• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    @ Dullahan: Punt is: je kan genoeg andere dingen doen in die tijd. Niet iedereen denkt direct aan seks.

    / I hope it hurts. Badly. I'm not gonna hope for the best anymore, not for you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    @ Dullahan: Punt is: je kan genoeg andere dingen doen in die tijd. Niet iedereen denkt direct aan seks.

    / I hope it hurts. Badly. I'm not gonna hope for the best anymore, not for you.

    Dat is waar, maar ik had het er over dat er wel meer kinderen zouden komen over 9 maanden.
    Niet wat voor dingen je allemaal kan doen als er geen stroom is.

    I'm trying really hard to not just say 'piss off' right now.


    kindness is never a burden.

    You can't just come into somebody's life, make them care and just leave. That's not okay.

    +

    No way dat ik vanavond naar prom ga. Ik kreeg bijna een paniekaanval door gewoon naar de bakker te gaan. Jezus.


    kindness is never a burden.

    Omg could it be? Een tv-serie waarin het voor de hoofdpersonages niet allemaal draait om seks en relaties. Ik ben zo blij nu. :3


    Caution first, always.

    Jézus

    Mensen zijn kut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat ben ik blij dat ik niet achterlijk ben.


    i put the fun in funeral

    Ik wil naar huuiiiss. Ik word gek tussen al deze mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dullahan schreef:
    Kut stroomstoring. Nu kan ik dit weekend zeker mn vriend wéér niet zien omdat de treinen niet rijden!?

    Er is ook altijd wel wat..

    Het enige grappige is dat er vast meer babies geboren worden over 9 maanden. Want wat ga je anders doen tijdens een stroomstoring?


    Dus omdat er een stroomstoring is, gaan mensen maar ineens onveilig seksen, yeah right.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bah, ik haat trolaccount. Vooral als hun vorige account geband is en ze terugkomen :/


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh, mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik weet niet was het is... Maar ik heb al zeker een jaar geen verhaal geschreven.
    Totaal inspiratieloos, in plaats daarvan ben ik als een halve zombie aan het rond dwalen op het forum. :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nieuwe telefoon! (:
    Is wel wennen, zo'n klein ding. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    While you are stabbing my back, you can kiss my ass too.


    Quiet the mind, and the soul will speak.