• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    What do I gotta do to make you want me?


    26 - 02 - '16

    We don't need no water, let the motherfucker burn

    Weer in de trein naar huis. Echt jammer dat ik me niet meer gewenst voel daar. Gaat nog wat worden als ik er wel moet wonen. Als dat nog steeds mag..
    Anders ga ik maar niet weer naar school. Ik ga niet nog drie jaar thuis wonen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 19:16 ]

    FiftyShades schreef:
    Weer in de trein naar huis. Echt jammer dat ik me niet meer gewenst voel daar. Gaat nog wat worden als ik er wel moet wonen. Als dat nog steeds mag..


    Awwh :c
    Dat is een naar gevoel, als je - je ergens niet gewenst voelt :C


    26 - 02 - '16

    Haha, oh god kut kind. Ik trap ook overal in :')

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Awwh :c
    Dat is een naar gevoel, als je - je ergens niet gewenst voelt :C

    Best wel. Alleen maar omdat ik niet naar school ga en geen werk heb kunnen vinden het afgelopen jaar vinden mijn vriend zijn ouders me een nietsnutje. Dat idee heb ik iig.


    ~I'm not gonna live forever.~

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Best wel. Alleen maar omdat ik niet naar school ga en geen werk heb kunnen vinden het afgelopen jaar vinden mijn vriend zijn ouders me een nietsnutje. Dat idee heb ik iig.


    ~I'm not gonna live forever.~


    Daar kan je toch niet zo veel aan doen? Tenzij je niet actief op zoek bent tenminste, maar dat ben jij wel geloof ik. Wat jammer dat ze daar dan geen begrip voor hebben :C


    26 - 02 - '16

    Ik heb er een hekel aan dat ik zo bot op je moet reageren, maar ik heb het idee dat het anders gewoon nooit tot je door zal dringen.


    26 - 02 - '16

    Nog dertig hoofdstukken vertalen, oh no, waar ben ik aan begonnen. (':


    'Darling, just hold on'

    Hartelijk bedankt dat je je rol niet ingevuld hebt. Nu heb ik mijn rol voor niks gemaakt. Urgh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Daar kan je toch niet zo veel aan doen? Tenzij je niet actief op zoek bent tenminste, maar dat ben jij wel geloof ik. Wat jammer dat ze daar dan geen begrip voor hebben :C

    Nee, dat kan ik zeker niet. Maar daar zijn ze allemaal (zijn ouders vooral) zo gefocust op geld verdienen en een topbaan hebben, dat ze van mij wss ook verwachten dat ik een boven modaal inkomen verdien zonder opleiding. En dat is gewoon niet haalbaar. Ja, solliciteren doe ik wel. Like 20 keer per maand. Maar wie wil nou een verlegen meisje van 21 zonder ervaring met werken aannemen?

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Nee, dat kan ik zeker niet. Maar daar zijn ze allemaal (zijn ouders vooral) zo gefocust op geld verdienen en een topbaan hebben, dat ze van mij wss ook verwachten dat ik een boven modaal inkomen verdien zonder opleiding. En dat is gewoon niet haalbaar. Ja, solliciteren doe ik wel. Like 20 keer per maand. Maar wie wil nou een verlegen meisje van 21 zonder ervaring met werken aannemen?


    Dat is wel zwaar knudde ja. Pff. Maar je vindt vanzelf wel een baan, dat weet ik heel zeker (:
    De aanhouder wint!


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Dat is wel zwaar knudde ja. Pff. Maar je vindt vanzelf wel een baan, dat weet ik heel zeker (:
    De aanhouder wint!

    True, en ik ga zeker nog even door. Ook al weet ik al bijna zeker dat ik weer naar school ga na de komende zomervakantie. Dan zijn mn vriend zn ouders ook wel weer blij met me. En ik kan dan hopelijk ook werken en wat extra geld verdienen + sparen. Want ik ga alleen naar school om mijn kinderen een goede start te kunnen geven (maar even mn tanden op elkaar en mijn kinderwens uitstellen voor ongeveer 2,5 jaar). Zonder geld en een baan kan dat niet zo goed. (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 19:38 ]

    DONDER OP FOR FUCKS SAKE, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

    Nee, serieus. Ik ga wel hulp zoeken, maar het motiveert niet als je me achter m'n kont aan zit (IEDERE DAG) dat ik dat moet gaan doen. Rot op!


    26 - 02 - '16

    Aso met alleen maar een klein tasje die de persoon niet laat zitten. Dan zet ik mijn zware tas wel weg..