• Een man met pistool is donderdagavond de studio van NOS binnengedrongen om zendtijd te eisen. Het pand op het Media Park wordt ontruimd. De politie is in grote getale aanwezig.
    De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl.

    De reguliere uitzending van het Achtuurjournaal is onderbroken. Deze begon wel om 20.00 uur, maar kort daarna werd de uitzending afgebroken.

    "In verband met omstandigheden is er op dit moment geen journaal mogelijk", aldus de NPO1.

    Het is niet duidelijk wat de man met de zendtijd wilde doen. Het zou gaan om een keurig geklede man.

    Het personeel wordt uit het gebouw aan het Journaalplein gehaald. Het lijkt er volgens Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, op dat dat veilig verloopt. De burgemeester is onderweg naar het Journaalplein.


    __

    Update & Details

    Een man met pistool is donderdagavond de studio van NOS binnengedrongen om zendtijd te eisen. Het pand op het Media Park wordt ontruimd. De politie is in grote getale aanwezig.
    De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl.


    NOS-verslagever Martijn Bink zegt tegen RTL Nieuws dat de gewapende man de redactie op kwam lopen en om zendtijd vroeg. Hij werd naar een lege studio geleid en daarna werd de politie gewaarschuwd.

    Het is niet duidelijk wat de man met de zendtijd wilde doen. Het zou gaan om een keurig geklede man.

    Het personeel wordt uit het gebouw aan het Journaalplein gehaald. Het lijkt er volgens Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, op dat dat veilig verloopt. De burgemeester is onderweg naar het Journaalplein.

    De reguliere uitzending van het Achtuurjournaal werd onderbroken. Deze begon wel om 20.00 uur, maar kort daarna werd de uitzending afgebroken.

    "In verband met omstandigheden is er op dit moment geen journaal mogelijk", aldus de NPO 1.

    Ook na de reguliere zendtijd (20.30 uur) wordt er nog niet uitgezonden. Ook op NPO 2 wordt niet uitgezonden. Wanneer de programmering weer wordt opgestart, is niet duidelijk.



    Ik schrok hier best wel van, aangezien dit nog nooit eerder gebeurt is, en meestal schrik ik niet zo snel. Hopelijk had hij geen bijbedoelingen, en was hij gewoon niet goed bij zijn hoofd of zo. Ik ben wel benieuwd wat er nu precies aan de hand is.
    Wat denken jullie hiervan?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 20:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Croyance schreef:
    Ben ik de enige die dit op 'V for Vandetta' vind lijken? In mislukte versie natuurlijk, maar toch.
    Op de een of andere manier heb ik eigelijk wel medeleiden met deze jongen. Hij word meteen bestempeld als geestesziek terwijl ik hier alleen maar een zenuwachtige jongen zie die iets wilt 'melden' maar totaal niet van aanpakken weet. Hij wilde duidelijk niemand pijn doen en wie weet werd hij wel gedwongen. Niemand kent zijn verhaal en toch worden er conclusies getrokken.
    Natuurlijk was het fout en ik kan best begrijpen dat het voor veel mensen schrikken is, maar ik ben ook wel heel benieuwd naar zijn versie.
    Volgens die brief werd hij ook gedwongen


    Life is hard and then we die

    Croyance schreef:
    Ben ik de enige die dit op 'V for Vandetta' vind lijken? In mislukte versie natuurlijk, maar toch.
    Op de een of andere manier heb ik eigelijk wel medeleiden met deze jongen. Hij word meteen bestempeld als geestesziek terwijl ik hier alleen maar een zenuwachtige jongen zie die iets wilt 'melden' maar totaal niet van aanpakken weet. Hij wilde duidelijk niemand pijn doen en wie weet werd hij wel gedwongen. Niemand kent zijn verhaal en toch worden er conclusies getrokken.
    Natuurlijk was het fout en ik kan best begrijpen dat het voor veel mensen schrikken is, maar ik ben ook wel heel benieuwd naar zijn versie.


    Volgens mij kon hij dat niet eens, ik had ergens gelezen dat het dus een neppistool zou zijn.
    Bron

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 12:22 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik schrok me kapot toen ik dit hoorde. Ik dacht dat hij een aanslag zou plegen zoals in Parijs ofzo.
    "O nee hé, in Nederland!?" :O


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider