• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred jnr. Heeft gepost :D wie gaat nu? Wat is de volgorde eigenlijk?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Deze keer staat mijn Georgie post op de vorige pagina (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uhnm.. huug en ralf is aan de beurt daarna camp, scorp, roxanne. fred jr. Ik post pas dat camp trg komt na red. Omfg mn vingers zijm bevroren :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doe je mobiel weg anders verandeten je vingerd in ijsklontjes D:

    Maar ik ga wel mijn hugo/ralf posten wanneer ik mrxrlf in heb magazijn hrb opgesloten. Want ik mag niet mijn mibiel in de wibkel houden dus dit schrijf ik ff snel in ren hoekje D':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha :'D jij bent onverbeterlijk; Gangsta B :'D ik ben nu na een hele middag natgerend te worden lekker binnen ^^ het enige voordeel aan de regen is dat mijn haar altijd mooi krullend is als het opdroogd x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    haha :'D jij bent onverbeterlijk; Gangsta B :'D ik ben nu na een hele middag natgerend te worden lekker binnen ^^ het enige voordeel aan de regen is dat mijn haar altijd mooi krullend is als het opdroogd x'D


    Ik ga gewoon mijn eigen gang :Y) faarom noemen mensen mijn vriendin en mij samen psychisch gestoord (: soms dan, vaak kan ik gewoon ook een mens wezen.

    Mijn haren lijkt na een regen alsof een hondsdolle beer mij geeft aangevallen. Dus ik haat regen en er is geen een voordeel bij mij :l

    En overigens; sorry, Hugo is een beeyje spobtaan en net ald ik eerder zei; echt onserieus


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omfg ik dacjt dat ik mijn leo podt gepodt had maar zo ye xien niet x'D omf fat wad haast een uur geleden :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    Natuurlijk, uiteindelijk ging ik niet meer naar de lessen, althans, ik zou er wel heen gaan maar ik haf me verslapen. Gebeurd wel vaker hoor. Nu ik dus klaarwakker ben, zwerfde ik maar door de gangen van Zweinstein, op zoek naar een bekende die net als mij ook aan het spijbelen was. En ja hoor; ik zag Campbell verderop in de gang, een aardappel aan het kietelen was. Oké, dat klonk raar. Hij was een schilderij aan het kietelen. De schilderij naar de keukens toe.
    'Heei, Cam.' Begroette ik hem en kwam naast hem staan om toe te kijken hoe hij de aardappel aan het kietelen was.
    'Om welke reden ga je naar de keukens toe? Toch niet voor wat ik denk dat het is?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Heei, Cam.’ Even keek ik op waar ik enkel Leo zag waar ik onverstoord verder het peertje kietelde.
    ‘Om welke reden ga je naar de keukens toe? Toch niet voor wat ik denk dat het is?’ Zachtjes verliet een zucht mijn lippen waar de portret weggleed en er een toegang naar de keukens verscheen.
    Abrupt drongen allerlei geuren mijn neus binnen wat meteen misselijk makende kronkels in mijn buik deed vormen.
    ‘Ondanks dat ik het best graag zou willen- moet ik toch zeggen dat ik daarvoor hier niet heen ging. George heeft het koud- ik ehm..’ met dat schudden ik mijn hoofd waarbij ik de portret door klom. Nog geen seconde stond ik in de keukens of er stonden al twee elfen voor mijn neus; veels te nieuwsgierig naar hun taak met hun uitpuilende ogen. ‘Ik- ehm. Zou ik een kop warme chocolademelk mogen?’ murmelde ik maar zachtjes waarbij ik maar met mijn linkerarm naar mijn ellenboog greep. Ondanks dat dit geen mensen waren; vond ik het nog steeds ongemakkelijk om iets aan ze te vragen. Binnen een paar seconden kreeg ik al een warme mok in mijn handen gedrukt waar de bollen oogjes weer me vragend maar enorm enthousiast aankeken voordat er een gigantische taart voor mijn neus gedrukt wilt.
    ‘Ehm- sorry. Nee dankje…’ murmelde ik gauw voordat ik me snel omdraaiden en de portret weer uitliep die achter mij sloot. ‘Maar.. ik zolang ik niet te veel drink denk ik wel dat het mag van George- en uhm- kunnen we het hem het idee voorleggen zodat hij eventueel mee kan doen- dat is toch niet raar? Murmelde ik maar terwijl ik toch wat afwezig tegen de beker tikte. ‘Volgens mij vond hij- vond hij het minder erg als híj ook meedeed…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ...en ik schreef aardappel x') van waar jwam die aatdappel in hemels naam vandaan :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohjaaa ik wilde nog posten waarom jij in vredesnaam potato op schreef maarja... daar is het nu te laat voor x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ohjaaa ik wilde nog posten waarom jij in vredesnaam potato op schreef maarja... daar is het nu te laat voor x'd


    Dat vraag ik me dus ook af :')

    Oké oké, ik ga nu wel schrijven


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    ‘Ondanks dat ik het best graag zou willen- moet ik toch zeggen dat ik daarvoor hier niet heen ging. George heeft het koud- ik ehm..’
    Het portret vloog open waarna Campbell er door heen klom. Even keek ik heb nog verward aan voordat ik bin het ingang bleef staan en naar Campbell keek die.nu bij twee elfen stond.
    ‘Ik- ehm. Zou ik een kop warme chocolademelk mogen?’
    Ik glimlacht bij zijn woorden voordat ik het portret weer uit klom en tegen de muurtje ernaast leunde, wachtend op Campbell die na enkele secondes de portret weer uit klom, deze keer met een kopje hete chocolademelk in zijn handen.
    ‘Maar.. ik zolang ik niet te veel drink denk ik wel dat het mag van George- en uhm- kunnen we het hem het idee voorleggen zodat hij eventueel mee kan doen- dat is toch niet raar? Volgens mij vond hij- vond hij het minder erg als híj ook meedeed…’
    Ik haalde mujn schouders op n schudde zachtjes met nijn hoofd. Neemt hij nijn woorden nou echt serieus?
    'Cam, ik hoef niet te drinken. Maar als jij het wel doet, doe ik het ook.' Zei ik mrt een glimlach.
    'Hoewel George wel boos kan worden, net als de vorige keer. Je kunt het wrl aan hem vragen ja; hoewel George biet zo een grote drinker is. Wie weet geeft hij jou eens de vrijheid om te doen wat je wilt.' Zei ik en rolde wst met mijn ogen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me dus ook af :')

    Oké oké, ik ga nu wel schrijven


    Ik zei niks?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik zei niks?


    Nee, ik weet. Meer tegrn mezelf omdat ik mijn ppersoontjes wat begin te vereaarlozen aangezien ik wederom vergeten had om een post tr schrijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••