Credendo Vides

DreamerN schreef:
(...)

Hier je cover, ben benieuwd wat je er van vind (:



Wauw, hij is mooi geworden. :)


Every villain is a hero in his own mind.

DreamerN schreef:
(...)

Hier je cover, ben benieuwd wat je er van vind (:



Wauw. Ik ben er echt helemaal verliefd op Ö
Hartstikke bedankt meid, jouw covers zijn echt ongelofelijk ^-^


“The heart is an arrow. It demands to aim true."

Waarom zijn jou covers zo vol perfectie.


"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

DreamerN schreef:
(...)

Haha nee, je bent niet te laat.
Ik heb een aantal ideeën gehad voor jou cover, maar ze willen allemaal om de één of andere manier niet meewerken ):


Oef, gelukkig c:
Als ik ergens mee kan helpen, zeg je het maar!


I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

* Titel Angstaanjagend
* Korte Samenvatting

Wanneer Sophie op een normale dag naar school gaat, word ze gevolgd. Uit haar ooghoeken kan ze ogen naar haar zien staren, maar het is geen mens. Ze word een week lang gevolgd door een grote, zwarte wolf. Eerst is Sophie bang, maar dan ontdekt ze dat deze wolf niet zomaar een wolf is; Ze leert de jongen Finn kennen. En ze maakt mee wat ze nooit had durven dromen. Dit verandert echter haar relatie met haar vriend, Nathan. Op het eerste moment maakt het haar niet uit. Alleen, wat als haar relatie met Finn gevaarlijk is? Als ze zichzelf in gevaar brengt, is ze dan nog wel veilig? En is ze klaar om keuzes te maken die haar leven voorgoed gaan veranderen?

* Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
- Eentje van een zwarte wolf, zoiets:
- Deze: http://data3.whicdn.com/images/9640625/original.jpg
- Misschien nog wat bossen op de achtergrond? Maar ach, dat hoeft eigenlijk niet heel erg :-)
-Als het kan ook deze: http://data1.whicdn.com/images/111839465/large.jpg

* Sfeer die het weer moet geven Magisch en mysterieus.
* Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.× Verticaal graag :)
* Eventuele Exta's Nope

Ik sta al op de lijst volgens mij xD

[ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 18:13 ]


"I would have followed you, my brother... my captain... my king."

Artemis_ schreef:
Titel: I hate the homecoming queen
korte samenvatting: Sophie is nieuw op het Lavoisa College, alles loopt op ze rolletjes totdat ze de Queen B van de school ontmoet, Hannah, die iedereen mag op Sophie na. Daardoor is de slachtoffer van haar pesterijen. Uiteindelijk stipt ze samen met haar beste vriendin Lily een plan uit, het neerhalen van Hannah. Maar dit is echter moeilijker dan ze had gedacht, en sommige vriendinnen zal ze los moeten laten om haar plan te laten slagen. Zal het haar lukken om haar doel te bereiken?
eventuele plaatjes Ik heb niet perse plaatjes die er in moeten maar ik wil een foto van Sophie, haar faceclaim is Isabelle Fuhrman. En het liefst ook een foto Hannah, haar faceclaim is Leven Rambin ( liefst foto's waarin ze heel tuttig is). Eventueel kan je ook Lily in de cover doen en haar faceclaim is Jacqueline Emerson
Sfeer de sfeer is vooral typisch high school maar met een donkere kant eraan, dus misschien een deel van cover wat donkerder en duisterder?
horizontaal of verticaal wat jij het liefst wilt :)
extra
/



Hoor graag wat je ervan vind (:


Credendo Vides

DreamerN schreef:
(...)


Hoor graag wat je ervan vind (:



Oeh I Love it! Ik ga hem zeker gebruiken


‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

DreamerN schreef:
(...)
Awh, bedankt (bloos)
Bij de collage heb ik gewoon de afbeeldingen naast elkaar gezet en ik denk dat ik gemiddeld per cover ong... 4 a 5 afbeeldingen.
Gewoon veel met de gum, transpiratie en de modus van de lagen rommelen, zo heb ik het op een gegeven moment ook geleerd :3 Kijk anders tutorials op youtube of zo, er is vast wel iets te vinden.
Zo had ik eens ook geleerd om van dat oude licht verbrande perkament te maken in GIMP, maar ik ben weer vergeten hoe dat moest xD

Misschien ga ik nog een topic / story openen met allemaal GIMP dingetjes en uitleggen, aangezien ik nu ook een vriendin van me moet / ga leren hoe ze met GIMP moet werken alleen ben ik nogal slecht in het uitleggen van dingen zonder dat het vaag overkomt xD.


Okay, thanks voor de uitleg en sorry voor de late reactie x'D
Maar als je zo'n story ofz gaat maken moet je het me even laten weten want ik ben first in line om een abo te nemen hahaha.
Het is vooral met jou uitleggen enzo het geval dat ik wéet dat jij mooie dingen maakt met GIMP enz, op youtube zie je niet echt of ze mooie dingen kunnen maken want vaak doen ze maar wat simpels ofzo dusja..

Btw, hoe snij je personen uit afbeeldingen weg zodat je alleen nog maar de persoon over houdt? x'D
Ik doe het steeds met gum maar dat ziet er gewoon niet uit :')

[ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 19:46 ]


Little do you know

xTheDarkLordx schreef:
(...)

Okay, thanks voor de uitleg en sorry voor de late reactie x'D
Maar als je zo'n story ofz gaat maken moet je het me even laten weten want ik ben first in line om een abo te nemen hahaha.
Het is vooral met jou uitleggen enzo het geval dat ik wéet dat jij mooie dingen maakt met GIMP enz, op youtube zie je niet echt of ze mooie dingen kunnen maken want vaak doen ze maar wat simpels ofzo dusja..

Btw, hoe snij je personen uit afbeeldingen weg zodat je alleen nog maar de persoon over houdt? x'D
Ik doe het steeds met gum maar dat ziet er gewoon niet uit :')


Bij de afbeelding die ik uit wil snijden leg ik er eerst nog weer een transparante laag over en voeg die twee samen, zodat de afbeelding ook transparant word zodra je begint met gummen. Want ik gum inderdaad ook gewoon. xD
Eerst met een grote gum de omringende dingen weghalen, dan maak je de gum kleiner, zoom je in en ga je gedetailleerder aan het werk.
Zo heb je echt alleen nog maar de persoon en geen extra achtergronden.


Credendo Vides

@xTeamHaybekah, hier je cover, als je hem leuk vind zet ik de titel erop (: Dus ik hoor graag wat je ervan vind.

[ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 11:09 ]


Credendo Vides

Angmar schreef:
* Titel:
Courage. Ik wil ook graag mijn naam, Natascha van Limpt, erop.
* Korte Samenvatting
Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

* Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
Een foto van Thorin, het liefst mijn pf.
Een foto van het hoofdpersonage, Alyssae. Klik
Verder gewoon een Midden Aarde gerelateerde achtergrond, van bijvoorbeeld Mirkwood of the Lonely Mountain (de twee belangrijkste plaatsen in het verhaal). Als je de Lonely Mountain besluit te gebruiken, zou ik wel graag willen dat hij er heel anders uit gaat zien als deze cover.

* Sfeer die het weer moet geven.
Het is een ietwat donker en behoorlijk dramatisch verhaal, waarin leugens en een beschaamd vertrouwen een grote rol spelen. Er is natuurlijk een passievolle relatie, maar deze komt laat tot ontwikkeling en dooft ook door de leugens. Er wordt gemarteld en er gaan belangrijke personages dood.
* Horizontaal of verticaal ?
Verticaal, want het moet de kaft van een boek worden. c:
* Eventuele Exta's


Hier de versie die ik gemaakt heb met het plaatje dat ik in je gastenboek gezet had. De kleur van de jurk is dus veranderd naar groen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind (: Ik ben ook sowieso nog bezig met een cover met het 'originele' plaatje van de hoofdpersoon.

Met tekst

Zonder tekst


Credendo Vides

Ik vind hem heel erg gaaf!
Als die ander niks wordt ga ik hem sowieso gebruiken. (:


Every villain is a hero in his own mind.

DreamerN schreef:
@xTeamHaybekah, hier je cover, als je hem leuk vind zet ik de titel erop (: Dus ik hoor graag wat je ervan vind.



Super :) Maar met m'n slaperige kop heb ik per ongeluk de verkeerde naam doorgegeven. Butter Bloom= Buttercup
Maar als dat geregeld is mag de titel erop. Super bedankt.


C'est la douleur exquise, darling.