• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik kwam net langs de wc en hoorde iemand praten. Mijn vader is superkalm met een van zijn collega's aan het bellen over een project terwijl hij op de wc zit. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil me rond vreten, ik ga me vol vreten. Waar is mijn bitchmaatje als ik der nodig heb?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck gezond doen. Ik pak straks de eerste, beste zak chips die ik aantref en eet die op!


    26 - 02 - '16

    Oke. Dan maak ik ipv cupcakes wel zandkoekjes zonder ei -.-


    take me back to the basics and the simple life

    Misschien had ik die snoeppot toch maar moeten volgooien met zoetigheid, want dat laat ik toch wel staan. Vervloek mijn liefde voor chips. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Goya schreef:
    Oke. Dan maak ik ipv cupcakes wel zandkoekjes zonder ei -.-


    Ik maak cookie dough als we geen ei in huis hebben. :9~ Helaas hebben we vaak ook geen ijs, maar het valt best zonder te eten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat ben jij toch een fucking domme, arrogante klootzak.


    Caution first, always.

    Rot op. Ik heb nergens zin in oké? Grr.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Ik maak cookie dough als we geen ei in huis hebben. :9~ Helaas hebben we vaak ook geen ijs, maar het valt best zonder te eten.


    Hahaha, dat kan natuurlijk ook (:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik snap dat het niet leuk is dat dat je overkomt, hij heeft hetzelfde bij mij gedaan. Maar om nou hele dagen alleen maar op bed te gaan liggen, vooral als mijn verjaardag gevierd wordt, vind ik niet zo leuk van je. Ik wil er best met je over praten.

    Waarom wil niets gaan zoals ik het wil >:c


    26 - 02 - '16

    I can't stand fake-ass bitches.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Like an asexual with a sex drive." Cue hysterische lach. Die beschrijving past mogelijk nog beter dan jij denkt. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een spoedcursus 'hoe schrijf ik een eerste hoofdstuk nodig'. Zo lang hoeft dit verhaal niet eens te zijn, jongens, maar dat eerste hoofdstuk moet op een dag toch wel komen. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb een spoedcursus 'hoe schrijf ik een eerste hoofdstuk nodig'. Zo lang hoeft dit verhaal niet eens te zijn, jongens, maar dat eerste hoofdstuk moet op een dag toch wel komen. :/


    Stap A: je gaat zitten.
    Stap B: je blijft net zo lang zitten tot je iets hebt getypt.
    Ik wed dat je stap A al hebt voltooid, dus dan ben je halverwege! Al kan ik geen succes garanderen, want ik zit met echt exact hetzelfde probleem en toch typ ik nu dit in plaats van een eerste hoofdstuk. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan