• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Undine schreef:
    Maar is het dan wel handig om nu een week door te spoelen?


    Op zich maakt het mij niet uit. Jullie kunnen ofc ook even wachten tot ik terug ben... Of nu meteen een tijdssprong maken. Het ligt er een beetje aan wat jullie willen hihi

    Het ligt natuurlijk wel aan wat de topicmaakster wilt, maar mocht mijn persoonlijke mening worden gevraagd, zeg ik dat we beter even kunnen wachten. Tenzij het niet anders kan.

    Janine, wat vind jij?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Het ligt natuurlijk wel aan wat de topicmaakster wilt, maar mocht mijn persoonlijke mening worden gevraagd, zeg ik dat we beter even kunnen wachten. Tenzij het niet anders kan.

    Janine, wat vind jij?


    Het lijkt mij verstandig dat we de posts met Lane en Zev nog wel afmaken. We kunnen in de posts verwerken dat Leaf Storm anders naar binnen brengt en dat we hem dan passief behandelen.
    Zodra Zev/Lane is gebeurd, kan ik daarna wel een inleidende post maken op de volgende week.
    Mits jullie dat goed vinden.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Daarom, dan hebben jullie ook gewoon de tijd om normaal op elkaar te reageren. Juniper is secretly hoping on a bitch-brawl between the two bro's. Okay, it's me, a bit. But anyway, sounds like a good plan!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Helaas moet ik mededelen dat ik nog iets langer afwezig ben, omdat er de laatste paar dagen heel zware dingen zijn gebeurd en mijn hoofd gewoon even niet op Q staat. Sorry!

    Ik zal vanavond proberen een post te schrijven voor je, Stitch <3


    † Love? I want to sleep.

    I will write Zev tonight ;D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    I will write Zev tonight ;D

    Haha, awesome. Can't wait :3


    † Love? I want to sleep.

    Ooooh, somebody got reunited with his sexy brother :9~


    † Love? I want to sleep.

    Ik zal "morgen" eens wat proberen te schrijven met Juniper.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is crappy, I know. Maar het is althans wat, dus eh. . .
    als er nog iets tussen gepropt kan worden voor de tijdsprong ingaat: wie durft Juniper achterna te gaan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nooo. Ik zit de hele tijd te wachten op die fucking tijdsprong D:


    † Love? I want to sleep.

    Ik wilde in de volgende post van Zev de tijdsprong verwerken!
    Als dat voor iedereen oke is (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Daar zit ik op te wachten ja. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hey there beauties, I'm back! Ik zie dat de tijdssprong nog niet is gemaakt, dus zullen we dat nu maar doen dan?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 16:27 ]