• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Undine schreef:
    Hoe lang zal de tijdsprong duren?


    Wat is handig?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    (...)

    Wat is handig?


    Een dag of drie? Dat is in ieder geval genoeg voor Storm om van zijn koorts af te zijn geloof ik...

    LakeTown schreef:
    (...)
    Haha, in dat geval zal Storm er denk ik een hoop lol aan beleven om haar te teasen (kietelen of poken) en vervolgens keihard weg te rennen en zich te verstoppen :'D

    Ze wil een persoonlijke ruimte van zeker een paar meter, dus dat zal moeilijk voor hem worden.

    Stygian schreef:
    (...)
    Wat is handig?

    Het ligt eraan hoe lang de misselijkheid van Storm al aan de gang is, de tijdsduur verschilt bij persoon. Een week zal ongeveer wel oké zijn, maar althans niet te lang maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Het ligt eraan hoe lang de misselijkheid van Storm al aan de gang is, de tijdsduur verschilt bij persoon. Een week zal ongeveer wel oké zijn, maar althans niet te lang maken.


    Hè jammer
    Het is geen misselijkheid; hij heeft een keelontsteking en koorts. Maar zijn koorts in na een dag of drie al gezakt, dus dan hoef ik niet met een ijlende Storm meer te schrijven. Maar een week is ook wel goed, alleen is dat miss een beetje vervelend voor de rest van de groep; het is nogal een tijd en binnen die tijd gebeurd er nogal wat...

    LakeTown schreef:
    (...)
    Hè jammer
    Het is geen misselijkheid; hij heeft een keelontsteking en koorts. Maar zijn koorts in na een dag of drie al gezakt, dus dan hoef ik niet met een ijlende Storm meer te schrijven. Maar een week is ook wel goed, alleen is dat miss een beetje vervelend voor de rest van de groep; het is nogal een tijd en binnen die tijd gebeurd er nogal wat...

    Misselijkheid kan voor meerdere dingen aangeduid worden. Maar prima, als je het zo wilt: ziekte, beroerdheid, onpasselijk, . . . Noem het maar op. Het gaat erom dat hij zich ellendig voelt. Ik had het even opgezocht hoe lang een kneuzing kan duren, soms wel weken, dus het ligt aan de plek als zowel de persoon en behandeling. Na een week zal hij zich wel iets beter horen te voelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    1 week lijkt me prima.
    In een week kan er niet zo heel veel gebeuren. Zijn gewoon geïnstalleerd op de plek en proberen hun draai te vinden - met de nodige drama. Dat dan weer wel.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stygian schreef:
    1 week lijkt me prima.
    In een week kan er niet zo heel veel gebeuren. Zijn gewoon geïnstalleerd op de plek en proberen hun draai te vinden - met de nodige drama. Dat dan weer wel.

    Alleen, dan moeten we wel even beslissen hoe het dan met Lane zit (en degenen die ze nog niet kennen). Zev gaat in ieder geval achter hem aan, dus misschien kan hij zich op dat moment bij de groep voegen. Dat is aan Cherona though ^^.
    Het is wel handig dat er althans enkele dagen voorbij zijn gegaan daarna, dan is de zoektocht naar levensmiddelen etc ook al gedaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Misselijkheid kan voor meerdere dingen aangeduid worden. Maar prima, als je het zo wilt: ziekte, beroerdheid, onpasselijk, . . . Noem het maar op. Het gaat erom dat hij zich ellendig voelt. Ik had het even opgezocht hoe lang een kneuzing kan duren, soms wel weken, dus het ligt aan de plek als zowel de persoon en behandeling. Na een week zal hij zich wel iets beter horen te voelen.


    Oh zo bedoelde je dat haha!
    Ik heb niet gekeken naar kneuzingen, maar naar hoe lang het gemiddeld duurt voordat het ijlen stopt als de patiënt antibiotica krijgt, en dat was rond de drie dagen. Maar ik was even vergeten dat hij natuurlijk ook kneuzingen had van Juniper. Al zullen deze niet heel zwaar zijn, aangezien het maar voor enkele seconden was en Juniper vermoedelijk niet zo veel kracht zette als een man zou doen (vreemd genoeg zijn de meeste waarnemingen gebaseerd op de hoeveelheid kracht die een man uitoefent), dus laten we het in combinatie houden op ongeveer 1 week ja. Tegen die tijd zal hij wel weer kunnen praten ^^ Bedankt voor het meedenken!

    Eh. . . door Juniper?
    Je schreef eerder dit: "Storm's nekspieren zijn gekneusd, waardoor hij niet meer kan slikken, dus hij moet op een andere manier voedsel binnenkrijgen.." Dan kan Juniper dat enkel verergerd hebben. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Eh. . . door Juniper?
    Je schreef eerder dit: "Storm's nekspieren zijn gekneusd, waardoor hij niet meer kan slikken, dus hij moet op een andere manier voedsel binnenkrijgen.." Dan kan Juniper dat enkel verergerd hebben. :'D


    Keelspieren geloof ik. Maar dat komt dus door het wurgen. Jaja, ik heb even wikipedia geburikt haha! Door wurging kunnen heel snel je spieren daar gekneusd raken, waardoor je moeilijk kan slikken, zeker in het geval van Storm. Dus ja... door Juniper, want die probeerde hem te wurgen ^^

    LakeTown schreef:
    (...)
    Keelspieren geloof ik. Maar dat komt dus door het wurgen. Jaja, ik heb even wikipedia geburikt haha! Door wurging kunnen heel snel je spieren daar gekneusd raken, waardoor je moeilijk kan slikken, zeker in het geval van Storm. Dus ja... door Juniper, want die probeerde hem te wurgen ^^

    Niet dat Juniper zoiets erg zou vinden. :'D She'd prolly feel honored.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Niet dat Juniper zoiets erg zou vinden. :'D She'd prolly feel honored.


    Er komt een dag dat Storm haar terug pakt, pas maar op :Y)

    Maar om bij ons onderwerp te blijven, vanaf wanneer gaat die week in? Nu meteen of later?

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 22:15 ]

    LakeTown schreef:
    (...)
    Er komt een dag dat Storm haar terug pakt, pas maar op :Y)

    Maar om bij ons onderwerp te blijven, vanaf wanneer gaat die week in? Nu meteen of later?

    Nadat Zev achter Lane aan is gegaan, dus later.

    Juniper:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Cashby: Wil je dat ik eerst met Juniper schrijf of wil jij graag met je personage?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry for not writing!
    Ik wilde Zev en Dali in een post doen, maar ik kan Zev eerst wel alleen plaatsen (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.