• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Square schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook, maar blijkbaar niet meer. De vrouw bij de kassa zei dat ze tegenwoordig strenger controleren en dat kinderen onder de zestien daarom helemaal niet meer naar binnen mogen bij dit soort films, ook niet met ouders. Ik vind het heel raar. :')


    Hmm, misschien omdat het een zaterdagavond is? Kan me voorstellen dat ze dan strenger controleren dan doordeweeks of overdag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    McKagan schreef:
    (...)

    Ik zag er net een reclame van. Maar ik denk niet dat jij 60+ bent. :p


    Nee dankje. xd
    Maar doordat ik niet meer naar school ga is sociale contacten krijgen toch wel wat moeilijker. Dusjaa... :') haha
    But I ain't 60 yet, luckily!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik ben ook een keer niet naar binnen gelaten, omdat ik geen ID bij me had en dus niet kon bewijzen dat ik ouder dan vijftien ben.... Ik ben zeventien ;-; Ik was zo boos, vooral omdat ik met allemaal mensen was die rond mijn leeftijd zijn en alleen ik om mijn ID gevraagd werd. Bish please, ik ben volwassen als fuck.


    Ah, dat is flauw. D:



    Zweinstein schreef:
    @Inge
    Hmm ik heb wat geGoogled, en kwam op deze pagina uit. Schijnbaar mochten ze je zusje inderdaad weigeren. :/


    OTOFT: Is er ook een app/site/iets om mensen uit de buurt te kunnen vinden en daar dan eventueel mee af te kunnen spreken/vrienden te worden? Maar dat het dan niet op ''een relatie krijgen'' gebaseerd. I'm wondering.. xd


    Ja, ik heb net hetzelfde gevonden op kijkwijzer.nl. :/ Ah, idk, ik vind het gewoon heel raar, en ik baal een beetje dat we nu weer thuis zitten. Ik kan me niet voorstellen dat het zo'n erge film is, eigenlijk. Bovendien is ze vijftien en mijn ouders waren erbij, dus tja. Het is niet zo dat kinderen onder de zestien thuis geen 16+ films kijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, dat wordt geen eten meer vanavond, want er is gewoon niks. Grr, ik heb trek. De gehele dag door al. Stomme maandelijke kutperiode. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tumblr stelt "MysteriouslyPleasantLlama" voor als gebruikersnaam. Hmm..

    Kaj schreef:
    Tumblr stelt "MysteriouslyPleasantLlama" voor als gebruikersnaam. Hmm..
    Dat is een leuke gebruikersnaam. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    (...)Dat is een leuke gebruikersnaam. *O*



    Haha ja eigenlijk wel. Ik heb 'm nu geclaimd, al wilde ik eigenlijk een blog over Zuid-Afrika aan gaan maken :')

    Oh god, dat homokoppel uit American Horror Story 1.

    Echt geweldig. :'D Wat jammer dat ze na vier minuten al dood zijn.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 20:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Saaaaaaiii...


    16 - 09 - '17

    Friendzone schreef:
    Oh god, dat homokoppel uit American Horror Story 1. Echt geweldig. :'D Wat jammer dat ze na vier minuten al dood zijn.


    I agree.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 21:34 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik heb gewoon zin in iets lekkers, maar ik weet niet precies wát. Aan de andere kant zit ik nog vol van die pasta...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Friendzone schreef:
    Oh god, dat homokoppel uit American Horror Story 1. Echt geweldig. :'D Wat jammer dat ze na vier minuten al dood zijn.


    Spoileeeers....


    Your make-up is terrible

    Kaj schreef:
    (...)

    Haha ja eigenlijk wel. Ik heb 'm nu geclaimd, al wilde ik eigenlijk een blog over Zuid-Afrika aan gaan maken :')
    Kan nog steeds, maar nu kan het ook wat persoonlijker zijn, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    (...)Kan nog steeds, maar nu kan het ook wat persoonlijker zijn, haha.


    Nou ja, die blog over ZA zou ik dan gaan delen met familie en vrienden.. dan is zo'n gebruikersnaam niet helemaal geschikt - tenzij ik raar aangekeken wil worden, haha :')

    Michonne schreef:
    (...)

    Spoileeeers....

    Ugh shit sorry. ;x Ik dacht dat het niet zo'n vreselijke spoiler was, maar ik zal het aanpassen. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it