• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘In merlijns naam. Waarom zou ik dat in vredesnaam doen?’ Hij werpt míj een woedende blik toe. Waarom is hij nou boos op mij? Ik heb niks misdaan, hij is de leugenaar hier. ‘Wat nou als ik truth wilde, hmm.’ Hij neemt een teug uit de fles en loopt dan naar May toe, waarna hij even snel zijn lippen op de hare plaatst, maar gelukkig al weer snel loslaat.
    ‘Nou je zin. Truth or dare; Jonah.’
    Ik kijk hem aan en denk even na. 'Dare, ik ben niet bang voor wat je gaat doen, Kealan. Het maakt me helemaal niks uit,' sis ik woedend, aangezien ik vindt dat hij zich erg stom gedraagt. Alsof ik helemaal niks voor hem beteken; wat mijn grootste angst is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jammer ik hoopte op truth x'D wat moet ik nou voor Jooneboon verzinnen? any idea's?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oke ik heb echt de meest stomste opdracht in geschiedenis maar ik las m op een site.. .xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha nu ben ik benieuwd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Echt serieus wees dat niet want het is zo gigantisch stom en saai; ik ben gewoon slecht met Dares :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil weg :'( ik wil maar huis :'o ik wil quizletten (hoewel ik dat nu doe) mijn nichtjes zijn eng x'o ik wil dit niet ): ik weet, ik lijk nu op een kleuter die iets doet wat zij niet wilt doen :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wil weg :'( ik wil maar huis :'o ik wil quizletten (hoewel ik dat nu doe) mijn nichtjes zijn eng x'o ik wil dit niet ): ik weet, ik lijk nu op een kleuter die iets doet wat zij niet wilt doen :'(


    Veel succes! Maar eh, kijk uit voor rode spullen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Dare, ik ben niet bang voor wat je gaat doen, Kealan. Het maakt me helemaal niks uit.’ Even bleef ik stil. Ik had totaal geen opdracht in gedachten en eigenlijk hoopte ik op truth. Met dat zetten ik de fles weer aan mijn lippen waardoor ik zeker de helft ervan op had waar meteen een hoestbui bij voortgebracht werd waardoor ik me even afdraaide en nog net het bh bandje van May zag. Met een kleine grijns; zonder schaamte wipte ik die los waar ik het ruw van haar borsten af haalde. (oke dit is raar maar ach; alles kan of niet x’D)
    Met dat haalde ik het boven haar trui vandaan; had ze me maar niet die idiote opdracht moeten geven om haar te kussen. Waarbij ik weer naar Jonah liep. Met een kleine grijns ging ik achter hem staan waar ik speels de warme bh tussen mijn benen zetten om naar de rand van zijn shirt te grijpen waar mijn handen even speels onder gleden waardoor ik mijn ogen sloot; tot ik het vol teleurstelling greep om zijn shirt over zijn hoofd te trekken. Snel gleden mijn handen bezitterig over zijn buikspieren voordat ik de bh tussen mijn benen greep om het snel bij hem om te doen waarbij mijn mond toch wat verlangend langs zijn oor gleed. ‘Je mag hier in de hele avond blijven zitten; joontje.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Cageo zouden ook ooit truth or dare doen, maar dat gebeurde nooit :'o

    En deze reactie was zinloos. Maar dit doe ik ook puur om mijn tijd hier tedoden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Veel succes! Maar eh, kijk uit voor rode spullen.


    neeeeee, waarom herinner je me er aan? Ij zit in een kamer die helemaal rood is :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Cageo zouden ook ooit truth or dare doen, maar dat gebeurde nooit :'o

    En deze reactie was zinloos. Maar dit doe ik ook puur om mijn tijd hier tedoden.


    Sorreh We kunnen doen dat ze opgesloten raken; Cage/Kealathan en Freo en dan Truth or dare :'D Ik laat Kealan wel een fles meenemen voor Camp

    Is een keer niet nu. xd ik ga al camp post schrijven :P

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 19:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nohh I'm alone again D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat is iets goeds.’ Met dat stond hij op en greep naar mijn hand waarmee hij me optilde voordat zijn hand door mijn haar ging waar meteen allerlei sneeuwvlokken uitvielen. Alsof ik de verschrikkelijke sneeuwmonster was.
    ‘Misschien is het een goed idee om naar binnen te gaan; want we zijn weer nat en ieder moment kunnen we aan elkaar vast vriezen, hoewel dat niets negatiefs is.’ Zachtjes knikte ik wat verlegen waarbij ik hem de sneeuw door trok. Iets wat veel lastiger leek omdat ik eigenlijk finaal bevroren aanvoelde terwijl de hoofdpijn me nog steeds akelig teisterde. Uiteindelijk raakte ik de deur die ik met moeite opende om mijzelf en George door te trekken om snel de deur weer te sluiten. Ik hoopte dat dit enig effect op mijn lichaam heeft gehad. Eigenlijk had ik meer moeten bewegen; misschien kon ik dat doen wanneer George weg was naar training; hoewel ik me echt bijzonder moe aan voelde. Misschien kon ik even beter slapen; niemand was dan toch op de zaal dus ik kon niemand pijn doen. Zachtjes kroop ik tegen George aan; hoewel zijn jas onder de natte sneeuw zat- drukte ik mijn gezicht er toch tegen aan. Soms zoals nu zou ik mijzelf totaal aan hem willen geven; maar ik wist dat hij het niet wilde. Langzaam en met wat tegenzin greep ik naar zijn hand om hem mee naar boven te trekken. De leerlingenkamer in om hem de slaapkamers in te trekken die ik direct opentrok voordat ik me naar George omdraaiden om met licht trillende fel rode handen zijn jas open te ritsen om die van zijn schouders af te drukken waar ik een zachte kus op zijn hals duwde. Zachtjes greep ik naar zijn handen die ik rond me heen zetten; om me in zijn greep om te draaien tot mijn blik op Freds bed viel waar een bobbel in zat. Abrupt liet ik zijn handen los en soort van betrapt keek ik weg- ondanks dat we niet eens zijn gezicht konden zien. ‘George.. mmh; Fred.’ murmelde ik zachtjes voordat ik naar Fred wees. Ik wist honderd procent zeker dat het beter was als George ging vragen wat er aan de hand was dan ik; waarschijnlijk zou ik hem alleen maar verdrietige maken- gezine hij er zo uit zag.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wilde even zeggen dat ik vanaf nu heel wat minder op q zal zitten, ik weet niet tot wanneer, aangezien ik altijd via mijn mobiel op q zit en haast nooit op de computer. Maar mijn mobiel is nu dood en wat ik en mijn nicht proberen, hrt gaat niet aan en mijn vader gaat het naar re bedrijf terug sturen zodat zr het kunnrn maken of ik krijg een nieuwr telefoon en dwt gaat wel lang duren. Dit schrijf ik met een andere :o maar dit zeg ik ook zodat jullie niet gaan denken dat ik jullie negeer of zo.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 22:45 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wilde even zeggen dat ik vanaf nu heel wat minder op q zal zitten, ik weet niet tot wanneer, aangezien ik altijd via mijn mobiel op q zit en haast nooit op de computer. Maar mijn mobiel is nu dood en wat ik en mijn nicht proberen, hrt gaat niet aan en mijn vader gaat het naar re bedrijf terug sturen zodat zr het kunnrn maken of ik krijg een nieuwr telefoon en dwt gaat wel lang duren. Dit schrijf ik met een andere :o maar dit zeg ik ook zodat jullie niet gaan denken dat ik jullie negeer of zo.


    :O Maar we zijn de drie musketiers en met zijn drieën staan we sterk. Hopelijk lukt het snel (:


    Spoiler alert: you will save yourself