• Hoi hoi,

    Zoals de meesten wel weten, zal mijn boek 'Luotisade' worden uitgegeven. Nu meerdere mensen hebben aangegeven het fijn te vinden om het boek alvast te bestellen, wil ik daar graag de mogelijkheid voor geven. Je kunt vanaf nu een exemplaar reserveren, dat ik natuurlijk zal signeren.

    Je kunt je hiervoor inschrijven door een e-mail te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com, onder vermelding van je naam en je adres als je wilt dat ik hem naar je toestuur. Te zijner tijd zullen jullie verdere instructies ontvangen aangaande de betaling en de precieze datum.

    N.b. De publicatie van het boek stond gepland in mei, maar door het onverwachte overlijden van mijn uitgever is dit opgeschort naar hoogstwaarschijnlijk de eerste week van april.

    Flaptekst:
    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. Eleanor vlucht samen met enkele dorpelingen weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.
    Hun pad leidt de gevreesde Verdoemenis in. Hun enige kans om hier veilig doorheen te komen zijn de beschermende zwaarden van een stel aan wal geraakte piraten. Niet zonder risico's, want de koning zet man en macht in om de mannen te grijpen...

    Prijs:
    22,95

    De eerste vijftig aanmeldingen zullen een extra presentje krijgen. ^^

    Het komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    VEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES!!!!!!!
    I hope you will be a great writer soon. ^^


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Wat leuk dat jullie erover nadenken! De eerste vijftig aanmeldingen zullen er overigens een presentje bij krijgen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga even een mailtje sturen, want ik vind het echt super gaaf!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb je een mailtje gestuurd (:

    Ik heb je een mail gestuurd (:


    26 - 02 - '16

    Wauw super gaaf! <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    De bestellingen gaan lekker! (:
    Nog vijftien mensen kan ik gelukkig maken met een extra presentje.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga het vanavond nog eens vragen aan mijn ouders. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Heb je net een mailtje gestuurd.

    Het is echt een leuke en lieve actie van je.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    Heb je net een mailtje gestuurd.

    Het is echt een leuke en lieve actie van je.


    Ik heb het ontvangen, ontzettend bedankt! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)

    Ik heb het ontvangen, ontzettend bedankt! (:


    Graag gedaan! Ik vind het ontzettend gaaf dat je boek wordt uit gegeven.


    Physics is awesome

    Geweldig dat je boek word uitgegeven.
    Fantasy!!!
    Ik denk niet dat het van mijn ouders mag om het te bestellen, dus vragen ik maar: In welke winkels zal het te koop zijn? (Ook in België?)

    QueenOfEmerald schreef:
    Geweldig dat je boek word uitgegeven.
    Fantasy!!!
    Ik denk niet dat het van mijn ouders mag om het te bestellen, dus vragen ik maar: In welke winkels zal het te koop zijn? (Ook in België?)


    In principe moet je hem straks in iedere winkel kunnen bestellen en anders sowieso online :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor degenen die nog twijfelen en erg blij worden van het kleine extraatje dat bij de eerste vijftig exemplaren gevoegd zal worden: er zijn slechts vijf presentjes over, dus wees er snel bij! (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 14:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik stuur je zo een mail ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]