• Hoi hoi,

    Zoals de meesten wel weten, zal mijn boek 'Luotisade' worden uitgegeven. Nu meerdere mensen hebben aangegeven het fijn te vinden om het boek alvast te bestellen, wil ik daar graag de mogelijkheid voor geven. Je kunt vanaf nu een exemplaar reserveren, dat ik natuurlijk zal signeren.

    Je kunt je hiervoor inschrijven door een e-mail te sturen naar nataschavanlimpt@hotmail.com, onder vermelding van je naam en je adres als je wilt dat ik hem naar je toestuur. Te zijner tijd zullen jullie verdere instructies ontvangen aangaande de betaling en de precieze datum.

    N.b. De publicatie van het boek stond gepland in mei, maar door het onverwachte overlijden van mijn uitgever is dit opgeschort naar hoogstwaarschijnlijk de eerste week van april.

    Flaptekst:
    Aan het sterfbed van haar moeder krijgt Eleanor te horen dat ze nog een broer heeft. Tijd om vragen te stellen is er niet: het dorp wordt aangevallen door trollen en met de grond gelijk gemaakt. Eleanor vlucht samen met enkele dorpelingen weg en bijt zich vast in de zoektocht naar haar broer.
    Hun pad leidt de gevreesde Verdoemenis in. Hun enige kans om hier veilig doorheen te komen zijn de beschermende zwaarden van een stel aan wal geraakte piraten. Niet zonder risico's, want de koning zet man en macht in om de mannen te grijpen...

    Prijs:
    22,95

    De eerste vijftig aanmeldingen zullen een extra presentje krijgen. ^^

    Het komt steeds dichterbij! :3
    Zijn er nog Q'ers die nog een exemplaar van de eerste lichting willen? Je krijgt er uiteraard een persoonlijk tekstje bij. ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 16:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mailtje gestuurd ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ekinskeld schreef:
    Mailtje gestuurd ^^

    Leuk, Juul.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vandaag nog twee maanden voordat mijn boek uitkomt! Bestellen kan nog steeds door een berichtje of mailtje te sturen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op het onthoud lijstje :P

    Ik ben echt heel benieuwd wat mijn presentje is


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wyrden schreef:
    Op het onthoud lijstje :P


    Leuk. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik houd dit ik in mijn gedachten!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik twijfel nog steeds!!
    Haha niet omdat je niet goed schrijft, want dat is niet zo :Y)

    Maar het is niet helemaal mijn genre... ik ben serieus een tijd aan het twijfelen (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    Ik twijfel nog steeds!!
    Haha niet omdat je niet goed schrijft, want dat is niet zo :Y)

    Maar het is niet helemaal mijn genre... ik ben serieus een tijd aan het twijfelen (cat)


    Aaw. Nou als het boek uit is, dan zijn er ook een paar hoofdstukken in te kijken. Misschien dat dat je kan helpen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    Ik houd dit ik in mijn gedachten!(:


    Leuk, Jarne. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    BoromirOfGondor schreef:
    Ik ben echt heel benieuwd wat mijn presentje is


    Haha, ik ben ook erg benieuwd hoe die eruit gaat zien. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de mensen die al besteld hadden al een e-mailtje gestuurd, maar ik zeg het hier ook maar even. Wegens het onverwachte overlijden van mijn uitgever zal de publicatie van Luotisade helaas wat langer op zich laten wachten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is even stil geweest vanwege het overlijden van mijn uitgever, maar afgelopen weekend heb ik het bericht ontvangen dat de uitgeverij een herstart doet. De eerste reeks boeken zal over twee weken uitkomen en gezien ik voor de tweede reeks gepland stond, zal dat ook niet heel lang meer gaan duren. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Het is even stil geweest vanwege het overlijden van mijn uitgever, maar afgelopen weekend heb ik het bericht ontvangen dat de uitgeverij een herstart doet. De eerste reeks boeken zal over twee weken uitkomen en gezien ik voor de tweede reeks gepland stond, zal dat ook niet heel lang meer gaan duren. *O*


    Yes! Ik ben heel blij voor je ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Heeeey ikke wil ook boek! Ok sorry ik voel me even een klein kindje (you know me ;p) maar ik wil dit boek ook zooooooo graag!
    Maar als ik het ga pre-orderen (wauw wat een werkwoord) dan moet jij het naar België kunnen opsturen en als ik het in een boekenwinkel in België moet gaan zoeken kan het wss nog wel een tijdje duren voor ik het vind ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!