• Lieve users,

    Enkele weken geleden kwam dit topic voorbij: 'Meer leven in Quizlet blazen'. Wij hebben in dit topic laten weten dat wij achter de schermen aan de slag waren gegaan met het bedenken en het uitwerken van verschillende ideeën, en bij het volgende idee willen wij graag om jullie mening vragen.

    Het is ons opgevallen dat meerdere users het systeem omtrent de huidige top niet bepaald motiverend vinden, en dat de zin om te schrijven hierdoor is afgenomen. Dit wordt als vervelend ervaren, maar omdat er ook users zijn die het huidige systeem wél prettig vinden, hebben wij besloten om deze keuze aan jullie over te laten. Wij stellen hierbij de volgende vraag:

    'Moet de top weer terugkomen zoals hij was?'

    Om je mening in deze kwestie te laten tellen, verzoeken wij je om een stem uit te brengen in de poll waar de bovenstaande vraag naar linkt. Op deze manier kunnen wij zien waar de meerderheid voor kiest, en welk systeem door het merendeel van Quizlet als het meest prettig wordt ervaren.

    De poll blijft open tem zondag 26 april!

    Alvast bedankt voor het invullen!

    Groetjes,
    De moderators

    Lieve users,

    De poll is inmiddels gesloten en de stemmen zijn geteld. Met een overduidelijke meerderheid zijn we tot een uitslag kunnen komen, welke je op de onderstaande screenshot kunt zien:



    Zoals je kunt zien, is bijna driekwart van de users van mening dat de oude top moet terugkomen, en dat de nieuwe top dus vervangen moet worden door het eerdere systeem. We zullen dus terugkeren naar de top die voorheen werd gehanteerd. Wij willen jullie allemaal bedanken voor het uitbrengen van jullie stem. (:

    Groetjes,
    De mods

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 17:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 april 2015 - 17:20 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb er niet echt een mening over, maar het is wel een mooi initiatief!


    Your make-up is terrible

    De regel dat je niet om Kudo's mag vragen/niet mag zeggen dat je pas bij een bepaald aantal Kudo's verder gaat blijft wel staan toch? Aangezien vele users zo in de top probeerde te komen met dat systeem. Want dan lijkt het mij persoonlijk best leuk om het oude systeem terug te hebben.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oei, dat vind ik eigenlijk wel een lastige vraag. Aan de ene kant vind ik het erg leuk dat er met het huidige systeem veel meer verschillende verhalen de kans krijgen om er even in te staan, maar aan de andere kant moet ik zeggen dat ik persoonlijk nooit problemen had met het oude systeem en dat dat ook wel eerlijker is tegenover de verhalen die echt de meeste kudo's hebben. Volgens mij zijn nieuwe users ook vaak in de war over hoe de top nu werkt, want dat ligt eigenlijk niet heel erg voor de hand.

    Ik denk dat ik hier nog eens over na moet denken en later terugkom om te stemmen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oei, dat vind ik eigenlijk wel een lastige vraag. Aan de ene kant vind ik het erg leuk dat er met het huidige systeem veel meer verschillende verhalen de kans krijgen om er even in te staan, maar aan de andere kant moet ik zeggen dat ik persoonlijk nooit problemen had met het oude systeem en dat dat ook wel eerlijker is tegenover de verhalen die echt de meeste kudo's hebben. Volgens mij zijn nieuwe users ook vaak in de war over hoe de top nu werkt, want dat ligt eigenlijk niet heel erg voor de hand.

    Ik denk dat ik hier nog eens over na moet denken en later terugkom om te stemmen. :'D


    Dit, voornamelijk omdat er ook een lijst is met de 'echte' topstories in.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik zie eerlijk gezegd liever de oude top terugkomen, aangezien de top naar mijn mening nu niet echt waarde heeft aangezien je al met een kudo erin kunt komen.
    Maar da's mijn mening.:Y)
    Ik snap dat je dan weer gezeik krijgt met Fanfictie en dat dan kwalitatief goede verhalen minder in de belangstelling komen te staan dan de verhalen met een bekende kop, ik ergerde me daar ook aan, maar ik dacht dat we het er over eens waren dat hypes de belangrijkste slagader voor Q waren dus...
    Nee grapje, maar jullie snappen me wel.(;

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 23:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat fijn dat iedereen zijn mening erover mag geven.^^
    Ik zie graag de oude top terugkomen. Als er veel mensen zijn die liever minder fanficties in de top zien staan, moeten ze vooral een kudo geven aan de OPs die ze wel volgen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is echt lastig. Aan de ene kant juig ik de top die terugkomt zoals hij was toe maar aan de andere kant mis je dan ook weer de verhalen die geen kudo's krijgen. Is het niet mogelijk om beide naast elkaar te doen? Of dat er een verhaal (Dat tenminste een kudo heeft ontvangen die dag) per dag gratis in de spotlight komt ofzo?

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 23:17 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Dit is echt lastig. Aan de ene kant juig ik de top die terugkomt zoals hij was toe maar aan de andere kant mis je dan ook weer de verhalen die geen kudo's krijgen. Is het niet mogelijk om beide naast elkaar te doen? Of dat er een verhaal (Dat tenminste een kudo heeft ontvangen die dag) oer dag gratis in de spotlight komt ofzo?


    Elk verhaal dat een kudo krijgt in de spotlight laten komen? Nou dat lijkt me eerlijk gezegd een heel slecht idee, gezien anderen hier voor betalen.
    En de verhalen die geen kudo's krijgen komen nu toch ook niet in de top? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het systeem dat je niet om kudo's mag vragen in je hoofdstuk, niet je eigen creaties mag kudo'en en geen meerdere kudo's mag geven moet blijven vind ik.

    De top vind ik zo een beetje jammer voor sommige mensen, die dan wel een kudo/meerdere kudo's hebben maar niet per sé in de top komen. Hoewel ik eigenlijk wel vind dat hij zo moet blijven, omdat anders telkens dezelfde verhalen boven aan staan, en dat gaat uiteindelijk ook wel erg vervelen.
    Toch ben ik ook wel voor de oude top ... Gezien deze wel eerlijker is, en echt de verhalen met de meeste kudo's boven aan laat staan -ookal kan dit gaan vervelen- dit is natuurlijk dan wel echt een 'top'....

    Moeilijke vraag! Je hebt waarschijnlijk weinig aan mij :')

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 23:21 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Deadshot schreef:
    (...)

    Elk verhaal dat een kudo krijgt in de spotlight laten komen? Nou dat lijkt me eerlijk gezegd een heel slecht idee, gezien anderen hier voor betalen.
    En de verhalen die geen kudo's krijgen komen nu toch ook niet in de top? :'p


    Ik bedoelde een willekeurig verhaal dat tenminste een kudo had ontvangen die dag gratis erin. Dus enkel eentje en niet tienduizend.
    En ik bedoelde natuurlijk de verhalen met weinig kudo's.(: Typo.:p


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom niet dat elke story maar een keer in de week in de top kan staan, imv het oude kudo systeem.

    MrsGately schreef:
    Waarom niet dat elke story maar een keer in de week in de top kan staan, imv het oude kudo systeem.

    Dat zou ik niet eerlijk vinden. Een top is een top en het is raar als je een verhaal de nummer één plaats zou 'misgunnen' omdat hij al een keer op zes heeft gestaanofzo.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien is het trouwens handig om even een uitleg te geven van wat het oude systeem precies inhield? ^^ Het valt me opeens op dat dat nergens echt staat, en niet iedereen was er al toen deze nieuwe top werd ingevoerd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie de oude top zeker graag terug komen! Toch op zijn minst bij de quizzen, bij de stories is het wat anders vind ik. Want bij stories betekent dat, dat er weer meer Fanfiction stories onder de aandacht gebracht zullen worden. Maar ach, wat maakt het uit :') , ik wil gewoon het oude terug!


    I wanna be a wizard!

    Ik zou wel graag de oude top terug zien komen, maar nog wel deze regels. Dus geen kudo's etc. Vragen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!