• × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...

    Rollen Jongen van District 16 en 17nog vrij! Man 21 verlopen = vrij en vrouw 23 verlopen = vrij!
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten.]
    District 14: Vee
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 15: Handel
    × Tye Milo Starnes - GusWaters - [1.12]
    × Aemelia Sophia Haynes - Tartle - [1.6]
    District 16: Landbouw
    × Reservatie mannelijke tribuut - Anaklysmos - [09/04]
    × Maya Rose Finney - GusWaters - [1.12]
    District 17: Electronica
    ×
    × Kalani Florènce Sevani - Dumbledore - [1.11]
    District 18: Architectuur
    × Grey Lyron Tempest - Philia - [1.4]
    × Lisanna Hailey June Tesher - Meje - [Uitstel]
    District 19: Kunst
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 20: Smeedkunst
    × Nikolaj Alexander Zendyr - Raccoon - [1.1] - Beroeps
    × Tatum Chiara Olson - Philia - [1.4] - Beroeps
    District 21: Trainen van vredebewakers
    × Reservatie mannelijke tribuut - Xya - [01/04] - VERLOPEN!
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Hawking - [Uitstel]
    District 22: Vechtkunst
    × Colton Edward Cline - Lensherr - [1.7] - Beroeps
    × Rana Dionysia Kallisto - Dionysia - [1.6] - Beroeps
    District 23: Metaal
    × Aedan Elijah Matthew Whitfield - Fortis - [1.7]
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Deliva - [02/04] - VERLOPEN!
    District 24: Labratoria
    × Dashiell Scott - Cashby - [1.8]
    × Cyah Grey - Melizsa - [06/04]
    District 25: Geneeskunst
    × Reservatie mannelijke tribuut - SoSySauce - [10/04]
    × Hope Amelia Rosehearty - Saith - [Uitstel]


    Faceclaims
    × Paddy Mitchell - Raccoon
    × Daniel Sharman - Philia
    × Brant Daughtery - Fortis
    × Gregg Sulkin - Stelmaria
    × Dylan Sprayberry - Lensherr
    × Gijs Blom - GusWaters

    × Sasha Pieterse - Meje
    × Ashley Benson - Philia
    × Sahara Ray - Markey
    × Holland Roden - Fortis
    × Ciara Bravo - Tartle
    × Shailene Woodley - Saith
    × Mackenzie Foy - GusWaters


    Invullijstje
    × Naam:
    × Leeftijd (12-18 jaar):
    × Uiterlijk(+foto en FC):
    × Karakter:
    × Sterke punten+wapen(s):
    × Zwakke punten:
    × District:
    × Geschiedenis:
    × Bondgenootschap:
    × Extra:


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!





    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    × Naam: Tatum Chiara Olson.




    × Leeftijd: Zestien, geboren in Juli.
    × Uiterlijk:
    [FC; Ashley Benson]
    Tatum is een klein meisje van 1.60, maar onderschat haar niet, dit kleine meisje is snel en lenig. Ze heft blonde haren. die tot halverwege haar rug vallen en meestal in een vlecht of staart zitten als ze ergens mee bezig is. Ze heeft blauwe ogen, waar ze zelf erg trots op is. Haar ogen veranderen nog wel is van kleur als zij sterke emoties ervaart. Helder blauw als ze vrolijk is, groenblauw als ze zich verdrietig voelt, grijzig als ze geïrriteerd of pissig voelt. Natuurlijk blijft een bepaalde kleur meestal wel langer en het is niet zo dat haar oogkleur verandert waar je bij staat. Op haar huid zijn geen sproeten te vinden. maar wel veel kleine littekens, die over het algemeen niet te veel opvallen. Ze heeft een slanke bouw met weinig vrouwelijke figuren, iets wat ze soms wel jammer vindt.
    × Karakter:
    Tatum is een enthousiast en druk meisje, met een sterke persoonlijkheid die ze niet snel veranderd voor wie dan ook. Ze kan soms erg random zijn en kan normaal geen moment stilzitten tenzij het echt moet. Ze praat erg snel haar mond voorbij en is dus erg slecht in geheimen te bewaren. Ook zegt ze vaak wat ze denkt, zonder eerst na te denken hoe ze over zou komen. Tatum geeft dan ook niet al te veel om hoe andere haar zien. Als je haar niet mag dan is het ook prima. Toch zegt ze lang niet alles wat ze denkt, Tatum denkt namelijk erg veel, over van alles. Er is geen seconde dat ze zichzelf even rust gunt en haar gedachte leeg zijn. Ze piekert erg veel, ze wil altijd het beste voor iedereen en zichzelf, maar lijkt nooit een middenweg te kunnen vinden. soms kan ze dan ook zo egoïstisch zijn als maar kan en soms kan ze zichzelf iets te veel wegcijferen. Tatum heeft een hekel aan sarcasme, aangezien ze er vaak niks van snapt en erg slecht is in weten wanneer iets sarcastisch bedoelt is. Zelf maakt ze dan ook zelden sarcastische opmerkingen,Ironie is ook niet helemaal haar ding. Ze is heel spontaan en vindt alles meestal wel goed. Ze maakt liever geen problemen. Ze kan soms erg lacherig en onserieus zijn, dit vooral als ze bang of nerveus is. Ze neemt liever geen hulp van andere aan, wat ze echt van haar moeder heeft. Ze kan het zelf wel en zo niet vindt ze een andere oplossing. Tatum is zelf ook niet heel erg behulpzaam, ze helpt je niet tenzij zij er ook iets aan heeft of tenzij ze je echt heel erg mag.
    × Sterke punten+wapen(s):
    Tatum is goed als het gaat om niet al te zware wapens en wapens waarmee je moet richten. Pijl en boog, werpmessen en speren vindt ze dan ook helemaal het einde. Dit zijn dan ook wapens waarmee ze niet al te veel moeite heeft om ze te hanteren, al is de speer toch haar favoriet. Werpmessen zijn haar zwakste punt van de drie wapens, maar zelfs daar is ze nog heel handig mee, iets dat meer door snelheid en coördinatie vermogen komt dan kracht. Tatum heeft snelheid en lenigheid om haar vechttechniek te versterken en dit zijn dan ook twee dingen die ze niet alleen gebruikt om te vluchten. Dit in combinatie met haar vermogen om snel te denken geeft haar vaak een voordeel in een op een gevechten. Ook is Tatum een meisje dat erg praktisch denkt. Ze ziet overal wel een oplossing in en ze slaat een oplossing niet snel af als die haar uit de problemen kan halen of houden.
    × Zwakke punten:
    Tatum is absoluut niet sterk en kan met moeite haar kleine broertje optillen, laat staan de meeste wapens. Een bijl, een zwaard, drietand enz zijn al snel te zwaar voor haar en een steek beweging met een mes zit vaak niet genoeg kracht. Vandaar dat Tatum met de meeste wapens, naast Pijl en boog, speer en werpmessen, niet kan hanteren en er werkelijk vreselijk mee faalt. Tatum kan ook niet zwemmen of klimmen, ze heeft het nooit geleerd en als het om klimmen gaat is ze ook zo onhandig als maar kan. Tatum wil het ook niet leren van iemand anders, puur vanwege haar trots en arrogantie, waardoor ze liever geen hulp van andere aanneemt. Ondanks dat ze geen hulp van andere wil is ze wel degelijk bang om alleen te zijn, zo ook in de arena. Een andere angst van haar is het donker, iets wat de nachten in de arena zwaar zal maken. Wat het nog erger maakt is dat Tatum een ramp is als het om vuur maken gaat. Verder kan ze giftige en niet giftige substanties niet uit elkaar houden tenzij er zo'n doodskopje op staat.
    × District: Twintig, smeedkunst.
    × Geschiedenis:
    Tatum heeft altijd wel vrienden gehad en absoluut geen moeilijke jeugd.Haar vader is alleen altijd teleurgesteld geweest dat hij geen sterke zoon had die in de smeedkunst kon gaan werken. Hierdoor heeft Tatum altijd alles goed geprobeerd te doen, hopend op haar vaders goedkeuring. Toen Tatum acht was kreeg ze een zusje erbij, iets waar zij en haar moeder blij mee waren, maar haar vader wilde nog steeds een zoon. Tatum en haar moeder hebben de kleine Lotte grotendeels zonder Tatum's vader opgevoed. Drie jaar later kregen de ouders van Tatum toch eindelijk een zoon. Tatum was bang dat ze en haar zusje verplaatst zouden worden door het jongetje, maar er veranderde gelukkig niet veel. Wanneer Tatum te horen kreeg dat ze mee moest doen aan de spelen waren zij en haar ouders niet tevreden, maar accepteerde dat het nou eenmaal zo was.
    × Bondgenootschap: Alexander Nikolaj Zendyr. Ze zitten in hetzelfde district, iets wat Tatum prettig vindt, al hebben ze wel een paar zwakke plekken, zoals dat ze beide geen plantenkennis hebben.
    × Extra: --

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 19:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    × Naam: Grey Lyron Tempest.




    × Leeftijd: Zestien, geboren in December.
    × Uiterlijk:
    [FC; Daniel Sharman]
    Grey heeft brede schouders en gespierde armen en benen, maar daar houdt zijn atletische bouw ook wel op. Een sixpack heeft hij niet en zal hij ook nooit krijgen.Voor zijn leeftijd heeft hij wel al heel wat haar, iets waar hij zich vrij erg voor schaamt. Grey is 1,87, wat langer is dan wie dan ook in zijn familie, iets wat volgens hem compenseert voor het feit dat hij net een mens-aap is. Zijn ogen hebben een hazelnootbruine kleur. Hij heeft bruin haar dat krult. Veel doet hij niet aan zijn haar, vooral omdat de 'just got out of bed'-look hem nog wel goed staat. Hij heeft een nonchalante kledingstijl.
    × Karakter:
    Grey is een sociale jongen met een vlotte babbel. Hij heeft altijd wel iets te zeggen of te vertellen en hij heeft dan ook een hekel aan stiltes in een gesprek. Hij is erg rustig voor het feit dat hij zoveel praat. Hij kan uren stilzitten, niet dat hij dan ook stil is, maar hij zit op zijn minst stil. Hij heeft een goed gevoel voor humor en probeert zich overal met een grapje uit te werken, wat hem meestal ook nog wel aardig lukt. Grey kiest zijn worden zorgvuldig uit en zegt nooit iets om een ander te beledigen, tenzij je hem echt goed boos heb gemaakt. Hij is snel verveeld en wil het liefst altijd ergens mee bezig zijn. Dit omdat hij niet over dingen wil nadenken. Grey is ook een erg betrouwbare jongen. Hij zou nooit iemand achter kunnen laten of iemand kunnen verraden, iets wat best onhandig zou kunnen zijn in de spelen.
    × Sterke punten+wapen(s):
    Grey kan goed omgaan met messen, iets waar hij zelf misschien wel iets te trots op is en hij kan ook nog wel een beetje overweg gaan met een zwaard. Hij beschikt over flink wat kracht, vooral in zijn benen en is zeker niet dom, iets wat hem erg zal helpen in de arena. Zijn intelligentie bestaat vooral uit boekenkennis, aangezien het onthouden van dingen voor hem geen enkel probleem is. Hij onthoudt dingen vrij snel en vergeet haast nooit wat, op namen na. Grey kan vrij goed klimmen en is ook vrij snel, waarvan de tweede misschien te wijten is aan zijn lange benen. Grey is zeker geen onhandige jongen en hij is ook nog wel goed in precies werk en het maken van vuur.
    × Zwakke punten:
    Grey heeft een angst voor water. Hij kan dan ook niet zwemmen en heeft geen enkele intentie om dit ooit in zijn leven te leren. Hij blijft het liefst uit de buurt van water. Naast messen en zwaarden heeft hij ook geen een anders wapen wat hij ook maar een beetje kan hanteren, merendeels omdat hij niet kan richten. Naast zijn angst voor water heeft hij een angst voor hoogtes, iets wat soms wel lastig kan zijn met het klimmen. Ondanks dat hij nog nooit zelf gevallen is met klimmen, tenminste niet van grote hoogtes, heeft hij wel iemand zien vallen, wat hem toch vrij angstig heeft gemaakt. Grey is ook niet goed in subtiel zijn, hij valt snel op en dit helpt ook zeker niet als hij zichzelf moet verschuilen. Daarnaast is stil zijn ook al niet iets waar hij goed in is, waardoor hij vaak toch geen andere keus heeft dan het gevecht aangaan. Eten vangen is hij ook niet erg goed in, wat ook weer te wijten valt aan het niet kunnen richten, waardoor hij het vooral van vallen moet hebben.
    × District: Achttien, Architectuur.
    × Geschiedenis:
    Grey heeft alleen zijn oudere zus en zijn vader nog. Zijn moeder is toen hij twee was overleden aan een ziekte. Toch is hij altijd liefdevol opgevoed door de nieuwe vriendin van zijn pa, die hij toch echt wel als zijn moeder is gaan zien. Grey werd toen hij jong was nog wel eens gepest, omdat hij een lange slungel was. Hij had toen ook nog echt geen spieren en torende boven iedereen uit. Grey heeft ook altijd een goede band met zijn zus gehad, tot ze uit huis ging om met haar vriend te wonen.Nog steeds heeft hij een goede band met haar, maar hij ziet haar natuurlijk wel minder. Grey heeft vanaf zijn achte een hond gehad, Axel, en hij houdt oneindig veel van het beestje, net zoals hij oneindig veel van zijn beste vriend en vriendin houdt, om een brother-like manier. Ze waren er dan ook alle drie kapot van zodra Grey hoorde dat hij mee moest doen aan de spelen. Zijn ouders waren furieus, maar er kon natuurlijk niks meer gebeuren.
    × Bondgenootschap: Suggesties zijn welkom^^.
    × Extra: --

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 19:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    )

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 11:48 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Laat mijn reservering maar vallen.


    Colonel schreef:
    Laat mijn reservering maar vallen.


    Why ? :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Colonel schreef:
    Laat mijn reservering maar vallen.


    Awhh jammer! You sure?


    I just caught the wave in your eyes

    Oh ja, als je rol klaar is, laat het me dan ff weten


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Awhh jammer! You sure?


    Weet je: laat mijn personage toch maar staan. Maar ik weet dus niet wanneer ik de nieuwe accu voor m'n laptop binnen ga krijgen.


    Zou ik misschien de mannelijke tribuut uit het laatste district mogen? (: Heb nog geen faceclaim al wordt het waarschijnlijk Gregg Sulkin. x). Ik kan hem pas vanaf dinsdagmiddag invullen, want dan ben ik pas klaar met mijn examens.

    Het wordt overigens Gregg Sulkin. :Y) EDIT: Zou ik misschien voor de zekerheid ook het laatste meisje kunnen reserveren? Ik twijfel nog of ik haar daadwerkelijk ook invul, maar dat laat ik dinsdag zeker weten.

    EDIT2: Fluff, ik zie net dat die niet kan bespeeld worden. Laat dan maar, neem ik alleen die jongen. (:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 17:21 ]


    help

    Nikolaj is af ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Colonel je mag uitstel vragen (: sowieso heb je al tot en met woensdag.
    @Stelmaria, okay hahaha ^^, je hebt trouwens ook tot en met woensdag, en uitstel is mogelijk (: examens gaan natuurlijk voor.
    @Raccoon wanneer het bezoek weg is pas ik het aan (:


    I just caught the wave in your eyes


    ISAAC 'ISE' BRYNES
    District 15 • Handel.


    Naam
          Isaac, — zijn voornaam is niet bijzonder speciaal, zijn ouders vonden het simpelweg een mooie naam die al snel af werd gekort naar dingen zoals 'Ise', waarop dat standaard afkortingen zijn geworden op zijn naam. Voor hem is de betekenis van zijn achternaam onbekend.

    Leeftijd
          Achttien — Dertien December.

    Uiterlijk

    Karakter
          Aangezien Isaac zijn familie in de handel zat, zag hij veel verschillende districten en mensen. Dit heeft er tot geleid dat Isaac zich absoluut niet snel aan mensen hecht wetend dat hij deze hoogstwaarschijnlijk binnen een paar weken weer achter moet laten, maar toch heeft hij een vlotte babbel en een goed stel hersens aan over gehouden.
         

    Sterke punten+wapen(s)

    Zwakke punten

    District

    Geschiedenis

    Bondgenootschap

    Extra

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 20:24 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Tatum is denk ik af. Grey Is denk ik ook af, maar ik weet dat hij heel kort Is :/.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 18:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb een vraagje; lopen de Districten hier ook af van rijk naar arm, of hoe zit dat precies? (:


    help

    Stelmaria schreef:
    Ik heb een vraagje; lopen de Districten hier ook af van rijk naar arm, of hoe zit dat precies? (:


    Jup dat doen ze (: alle Districten boven de 20 zijn relatief de rijkste. Want de meeste maken wapens etc, en Labratoria en Geneeskunst is belangrijk voor het Capitool. Daar onder zijn redelijk arme Districten (:


    I just caught the wave in your eyes