• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch we moeten binnenkort Fred Jr dumpen ergens ofzo :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Cam, ik hoef niet te drinken. Maar als jij het wel doet, doe ik het ook. Hoewel George wel boos kan worden, net als de vorige keer. Je kunt het wel aan hem vragen ja; hoewel George niet zo een grote drinker is. Wie weet geeft hij jou eens de vrijheid om te doen wat je wilt.’ Even keek ik toe hoe hij zijn ogen rolden voordat ik maar weer naar de warme mok staarde die ik in mijn hand hield.
    ‘Ik- ik heb een drankprobleem; dus- i-ik begrijp G-george wel. Hij zorgt dat- dat ik niet de scheef in ga; m-maar een keer kan toch niet kwaad?’ murmelde ik aarzelend. Zolang ik bij Leo en George was durfde Viktor waarschijnlijk niks. Daarnaast zou ik niks van de avond mee krijgen- en zou ik niet zenuwachtig iedere minuut of seconden af moeten tellen voordat er iets gebeurd. Nog steeds had ik het George niet vertelt- en ik was het niet van plan om te doen. Niet na gisteren en vanmorgen. George had al genoeg ellende gehad. Gelukkig had ik dan ook niemand waar ik mee om ging naast Leo en George waardoor ik niet continu moest uitleggen waar mijn blauw oog vandaan kwam of de rode striem op mijn wang; het enige wat nog zichtbaar was na het akkefietje van gisteren. Hoewel George vreemd genoeg van mijn pols wist; terwijl ik hem nog zo goed verstopt had. ‘I-ik ben dan leuker.’ Besloot ik als verklaring op alles voordat ik aarzelend maar naar de schilderij naast Leo staarde. ‘W-wil- wil jij het aan hem vragen?’


    Don't worry. Reageer wanneer je wilt. Hoeft niet persé nu


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Uch we moeten binnenkort Fred Jr dumpen ergens ofzo :'x


    iedereenkan een voor een het coupe uit rennen x'D want, nou ja, Raf gaat sowieso weg omdat hij de hele Roxius echt niet aan kan. En Ralf geloofd zulke dingen echt veels te makkelijk en snel ook :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    iedereenkan een voor een het coupe uit rennen x'D want, nou ja, Raf gaat sowieso weg omdat hij de hele Roxius echt niet aan kan. En Ralf geloofd zulke dingen echt veels te makkelijk en snel ook :p


    Uch D'; Jij hebt het maar mooi makkelijk met Ralf... Ik durf dat niet met mijn personages.. Ja eventueel met Cam maar durf dat niet met Roxanne x'D Ik voel me dan schuldig (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kom er nu pas achter; in de tijd dat we met @generation pagina 19 bereikt hebben, zijn we met @phoeblet al drie topics verder :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Uch D'; Jij hebt het maar mooi makkelijk met Ralf... Ik durf dat niet met mijn personages.. Ja eventueel met Cam maar durf dat niet met Roxanne x'D Ik voel me dan schuldig (A)


    Ralf rent weg, want.. that's obvious. En Roxy of Camp kan hem achtervolgen. En wie daarna overblijft (roxy/camp, Hugo en Scorp) dus Roxy of Camp kan dan gewoon zeggen dat hij of zij naar het wc gaat en scorp kan hem of haar achtervolgen, camp voor.. well, zijn liefdesprobleem, of roxy om allrs uit te kunnen leggen of zo.. en ik verzin wel hoe hugo weg kan rennen en als dat klaar is, kunnen ze weer het coupe in lopen, waar Fred waarschijnlijk al vertrokken is x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    ‘Ik- ik heb een drankprobleem; dus- i-ik begrijp G-george wel. Hij zorgt dat- dat ik niet de scheef in ga; m-maar een keer kan toch niet kwaad? I-ik ben dan leuker. W-wil- wil jij het aan hem vragen?’
    Ik keek hem zwijgend aan voordat ik een grijns tevoorschijn toverde en naar Campbell zijn pols greep om hem richting de leerlingenkamer toe te trekken.
    'Nee; jij gaat het zelf vragen, Cam. Ik bedoel, je miet wat dapperder worden. En ik zweer je Cam; jij bent nu mijn vriend dus dat betekend dat je voor het eind van deze jaar veel meer dingen gaat durven.' Zei ik speels, hoewel ik widt dat George hier niet mee eens zou gaan. Want zo te zien heeft Cam een drankprobleem, en ergens vermoedde ik dat ook wel.
    'En je bent zo ook leuk hoor. Of vertel me nou niet dat je dronken was toen je Angelina Perkamentus zijn baard liet kussen en haar bekogelde met water ballonnen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Welke pols grijpt Leo? Rechts of links? :p



    Ahahhaa wacht maar na Fred Jr + Ralf laat ik snel mijn personages vluchten voordat ik Linde me alleen kan laten met Fred Jr want ik ben voor haar x'D dus als jij hugo ook laat zitten tot mijn personages weg zijn... valt het niet op (A) I think :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nee; jij gaat het zelf vragen, Cam Ik bedoel, je moet wat dapperder worden. En ik zweer je Cam; jij bent nu mijn vriend dus dat betekend dat je voor het eind van deze jaar veel meer dingen gaat durven.’
    Abrupt schudden ik mijn hoofd terwijl Leo me door de gangen heen trok wat de chocolademelk op en neer deed klotsen. ‘Leo..’ klaagde ik zachtjes.
    ‘En je bent zo ook leuk hoor. Of vertel me nou niet dat je dronken was toen je Angelina, Perkamentus zijn baard liet kussen en haar bekogelde met water ballonnen.’ Verslagen liet ik een zucht uit mijn mond ontsnappen.
    ‘Nee.. maar ik heb Angelique wel gepest; terwijl ik weet hoe het is..’ murmelde ik zachtjes voordat ik maar een paar stappen vooruit deed zodat ik niet letterlijk meegesleurd werd.
    ‘…Leo ik vraag me af of je heel graag George boos op me wilt zien worden.. of dat je er toch zin in hebt; want je hebt wel erg haast.. kan jij het niet vragen.. alsjeblieft. Ik weet dat ik diep bij jou in het krijt staat.. en ik beloof dat ik alles voor je terug doe..’ smeekte ik zachtjes terwijl de dikke dame al in zicht was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Welke pols grijpt Leo? Rechts of links? :p


    Ahahhaa wacht maar na Fred Jr + Ralf laat ik snel mijn personages vluchten voordat ik Linde me alleen kan laten met Fred Jr want ik ben voor haar x'D dus als jij hugo ook laat zitten tot mijn personages weg zijn... valt het niet op (A) I think :p


    Want Scorpius alleen achterlaten met Fred jr is zo een goed idee :')


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Want Scorpius alleen achterlaten met Fred jr is zo een goed idee :')


    Oh wauw, wat een timing. Ik bedoel, precies toen jij dit schreef, ging mijn alarm en opende ik mijn telefoon om te kijken of er wat gepost was x')

    Maar ach ja. Hugo kan bij scorp en Fred blijven, en ik zeg het je; dat is erger dan als scorp alleen met fred jr. Achter zou blijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    ‘Nee.. maar ik heb Angelique wel gepest; terwijl ik weet hoe het is… leo ik vraag me af of je heel graag George boos op me wilt zien worden.. of dat je er toch zin in hebt; want je hebt wel erg haast.. kan jij het niet vragen.. alsjeblieft. Ik weet dat ik diep bij jou in het krijt staat.. en ik beloof dat ik alles voor je terug doe..’ ik nam halt toen we eenmaal voor het portret stonden en keem Cam even aan voordat ik zachtjes met mijn hoofd knikte.
    'Oké, oké.. ik vraag het wel. Ik vraag wel of jij mag gaan drinken, of beter; ik zeg dat we de keukens in liepen en al die drankflessen zagen waardoor, uhm, we zin in kregen, maar je wilde niet zonder george zijn toestemming en vroegen we ons af of hij misschien ook mee wilde komen.. ? Oh merlin Cam; we vragen dit alsof we George gaan voorstellen om naar de dreuzelwereld te ontsnappen en dreuzels voor dreuzelkunde te kidnappen of zo iets.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @ Linde... we doen het zo :'D Ralf rent weg (Camp heeft nog geen gevoelens voor Scorps..) dus Camp rent weg om Ralf te troosten omdat Ralf ook Camps buddy is... Dan kan Scorp; Roxanne mee sleuren naar buiten ofzo zodat ze kunnen pratne of Roxanne loopt weg en Scorp stalkt haar... en dan kan Hugo ook weg waardoor we van Fred jr af zijn :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Oké, oké.. ik vraag het wel. Ik vraag wel of jij mag gaan drinken, of beter; ik zeg dat we de keukens in liepen en al die drankflessen zagen waardoor, uhm, we zin in kregen, maar je wilde niet zonder George zijn toestemming en vroegen we ons af of hij misschien ook mee wilde komen.. ? Oh merlin Cam; we vragen dit alsof we George gaan voorstellen om naar de dreuzelwereld te ontsnappen en dreuzels voor dreuzelkunde te kidnappen of zo iets.'
    Nerveus beet ik op mijn lip waarbij ik aan mijn rechtermouw begon te frunniken. Het was veel makkelijker geweest als we het stiekem zouden doen; maar hoe triest en egoïstisch het ook klonk- ik wilde George niet kwijtraken. Waarschijnlijk als ik het stiekem zou doen; dat hij er alsnog achter komt en me linea recta verlaat, waardoor ik alleen overbleef. Alweer.
    ‘..Sorry- ik.. ik doe het wel. Mimbulus Mimbletonia.’ Murmelde ik zachtjes waarbij ik de portret gat met de chocolade melk door klom, de leerlingenkamer in. Even keek ik om me heen waar mijn blik op Fred, Ralf en George viel. ‘..geweldig.’ mompelde ik waarbij ik zachtjes mijn adem inhield om naar ze toe te lopen. Gelukkig was de chocolademelk nog warm en had ik geen druppel gemorst, waardoor er hopelijk geen reden was om me te beoordelen. Zachtjes pakte ik Georges hand waar ik de mok in zijn handen drukte voor ik even naar zijn gezicht keek om weer naar mijn voeten te staren.
    ‘ik.. ik heel even maar..’ murmelde ik terwijl ik mijn zenuwen nu al kon vervloeken. Het was veel beter geweest als ik dit aan Leo had over gelaten. Langzaam trok ik George de trap op; gezien ik niet wilde dat Fred en Ralf dit zouden horen. Ik wist zeker dat ze dan George tegen mij zouden opstoken. Ze zouden in ieder geval me nog minder mogen dan normaal.
    Veels te gauw waren we in de slaapkamer waar ik de deur zachtjes dicht drukte voordat ik me omdraaiden en maar stil naar de mok in zijn handen staarden.
    ‘Ik- ik- mij en Leo; het leek ons leuk om-om.. ik heb al sinds vijftien september niet meer.. niet meer g-gedronken e-en h-het leek L-leo en mij g-gezellig o-om t-te gaan d-drinken..’ murmelde ik terwijl ik toch wat angstig een stap achteruit deed terwijl ik met mijn linkerhand naar mijn rechter elleboog greep om mezelf een houding aan te nemen. ‘I-ik bedoel- v-voor een keertje m-maar. I-ik heb e-een maand z-zonder gezeten. Z-zoals je wilde.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    @ Linde... we doen het zo :'D Ralf rent weg (Camp heeft nog geen gevoelens voor Scorps..) dus Camp rent weg om Ralf te troosten omdat Ralf ook Camps buddy is... Dan kan Scorp; Roxanne mee sleuren naar buiten ofzo zodat ze kunnen pratne of Roxanne loopt weg en Scorp stalkt haar... en dan kan Hugo ook weg waardoor we van Fred jr af zijn :'x


    Of dat Roxanne Scorpius meetrekt omdat ze wil weten waar hij mee bezig is :'D


    Spoiler alert: you will save yourself