• × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...

    Rollen Jongen van District 16 en 17nog vrij! Man 21 verlopen = vrij en vrouw 23 verlopen = vrij!
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten.]
    District 14: Vee
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 15: Handel
    × Tye Milo Starnes - GusWaters - [1.12]
    × Aemelia Sophia Haynes - Tartle - [1.6]
    District 16: Landbouw
    × Reservatie mannelijke tribuut - Anaklysmos - [09/04]
    × Maya Rose Finney - GusWaters - [1.12]
    District 17: Electronica
    ×
    × Kalani Florènce Sevani - Dumbledore - [1.11]
    District 18: Architectuur
    × Grey Lyron Tempest - Philia - [1.4]
    × Lisanna Hailey June Tesher - Meje - [Uitstel]
    District 19: Kunst
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 20: Smeedkunst
    × Nikolaj Alexander Zendyr - Raccoon - [1.1] - Beroeps
    × Tatum Chiara Olson - Philia - [1.4] - Beroeps
    District 21: Trainen van vredebewakers
    × Reservatie mannelijke tribuut - Xya - [01/04] - VERLOPEN!
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Hawking - [Uitstel]
    District 22: Vechtkunst
    × Colton Edward Cline - Lensherr - [1.7] - Beroeps
    × Rana Dionysia Kallisto - Dionysia - [1.6] - Beroeps
    District 23: Metaal
    × Aedan Elijah Matthew Whitfield - Fortis - [1.7]
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Deliva - [02/04] - VERLOPEN!
    District 24: Labratoria
    × Dashiell Scott - Cashby - [1.8]
    × Cyah Grey - Melizsa - [06/04]
    District 25: Geneeskunst
    × Reservatie mannelijke tribuut - SoSySauce - [10/04]
    × Hope Amelia Rosehearty - Saith - [Uitstel]


    Faceclaims
    × Paddy Mitchell - Raccoon
    × Daniel Sharman - Philia
    × Brant Daughtery - Fortis
    × Gregg Sulkin - Stelmaria
    × Dylan Sprayberry - Lensherr
    × Gijs Blom - GusWaters

    × Sasha Pieterse - Meje
    × Ashley Benson - Philia
    × Sahara Ray - Markey
    × Holland Roden - Fortis
    × Ciara Bravo - Tartle
    × Shailene Woodley - Saith
    × Mackenzie Foy - GusWaters


    Invullijstje
    × Naam:
    × Leeftijd (12-18 jaar):
    × Uiterlijk(+foto en FC):
    × Karakter:
    × Sterke punten+wapen(s):
    × Zwakke punten:
    × District:
    × Geschiedenis:
    × Bondgenootschap:
    × Extra:


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!





    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Fab ^^, nog eentje denk ik


    Wie zijn er nu allemaal Beroeps?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Is het misschien ook niet handig om een story aan te maken met de rollen daarin? En dat er misschien elke week een samenvatting wordt gegeven wat er is gebeurd?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Wie zijn er nu allemaal Beroeps?


    Tatum, Nikolaj, Colton en Rana


    I just caught the wave in your eyes







    × Naam: Dashiell 'Dash' Scott
    × Leeftijd: 13
    × Uiterlijk:
    Het gebeurd vaak dat Dashiell nog meer voorbij moet lopen, of er zijn al verschillende vrouwen die in zijn wangen willen knijpen of door zijn haren heen willen woelen. Het eerste woord dat dan ook in hen opkomt als iemand vraagt hem te beschrijven, is schattig. Misschien ook omdat hij er gewoon een stuk jonger uitziet dan hij in werkelijkheid is. De jongen heeft bruin haar met een lange pony die hij regelmatig uit zijn ogen moet halen. Hij heeft nooit echt de moeite genomen om het bij te laten knippen omdat het volgens hem gewoonweg niet nodig is. Een simpel gebaar van zijn hand is genoeg om ervoor te zorgen dat hij er geen last van heeft, dus waarom zou hij zijn tijd daaraan verspillen?
    Zijn ogen hebben een mosgroene kleur en laten altijd een bepaalde opstandigheid zien. Dash is 1.54m groot, iets dat ervoor zorgt dat mensen en nogal makkelijk over het hoofd kunnen zien als hij zijn grote mond niet opzet. Dit zorgt er wel voor dat hij veel lichter is dan andere mensen en zich makkelijk kan voortbewegen. Daarbij kan hij ook makkelijker ergens onder kruipen op de momenten dat zijn vader iets had laten vallen. Zijn lichaamsbouw voldoet aan zijn lengte. Hij is slank, maar het is niet zo dat je zijn ribben zou kunnen tellen aangezien er altijd wel genoeg voedsel op tafel komt om elk lid van de familie te kunnen voeden.
    Qua kleren houdt hij het eigenlijk altijd simpel: een broek, met een shirt en een trui erbovenop. Hij is nooit echt het type geweest dat graag wilde opvallen, niet zoals zijn zuster in ieder geval. Het enige dat hij en Kira gemeenschappelijk hebben is het leren polsbandje dat ze ooit van hun vader gekregen hebben. Verschillende sproetjes sieren zijn gezicht en geven hem een nog schattigere uitstraling. Afgezien van de kleine littekentjes op zijn handen heeft hij nergens iets van littekens of iets dergelijks op zijn lichaam.


    × Karakter:
    Een ding is zeker, Dash is niet op zijn mondje gevallen. Hij is klein en onopvallend, dus gebruikt hij zijn stembanden meestal om de aandacht te krijgen die hij wilt. De jongen heeft een aantal jaren in de schaduw van zijn oudere zus geleefd voordat hij het wel eens tijd vond dat hij het zelf ook wel eens verdiende om in de schijnwerpers te staan. Er zijn momenten dat hij zich graag ouder voordoet dan hij in werkelijkheid is en dat zorgt soms wel voor hilarische momenten. Zo durft hij zijn vader wel eens na te doen als het op flirten aankomt. Knipogen naar de vrouwen, zo nu en dan eens een of andere bloem in hun handen duwen en complimentjes geven.

    De jongen is het gewend om onderschat te worden door zijn lengte en leeftijd en meestal gebruikt hij dat ook wel in zijn voordeel. Hij is slim, heeft van zijn vader geleerd hoe je vanalles kan maken met bepaalde stoffen en is nooit bang om die kennis te gebruiken. Zo heeft hij tijdens de opstand een explosief goedje in de richting van vredebewakers gegooid om het daarna op een rennen te zetten. Een rebel zou je hem niet direct kunnen noemen. Hij luistert wel naar zijn ouders en is een schat van een kind, het enige probleem voor de meeste anderen is dat hij zich niet snel laat doen.

    Zoals eerder gezegd is Dash zeer zeker niet op zijn mond gevallen. Zo uit hij zijn mening altijd en overal, ook als niemand er naar vraagt. Hij is niet het soort persoon dat tegen mensen liegt aangezien hij zelf ook van mening is dat mensen je veel sneller gaan mogen als ze weten dat je nooit tegen hen zou liegen. Zo laat hij ook altijd wel merken als hij onzeker is en is hij niet bang om hulp te vragen als iets niet lukt.
    Een eerste indruk is in Dash’ geval best belangrijk sinds hij mensen nogal eens durft te beoordelen zonder ze echt te kennen. Eens hij een conclusie getrokken heeft, is het niet zo makkelijk om die conclusie te veranderen. In zijn ogen zijn mensen namelijk niet in staat om te veranderen en zegt die eerste indruk al veel over die persoon.

    Ondanks dat hij mensen snel bevooroordeeld en niet van zijn standpunt afstapt, is het toch niet moeilijk om hem te imponeren. Een strek iemand zou bijvoorbeeld zijn interesse opwekken door gewoon nog maar iets zwaars op te tillen. De jongen is leergierig en alles dat hij naar eigen zeggen ‘cool’ of ‘nice’ vind, zijn dingen die hij later zelf ook zou willen kunnen. Het is al vaak gebeurd dat hij binnen het district aan een heleboel mensen gevraagd heeft om hem bepaalde dingen te leren en die kennis propt hij altijd in dat kleine hoofdje van hem. Maar goed dat zijn fotografisch geheugen hem daarbij helpt, anders zou hij al die dingen nooit hebben kunnen onthouden en zou het een eeuwigheid duren voordat hij bepaalde dingen geleerd had.


    × Sterke punten+wapen(s): Dash is klein en wordt daardoor nogal snel over het hoofd gezien. Hierdoor zou hij makkelijk ergens weg kunnen sluipen en zich op de meest krappe plaatsen verstoppen moest dat nodig zijn. Daarbij heeft hij een fotografisch geheugen waardoor hij maar een blik op een bepaald iets moet werpen om het zich voor altijd te herinneren hoe het eruit ziet. Qua wapens kan hij eigenlijk niet veel gebruiken tenzij je explosieven mee zou tellen. Spijtig genoeg voor hem is de kans klein dat de stoffen die hij nodig heeft om explosieven te kunnen maken waarschijnlijk niet in de arena aanwezig gaan zijn. Hij zou zichzelf wel eventueel kunnen verdedigen met een mes of iets dergelijks, maar meer ook niet. Hij heeft wel van een oude vrouw in het district geleerd dat bepaalde planten giftig zijn als je ze opeet, maar hij weet zeker nog lang niet alles.

    × Zwakke punten: Zoals al eerder gezegd kan de jongen niet met wapens omgaan. Hij heeft nooit geleerd om te schieten met pijl en boog en is veel te klein en te licht om iets als een bijl te kunnen hanteren. Daarbij trilt hij als een rietje als hij echt bang is en kan hij daardoor onhandiger overkomen dan hij eigenlijk is.

    × District: District 25 - Labratoria

    × Geschiedenis: De jongen is geboren in een liefhebbend gezin dat al een dochter telde. Dit hield echter niemand tegen om hem met open armen in hun gezin te ontvangen. De jongen kreeg de naam Dashiell, een naam die erg vaak werd afgekort tot Dash. Alleen als hij echt iets mispeutert had werd zijn volledige naam nog door zijn moeder uitgesproken. Terwijl vader ging werken, bleef moeder vaak thuis met de kinderen, of dat was de bedoeling. Vanaf het moment dat Dash een leeftijd van vijf jaar had bereikt, hobbelde hij achter zijn vader aan als deze naar zijn werk ging. Zijn vader nam hem de jaren daarop altijd met plezier mee en zorgde er eigenhandig voor dat de jongen leerde lezen en schrijven terwijl hij bezig was met de dingen te doen die gedaan moesten worden. Zo duurde het niet lang voordat zijn ouders tot de conclusie kwamen dat hun zoon een fotografisch geheugen had en alles dat verteld werd makkelijker registreerde dan een normaal kind van zijn leeftijd. Hij had veel minder tijd nodig om te leren schrijven vanaf het moment dat hij kon lezen en al snel begon zijn vader deeltjes van zijn werk naar hem door te schuiven.
    Tijdens de opstand is de jongen met zijn familie onder gedoken en zo nu en dan glipte de jongen weg uit zijn veilige nest om te kijken hoe het ervoor stond. Zo nu en dan gebruikte hij de explosieven die hij gemaakt had om de vreemde mensen die hun land aanvielen af te leiden en het dan zo snel mogelijk op een rennen te zetten. Spijtig genoeg voor hem waren de anderen veel krachtiger en duurde het niet lang voordat ze overwonnen waren. Dash heeft voor de rest niet erg veel van de oorlog gemerkt en het gezin pakte hun leven zo goed en zo kwaad als het kon weer op onder het bewind van het Capitool.

    × Bondgenootschap: -
    × Extra: -

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:26 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Tartle schreef:
    (...)

    Tatum, Nikolaj, Colton en Rana


    En Aedan, alleen hij gaat ze verraden x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    (...)

    En Aedan, alleen hij gaat ze verraden x')


    Wat. . . Hoe?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Wat. . . Hoe?


    Met de trainingen enzo blijft het nog wel bij ze maar als de spelen eenmaal beginnen en bij het bloedbad pakt hij wat hij zelf nodig heeft en gaat zijn eigen weg.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Dus Tatum, Nikolaj, Colton en Aedan zijn de Beroeps en deze -- behalve Aedan in de Spelen -- gaan samen een bondgenootschap vormen?

    Dan zal ik na het eten Rana's mening over hen bij haar rol zetten.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik schrijf me toch uit, sorry. De aankomende weken ga ik toch echt geen tijd hebben en ik wil niemand ophouden. :x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Alatea schreef:
    Ik schrijf me toch uit, sorry. De aankomende weken ga ik toch echt geen tijd hebben en ik wil niemand ophouden. :x


    Het spijt me heel erg, maar ditzelfde geld voor mij. Ik doe nu aan een aantal RPG's mee, doe op een hand te tellen zijn, maar ik moet ook echt mijn cijfers ophalen, wil ik dit jaar overgaan. Sorry. Het leek me echt heel leuk..


    take me back to the basics and the simple life

    Markey schreef:
    Dus Tatum, Nikolaj, Colton en Aedan zijn de Beroeps en deze -- behalve Aedan in de Spelen -- gaan samen een bondgenootschap vormen?

    Dan zal ik na het eten Rana's mening over hen bij haar rol zetten.


    Yep c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alatea schreef:
    Ik schrijf me toch uit, sorry. De aankomende weken ga ik toch echt geen tijd hebben en ik wil niemand ophouden. :x


    en @Leo jammer guys, maar ik snap het ofc! School gaat ten alle tijden voor (: ik zal jullie van de lijst afhalen:

    Jongen District 15, 16 en 17 zijn vrij!


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    en @Leo jammer guys, maar ik snap het ofc! School gaat ten alle tijden voor (: ik zal jullie van de lijst afhalen:

    Jongen District 15, 16 en 17 zijn vrij!


    Yeah, naja, met zes onvoldoendes voor deze periode :')
    Ik had het meisje uit 19 btw ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Yeah, naja, met zes onvoldoendes voor deze periode :')
    Ik had het meisje uit 19 btw ^^


    Succes Leo ^^!

    I know, maar ik heb kleine aanpassinkjes gemaakt. Anders had Lau bijvoorbeeld geen Districtgenoot (:


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Succes Leo ^^!

    I know, maar ik heb kleine aanpassinkjes gemaakt. Anders had Lau bijvoorbeeld geen Districtgenoot (:


    Thanks :')


    take me back to the basics and the simple life