• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Bedoelde je zoiets?


    Ja dat bedoelde ik! Ik vind m echt súper mooi!! Echt bedankt!

    Zou je misschien op beide covers de titel willen zetten? Dan kan ik nog een laatste keer kijken welke ik het mooist vind met de titel erbij c:


    Inspiration can hit you any time

    Pippilotta schreef:

    * Titel: Welk 'Once Upon a Time' karakter ben je?
    * Korte Samenvatting Samen met een vriendin ben ik een quiz aan het maken over welk karakter je bent van Once Upon a Time. Dit is een serie die gaat over sprookjeskarakters, maar dan 'in het echt.'
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: -Een mooie titel 'Once upon a time' dus misschien deze gif, of anders een mooi lettertype:


    -Een gif van Snow White:


    -Een gif van 'The evil queen' (ik kon even geen goeie vinden)
    -Misschien een andere leuke gif die met OUaT te maken heeft, bijvoorbeeld Elsa die haar magische kracht gebruikt
    -Een mooi kasteel
    * Sfeer die het weer moet geven: Sprookjesachtig, ietwat schattig/vintage, niet te donker (zelf vind ik gebroken wit wel mooi voor een achtergrond)
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×: Liever verticaal maar dat maakt niet zoveel uit
    * Eventuele Exta's: Ik heb de cover het liefst een beetje in de kleuren zoals bij cover 103, dus gebroken wit, paars en zeegroen.
    Ik heb over deze aanvraag ook een topic gemaakt, misschien dat daar wat meer informatie bij staat.



    Ik heb het even totaal anders aangepakt en er meerdere personages ingegooid dan enkel Snow en Regina.
    Daarbij kwam ik op het volgende uit;



    Sorry voor de hapering die erin zit xD Maar ik vind het ergens wel weer iets magisch hebben.


    Credendo Vides

    Constantine schreef:
    (...)
    Ja dat bedoelde ik! Ik vind m echt súper mooi!! Echt bedankt!

    Zou je misschien op beide covers de titel willen zetten? Dan kan ik nog een laatste keer kijken welke ik het mooist vind met de titel erbij c:


    Persoonlijk vind ik zelf de rechter denk ik het mooist xD Juist omdat er een beetje wat meer kleur in zit, al vind ik ze allebei mooi en de keuze geheel bij jou ligt (;




    Credendo Vides

    Oeh mooie covers!

    Ik ben ook op zoek naar een cover voor een verhaal.

    * Titel: Bright Light
    Graag GEEN usernames op de cover, alleen wel de titel.
    * Korte Samenvatting: Het verhaal van Faith en Sky, beide met een geheel eigen leven in een eigen gebied, maar met een gemeenschappelijk doel: het ontsnappen aan de manipulerende dictatuur van hun leiders en het strijden voor vrijheid, gelijkwaardigheid en democratie.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik wil er sowieso plaatjes in van: een stel, bebost/besneeuwd/afgelegen gebied en als het kan een blond meisje (het liefst met goudkleurige ogen, zie titel)
    Kijk maar of je hier wat mee kan:
    http://data3.whicdn.com/images/102029924/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/155999837/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/149067913/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/138426525/large.jpg<-- alleen het hoofd en een deel v/d schouders, ze moet niet half naakt lijken.
    http://data3.whicdn.com/images/164075801/large.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/138024304/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/165864019/large.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/165628797/large.jpg
    * Sfeer die het weer moet geven: Het is bovenal een romantisch verhaal, maar bevat ook actie en een bovennatuurlijk tintje. Niet te vrolijk en mag wel wat mysterieus. Ik zat zelf te denken aan de combinatie van donker en goud. Kijk maar wat je er mee kan (:
    * Horizontaal of verticaal?: verticaal, net als een boekcover zeg maar.
    * Eventuele Extra's: Het meisje in dit verhaal heeft opvallend goudkleurige ogen. Het zou mooi zijn als je dat er in kan verwerken. Als je dus bijvoorbeeld ook een plaatje gebruikt waar een (blond) meisje op staat, graag deze ogen goudkleurig maken (;

    Ik zou zeggen: succes en leef je uit! (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    DreamerN schreef:
    Pippilotta schreef:
    (...)


    Ik heb het even totaal anders aangepakt en er meerdere personages ingegooid dan enkel Snow en Regina.
    Daarbij kwam ik op het volgende uit;



    Sorry voor de hapering die erin zit xD Maar ik vind het ergens wel weer iets magisch hebben.


    Hij doet het bij mij niet..
    Ow laat maar, haha, hij doet het al en hij is echt PERFECT!!!
    Ow gosh hij is echt heel mooi!!! Dankjewel, hij is helemaal super!!
    Wil je ook nog dat ik je username erbij zet in de quiz? Dat stond namelijk in mijn topic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 19:57 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Ben blij dat je hem mooi vind (bloos) Waar lag het aan dan dat je hem niet kon zien?
    Het zou leuk zijn als mijn username erbij komt te staan (:

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 20:00 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik zelf de rechter denk ik het mooist xD Juist omdat er een beetje wat meer kleur in zit, al vind ik ze allebei mooi en de keuze geheel bij jou ligt (;




    Al cool, dankje!
    Ben ik heel lastig als ik zeg dat de titel eigenlijk when the snow falls is, in plaats van zonder het woord 'the'?:x


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Al cool, dankje!
    Ben ik heel lastig als ik zeg dat de titel eigenlijk when the snow falls is, in plaats van zonder het woord 'the'?:x


    Hè? Oh gosh, ik moet echt beter op gaan letten xD Wil je dat ik het verander?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hè? Oh gosh, ik moet echt beter op gaan letten xD Wil je dat ik het verander?

    Als dat voor beide zou kunnen, zou dat heel fijn zijn! c: Al voel ik me echt lastig hoor :x


    Inspiration can hit you any time

    DreamerN schreef:
    Ben blij dat je hem mooi vind (bloos) Waar lag het aan dan dat je hem niet kon zien?
    Het zou leuk zijn als mijn username erbij komt te staan (:


    Ow, mijn internet was gewoon nog aan het laden, ik had niet zoveel geduld xD


    I solemly swear that I am up to no good

    * Titel: American Ghost
    * Korte: Heb ik nog niet. Het is in ieder geval gebaseerd op Captain America: Fallen Son.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Foto 4
    * Sfeer die het weer moet geven: Thriller misschien met hier wat bloed druppels.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal.
    * Eventuele Exta's: Foto 4 het liefst een beetje op de achtergrond. En een beetje film poster achtig.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 20:20 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    Ik ga nog een cover aanvragen :)
    Naam van de story en moet die erop? If u Seek Amy en ja
    Moet je username erop staan Nee liever niet
    Eventuele teksten die erop mogen There is something wrong with Amy
    samenvatting
    Amy is een weeskind wat niet bepaald geliefd is en daardoor nauwelijks de kans krijgt om buiten het weeshuis te komen. Tot de familie Collins haar besluit te nemen. Als dat gebeurt, raakt Kathelyn, de jongste dochter van de familie, in een vriendschap met Amy en Amy begint rare dingen te doen. Later blijkt dat de indentiteit en afkomst zo anders is dan wat ze hoorden in het weeshuis. Sarah en Gordon Collins de ouders, proberen Amy uit het huis te krijgen. Amy weigert en maakt hun leven verschrikkelijk

    eventuele plaatjes heb ik niet maar ik faceclaim Jade Thrillwall van Little mix als Amy en ik Faceclaim Ashely Benson als Kathelyn.
    horizontale of verticale cover verticaal
    sfeer duister mysterieus
    Genre's Thriller

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 10:40 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Heb je nog tijd voor een cover of is de wachtlijst te lang?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Heb je nog tijd voor een cover of is de wachtlijst te lang?


    Je kan er nog wel bij hoor, alleen weet dan wel dat het waarschijnlijk een tijdje gaat duren voor je aan de beurt bent xD


    Credendo Vides

    Ik weet niet of het misschien al te laat is, maar sinds je aan het puzzelen bent met mijn cover XD De guys hoefen er niet op als het moeilijk is om ze te plaatsen of dergelijke, als de cover maar horror en bloeddorst uitstraalt ben ik al tevreden~ ^-^


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.