• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Bedankt voor de stress.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    O, ben je er niet tevreden mee? stfu.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hubris schreef:
    (...)

    hilarisch - alle vogelspotters in een optocht door Beijum


    Haha ja, je zou bijna vogelspotters gaan spotten.

    Oh, dus omdat ik problemen thuis heb, ben ik verslaafd aan aandacht? Moet jij nodig zeggen, vuile aandachtshoer, met je domme verhaaltjes over zogenaamd mislukte zelfmoordpogingen die je, wat was het ook alweer, drie keer per week pleegt? :') Je bent gewoon een idioot kutwijf dat zodra ze ruzie heeft met iemand zit te zeiken dat je leven rot is. Ik weet perfect wat er met jou aan de hand is, namelijk helemaal niets, maar toch vind je het nodig om achter mijn rug te roddelen omdat je er niet tegen kunt dat iemand anders het ook eens wat minder goed heeft en er daarom geen medelijden meer naar jou gaat. Hypocriete bitch.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 18:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Houd gewoon je mond dicht, alsjeblieft. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Stel nu dat we jouw IQ delen door twee, dan komen we aan vijftien, maal drie keer je breincapaciteit, dan komen we aan -1, plus zeven keer je nood aan aandacht, dan komen we aan 1204 plus al de keren dat je er alles aan deed grappig te zijn of erbij te horen. 3065. Dat gedeeld door twee omdat je heel soms vriendelijk en lief kunt zijn. 1532,5. Is dat dan je hopersgehalte?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uitgroei bijwerken is zo'n gedoe, vooral bij wit haar. Eerst uurtje laten inwerken en daarna nog eens white toner voor zo'n twee uur.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hahahaha, alsof ik uberhaupt ooit 'jouw' probleem was.


    We're all mad here.

    Ja, tof. Bedankt mam, nu is de Filipijnen vol. Echt, super. Als ik jou was zou ik voortaan een jaar wachten voordat je een reis boekt. Top.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Want natuurlijk is het een geweldig idee om friet te eten als je al bijna een week last van je buik hebt. Ik was vergeten hoe vies overgeven ook al weer is. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben niet zielig. Kap met medelijden aanpraten omdat het oh zo zielig is dat ik geen vriend meer heb. Boohoohoo. Nee. Ik ben blij dat het is zoals het nu is.


    26 - 02 - '16

    Lekker vroeg naar bed. Tot morgen wereld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Lekker vroeg naar bed. Tot morgen wereld.


    Same. Slaap lekker ^^


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Same. Slaap lekker ^^


    Jij ook (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Buh — ik wil in bed kruipen en janken. Alleen maar janken.