• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    "Wat vrouwen écht willen in een relatie"
    Bitch, blijf 100 meter van me vandaan en laat me met rust. :') Aro ace pride. :Y)


    Caution first, always.

    O-mijn-god, waarom ben je zo vroeg alweer hier? Denk je elke ochtend "heb mijn kind naar school gebracht, nu ga ik naar mijn ouders omdat ze zoooo veel van mijn eenjarige dochter houden en haar suuuuper graag zien, zelfs al is het half 9 in de ochtend"?
    Ik ben er zo schijtzat van! Ga naar je eigen huis!

    I just love it when people don't listen to what I say.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "Hoe zou jij reageren als iemand je pijn doet door opeens zonder reden te verdwijnen en dan plots weer terug te komen?"

    I just wish you'd come back. It's been six months and I miss you.


    kindness is never a burden.

    YES. EINDELIJK KLAAR


    take me back to the basics and the simple life

    Ik walg van mezelf op dit moment.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kon ik je maar langer zien vandaag :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je diet 't echt zelf, Myke, je ruïneert je eigen huid. Kap er gewoon eens mee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    120 notes??? ik schrok echt toen ik dat zag :')

    Ik wil graag Smiten (of andere spellen doen) met anderen, maar ik ken niemand die wil gamen... En gezien mijn vriend hele middagen slaapt..

    Jeetje, wat ben jij een zielig persoon zeg. :'D Een aangetekende brief om te laten weten dat je geen contact meer wil? Mens, we waren allang niet meer met je bezig. Donder toch op. En een mailtje sturen had je een hoop geld bespaard. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Jeetje, wat ben jij een zielig persoon zeg. :'D Een aangetekende brief om te laten weten dat je geen contact meer wil? Mens, we waren allang niet meer met je bezig. Donder toch op. En een mailtje sturen had je een hoop geld bespaard. :')

    What's the matter?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    What's the matter?


    Zuslief heeft aandacht tekort. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Zuslief heeft aandacht tekort. x)

    Ach ja, zoiets dacht ik al dat er aan de hand was :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Ach ja, zoiets dacht ik al dat er aan de hand was :}


    Ghehe. :')

    Me pa was dr een lange tijd geleden even op de stoep. Lang genoeg geleden dat ik niet eens meer weet waarvoor.
    En nu pas komt er een aangetekende brief met de vraag of we dr met rust willen laten zodat ze alles op een rijtje kan zetten. En ze noemde mijn ouders geen ''papa en mama'' maar bij hun voornaam. Heeft ze nog nooit gedaan. :'D
    Dus het is helemaal over denken we wel. Maar een beetje raar tijdstip dat ze zo'n brief stuurt. Het is al vet lang geleden dat me pa bij dr huis was.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •