• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    LakeTown schreef:
    Hey there beauties, I'm back! Ik zie dat de tijdssprong nog niet is gemaakt, dus zullen we dat nu maar doen dan?


    Als je goed had gelezen had je gezien dat ik al heb gezegd wanneer de tijdsprong wordt gemaakt.
    Gelieve niet de regie over nemen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    Als je goed had gelezen had je gezien dat ik al heb gezegd wanneer de tijdsprong wordt gemaakt.
    Gelieve niet de regie over nemen


    Rustig maar hoor, dat was totaal niet mijn intentie! Ik maakt alleen maar een voorstel, of niet soms?
    Overigens zei je dat je t in de post van Zev ging verwerken, maar dat was nog niet gebeurd geloof ik (ik heb geen RPG posts gelezen omdat ik afwezig was), en het viel stil, sooo I was just asking

    LakeTown schreef:
    (...)

    Rustig maar hoor, dat was totaal niet mijn intentie! Ik maakt alleen maar een voorstel, of niet soms?
    Overigens zei je dat je t in de post van Zev ging verwerken, maar dat was nog niet gebeurd geloof ik (ik heb geen RPG posts gelezen omdat ik afwezig was), en het viel stil, sooo I was just asking

    Op mij kwam het ook meer over dat je voorstelde om verder te gaan i.p.v. dat het echt een vraag was. Ze zei dat ze het in de volgende post zou schrijven, maar had de post van Zev nog niet geschreven, omdat ze (volgens mij) op iemand wacht. Zev is bij zijn broer.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Op mij kwam het ook meer over dat je voorstelde om verder te gaan i.p.v. dat het echt een vraag was. Ze zei dat ze het in de volgende post zou schrijven, maar had de post van Zev nog niet geschreven, omdat ze (volgens mij) op iemand wacht. Zev is bij zijn broer.


    Het was ook een voorstel ;)
    Oh oké, dan moeten we dus allemaal daar op wachten? ^^

    LakeTown schreef:
    (...)

    Het was ook een voorstel ;)
    Oh oké, dan moeten we dus allemaal daar op wachten? ^^

    Dat je de topicmaakster zelf was. Zo bedoelde ik dat.
    En yes, I think so. Ze gaat in iedergeval dat schrijven in de volgende post.


    † Love? I want to sleep.

    Undine > Yonggook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LakeTown --> Jorah

    Uh guys, ik wil echt niet vervelend zijn ofzo... Maar we wachten nu al met de hele groep voor 10 dagen op één persoon? Misschien dat diegene (geen idee wie in dit geval) ook daadwerkelijk kan posten?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 17:21 ]

    Dat kan ze, als degene waar zij op wacht, ook post.


    † Love? I want to sleep.

    Ben ik dat toevallig? :W


    Caution first, always.

    Idunno. Degene waartegen Janine RPG't. Als jij dat bent, dan ja.


    † Love? I want to sleep.

    Ik wacht op een post van Cherona met Lane.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    Ik wacht op een post van Cherona met Lane.


    Ik heb haar al heel lang niet meer in het praattopic gezien, misschien weet ze niet eens van ons gesprek en dat wij allemaal op haar wachten...?

    Dat kan, maar het is al wel besproken in het praattopic en vermeld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    Dat kan, maar het is al wel besproken in het praattopic en vermeld.


    Maar als ze dus geen abo hierop heeft of er niet in kijkt... dan heeft ze het dus misschien niet door!