• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waar moet ik eigenlijk op reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    uhhumum.. het is middels middag... in deze topic I guess... dus hmm.. Is Jonah nog steeds op slaapkamer? en je kan sws op Ralf reageren met Fred xd

    ---

    Camp is on previous page anyways xd. Again


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    uhhumum.. het is middels middag... in deze topic I guess... dus hmm.. Is Jonah nog steeds op slaapkamer? en je kan sws op Ralf reageren met Fred xd

    ---

    Camp is on previous page anyways xd. Again


    Jonah is denk ik gewoon in de les. Misschien kan Kealan naar hem komen? ^^ En ik denk dat Fred dan ook maar naar de les is gegaan. Waar zijn Camp en George?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Jonah is denk ik gewoon in de les. Misschien kan Kealan naar hem komen? ^^ En ik denk dat Fred dan ook maar naar de les is gegaan. Waar zijn Camp en George?


    Ze hebben even een prive talk in slaapzaal xd Camp wilt drinken :'3 komt door Leo! en viktor. maar hij vraagt tenminste toestemming aan George :<

    Uhmm... ja oke ik laat kealn wel naar de les gaan... Het is toch winter? We kunnen doen dat ze astronomie nu hebben :'D want het is vroeg donker ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ze hebben even een prive talk in slaapzaal xd Camp wilt drinken :'3 komt door Leo! en viktor. maar hij vraagt tenminste toestemming aan George :<

    Uhmm... ja oke ik laat kealn wel naar de les gaan... Het is toch winter? We kunnen doen dat ze astronomie nu hebben :'D want het is vroeg donker ^^


    Ja, inderdaad. Dan is Kealan zijn telescoop vergeten ofzo ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^Speel jij de leraar? ik wil namelijk niet leraar spelen D'; ik heb al Umbridge en Perki. Thats too much!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké, is goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    Langzaam liep ik de trappen op. Ik had al de hele dag niet in de lessen gezeten en iets in mij wilde ook deze les afzeggen; maar toch deed ik het niet. Ik wist dat ik me niet zo moest aanstellen. Gisteren en gisteravond had ik de hele tijd buiten rond lopen dwalen omdat ik ergens niet naar de slaapzaal durfde. Ik wist dat Jonah wilde praten. Al was het niet om mij; maar om zijn vader. Daarnaast leek Jonah bij mij maar een doel te hebben en dat is om mij de drie woorden te laten zeggen die niks betekenen. Hoe vaak zij mijn vader dat wel niet tegen mijn moeder? Het waren lege woorden. Woorden van verraad en niks anders.
    Zonder te kloppen opende ik de lokaal zoals altijd; ook al was de les al begonnen. Zonder iemand aan te kijken probeerde ik met mijn gebruikelijke arrogantie te kijken; waarbij ik snel maar alleen ging zitten. Ik zat eigenlijk nooit alleen. Ook als Jonah ziek was; of te laat. Ik zat nooit alleen terwijl ik nu vrijwillig alleen ging zitten. Te bang voor een confrontatie met iemand waar ik voor het eerst; niet van zou winnen.

    Je mag ze wel naar Astronomietoren brengen ofzo :’D your the teacher.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga zo reageren, want dexe keer bevriezen mijn vingers en ik moet nog lang op de bus wachten :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jonah Barret

    Terwijl ik kijk naar professor Sinistra die dingen uitlegt over de planeten - die mij helemaal niks boeien - hoor ik de deur open gaan. Ik draai me om en zie Kealan naar binnen lopen, wat ervoor zorgt dat ik meteen alert ben. De plaats naast me is leeg, maar daar gaat hij niet zitten.
    'Moore, net op tijd. We gaan naar de astronomietoren om Jupiter's manen te bekijken. Iedereen moet een tweetal vormen, aangezien we niet genoeg telescopen hebben voor iedereen.' Mijn blik gaat meteen weer naar Kealan, omdat we altijd samenwerken, bij alles. Of samenwerkten, ik weet het niet meer.
    Ik sta op en loop naar hem toe. 'Samenwerken?' vraag ik voorzichtig. 'Als je dat niet wilt is het ook goed hoor,' voeg ik er snel aan toe. Maar eigenlijk is dat niet goed, want ik wil niet dat hij met iemand anders samenwerkt.
    Sinds gisteren heb ik hem niet meer gezien, waarschijnlijk omdat hij me probeerde te negeren. 'Waar was je vanochtend tijdens de lessen?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    'Moore, net op tijd. We gaan naar de astronomietoren om Jupiter's manen te bekijken. Iedereen moet een tweetal vormen, aangezien we niet genoeg telescopen hebben voor iedereen.' Even gunde ik professor Sinistra een dodelijke blik voordat ik overeind wilde komen om een groepje te maken. De probleem alleen was dat er al iemand voor me stond; de persoon die ik het minst wilde zien op dit moment.
    ‘Samenwerken? Als je dat niet wilt is het ook goed hoor. Waar was je vanochtend tijdens de lessen?’ in plaats van te reageren keek ik langs hem heen waar iedereen al in een groepje bleek te zitten waardoor er letterlijk nog maar een iemand overbleef en dat was Jonah. Langzaam stond ik op waarbij ik mijn tas over mijn schouder deed om langs hem te lopen waar ik nog even. ‘Ergens.’ Zei waarbij ik een van de telescopen van professor Sinistra’s bureau greep. Snel beende ik naar de astronomietoren. Ook al moest ik met Jonah samenwerken; hoefde ik niet meteen met hem te praten. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik alles maakte; niet dat hij daar wat aan kon doen. Ik snapte eenmaal bepaalde dingen sneller dan hem. Meteen zetten ik de telescoop op mijn vaste plek neer waar ik hem al gebruiksklaar maakte terwijl de astronomietoren langzamerhand volliep.


    Sorry; Kealan doet hard to get ;'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Na enkele minuten vloog de portret weer open en verscheen Campbell samen met Leo. Camp had een mok hete chocolademelk in zijn handen en met een glimlach schudde ik wat met mijn hoofd voordat hij de mok in mijn hand drukte waarnaar ik er even naar staarde. Camp lijkt soms vele maler bezorgder dan mij te zijn.
    ‘ik.. ik heel even maar..’
    Ik keek weer op naar Campbell die er nerveus uit zag; dus mag ik wel bang wezen om welke reden. Hij trok me overeind waardoor de mok bijna uit mijn hand viel en trok me mee naar de slaapkamers toe waar hij de deur zachtjes achter zich sloot en ik maar een kleine slok van het chocolademelk nam, wat mijn beroren binnenste in een mum van tijd in vuur en vlam zette en oh merlin; dat was ontzettend fijn.
    ‘Ik- ik- mij en Leo; het leek ons leuk om-om.. ik heb al sinds vijftien september niet meer.. niet meer g-gedronken e-en h-het leek L-leo en mij g-gezellig o-om t-te gaan d-drinken..’
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en verbaasd keek ik toe hoe Campbell een stap naar achteren zette, alsof hij bang was dat ik naar hem zou schreeuwen of zelfs zou slaan. Begrijpelijk ook. Tot nu toe was ik wel vaker boos geworden en tegen hem gaan schreeuwen, waar ik nog steeds erg spijt van hen.
    ‘I-ik bedoel- v-voor een keertje m-maar. I-ik heb e-een maand z-zonder gezeten. Z-zoals je wilde.'
    Ik keek Campbell nog vanonder mijn wenkbrauwen aan terwijl ik nog een slok nam en de met de kopje samen naar Campbell liep om vervolgens vlak voor hem te kunnen staan.
    'Als eerst Camp; deze chocolademelk is hemels. Dankjewel.' En met dat nam ik nog een slokje.
    'En als tweede; je weet dat ik veel, te veel om je geef en liever niet wil dat er wat ergs met je overkomt, of dat je straks door al dat alcohol in coma zal liggen aangezien je.. je probleempje.' En kalmpjes nam ik nog een slok voordat ik de halvolle kopje chocolademelk terug op het kastje naast mij plaatste.
    'En Merlin; als je me met die blik niet aan zou kijken, zou ik het woordje "nee" door heel Zweinstein kunnen schreeuwen.' Zei ik nog voordat ik mijn armen kruiste.



    Ik geef je even de ruimte om wat te posten :p probeer George over te tuigen, want George wilt het gewoon niet ^-^ voor camp zijn gezondheid :p of druk een fles voor zijn neus neer, aangezien hij er ook niet zo erg aankan. Merlin, straks raakt george ook nog dooor camp verslaafd :'l


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Toch wat angstig probeerde ik weer een stap achteruit te nemen toen hij dichter naar mij toe kwam; maar in plaats van afstand kunnen te nemen stond ik al tegen de deur aan. Nerveus keek ik naar zijn kopje gezien George zenuwslopend dichtbij stond.
    ‘Als eerst Camp; deze chocolademelk is hemels. Dankjewel. En als tweede; je weet dat ik veel, te veel om je geef en liever niet wil dat er wat ergs met je overkomt, of dat je straks door al dat alcohol in coma zal liggen aangezien je.. je probleempje.’ Met dat trok ik wat met mijn lip terwijl hij zijn chocolademelk neerzetten op het kastje naast de deur.
    ‘En Merlin; als je me met die blik niet aan zou kijken, zou ik het woordje ‘’nee’’ door heel Zweinstein kunnen schreeuwen.’ Gesloten kruiste George zijn armen en hoewel ik wist dat ik moest stoppen; en de consequenties hiervan wist; kon ik het niet laten om door te gaan. Wat kon mij het uitmaken als ik coma zou zuipen. Misschien was dat wel iets goeds; iets perfects. Het enige succes naar het eind- het is niet alsof ik deze avond nog wilde herinneren. Het liefst herinnerde ik me niks meer.
    ‘D-daarom i-ik Leo; we w-wilden dat je ook k-kwam.. a-als je wilt t-tenminste en n-niet iets beters t-te doen heb. I-ik kom het t-tenminste aan je v-vragen. J-je hoeft het n-niet eens te merken; a-als je verteld waar j-jij bent; z-zorg ik e-ervoor dat ik d-daar niet b-ben; d-dat ik v-ver weg ben zodat n-niemand me z-ziet..’ hoewel ik totaal geen reden had voelde ik vreemde tranen achter mijn ogen steken die vanuit mijn keel leken te komen. ‘I-ik heb het gewoon nodig; G-george. Ik… ik heb het nodig.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Auch, om die reden wilde george niet dat hij zo naar hem ke x') hij eilt niet dat camp door hem zo saaad word :'x


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jonah Barret

    ‘Ergens,' zegt hij en hij loopt weg. Achter me hoor ik mensen zachtjes lachen en ik probeer ze te negeren. Maar ik weet dat ze me uitlachen omdat ik Kealan gisteren kuste en hij me wegduwde en wegliep. Nu denkt iedereen dat ik verliefd ben op Kealan maar hij niet van me houdt - wat waarschijnlijk ook zo is.
    Ik loop achter hem aan en ga naast hem staan in de astronomietoren, waar hij de telescoop al klaar heeft gezet.
    'Fijn om te weten dat je me nog steeds negeert,' zeg ik sarcastisch. 'Ik ook van jou,' voeg ik eraan toe, hoewel het ervoor zorgt dat mijn hoofd een beetje rood word. Ergens ben ik woedend op hem dat hij er niet voor mij is als ik hem nodig heb - niet als vriend en ook niet als meer dan dat. Alles wat hij doet is mij negeren en doen alsof ik niet besta.
    'Ik wacht trouwens nog op het moment dat jij beslist dat je me helemaal niet meer wil zien en daarom naar een andere afdeling gaat of want dan ook,' zeg ik terwijl ik door de telescoop kijk en iets opschrijf, alsof het niets is.


    Spoiler alert: you will save yourself