• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Ik zeg gewoon hoe het ervoor staat. Ik bedoel niemand te beledigen of dergelijke daar.


    Het is desondanks duidelijk dat je One Direction niet leuk vindt en een reactie zoals een smiley op het vertrek van een bandlid lijkt me toch wel een schop tegen het zere been van mensen die misschien sowieso al verdrietig zijn over het nieuws. Maar ik begrijp dat je het misschien niet verkeerd bedoeld; die laatste reactie is wel netjes. Dankje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is desondanks duidelijk dat je One Direction niet leuk vindt en een reactie zoals een smiley op het vertrek van een bandlid lijkt me toch wel een schop tegen het zere been van mensen die misschien sowieso al verdrietig zijn over het nieuws. Maar ik begrijp dat je het misschien niet verkeerd bedoeld; die laatste reactie is wel netjes. Dankje.


    Die smiley was voor mezelf. De rest was gewoon verkeerd geformuleerd. Ik ben daar nogal slecht in, dus ja... mijn excuus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elros schreef:
    Owkeej je hebt een vriendin maar je bent al sinds gisteren avond niet op WhatsApp geweest??
    Wauw... je praatte dus nog meer met mij voor dat je die vriendin heb dan dat je nu met haar praat.

    Ja mensen, natuurlijk kan hij haar ook bellen... Maar tussen door lul je elkaar toch de oren van de kop via WhatsApp??


    Nee. Je bent gewoon excuses voor die vreselijk ongezonde relatie met hem aan het verzinnen. Ik praat nooit met mijn vriend op whatsapp. Sommige mensen doen dat nou eenmaal niet. Als ik jou was, zou ik eens in gaan zien dat hij je aan het gebruiken is en je over hem heen zetten.


    Your make-up is terrible

    Can you get the fuck off my back? I'm getting really sick of people trying to decide my life for me.


    kindness is never a burden.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Die smiley was voor mezelf. De rest was gewoon verkeerd geformuleerd. Ik ben daar nogal slecht in, dus ja... mijn excuus.


    De smiley was een niet te onderdrukken uiting van je vergenoegdheid die je per se moest posten zodat je er zelf naar kon kijken. Diep.
    Tijd om te chillen met die Ita's.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 19:31 ]


    i put the fun in funeral

    Ik voel paniek maar ik weet niet waarover.

    Overkill schreef:
    (...)

    De smiley was een niet te onderdrukken uiting van je vergenoegdheid die je per se moest posten zodat je er zelf naar kon kijken. Diep.
    Tijd om te chillen met die Ita's.


    Die smiley was er omdat ik het leuk vind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Don't come back.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom kan ik het nou nergens vinden D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet niet waarom maar hoe vaker ik kijk naar die concerten uit het oosten en die vergelijk met de westerse concerten. Dan zijn wij westers echt zo puur met de kleding die de jongens dragen :'D Al moet ik zeggen dat ik het wel grappig vind om de jongens sexy te zien dansen en hun heupen gebruiken en hun tailles accentueren Het is zo anders dan wat ik zie bij onze westerse concerten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    The fuck. Waarom voel ik me ineens zo down als het voor de rest eigenlijk heel goed gaat op het moment?


    Caution first, always.

    Als er bij jullie thuis niemand wil rijden, zou ik dat best een grote naaistreek vinden.


    Ik ben te moe om iets uit te voeren. x_x


    Your make-up is terrible

    Ajay schreef:
    The fuck. Waarom voel ik me ineens zo down als het voor de rest eigenlijk heel goed gaat op het moment?

    Crying again.


    take me back to the basics and the simple life