• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Roxy is Gryffindor en Ralf Hufflepuf :'D dus dan murmeld hij haar naam tegeen Campbell & Scorpius.. as always ^^


    Als ze samen huiswerk maken x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha ok Roxy is gepost. Ze is héél boos x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is er iemand in de jongensslaapzaal van Griffoendor?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Is er iemand in de jongensslaapzaal van Griffoendor?


    nop.. les gaat nu beginnen :'D ik ga nu post schrijven dat Umbridge deur dicht doet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik was ietwat verbaasd over dat Campbell nu al de weg wist, mij duurde het haast meer dan een week om te kunnen weten waar al die lokalen en gangen eindelijk stonden.


    Ja George logica x'D het is nu ook 16November en sinds 1 September zitten ze wéér op school x'D dat is langer dan 1 week :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja George logica x'D het is nu ook 16November en sinds 1 September zitten ze wéér op school x'D dat is langer dan 1 week :p


    Shhht :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik kan- wil het niet. Ik- ik-'
    'Ralf, jullie toekomst is al duidelijk. Als hij om de seconde een nieuwe persoon af zit te lebberen, wat moet jij dan doen?'
    'A-Anna, alsjeblieft,'
    '-hij meent deze worden niet. Vertel me eens; hoe vaak heeft hij dezelfde smoesje tegen jou verteld? Hoe vaak?'
    'Anna!'.
    '-niets te Anna, Ralf, ik probeer je alleen te helpen; je ziet het gewoon verdomme- je ziet de waarheid en nog steeds achtervolg je hem als een hulpeloze puppy. Zeg het tegen hem Ralf; zeg het-'
    '-n-nee,' protesteert Ralf. Hij kijkt naar mij en ik wil tegen hem zeggen dat het goed is, welke beslissing hij ook maakt. Hoewel ik zielsveel van hem hou en geen idee heb hoe ik mijn leven zonder hem moet besteden, is het zijn keuze. Als hij hier gelukkiger van wordt dan is het goed. Maar alleen moet die Anna eens stoppen met hem overhalen.
    'Zeg het,'
    'Ik maak het uit!' Vier woordjes. Vier fucking woordjes en ze veranderen mijn hele wereld. Geen plannen meer, geen toekomst met hem, geen bruiloft. Maar hoewel ik pijn zou moeten voelen, voel ik helemaal niks. Het is als een soort verdoving, alsof ik niet in deze wereld leef en toekijk hoe ik daar sta. Maar ik sta er wel degelijk en ik wil iets voelen, een bewijs dat dit me pijn doet.
    'Sorry Ralf; maar dit is eenmaal de beste voor je op dit moment.' Ik wil boos op Anna zijn. Ik wil zó boos op haar zijn dat ik haar zou kunnen vermoorden, want zij pakt ten slotte mijn vriendje af, nee, mijn verloofde. Mijn verloofde. We zouden trouwen. We zouden samen leven, samen oud worden. Ik dacht dat wij meer waren dan enkel een typisch tiener koppel. Maar nee, het is voorbij. Het is voorbij en dat is allemaal mijn schuld.
    'Het maakt me niet uit! Mij boeit niet wat de beste voor mij of niet is; ik- ik-M-mij boeide d-dit niet. Niets. I-ik wilde gewoon geloven dat Fred de ware was.. ook al was dat niet zo. H-h-het spijt m-me..' Hij loopt weg waardoor Anna en ik alleen overblijven. Even kijk ik haar aan en daarna schud ik mijn hoofd en loop ik weg.
    Nog steeds kan ik het niet geloven. Het zijn maar vier woordjes en ze betekenen zoveel. Het is te groot om te bevatten, maar ik wil het ook niet bevatten. Want als ik het bevat dan komt de pijn, die ondraaglijk is. Dat weet ik nu al.
    Na een tijdje kom ik in de jongensslaapzaal aan, waar ik op mijn bed ga liggen, op de lakens. Mijn gedachten gaan terug naar de laatste keer dat hij hier naast me lag. Niks raars, gewoon knuffelen en daarna is hij in mijn armen in slaap gevallen. Het was geweldig, hoewel het niet eens zo speciaal was. Maar alleen al bij hem zijn was speciaal.
    En daar komt de pijn. Het is alsof mijn hart twintigduizend kilo weegt en ademen wordt per ademteug moeilijker. Ik wil dat het weg gaat, koste wat het kost. Daarom pak ik mijn hutkoffer en open ik de dubbele bodem, die ik gemaakt had zodat ik dingen van Vilder kan verbergen. Er zitten onder andere twee flessen drank in die ik met George en Leo stiekem op wilde drinken. Maar nu wil ik dat alleen doen.
    Ik ga tegen mijn bed aan zitten en begin te drinken, totdat mijn beeld wazig word en ik niet normaal meer na kan denken. Tranen stromen over mijn wangen en nog nooit heb ik zo graag zijn armen om mij heen willen voelen of zijn lippen tegen die van mij. Want je beseft je pas wat je hebt als je het verliest. Maar dat is niet waar, want ik wist al de hele tijd dat Ralf alles is wat ik wil en ik alleen met hem gelukkig kan zijn.
    Al veel te snel is de eerste fles leeg en kan ik al niet meer goed nadenken, maar ik wil meer. Ut woede gooi ik de fles naar het bes naast me, waarna ik aan de tweede begin.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Papa George komt er zo meteen aan om je een preek te geven en daarna te troosten. Of Leo, aangezien hij ook aan het spijbelen is. Maar dat lijkt me nu even niey echt een slim keuze.


    Urgh, ik voel me plotseling zo vreemd :'( zo sad ): maar ach.. het heeft wat tijd nodig. Aangezien Anna beweerd dat dit de beste is voor Ralf, gaan we eens zien of dat echt zo is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Papa George komt er zo meteen aan om je een preek te geven en daarna te troosten. Of Leo, aangezien hij ook aan het spijbelen is. Maar dat lijkt me nu even niey echt een slim keuze.


    Urgh, ik voel me plotseling zo vreemd :'( zo sad ): maar ach.. het heeft wat tijd nodig. Aangezien Anna beweerd dat dit de beste is voor Ralf, gaan we eens zien of dat echt zo is.


    ...Je kan zo met George weg rennen.. geef me een momentje


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ...Je kan zo met George weg rennen.. geef me een momentje


    Mee, niet nu xq na de lessen of zo. Dat ze Ralf heel erg sad tegenkomen en george vraagt wat er is en ralf zeft dat hij het uitge.aakt heeft.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mee, niet nu xq na de lessen of zo. Dat ze Ralf heel erg sad tegenkomen en george vraagt wat er is en ralf zeft dat hij het uitge.aakt heeft.


    Ik denk dat George op een andere manier er achter gaat komen dat Fred in de leerlingenkamer is xd.. je leest het zo wel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Stuur Leo maar hoor, vind Fred wel fijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Stuur Leo maar hoor, vind Fred wel fijn.


    Nee post bijna af.. .george komt zo..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk dat George op een andere manier er achter gaat komen dat Fred in de leerlingenkamer is xd.. je leest het zo wel.


    Maar hoe gaat hij weten dat hij daar ligt te dri ken door liefdesverdriet x'o hij gaat echt niet spontaan uit het klas rennen om bij zijn broer te zijn terwijl hij akleem gehoord heeft dat hij in de leringenkamer zit x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Nee post bijna af.. .george komt zo..


    Jr wilt echt niet dat Leo bij Fred komt he x')

    Maar ik stuur dan wel gewoon Leo aamgezien Linde dat leuk vind :p


    Enwh, "fijn?" X') fred heeft leo gebroken en leo haat Fred zowat, terwijl hij ook van hem houd :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••