• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    Oh, wat ben ik toch blij dat ik jou al voor 22 maanden, of één jaar en tien maanden, mijn vriend mag noemen.
    Ik hoop dat ik nog lang met jou samen mag zijn. Ik hou van je. Echt waar. I do.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De eerste foto van mijn fotoshoot is binnen! Ik ben zó blij!


    26 - 02 - '16

    Okay, ik ben best slecht bezig... Het nieuwe album is uit en ik download het meteen ergens gratis.


    Stenenlikker

    Ga weg.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik blijf gewoon flashbacks van die gezellige avond hebben. Ik kan het nog altijd niet geloven, omg. Jij bent echt zo'n geweldig iemand, weet je. Er zijn niet veel mensen bij wie ik mij zo op mijn gemak kan voelen en die ik gewoon een knuffel kan geven zoals bij jou.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben misselijk.


    wat was dit ookalweer

    I forgot that nobody cares.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gewoon niet.


    Wat fijn dat de politie niks doet tegen aanranding. Dat geeft me echt een veilig gevoel.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 20:56 ]

    Naaaahw! Onbekend persoon, you just made my day! <3 asdfghjkl


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *zucht* Ik wou gewoon zo graag dat ik iemand had om mee te praten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    What shall I do....? Spelletje spelen of toch nog gaan schrijven nu ik eenmaal weer een soort van in de schrijf vibe ben...?


    Stenenlikker

    Ik heb echt iemand nodig om mee te praten, maar ik durf geen hulp te vragen.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Ik heb echt iemand nodig om mee te praten, maar ik durf geen hulp te vragen.


    Mijn pb staat open, mocht je daar behoefte aan hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien wordt het toch tijd om al die wraak gevoelens en ellende achter me te laten. Ik moet me verdiepen in dingen die de aandacht echt waard zijn en niet in haatgevoelens en verdrietigheid.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Mijn pb staat open, mocht je daar behoefte aan hebben.

    Thanks. I'm just a whiny piss baby. Het is niets ernstigs, maar ugh. :')


    Caution first, always.