• × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...

    Rollen Jongen van District 16 en 17nog vrij! Man 21 verlopen = vrij en vrouw 23 verlopen = vrij!
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten.]
    District 14: Vee
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 15: Handel
    × Tye Milo Starnes - GusWaters - [1.12]
    × Aemelia Sophia Haynes - Tartle - [1.6]
    District 16: Landbouw
    × Reservatie mannelijke tribuut - Anaklysmos - [09/04]
    × Maya Rose Finney - GusWaters - [1.12]
    District 17: Electronica
    ×
    × Kalani Florènce Sevani - Dumbledore - [1.11]
    District 18: Architectuur
    × Grey Lyron Tempest - Philia - [1.4]
    × Lisanna Hailey June Tesher - Meje - [Uitstel]
    District 19: Kunst
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 20: Smeedkunst
    × Nikolaj Alexander Zendyr - Raccoon - [1.1] - Beroeps
    × Tatum Chiara Olson - Philia - [1.4] - Beroeps
    District 21: Trainen van vredebewakers
    × Reservatie mannelijke tribuut - Xya - [01/04] - VERLOPEN!
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Hawking - [Uitstel]
    District 22: Vechtkunst
    × Colton Edward Cline - Lensherr - [1.7] - Beroeps
    × Rana Dionysia Kallisto - Dionysia - [1.6] - Beroeps
    District 23: Metaal
    × Aedan Elijah Matthew Whitfield - Fortis - [1.7]
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Deliva - [02/04] - VERLOPEN!
    District 24: Labratoria
    × Dashiell Scott - Cashby - [1.8]
    × Cyah Grey - Melizsa - [06/04]
    District 25: Geneeskunst
    × Reservatie mannelijke tribuut - SoSySauce - [10/04]
    × Hope Amelia Rosehearty - Saith - [Uitstel]


    Faceclaims
    × Paddy Mitchell - Raccoon
    × Daniel Sharman - Philia
    × Brant Daughtery - Fortis
    × Gregg Sulkin - Stelmaria
    × Dylan Sprayberry - Lensherr
    × Gijs Blom - GusWaters

    × Sasha Pieterse - Meje
    × Ashley Benson - Philia
    × Sahara Ray - Markey
    × Holland Roden - Fortis
    × Ciara Bravo - Tartle
    × Shailene Woodley - Saith
    × Mackenzie Foy - GusWaters


    Invullijstje
    × Naam:
    × Leeftijd (12-18 jaar):
    × Uiterlijk(+foto en FC):
    × Karakter:
    × Sterke punten+wapen(s):
    × Zwakke punten:
    × District:
    × Geschiedenis:
    × Bondgenootschap:
    × Extra:


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!





    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Jup dat doen ze (: alle Districten boven de 20 zijn relatief de rijkste. Want de meeste maken wapens etc, en Labratoria en Geneeskunst is belangrijk voor het Capitool. Daar onder zijn redelijk arme Districten (:


    Zijn Laboratoria en Geneeskunst dan arm of rijk? x)


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Zijn Laboratoria en Geneeskunst dan arm of rijk? x)


    Het is omgekeerd hier haha, dus alles boven de 20 is rijk, daaronder arm als ik het goed heb ^^ Dus geneeskunst en laboratoria zijn rijk als ik e niet vergis ^^

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 19:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Philia schreef:
    Tatum is denk ik af. Grey Is denk ik ook af, maar ik weet dat hij heel kort Is :/.


    Ze zijn allebei goed gekeurd^^! Alleen ga ik over twee dingen muggenziften en het maakt ook vrij weinig uit maar: 1. Bij Tatum staat een foutje bij de codes 2. is het Gray of Grey? Want er staat dat hij Grey heet maar bij sterke punten staat geloof ik Gray (:


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    (...)

    Het is omgekeerd hier haha, dus alles boven de 20 is rijk, daaronder arm als ik het goed heb ^^ Dus geneeskunst en laboratoria zijn rijk als ik e niet vergis ^^


    Jup, goed begrepen c:

    Ik ga ff alle rollen nakijken die af zijn dus reageer ff niet ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    (...)

    Het is omgekeerd hier haha, dus alles boven de 20 is rijk, daaronder arm als ik het goed heb ^^


    Ah, ik zat in de volgorde van het lijstje te kijken, dus dat 'daarboven', degene die erboven stonden waren, had het verkeerd gelezen. (: Maar nu snap ik het, denk ik. ^^ Vreemd dat District 25 dan nog niet vol zat tho, but oh well. :3

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 19:26 ]


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Ah, ik zat in de volgorde van het lijstje te kijken, dus dat 'daarboven', degene die erboven stonden waren, had het verkeerd gelezen. (: Maar nu snap ik het, denk ik. ^^ Vreemd dat District 25 dan nog niet vol zat tho, but oh well. :3


    Hahaha, ik geloof dat je het begrijpt (:

    En als het goed is wou jij de man van 25 toch? Anders pas ik dat direct aan (:


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Ze zijn allebei goed gekeurd^^! Alleen ga ik over twee dingen muggenziften en het maakt ook vrij weinig uit maar: 1. Bij Tatum staat een foutje bij de codes 2. is het Gray of Grey? Want er staat dat hij Grey heet maar bij sterke punten staat geloof ik Gray (:



    Grey^^, ik zal het gelijk even aanpassen.


    We've lived in the shadows for far too long.


    • NAAM:
    Finnegan Leopold De Caestecker. Omdat zijn naam nogal een mondvol is, wordt hij gewoon Finn genoemd. Zijn tweede naam is die van zijn vader en zijn fancy achternaam bestaat al eeuwen.



    • LEEFTIJD:
    Net achttien, hij verjaarde op de dag van de boete.

    • UITERLIJK:
    Finn heeft een gemiddelde lengte van 1m77 en heeft op zich geen erg opvallende verschijning. Zijn haar is bruinblond en zijn ogen zijn hazelnootkleurig, met daarboven twee wenkbrauwen die vaak in een bedenkelijke frons staan. Het meest speciale aan Finns uiterlijk is dan toch wel zijn glimlach. Hierbij verschijnen er plezierige twinkelingen in zijn ogen en schattige kuiltjes in zijn wangen. Zijn tanden zijn recht en wit en hij heeft een vrij scherpe neus. Finn is niet één en al spieren, maar het feit dat hij best sportief is en een fan van hardlopen is, zorgt er toch voor dat hij geen vetrollen teveel heeft.

    • KARAKTER

          — M E D I S C H W O N D E R
    In District 25 stond Finn vaak bekend als het wetenschapswonder. Die kennis en intelligentie heeft hij van zijn ouders geërfd, twee hoogstaande dokters in District 25. Jammer genoeg was Finn niet de voorbeeldige zoon die ze altijd wilden hebben. Slim, ja, hij haalde de tienen op zijn rapport moeiteloos binnen, maar al snel bleek dat Finn rebelser was dan misschien gewild was. Al van jongs af aan liet hij duidelijk blijken dat hij het niet eens was met hoe het land en diens overheid in elkaar stak. Dit maakte zijn ouders bang. Ze probeerden hem zijn uitgesproken mening af te leren - al wist Finn best wel wanneer en bij wie hij zijn mond moest houden en hij vond het op z'n minst gezegd stom dat zijn ouders hem zijn vrije meningsuiting probeerden af te nemen. Totdat het misging en een Vredesbewaker hem hoorde toen hij veertien was. Het fysiek geweld is iets wat Finn altijd voor zijn ouders heeft verzwegen. De Vredesbewaker had hem bont en blauw afgeleverd bij zijn huis en zijn ouders wijsgemaakt dat hij in een gevecht was geraakt met een klasgenoot. Finn kon niet anders dan dit beamen, of zijn familie zou het moeilijk krijgen.
    Het had een omgekeerd effect. In plaats dat Finns protest werd neergeslagen, werd zijn wrok alleen maar groter. Het enige probleem was dat hij machteloos stond tegenover de overheid. Hij was maar een burger; een kind. Zijn haat laaide op en zijn koppigheid ook en dat is zo'n beetje het punt dat hij van alles voor zijn ouders begon te verbergen en zijn voeten aan zijn taken en plichten begon te vegen.
    Finn wordt wel nog steeds erkend als het medische wonder dat hij is en hij kan zijn interesse in wetenschap ook niet bepaald op de achtergrond schuiven. Hij weet enorm veel over medicijnen en de werking van het lichaam, een kennis die hem misschien toch nog een kansje zal geven in de arena.
          — H O P E L O O S R O M A N T I C U S
    Niet veel mensen weten het, maar Finn is een erg empathisch persoon. Door het voorval in zijn verleden, is hij een heel stuk geslotener geworden naar de buitenwereld. Maar mensen die hem nauw bij het hart liggen - zoals bijvoorbeeld Liv - weten dat hij over een fantastische empathie beschikt. Sommige mensen vragen zich af of Finn gedachten kan lezen - wat uiteraard niet zo is. Hij is erg beschermend en lijkt altijd precies te weten wat hij moet zeggen om iemand op te fleuren. Het hangt er alleen van af of hij het ook daadwerkelijk wilt.
    De zekerheid die Finn gewoonlijk uitstraalt, die overtuiging is er vaak niet op romantisch vlak. Hij probeert het, maar faalt er meestal hopeloos in. Liv bezegelt het als lief, een etiket dat Finn eerlijk gezegd liever niet had gekregen. Hij is een slechte initiatiefnemer op het vlak van romantiek, misschien zelfs onwetend te noemen. Het zal je verbazen hoeveel hij over mensen weet, maar op romantisch vlak is hij echt hopeloos. Een wederzijdse interesse gaat vrijwel altijd langs hem heen.
    Het is wel waar dat Finn lief is. Hij is een nogal ouderwetse romanticus en al weet hij zelf ook wel dat wat hij tegen zijn geliefde zegt, klef is, veel kan het hem eerlijk gezegd niet echt schelen.


          — H E E R S E R V A N S A R C A S M E
    Voor een lieve en beleefde jongeman, kan Finn soms nogal heel erg bijtend uit de hoek komen. Vaak, eigenlijk. Hij is zeker niet op zijn mond gevallen en door het voorval met de Vredesbewaker is dit alleen maar versterkt.

          — E C H T E H E E R
    Text.

          — A G R E S S I E V E D Y N A M I E K
    Text.

          — V O L H A R D E N D E H A R D L O P E R
    Text.

          — A F G E S L O T E N T H U I S
    Text.

    • STERKE PUNTEN:

    • WAPENS:

    • DISTRICT:
    District 25: Geneeskunde.

    • GESCHIEDENIS:

    • BONDGENOOTSCHAP:

    • EXTRA:
    Finn heeft in District 25 zijn zeventienjarige vriendin moeten achterlaten. Haar naam was Olivia, al noemde iedereen haar eigenlijk Liv. Finn is niet zo klef gaan doen om te zeggen dat hij dit alles voor haar zal winnen, omdat hij zijn eigen overlevingskansen vrij laag ziet - ondanks zijn ongelooflijke intelligentie. Ze is wel wat ervoor zorgt dat hij nog niet gewoon van de trein is gesprongen, maar dat weet niemand.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 12:54 ]


    help

    Raccoon schreef:
    Nikolaj is af ! :3


    Is zijn naam btw Nikolaj of Alexander?

    En soms staat er Zephyr inplaats van Zendyr maar voor de rest is ie top! ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Stelmaria schreef:
    NAAM

    • • •

    QUOTE



    (...)

    NAAM:

    LEEFTIJD:
    Zeventien

    UITERLIJK:

    KARAKTER

          • Stuff

    STERKE PUNTEN:

    WAPENS:

    DISTRICT:
    District 25: Geneeskunde.

    GESCHIEDENIS:

    BONDGENOOTSCHAP:

    EXTRA:


    Is het okay als ie 18 is, er zijn namelijk al 3/4 tributen die 17 zijn en de leeftijden moeten een beetje verdeeld zijn ^^? Sorry ik zaag :x


    I just caught the wave in your eyes

    No worries, is goed. :3 Ik laat hem wel jarig zijn/geweest zijn op de Reaping. Hehe.


    help

    Ik heb Isaac ook achttien gemaakt voor je ^-^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Stelmaria schreef:
    No worries, is goed. :3 Ik laat hem wel jarig zijn/geweest zijn op de Reaping. Hehe.


    Lol "Happy Birthday"

    @Sha're thankyou ^-^


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Is zijn naam btw Nikolaj of Alexander?

    En soms staat er Zephyr inplaats van Zendyr maar voor de rest is ie top! ^^


    Ah ik merk het, ik haalde enkele rollen door elkaar, ik laat hem lekker Nikolaj noemen dan :') en achternaam is Zendyr, ik ga eerst effe douchen en pas dan alles aa. Ik ben echt verstrooid vandaag


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ah ik merk het, ik haalde enkele rollen door elkaar, ik laat hem lekker Nikolaj noemen dan :') en achternaam is Zendyr, ik ga eerst effe douchen en pas dan alles aa. Ik ben echt verstrooid vandaag


    Okay dan draai ik Alexander en Nikolaj om ^^ opgelost haha

    Same, ik ben nog steeds moe, bc slaapgebrek, hehe.


    I just caught the wave in your eyes