• Hoi hoi,

    Zoals de meesten wel weten, zal mijn boek 'Luotisade' worden uitgegeven. Nu meerdere mensen hebben aangegeven het fijn te vinden om het boek alvast te bestellen, wil ik daar graag de mogelijkheid voor geven. Je kunt vanaf nu een exemplaar reserveren, dat ik natuurlijk zal signeren.

    Je kunt je hiervoor inschrijven door een e-mail te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com, onder vermelding van je naam en je adres als je wilt dat ik hem naar je toestuur. Te zijner tijd zullen jullie verdere instructies ontvangen aangaande de betaling en de precieze datum.

    N.b. De publicatie van het boek stond gepland in mei, maar door het onverwachte overlijden van mijn uitgever is dit opgeschort naar hoogstwaarschijnlijk de eerste week van april.

    Flaptekst:
    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. Eleanor vlucht samen met enkele dorpelingen weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.
    Hun pad leidt de gevreesde Verdoemenis in. Hun enige kans om hier veilig doorheen te komen zijn de beschermende zwaarden van een stel aan wal geraakte piraten. Niet zonder risico's, want de koning zet man en macht in om de mannen te grijpen...

    Prijs:
    22,95

    De eerste vijftig aanmeldingen zullen een extra presentje krijgen. ^^

    Het komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ThunderGoddess schreef:
    Heeeey ikke wil ook boek! Ok sorry ik voel me even een klein kindje (you know me ;p) maar ik wil dit boek ook zooooooo graag!
    Maar als ik het ga pre-orderen (wauw wat een werkwoord) dan moet jij het naar België kunnen opsturen en als ik het in een boekenwinkel in België moet gaan zoeken kan het wss nog wel een tijdje duren voor ik het vind ;p


    Ik ben ervan overtuigd dat er nog een keer een marathon komt en dan neem ik hem voor je mee. :Y)
    En als dat te lang duurt doen we wel een minimeeting met andere Belgen die 'm nog wilen? :'P

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 10:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er staat dat je in Kudelstaart bent geboren...
    IK WOON IN KUDELSTAART!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    Er staat dat je in Kudelstaart bent geboren...
    IK WOON IN KUDELSTAART!

    Haha, wauw!
    Ik ben op mijn achtste naar Aalsmeer verhuisd en vorig jaar naar Rijsenhout ... nog steeds erg dichtbij dus. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Ik ben ervan overtuigd dat er nog een keer een marathon komt en dan neem ik hem voor je mee. :Y)
    En als dat te lang duurt doen we wel een minimeeting met andere Belgen die 'm nog wilen? :'P


    You're the best! Geweldig idee! ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Hoi allemaal,

    Inmiddels heb ik de nieuwe planning onder ogen gekregen. Helaas zal Luotisade pas in maart 2016 worden gepubliceerd. Het duurt nog erg lang, maar aan de andere kant hebben de twijfelaars nog ruimschoots de tijd om te sparen, haha. :Y)

    Degenen die het boek al besteld hebben, hebben een mailtje gekregen, maar langs deze weg zijn de anderen die in dit topic hebben gereageerd ook even op de hoogte. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maart komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ikke! Maar ik krijg hem al ^^

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 11:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    Ikke! Maar ik krijg hem al ^^

    Jup! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, ik ben er eigenlijk best benieuwd naar :3. Maar ik woon ook in België. Geen idee of dat een probleem vormt?


    soul made of stardust and chaos.

    Amphibian schreef:
    Maart komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^


    Oehh ike!!
    Zeker weten!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    itsmagicc schreef:
    Oeh, ik ben er eigenlijk best benieuwd naar :3. Maar ik woon ook in België. Geen idee of dat een probleem vormt?

    Ik denk dat de verzendkosten dan iets hoger liggen. Maar er zijn meer Q'ers uit België die besteld hebben, dus misschien dat ik één pakket naar iemand toe kan sturen die pakketjes afzonderlijk op de bus doet, zodat jullie alleen de verzendkosten binnen België betalen? Of we delen de verzendkosten, dan zal het wel op hetzelfde bedrag neerkomen als in NL. (:

    Ik denk dat daar wel een oplossing voor moet zijn te vinden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oehh ike!!
    Zeker weten!!

    Ah, leuk Froukje! (:
    Stuur je een mailtje als je het echt wilt? Anders ga ik het overzicht verliezen. haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga even een mailtje sturen voor ik het wéér vergeet :')


    Happy Birthday my Potter!

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ah, leuk Froukje! (:
    Stuur je een mailtje als je het echt wilt? Anders ga ik het overzicht verliezen. haha.


    Okayy. Wat moet ik erin zetten? Ik weet het niet :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Okayy. Wat moet ik erin zetten? Ik weet het niet :'D

    Eigenlijk alleen je naam en je adres, haha.
    Maar zodat ik je niet vergeet te mailen als er meer bekend is over de precieze verschijningsdatum en de betaling. (:


    Every villain is a hero in his own mind.