• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Victoire zorgt dat er vier kleine shotjes komen. ‘je moet dan een shotje in een keer achterover drinken. Niet zomaar uit een fles. Jij bent; May.’
    May denkt even na en begint dan weer te giechelen, maar ze lijkt te twijfelen.
    'I have never ever... Nee laat maar, dat heb ik wel gedaan.' Ze begint harder te giechelen en pakt VIctoires arm vast. 'Er is echt weinig wat ik nog niet gedaan heb,' mompelt ze dan.
    'Oeh, I have never ever cheated on my boyfriend, or girlfriend, in sommige gevallen hier. Jonah, drinken jij,' zegt ze kil. Ik kijk haar met grote ogen aan en kijk dan van Victoire naar Kealan.
    Met trillende handen schenk ik een glaasje in en drink ik het in één keer op. Het brandt in mijn keel en ik voel al meteen dat het niet goed samen gaat met mijn medicijnen, maar dat maakt me niet uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Uh, ik kan denk ik niet meer reageren aangezien ik naar mijn tante verplicht mee ga ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je weet nu wel dat Kealan gaat liegen he x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Uh, ik kan denk ik niet meer reageren aangezien ik naar mijn tante verplicht mee ga ):


    ): Volgensmij is er bij ons bezoek, maar ik wil er niet heen gaan en zolang ik doe alsof ik het niet doorheb hoef ik er niet heen x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    Je weet nu wel dat Kealan gaat liegen he x'D


    Waarschijnlijk, maar Jonah heeft al wat drank op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘I have never ever… Nee laat maar, dat heb ik wel gedaan. Er is echt weinig wat ik nog niet gedaan heb. Oeh, I have never ever cheated on my boyfriend, or girlfriend, in sommige gevallen hier. Jonah, drinken jij.’ Ik keek niet eens hoe Jonah dronk terwijl ik maar nerveus mijn been over mijn andere heen sloeg om eraan te plukken. Ik wist het dat het fout af zou lopen; en ja hoor. Natuurlijk moest het weer naar dit onderwerp gaan. May was ook zo’n ongelofelijke koe, vaak.
    Even keek ik naar Victoire; wiens drankje nog vol was; dit betekende dat zij wel trouw aan mij gebleven had, denk ik. Ze kon net zo goed als mij puur liegen.
    ‘Nou..’ met dat kuchte ik zachtjes. ‘Jonah is dan maar aan de beurt.’ Murmelde ik zachtjes.

    Ik haat je x'D en ik ben nu bang.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred, kom jij mee naar het zwerkbalveld :3 kan george je een preek geven. En voor de gezelligheid plaats ik Leo op de tribunes.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh Merlin ik wil iets doen maar Kealan wordt waarschijnlijk erg boos x)
    Don't blame Jonah, blame the alcohol.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Fred, kom jij mee naar het zwerkbalveld :3 kan george je een preek geven. En voor de gezelligheid plaats ik Leo op de tribunes.


    Fred ligt onder de dekens te huilen dus probeer hem daar maar weg te krijgen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Fred, kom jij mee naar het zwerkbalveld :3 kan george je een preek geven. En voor de gezelligheid plaats ik Leo op de tribunes.


    Je ging toch naar je tante?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Oh Merlin ik wil iets doen maar Kealan wordt waarschijnlijk erg boos x)
    Don't blame Jonah, blame the alcohol.


    nu ben ik bang x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Nou..’ Ik kijk naar Kealans glaasje, dat nog leeg is. ‘Jonah is dan maar aan de beurt.’ Woedend kijk ik hem aan, hoewel ik niet eens echt een reden heb. Ik weet dat het is omdat mijn medicijnen niet meer werken, maar ook weet ik dat ik rustig moet worden en nu meteen weg moet gaan voor ik iets doms doe.
    'Echt waar Kealan?' vraag ik en ik weet dat dit helemaal mis gaat. 'Wat versta jij onder vreemdgaan dan?' Ik ga heel dicht bij hem zitten en kijk hem aan.
    'Want misschien moet ik je even herinneren aan hoe het vanochtend ging.' Ik buig naar voren en kus hem; in een bar terwijl zijn verloofde en mijn vriendin toekijken. Maar op dit moment maakt dat mij niet uit, want hij loog en nu moet hij dat maar goed maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    Je ging toch naar je tante?


    Ja, ik ben onderweg in de auto. En de ritje kan best lang duren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Stilte D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    sorry ik ben er weer D'; Jonah ik haat je !


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya