• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Kaj schreef:
    (...)

    Nou ja, die blog over ZA zou ik dan gaan delen met familie en vrienden.. dan is zo'n gebruikersnaam niet helemaal geschikt - tenzij ik raar aangekeken wil worden, haha :')
    Maakt toch niet uit? Gaat er toch om dat jij hem leuk vindt? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    We gaan een spel doen waarbij ik ga kijken hoeveel uur jij me laat slapen, voor je bovenop me springt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Q is zo dooood.


    Your make-up is terrible

    Overkill schreef:
    (...)

    Cleopatra schijnt een ontzettende haakneus te hebben gehad (cat).


    So have I, start the wars


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil schrijveeeen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat chocomelvelletjes. >.<


    wat was dit ookalweer

    En toen dacht mijn hoofd: ach, laat ik Lotta maar eens pesten en ontzettend veel pijn doen. En dan niet van die pijn die stiekem best wel leuk is om te voelen, maar van die pijn die zo erg is dat het voelt alsof mijn hoofd straks open gaat splijten of zo. Damn. En laat nou net de Paracetamol (die bovendien voor geen meter werkt) op zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Ik wil schrijveeeen.


    16 - 09 - '17

    Wauw dit was een leuke avond en dat had ik niet verwacht.

    Die rosé. . . Mijn hoofd. . .

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 6:16 ]


    Dit is al een voorteken dat het een geweldige dag gaat worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aha, nu begint het pijn te doen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wanneer je niet meer weet of een droom nou echt was of niet.

    ''If you have a control to freeze 3 people in one time. Who would you freeze and why?''

    Pfft jeetje, lastige vraag zeg. Ik weet het echt niet. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dronken mensen zijn grappig. Mijn neef was gisteren met de toiletdeur aan het dansen en mijn zus stond bijna op de tafel te dansen (':


    kindness is never a burden.

    Ik zal je nooit meer dichtbij genoeg laten komen om mij pijn te doen of met mijn gevoelens te laten spelen. Game's over, boy.


    26 - 02 - '16