• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Jeeeeetjemina. Mag het op een andere zender, pap? Ik ben die politiek nu wel beu. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Can someone please do my homework for me, 'cuz right now I'm like 'I ain't gonna do it and I'm gonna fail and I'm totally okay with it'


    kindness is never a burden.

    Waarom ben ik zo dom dat ik nu alweer het moeilijkste ding gekozen heb +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tss, als er onder een artikel over "Sexuality of Abraham Lincoln" wordt gelinkt naar "Lincoln's Beard" denk ik toch aan iets anders, Wikipedia. Al is een pagina over een vrouw waar ik nog nooit van had gehoord met "Known for: Convincing Abraham Lincoln to grow a beard" beter dan ik had verwacht. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is afgelopen. Eindelijk! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap dat je het niet zo bedoelt, pap, maar houd alsjeblieft op met dat eindeloze schuldgevoel aanpraten. Daardoor ga ik echt niet van gedachten veranderen en nu heb ik alleen maar zin om te janken, dankjewel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht, echt, echt, écht geen huiswerk maken.


    kindness is never a burden.

    Wat een layout. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What about all our dreams?


    wat was dit ookalweer

    Behalve dat mijn konijn me half vermoord wanneer ik haar optil, lijkt het er nu op dat we het wel met elkaar kunnen vinden.

    Ik ben zoooo blij met de nieuwe WP update <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    All I care about is my bed.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil niet mee uiteten, waarom wordt er nooit naar mijn mening geluisterd?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik wil niet mee uiteten, waarom wordt er nooit naar mijn mening geluisterd?


    Wil je wel met mij uit-eten?

    OT: Ik moet echt minder aandacht aan hem schenken. :')

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 16:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Wil je wel met mij uit-eten?

    OT: Ik moet echt minder aandacht aan hem schenken. :')

    I laugh, that would be lovely!


    Pretty is just a pretty word.