgt. Krijg je toch niet.'' zei ze lacherig en ging weer normaal staan, sinds haar voeten al pijn begonnen te doen van haar hakken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mary Jane McCall.
    Samen met Quinten begonnen ze te dansen. Dit soort muziek vond het meisje geweldig. Ze voelde de muziek door haar lichaam wat mede door de drugs kwam. Mary Jane schuurde/reed tegen Quinten op. Mede omdat ze wist dat Quinten dit leuk vond. Ze voelde dat haar xtc pil op z'n hoogtepunt zat en pakte haar pillenzakje uit haar beha. 'Quint, wil je ook een halfje?', zei ze terwijl ze hem verleidelijk aankeek.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Sami zag hoe Puck met haar heupen bewoog op de muziek, ze keek met een uitdagende blik richting hem en hij beet op zijn lip. Sami bracht zijn lippen naar haar toe en kuste haar bijna dwingend. Misschien een glas te veel, het zou wel weer overwaaien – Puck was er meestal net zo makkelijk in als hij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Baelfire knikte, De scouts, hij was toch aardig nerveus als hij er nu zo over na dacht. Toch wilde Jayden de beurs liever dan Baelfire zelf. Bealfire kon het niet heel veel schelen behalve dat het handig zou zijn begon hij zich te realiseren. "Ah man, lukt je vast wel! Je bent een topspeler," zei Baelfire met een reuze glimlach. Hij meende het, maar hij wist ook dat niet iedereen het ermee eens was, Gewoon jaloers waarschijnlijk


    Puck schrok zodra Sami een stapje dichterbij kwam. Even wist ze niet helemaal hoe ze moest reageren, maar zodra ze zijn lippen op die van haar voelde was het alsof haar gedachte weer terug kwamen. Sami was zeker niet slecht in zoenen. Puck had te veel losers gezoend om het erg te vinden dat de jongen die zij leuk vond haar nu waarschijnlijk alleen maar zoende omdat hij dronken was, Voorzichtig, maar zeker niet zonder enige tegenzin trok ze terug en keek hem even lipbijtend aan. "Ik wist niet dat zoenen ook nog is bij jouw talenten hoorde," zei ze met een verleidelijke glimlach. Ze zoende hem nog een keer, maar trok dit keer iets sneller weg. Een normaal feestje toch? Ze wist niet zeker wat ze nu moest doen, Sami was niet de standaard jongen die achter haar aan zou lopen als ze zich nu om zou draaien,


    We've lived in the shadows for far too long.