• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    Man, ik heb totaal geen inspiratie voor deze monoloog.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik haat dit, ik dacht dat je me beter kende dan dat..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien ben ik wel zo stom dat ik er ergens in geloof dat je voor mij zou kiezen. Misschien kan ik je beter loslaten, want dit is hopeloos. Zucht. Ik houd mezelf alleen maar voor de gek; natuurlijk kies je niet voor mij en waarom zou je? Ik ben toch dat gebroken meisje dat het veels te leuk vind om mezelf pijn te doen. Breek me maar meer. Vinden mensen veels te leuk om te doen blijkbaar.


    Real eyes realize real lies.

    This is such a good idea +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, nee, nee, nee!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Onvoldoende voor Duits, in de pocket, helaas.


    wat was dit ookalweer

    We dwalen nog al af. Blijf alsjeblieft bij het onderwerp...

    Dus als je een moeder bent mag je niet meer sexy zijn? En mensen die hum kind voor de geboorte verloren zijn dan? Vrouwen die ooit zwanger zijn geweest zijn ook moeders.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 17:18 ]

    Hej er zitten dus toch normale mensen op Fling!!
    Maar nooit gedacht dat ik er een leuke jongen die niet in Nederland woont zou leren kennen hihi.

    alleen nu durf ik niet als eerste heej te zeggen terwijl we gisteren de hele ochtend hebben gepraat.
    Juist juist...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oh, God. What am I gonna do?


    kindness is never a burden.

    Fuck off mensen. Ik heb even mijn antisociale momentje nodig. Snap dat dan!


    26 - 02 - '16

    Oke, dat was een beetje teveel citroensap :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dullahan schreef:
    We dwalen nog al af. Blijf alsjeblieft bij het onderwerp...

    Dus als je een moeder bent mag je niet meer sexy zijn? En mensen die hum kind voor de geboorte verloren zijn dan? Vrouwen die ooit zwanger zijn geweest zijn ook moeders.


    Als je wil dat je kind opgroeit met de overtuiging dat het okay is om je borsten uit je shirt te laten puilen en een rok te dragen hoger dan het Normaal Amsterdams Peil waarom niet.


    i put the fun in funeral

    Donder op man! Je weet niet half hoe irritant je bent.


    26 - 02 - '16

    Leuk he, een hond hebben. Kan je hem lekker in de speeltuin zijn behoeftes laten doen. Of in de tuin van een ander.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 18:38 ]

    En toen wilde ik ineens een fanfic schrijven over One Direction. Omg wat is er mis met mij.


    26 - 02 - '16