• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    YES ik krijg Doctor Martens! *O* Ze zijn dan wel niet roze, maar wit/zwart is ook prima. Holy fuck!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 23:22 ]


    Your make-up is terrible

    Voulez-vous coucher avec moi, ce sooooir, oh

    Rotliedje.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soundgarden schreef:
    Voulez-vous coucher avec moi, ce sooooir, oh

    Rotliedje.

    Ehm, je weet toch wel wat dat betekend?
    :X
    Ik blijf dat wel een leuk liedje vinden.

    Kan de buurvrouw ook een keer op tijd haar hakken uitdoen? Het is al half 12 geweest zeg..

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 23:36 ]

    Cwtch schreef:
    (...)

    Ik ga zo slapen, maar je mag me altijd een berichtje sturen als je dat wilt. <3


    OTOFT: O gaawd. Jullie zijn een stel idioten bij elkaar hoor. Ge-wel-dig! :'D Helemaal klagen dat het darten zo vreselijk kut gaat, en dan met één pijl 'm uit gooien. Juist. x)

    Good night, pandabeertje van me /wbw


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grr die piekende pijn in m'n oor komt terug. D: Hopelijk kan de dokter er morgen wat aan doen. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Pratchett schreef:
    YES ik krijg Doctor Martens! *O* Ze zijn dan wel niet roze, maar wit/zwart is ook prima. Holy fuck!



    Die zijn gaaf. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Can't sleep


    16 - 09 - '17

    Pratchett schreef:
    YES ik krijg Doctor Martens! *O* Ze zijn dan wel niet roze, maar wit/zwart is ook prima. Holy fuck!



    Die zijn leuk!!

    Please, laat het examen niet te moeilijk zijn. Ik wil hier echt voor door zijn.


    Ik wil een tuin vol egels

    I wanna die when I'm 27 with a white lighter in my pocket.


    kindness is never a burden.

    Pratchett schreef:
    YES ik krijg Doctor Martens! *O* Ze zijn dan wel niet roze, maar wit/zwart is ook prima. Holy fuck!



    Ze zijn awesome!


    26 - 02 - '16

    Stroom kom terug :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe lang gaat dit duren? Regel het stroom!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zo'n honger gvd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kut stroomstoring. Nu kan ik dit weekend zeker mn vriend wéér niet zien omdat de treinen niet rijden!?

    Er is ook altijd wel wat..

    Het enige grappige is dat er vast meer babies geboren worden over 9 maanden. Want wat ga je anders doen tijdens een stroomstoring?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 10:39 ]